Кучето на "Германос" се пенсионира

Кучето на "Германос" се пенсионира

Рекламните послания на "Германос" вече няма да бъдат представяни от рошавото куче, което призоваваше стопаните си за разходка до магазините на компанията. В клиповете пенсионираното четирикрако е заменено от активни хора, които се интересуват от технологиите и всякакви новости. Промяната е заради започналата нова мащабна комуникационна кампания на веригата под слогана "5 000 000 разходки - една дестинация". Пет милиона е броят на посещенията в 138-те магазина на фирмата в цялата страна.
Новата кампания започна на 7 януари с т.нар. тийзър, в който се споменаваше само слоганът, без да е ясно коя всъщност е крайната дестинация. Тайната беше разкрита в ефир на 17 януари. Всички магазини на "Германос" вече са брандирани с новите рекламни визии, а кампанията ще тече в телевизията, пресата, интернет, като външна реклама и в най-посещаваните кина.
"Новата комуникационна платформа се основава на едни от най-важните корпоративни ценности за компанията - приятелско отношение, близост до клиента, отлично обслужване и създаване на позитивна емоция", обясни маркетинг мениджърът на "Германос" Савина Гаврилова.
Нормално е в един момент кучето да изчезне, защото това се случва с много герои, но кампаниите по време на криза не бива да бягат от емоциите, коментира Радослав Бимбалов от агенция "Дъ смартс". Той е един от създателите на Рибока, с който се представят продуктите на един от основните конкуренти на "Германос" на българския пазар - "Ту Би".
"Мобилтел" заложи на триизмерно лого

"Мобилтел" направи редизайн на логото си след тримесечни изследвания сред потребители на мобилни услуги. Логото е обновено, без да се загубят основните му черти, но буквата М е оформена като триизмерна, като идеята е да се подчертае иновативността в работата на компанията. По повод своята обновена визия "Мобилтел" обяви, че предлага на клиентите си 15 продукта и услуги, които могат да бъдат тествани в магазините на компанията.