За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
*****
НеутралноВреме беше. Германос имат реални предимства пред конкурентите си, а именно, че техните магазини са по-големи и имат по-добра и повече стока. Никъде не съм срещал послания в тази посока. Колко ли грешни пари са похарчени в тръбене на абстракции и безсмислици, които с нищо не ми казват защо да избера Германос. Последните им рекламни кампании са извън мишената. Явно кризата отрезвява.
*****
НеутралноDelamarsh, за какво са ти реклами, след като си им лоялен клиент?
*****
НеутралноВсичко това е чудесно, но въпросното "приятелско отношение, близост до клиента, отлично обслужване и създаване на позитивна емоция" трябва да го има в магазина, иначе каквито и реклами да пускат - все тая.
Вчера чух най-малоумното обяснение от служител на Германос.
Влязох в магазина на Славейков да си платя сметката за телефона и служителят много загрижено ме попита дали имам лична карта, защото ТРЯБВА да ми поднови договора с Глобул.
Бил изтекъл и вече не съм бил в договорни отношения с Глобул и не съм бил защитен ако получа необосновано голяма сметка ???
Аз му обясних, че просто договора си е валиден, но без мой ангажимент да не го прекратявам за една година, и съответно без бонуси от Глобул за тоя мой ангажимент.
Не, не, не било така ... А да, имало и бонус +500 минути за 6 месеца.
Подписах допълнителното соразумение тъй като така или иначе нямам намерение да се отазвам от услугите на Глобул, но това е или изключително некомпетентно поведение, или съзнателно заблуждение на клиентите - и двете са немислими за сериозна фирма.