Летище Пловдив строи терминал за двойно повече пътници

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (20)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на ха!
    *****
    Неутрално

    Вярно че идва сериозна глобална финансова криза... но при този излишък защо не дадете някой лев за Летище Русе... колкото да заработи ;( не говоря да се строят луксозни терминали, а просто да може да се използва малко по-сериозно.

  2. 2 Профил на Варненски
    *****
    Неутрално

    Пловдив заслужава да има нормално летище наистина. Но за да бъде пълноценно резервно летище на софийското трябва не само нов пътнически терминал, но най-вече нова навигационна техника позволяваща приемане на самолети и при по-неблагоприятни условия.
    Дано 5,6 млрд. лв. за справяне с кризата (разбирай за предизборна агитация) бъдат оползотворени сравнително добре за подобни проекти, а не за градинки в обезлюдени селца.

  3. 3 Профил на Мани
    *****
    Неутрално

    Крайно време беше. Частито на пловдивчани. стискам им палци да не стане като нашето летище, дето пак му падна тавана. Силно се надявам изпълнител да не е Щрабаг. А капацитета е малък. Ако има свестно летище, доста превозвачи, сосбено от лоукост сегменма могат да се пренасочат към Пловдив. За чартърите да не говорим. Но и това е добре като начало.

  4. 4 Профил на Затегнете коланите
    *****
    Неутрално

    На 130 км. от София. Само да има повече пътници , т.е. повече мъгливи дни в София. Много прилича на създаване на работа и приходи за някой батко

  5. 5 Профил на the_european СУПЕР
    the_european
    Рейтинг: 662 Неутрално

    Дори на новия терминал капацитета е малък, но при нужда може да се построят нови терминали. Инвестицията на правителството е много добра и най-вероятно ще се окаже и печаливша въпреки кризата. Рисковете са най-вече от политически характер.

  6. 6 Профил на хм
    *****
    Неутрално

    любопитна подробност .
    Държавата строи терминал и след това го отдава на концесия . Защо ли ми изглежда познато?

  7. 7 Профил на Човек
    *****
    Весело

    До №6 ,не държавата първо продава летището в Пловдив ,след това сключва договор за наем с собственика и понеже няма пари да го плаща строи нов терминал,собственика осъжда държавата за неплатен наем и лихви ,взима и новият терминал като обещетение и така пак от начало .Това е БГ реалноста .

  8. 8 Профил на +
    *****
    Неутрално

    Вече започнаха съкращения на пилоти от български авиокампании.
    Чартърните полети за тази зима, за летище Пловдив, са намалели много.
    В кризата много самолети ще останат задълго приземени.
    Интересно кого ще обслужва този нов терминал?
    Дали това не е поредното изливане на пари... някъде и... безсмислено?

  9. 9 Профил на Аз
    *****
    Неутрално

    Поне по проект доста грозно - както повечето неща, правени от бг архитекти.

  10. 10 Профил на Батков-вън
    Батков-вън
    Рейтинг: 668 Неутрално

    Аз пък намирам това за добра новина! Пловдив има нужда от модерно летище, дали е грозна сградата зависи повече от изпълнението, отколкото от картинката, а дали и новото ще е малко ... ми дано да се окаже малко - значи хората пътуват много, което е хубаво.

    Сега обаче е много важно да се ускори модернизирането на жп линията София - Пловдив, като разбира се се изгради и спирка на самото летище - инвестицията ще е минимална, тъй като има изградена жп линия до летището, а и главната линия минава на по-малко от километър. Така Летище Пловдив ще придобие нов смисъл - лоу кост полети. Така хем чужди туристи могат да посетят Пловдив, хем пловдивчани могат да пътуват, хем и софиянци ще го ползват - кацаш в Пловдив , взимаш влака и след един час си в София

  11. 11 Профил на tosho_tg
    tosho_tg
    Рейтинг: 8 Неутрално

    40 000 000 лв. за какво, за летище без нито една редовна линия и с пътници за една година колкото за 2 дни на някое от 3-те ни големи летища?
    Държавата инвестира в актив, за който не е сигурно колко ще получи!
    А кой стои реално зад летище "Пловдив". ....... отгатнете сами. Ще Ви кажа само едно име И...в...о П...р...о...к...о...п...и..е..в.

    tosho_tg
  12. 12 Профил на NPaine
    NPaine
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    абе така и така си правите реклама защо не сложите малко повече снимки...?
    Иначе ми е чудно какво толкова пискате срещу далаверите на Мама Праска Кръстева, като изведнъж г-н Иво Прокопиев се оказва горд собственик на едно гражданско/бивше военно летище...и поне по това което сте пуснали като информация излиза че държавата ще инвестира 40 млн. срещу незнайно какви ангажименти от страна на мажоритарния собственик (съиздател на в-к Дневник)....Не казвам че има нещо задължително нещо гнило в цялата история...Просто информацията по въпроса нещо куца...

    "People should not be afraid of their government. Governments should be afraid of their people."
  13. 13 Профил на Батков-вън
    Батков-вън
    Рейтинг: 668 Неутрално

    без да защитавам никой, трябва да се отбележи едно е да се изгради много нужното модерно летище в Пловдив, друго е ситуацията, в която се отнемат прекрасни скъпи сгради в центъра. В първата ситуация поне цял един град ще получи нещо хубаво , дори и да има далавера, а в другата всички го духаме само оная дебелата печели.

  14. 14 Профил на мария
    *****
    Неутрално

    нищо лошо в повече обновени летища, но винаги има едно НО. И то първо е в информацията на №7 - много семпло и точно е описал ситуацията и няма смисъл да я повтаряме и второ, защото не мога да избягам от асоциацията Тодор Живков - компютри в Правец и Петър Мутафчиев - летище в Пловдив. И аз се питам, защо никой вече не задава въпроса на г-н министъра, що така се задържаха тези мъгли на летище София? К`во стана със системите за кацане по прибори? Къде се изгубиха и те в мъглите? То, че аз след 2 години мъки и коледни неволи по софийското летище вече се отказах да посещавам БГ в периода ноември - март е малка беда, но и на туристите им е дошло до гуша като на мен (за бизнесмените да не говорим).

  15. 15 Профил на Comandante Marques
    Comandante Marques
    Рейтинг: 1291 Весело

    не само на Пловдив му трябва летище - то обслужва и региона, но и на София и трябва второ летище, а на Русе летището може да дръпне трафик от Букурещ и Румъния. Според мен, всеки град и агломериация от градове от над 200 хиляди души на 50 км едни от други им трябва летище, а на град с над 1 млн. - повече от едно. Поне така е в ЕС на запад от Будапеща

    low riders team
  16. 16 Профил на АНОМАЛИЯ
    *****
    Неутрално

    ИНТЕРЕСНО МИ Е ДАЛИ ЩЕ ИМА НЯКОГА НОВИНА КОЯТО ДА Е ДОБРА.
    КАТО ГЛЕДАМ УчАСТНИЦИТЕ ВЪВ ФОРУМА С НЕГАТИВНО МНЕНИЕ ИСКАТ ДА ИМ АЛЕТИШЕ НО ТО ДА СЕ ПОЯВИ БЕЗ НЯКОЙ ДА ГО СТРОИ БЕЗ ДА ГО УПРАВЛЯВА НЯКОЙ И БЕЗ ДА СЕ ИНВЕСТОРА В НЕГО. тРУДНО ЩЕ СТАНЕ ТАЗИ РАБОТА.
    ВСЕ В ДЖОБА НА ДРУГИТЕ ГЛЕДАТ.

    ГЛУПАВ НАРОД Е БЪЛГАРСКИЯТ.

    и КАКАТО СЕ КАЗВА ВСЕКИ НАРОД СИ ЗАСЛУЖАВА УПРАВНИЦИТЕ

  17. 17 Профил на пътуващ
    *****
    Неутрално

    През зимата на 2006-7 година се наложи да кацна на летище Пловдив към 3.30 след полунощ, понеже "новооткритият терминал" на летище София не приемаше полети. Тогава на летище Пловдив нямаше дори една работеща тоалетна, а самата сграда приличаше на хангар на ТКЗС! Е как са кацали там чартърите и с какви впечатления са оставали чуждите туристи след първите си крачки на българска земя - не знам! Ако искат да го развиват, защо не?

  18. 18 Профил на истината
    *****
    Неутрално

    А Ивчо Прокопиев-овчата глава как взе летището.

  19. 19 Профил на Иво
    *****
    Неутрално

    Браво за решението. Крайно време е и Пловдив да има летише.
    Но само нещо не разбрах.
    Да приема самолети при закритие на летище София от мъгла и снеговалеж????
    Нали на летище София можеш да се каца при всякаква видимост.
    Нали летище София е снабдена с най модерната снегопочистваща техника?
    или май приказки ала типа на Григор Стоичков/
    Всъщност дали някой си е направил елементарния труд да изчисли през последните десетина години какви са били данните от закритието на летищата в София и Пловдив или дали когато София е била закрита , след час-два , същото е ставало и в Пловдив или пинизът е да приберем няколко милиарда лева за този дето духа, пардон за тези на които им духаме?

  20. 20 Профил на Holden
    *****
    Неутрално

    Е то старият терминал в София си е доста лоу-кост ориентиран, та да се налага да ходим до Пловдив за това.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #