"Публисис Груп" представи първата интегрирана агенция за маркетинг в България
"Публисис Марк Груп" представи първата интегрирана агенция за директен, промоционален, събитиен и дигитален маркетинг в България - "Публисис Диалог". Тя обединява екипите на агенцията за събитиен мениджмънт - "Евентис", и "Марксман", която е специализирана в областта на директния маркетинг.
"Публисис Диалог" е базирана в София, но има и регионално представителство в Пловдив. Екипът на агнцията е обединен в 5 основни звена - връзки с клиенти, база данни, събития, промоции и логистика, творчески отдел и екип за връзка с агенцията за интернет комуникация "Зед Диджитал". Новата структура ще се управлява от Йордан Кумчев и Калина Петрова - бивш мениджър на "Ню Момент ПР".
Според екипа на "Публисис Диалог" традиционните агенции за комуникация създават търсене, а идеята на новата структура е търсенето да се превърне в покупка. "Съзнаваме, че над 70% от решенията, свързани с избора на определена марка, се взимат на място, когато потребителят е вече в магазина. Публисис Диалог ще помага на клиентите си да управляват това непостоянно поведение на потребителя", обяснява Йордан Кумчев. "Ефективността на услугите ще бъде измерима," гарантира и Калина Петрова. За целта агенцията ще прилага всички възможни инструменти, с които се определя целта на търговската марка, мотивацията при покупка, ефекта от използваните медии и др.
"Публисис Диалог" има 45 офиса в Европа, Америка, Азия и Австралия. "Публисис Груп" е четвъртата по големина в света комуникационна мрежа и притежава агенции в 104 държави с около 45 хил. служители.