Пазарът на кафе машини с капсули се разширява

Пазарът на кафе машини с капсули в България се разширява, след като на него стъпва и производителят на "Нескафе" "Нестле". Компанията заедно с партньора си "Груп СЕБ"- представител на домакинската електротехника KRUPS, вече предлага т.нар. затворена кафе система "Нескафе долче густо". Подобен продукт в България само преди месец пусна и италианската компания "Лаваца".
Затворените кафе системи са един от продуктите с най-висок ръст на продажбите в Европа. За миналата година пазарът бележи увеличение от 13.1% по данни на GfK U&A Coffe. В България преди няколко месеца "Лаваца" пусна своята система за домашно еспресо Lavazza A Modo Mio и предложи 4 вида кафе на капсули. "Нескафе долче густо" пък ще предлага нес кафе и други напитки, между които горещ шоколад.
По данни на GfK 91.7% oт българите пият най-често кафе еспресо. Традиционните турско кафе и домашно кафе, приготвено в кафеварка, също продължават да заемат сериозно място в oбщата консумация с дял от 51.9 и 51.1 на сто, сочи проучването.