За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
*****
НеутралноПонеже Тойота би по продажби американските производители, сега носят "от девет дерета вода" за да им я подлеят!
senser
Рейтинг: 122 НеутралноСлед проблема с педала на газта, сега проблем със спирачките, доста ще им е трудно на Тойота да се съвземат.
simple mind*****
НеутралноАбе вие нормални ли сте?
В момента щатите гърмят от скандала с дефектните педали на газта при Тойота, стигнаха до безпрецедентно спиране от продажби на 8 (ОСЕМ) модела на марката - това минава между капките, а се занимавате с вероятен проблем при модел с микроскопично участие в българския пазар.
*****
НеутралноА защо тогава в европа също се викат обратно Тойотите? Защото са били Дженерла Моторс ли?
В Германия в момента няколко милиона Тойоти са извикани за отстраняване на проблема с педала на газта! Сега с сигурност и за спирачките.
Аман от дебили дето във всяко нещо им се привижда политически заговор на САЩ! Това да не ти е Москва през 1918 година!?
Я си пий хапчетата!
DareDebil
Рейтинг: 466 НеутралноДо коментар [#1] от "kikot":
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.ако ги нямашв дефектите, и от 109 дерета да носеха вода, пак нямаше нищо да могат да им подлеят. Фактите са си факти, продажбите на тойота за януари се сринаха в САЩ, приуса се разследва и в самата япония за проблеми, и +е им трябва доста време да се върнат там където бяха.
For 15 years, Tokyo taxi driver Kiyomi Hashimoto has been a loyal Toyota man. Not once has he considered changing brands or even the possibility of car problems.
But now, sitting in his black Prius, pondering the news of Toyota's recent U.S. recalls, there are cracks in his once armor-plated confidence in the world's biggest automaker.
"I never once thought I'd have a problem before," he said. "Now, I'm not so sure."
News that the preeminent icon of Japanese industry had halted U.S. sales of eight popular models because of a design defect -- after issuing recalls of 7.6 million cars and trucks in the U.S. in the last few months -- has had a sickening effect on the national psyche.
*****
Неутралносамо немските коли са стока другите за нищо не стават
*****
НеутралноКолкото по-"умни"стават автомобилите/и изобщо техниката/,толкова повече дефекти.Усложняването на дизайна на една машина,е право пропорционално на възможните повреди.Не само Тойота страдат.
*****
НеутралноДо коментар [#6] от "stoi4o":
Бяха стока!За съжаление.
*****
НеутралноМдааа, Япония се представя много зле и не за пръв път.Преди време изтеглиха един от невероятните модели на Хонда,поради проблем.Сега пак грешки.Немските производители остават с най-високо качество в света по отношение на автомобилите и вероятно така ще бъде
Payakoff
Рейтинг: 693 НеутралноБлагодаря на редактора за информацията, защото мислех да си купя "Приус" този месец, в нашия град има дистрибутор на Тойота, но сигурно тук колите ще са произведени преди края на януари 2010. Затова отлагам покупката, макар качествата та този автомобил да са доста привлекателни, нищо че струва около и над 60000 лв.
Post tenebras spero lucem*****
НеутралноНемските не са кой знае колко по-добри... само че Тойота се пооля с отказа си да вземе мерки срещу проблем, който се дискутира в последните 4 години.
Всеки производител си има издънките - пазара ги притиска, но отричането до дупка на проблем свързан с живота на пътуващите... не е добра политика. Говори за твърде голяма самоувереност и дори арогантност. Така се губи доверието на клиентите.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
*****
Неутралнокараи си москвето и си н 1!
*****
ВеселоДРУГАРЮ, ЖУРНАЛИС, Я ПАК СИ ПОМИСЛИ ДАЛИ ТОЙОТА СА ПРОДАЛИ САМО 1.2 МИЛИОНА КОЛИ ОТ 1997, ИЛИ УМНОЖЕНО ПО 10!!!! АМАН ОТ НЕГРАМОТНИ ЖУРНАЛЯ!!! ТАМ В БГ-ТО МАЙ КУЦО И САКАТО ПРОПИСАЛО ВЕЧЕ.
*****
НеутралноНищо странно - Тойота си бяха набедени коли, сега вече става публично. От върха на надеждността до дъното пътя понякога е кратък, а създаването на големи очаквания е смъртоносно.
*****
НеутралноДо коментар [#7] от "онзи":
нещо ти куца логиката - изтеглянето на коли е заради неправилен дизайн и лошо качество на прости системи като АБС
Тойота ниокога не са правили много сложни или умни коли, затова и дълго време бяха едни от най- надеждните и същевременно най- елементарните автомобили
*****
НеутралноДо коментар [#16] от "този":
Точно така де,колкото повече усложняваш,толкова по- зле.Изобщо японските автомобили са конструирани много рационално и пестеливо в добрия смисъл на думата/без излишни лиготии/ В поста си не визирам Тойота само,както виждаш/ако/.Всички съвременни машини страдат от "претоварен" дизайн.Дреме ми дали някой химикалко ще е съгласен или не.Професията ми е техническа и се ровя в тези проблеми целодневно.
*****
Неутралнокои кво ще да говори немските коли са с наи голиамо ка4ество имам и немска и японска кола японската ми скаса нервите 2002 е японскта а мерцедеса ми е 98 и е с пати по добар по барзина комфорт и маневреност
*****
НеутралноДо коментар [#18] от "ron":
А сега кажи дали японската е в един клас с мерца?Ако да,тогава ги сравнявай.Щото ако си опитвал "А" класата на Мерцедес,определено няма да си очарован.
Тодор Тодоров, Дневник
Рейтинг: 1441 НеутралноДо коментар [#14] от "quadrillioner":
Става въпрос "само" за 1.2 млн. бройки, но от Приус!!!
Чоко
Рейтинг: 237 НеутралноБаф маа му! Сега ша тряаа да си купувам лексус. Да се похваля де.
Proud to be anonymous!!!*****
Веселодо #20. Така става Тоше! Внимавайте как ги пишете тия статии де, все пак Дневник е що годе реномираният всекидневник.
*****
Неутралноами нормално е като се опражи педала на газта и жеяе да се кара с много газ. оттук и връзката със спирачките. трябва да се спира, а не може. ехеххехе
по магистралата 95-ta приусите ме минават все едно съм спрял
*****
Неутралнодо анти-американците: Глупости, Тойота сама си направи живота труден като аутсорсва компоненти към други производители,
както шефа на Тойота каза това не би се случило в предпиятие на Тойота, но като искаш да намалиш разходите и местиш произвдоства към трети фирми, точно това се получава.
до онзи: Дефектите не са в новите компоненти а в тези които за последните 20г не са се променили.
capitalist
Рейтинг: 1077 НеутралноДо коментар [#24] от "one":
ти явно не си запознат с автомобилният бранш щом твърдиш подобни неща ..........няма производител на автомибили ,кото не купува части от под изпълнители ....
*****
Веселотой не твърди това, той просто цитира шефа на Тойота
Akio Toyoda, така че трябва на него да кажеш
"ти явно не си запознат с автомобилният бранш щом твърдиш подобни неща"
Аз слушах същото изказване по CNBC
*****
НеутралноТака е, като се увеличи производството на Тойота от Венецуела, Турция, Китай и други подобни. По същата причина и Рено вече не е това, което беше.
*****
НеутралноДо коментар [#24] от "one":
Искаш да кажеш че,преди 20 г. се произвеждаше Приус?И как един агрегат или ел.компонент за 20г. не показва дефект,а в автомобили >2005г. започва да се скапва?Освен това в новите машини не се монтира нищо от преди 20г.
*****
НеутралноТова което искам да ти кажа че компонента който е дефектен от спирачките на Пириус, преди 20г както и преди 60г си е същият и се е променил незначително, колата разбира се не е, но и Трабант има същият компонент. Тойота се е концентрила да произвежда сложнитите части, но простите стари компоненти, ги дава на други фирми които ги прозвеждат на безценица.
Дефектната част струва 25 цента и наличието на излищна халабина води до проблема, но сега ще им излезе няколко милиарда
*****
НеутралноДо коментар [#29] от "one":
Мерака за по-голяма печалба не остава безнаказан.Автомобилите стават все по-евтини като вложение при производство,но цените им като краен продукт не падат.Призвеждаш все по- евтино,продаваш скъпо.Наказанието не закъснява!
*****
НеутралноАма че специалисти се изказват тука! Някой да беше прочел поне какъв е проблемът със спирачките на Приуса. А той е софтуерен. Не самите спирачки, а бъг в софтуера отговарящ за контрола върху тях.
Както някой бе казал по-долу - колкото по-сложен става автомобилът, толкова по-ненадежден е - математика.
*****
НеутралноА какво очакват хората от такава евтино направена кола?
*****
Неутралнонаистина ситуацията е трагична,
и така е, когато се наредят прекалено много ''мениджъри'' и искат само по- ниска цена на компонентите и по-висока запалата за себе си!!!
сега като уволнят 30%, бързо, бързо ще им дойде ъкъла в топка,
Но все пак са си и тойота, прекалено прехвален автомобил
*****
ВеселоБез газ нямаш нужда от спирачки /стига да си на равно/.
senser
* 2
След проблема с педала на газта, сега проблем със спирачките, доста ще им е трудно на Тойота да се съвземат.
*****
РазстроеноНаистина кофти.
Все повече компютърни "магии" и партийна "грижа за човека".
Може този софтуер да се управлява не само локално от колата, но и безжично дистанционно, от другия край на WWW...
Знайш ли кой го управлява?..
Преди години имах стара американска кола, без електроника,
луксозен клас за времето когато е била произведена.
Автомобилни техници като я видеха коментираха, че следващите модели са били развалени с електроника.
Но, "прогресът" марширува нататък...
Петърчо
* 31
Ама че специалисти се изказват тука! Някой да беше прочел поне какъв е проблемът със спирачките на Приуса. А той е софтуерен. Не самите спирачки, а бъг в софтуера отговарящ за контрола върху тях.
Както някой бе казал по-долу - колкото по-сложен става автомобилът, толкова по-ненадежден е - математика.
*****
НеутралноАбе, богатите основатели на Гугле не беха ли си купили Приус,
от любов към новата екологична техника?
Ква стана тя
Тодор Тодоров, Дневник
* 20
До коментар [#14] от "quadrillioner":
Става въпрос "само" за 1.2 млн. бройки, но от Приус!!!
Десен
Рейтинг: 688 НеутралноДо коментар [#5] от "DareDebil":
The biggest risk in life is not taking one.Чакай сега - токийския таксиджия Kiyomi Hashimoto казал пред коресподентите на LA Times John M. Glionna и Coco Masters че
"никога не е мислил че би имал проблем с колата но вече не бил толкова сигурен"?
Бре! Невероятно!
Тия от Лос Анджелис Таймс са явно няколко класи под колегите си в Дневник. И това не е комплимент, а както викат в САЩ - uderstatement. (бел. пр. - недоизказване)