В САЩ започна разследване на проблема със спирачките на хибрида на Тойота

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (37)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на kikot
    *****
    Неутрално

    Понеже Тойота би по продажби американските производители, сега носят "от девет дерета вода" за да им я подлеят!

  2. 2 Профил на senser СУПЕР
    senser
    Рейтинг: 122 Неутрално

    След проблема с педала на газта, сега проблем със спирачките, доста ще им е трудно на Тойота да се съвземат.

    simple mind
  3. 3 Профил на NK
    *****
    Неутрално

    Абе вие нормални ли сте?

    В момента щатите гърмят от скандала с дефектните педали на газта при Тойота, стигнаха до безпрецедентно спиране от продажби на 8 (ОСЕМ) модела на марката - това минава между капките, а се занимавате с вероятен проблем при модел с микроскопично участие в българския пазар.

  4. 4 Профил на do kikot
    *****
    Неутрално

    А защо тогава в европа също се викат обратно Тойотите? Защото са били Дженерла Моторс ли?
    В Германия в момента няколко милиона Тойоти са извикани за отстраняване на проблема с педала на газта! Сега с сигурност и за спирачките.
    Аман от дебили дето във всяко нещо им се привижда политически заговор на САЩ! Това да не ти е Москва през 1918 година!?
    Я си пий хапчетата!

  5. 5 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#1] от "kikot":

    ако ги нямашв дефектите, и от 109 дерета да носеха вода, пак нямаше нищо да могат да им подлеят. Фактите са си факти, продажбите на тойота за януари се сринаха в САЩ, приуса се разследва и в самата япония за проблеми, и +е им трябва доста време да се върнат там където бяха.

    For 15 years, Tokyo taxi driver Kiyomi Hashimoto has been a loyal Toyota man. Not once has he considered changing brands or even the possibility of car problems.

    But now, sitting in his black Prius, pondering the news of Toyota's recent U.S. recalls, there are cracks in his once armor-plated confidence in the world's biggest automaker.

    "I never once thought I'd have a problem before," he said. "Now, I'm not so sure."

    News that the preeminent icon of Japanese industry had halted U.S. sales of eight popular models because of a design defect -- after issuing recalls of 7.6 million cars and trucks in the U.S. in the last few months -- has had a sickening effect on the national psyche.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  6. 6 Профил на stoi4o
    *****
    Неутрално

    само немските коли са стока другите за нищо не стават

  7. 7 Профил на онзи
    *****
    Неутрално

    Колкото по-"умни"стават автомобилите/и изобщо техниката/,толкова повече дефекти.Усложняването на дизайна на една машина,е право пропорционално на възможните повреди.Не само Тойота страдат.

  8. 8 Профил на онзи
    *****
    Неутрално

    До коментар [#6] от "stoi4o":

    Бяха стока!За съжаление.

  9. 9 Профил на spoo
    *****
    Неутрално

    Мдааа, Япония се представя много зле и не за пръв път.Преди време изтеглиха един от невероятните модели на Хонда,поради проблем.Сега пак грешки.Немските производители остават с най-високо качество в света по отношение на автомобилите и вероятно така ще бъде

  10. 10 Профил на Payakoff
    Payakoff
    Рейтинг: 693 Неутрално

    Благодаря на редактора за информацията, защото мислех да си купя "Приус" този месец, в нашия град има дистрибутор на Тойота, но сигурно тук колите ще са произведени преди края на януари 2010. Затова отлагам покупката, макар качествата та този автомобил да са доста привлекателни, нищо че струва около и над 60000 лв.

    Post tenebras spero lucem
  11. 11 Профил на NK
    *****
    Неутрално

    Немските не са кой знае колко по-добри... само че Тойота се пооля с отказа си да вземе мерки срещу проблем, който се дискутира в последните 4 години.

    Всеки производител си има издънките - пазара ги притиска, но отричането до дупка на проблем свързан с живота на пътуващите... не е добра политика. Говори за твърде голяма самоувереност и дори арогантност. Така се губи доверието на клиентите.

  12. 12
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  13. 13 Профил на perniku
    *****
    Неутрално

    караи си москвето и си н 1!

  14. 14 Профил на quadrillioner
    *****
    Весело

    ДРУГАРЮ, ЖУРНАЛИС, Я ПАК СИ ПОМИСЛИ ДАЛИ ТОЙОТА СА ПРОДАЛИ САМО 1.2 МИЛИОНА КОЛИ ОТ 1997, ИЛИ УМНОЖЕНО ПО 10!!!! АМАН ОТ НЕГРАМОТНИ ЖУРНАЛЯ!!! ТАМ В БГ-ТО МАЙ КУЦО И САКАТО ПРОПИСАЛО ВЕЧЕ.

  15. 15 Профил на Мдааа
    *****
    Неутрално

    Нищо странно - Тойота си бяха набедени коли, сега вече става публично. От върха на надеждността до дъното пътя понякога е кратък, а създаването на големи очаквания е смъртоносно.

  16. 16 Профил на този
    *****
    Неутрално

    До коментар [#7] от "онзи":

    нещо ти куца логиката - изтеглянето на коли е заради неправилен дизайн и лошо качество на прости системи като АБС
    Тойота ниокога не са правили много сложни или умни коли, затова и дълго време бяха едни от най- надеждните и същевременно най- елементарните автомобили

  17. 17 Профил на онзи
    *****
    Неутрално

    До коментар [#16] от "този":

    Точно така де,колкото повече усложняваш,толкова по- зле.Изобщо японските автомобили са конструирани много рационално и пестеливо в добрия смисъл на думата/без излишни лиготии/ В поста си не визирам Тойота само,както виждаш/ако/.Всички съвременни машини страдат от "претоварен" дизайн.Дреме ми дали някой химикалко ще е съгласен или не.Професията ми е техническа и се ровя в тези проблеми целодневно.

  18. 18 Профил на ron
    *****
    Неутрално

    кои кво ще да говори немските коли са с наи голиамо ка4ество имам и немска и японска кола японската ми скаса нервите 2002 е японскта а мерцедеса ми е 98 и е с пати по добар по барзина комфорт и маневреност

  19. 19 Профил на онзи
    *****
    Неутрално

    До коментар [#18] от "ron":

    А сега кажи дали японската е в един клас с мерца?Ако да,тогава ги сравнявай.Щото ако си опитвал "А" класата на Мерцедес,определено няма да си очарован.

  20. 20 Профил на Тодор Тодоров, Дневник
    Тодор Тодоров, Дневник
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#14] от "quadrillioner":

    Става въпрос "само" за 1.2 млн. бройки, но от Приус!!!

  21. 21 Профил на Чоко
    Чоко
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Баф маа му! Сега ша тряаа да си купувам лексус. Да се похваля де.

    Proud to be anonymous!!!
  22. 22 Профил на quadrillioner
    *****
    Весело

    до #20. Така става Тоше! Внимавайте как ги пишете тия статии де, все пак Дневник е що годе реномираният всекидневник.

  23. 23 Профил на 1
    *****
    Неутрално

    ами нормално е като се опражи педала на газта и жеяе да се кара с много газ. оттук и връзката със спирачките. трябва да се спира, а не може. ехеххехе
    по магистралата 95-ta приусите ме минават все едно съм спрял

  24. 24 Профил на one
    *****
    Неутрално

    до анти-американците: Глупости, Тойота сама си направи живота труден като аутсорсва компоненти към други производители,
    както шефа на Тойота каза това не би се случило в предпиятие на Тойота, но като искаш да намалиш разходите и местиш произвдоства към трети фирми, точно това се получава.
    до онзи: Дефектите не са в новите компоненти а в тези които за последните 20г не са се променили.

  25. 25 Профил на capitalist
    capitalist
    Рейтинг: 1077 Неутрално

    До коментар [#24] от "one":

    ти явно не си запознат с автомобилният бранш щом твърдиш подобни неща ..........няма производител на автомибили ,кото не купува части от под изпълнители ....

  26. 26 Профил на fun
    *****
    Весело

    той не твърди това, той просто цитира шефа на Тойота
    Akio Toyoda, така че трябва на него да кажеш
    "ти явно не си запознат с автомобилният бранш щом твърдиш подобни неща"

    Аз слушах същото изказване по CNBC

  27. 27 Профил на с трици маймуни...
    *****
    Неутрално

    Така е, като се увеличи производството на Тойота от Венецуела, Турция, Китай и други подобни. По същата причина и Рено вече не е това, което беше.

  28. 28 Профил на онзи
    *****
    Неутрално

    До коментар [#24] от "one":

    Искаш да кажеш че,преди 20 г. се произвеждаше Приус?И как един агрегат или ел.компонент за 20г. не показва дефект,а в автомобили >2005г. започва да се скапва?Освен това в новите машини не се монтира нищо от преди 20г.

  29. 29 Профил на one
    *****
    Неутрално

    Това което искам да ти кажа че компонента който е дефектен от спирачките на Пириус, преди 20г както и преди 60г си е същият и се е променил незначително, колата разбира се не е, но и Трабант има същият компонент. Тойота се е концентрила да произвежда сложнитите части, но простите стари компоненти, ги дава на други фирми които ги прозвеждат на безценица.
    Дефектната част струва 25 цента и наличието на излищна халабина води до проблема, но сега ще им излезе няколко милиарда

  30. 30 Профил на онзи
    *****
    Неутрално

    До коментар [#29] от "one":

    Мерака за по-голяма печалба не остава безнаказан.Автомобилите стават все по-евтини като вложение при производство,но цените им като краен продукт не падат.Призвеждаш все по- евтино,продаваш скъпо.Наказанието не закъснява!

  31. 31 Профил на Петърчо
    *****
    Неутрално

    Ама че специалисти се изказват тука! Някой да беше прочел поне какъв е проблемът със спирачките на Приуса. А той е софтуерен. Не самите спирачки, а бъг в софтуера отговарящ за контрола върху тях.


    Както някой бе казал по-долу - колкото по-сложен става автомобилът, толкова по-ненадежден е - математика.

  32. 32 Профил на 112
    *****
    Неутрално

    А какво очакват хората от такава евтино направена кола?

  33. 33 Профил на някой
    *****
    Неутрално

    наистина ситуацията е трагична,
    и така е, когато се наредят прекалено много ''мениджъри'' и искат само по- ниска цена на компонентите и по-висока запалата за себе си!!!

    сега като уволнят 30%, бързо, бързо ще им дойде ъкъла в топка,

    Но все пак са си и тойота, прекалено прехвален автомобил

  34. 34 Профил на Споко
    *****
    Весело

    Без газ нямаш нужда от спирачки /стига да си на равно/.

    senser
    * 2

    След проблема с педала на газта, сега проблем със спирачките, доста ще им е трудно на Тойота да се съвземат.

  35. 35 Профил на Кофти
    *****
    Разстроено

    Наистина кофти.

    Все повече компютърни "магии" и партийна "грижа за човека".

    Може този софтуер да се управлява не само локално от колата, но и безжично дистанционно, от другия край на WWW...
    Знайш ли кой го управлява?..

    Преди години имах стара американска кола, без електроника,
    луксозен клас за времето когато е била произведена.

    Автомобилни техници като я видеха коментираха, че следващите модели са били развалени с електроника.

    Но, "прогресът" марширува нататък...

    Петърчо
    * 31

    Ама че специалисти се изказват тука! Някой да беше прочел поне какъв е проблемът със спирачките на Приуса. А той е софтуерен. Не самите спирачки, а бъг в софтуера отговарящ за контрола върху тях.

    Както някой бе казал по-долу - колкото по-сложен става автомобилът, толкова по-ненадежден е - математика.

  36. 36 Профил на Еко Гласност
    *****
    Неутрално

    Абе, богатите основатели на Гугле не беха ли си купили Приус,
    от любов към новата екологична техника?

    Ква стана тя

    Тодор Тодоров, Дневник
    * 20

    До коментар [#14] от "quadrillioner":

    Става въпрос "само" за 1.2 млн. бройки, но от Приус!!!

  37. 37 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 688 Неутрално

    До коментар [#5] от "DareDebil":

    Чакай сега - токийския таксиджия Kiyomi Hashimoto казал пред коресподентите на LA Times John M. Glionna и Coco Masters че
    "никога не е мислил че би имал проблем с колата но вече не бил толкова сигурен"?

    Бре! Невероятно!

    Тия от Лос Анджелис Таймс са явно няколко класи под колегите си в Дневник. И това не е комплимент, а както викат в САЩ - uderstatement. (бел. пр. - недоизказване)

    The biggest risk in life is not taking one.




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #