Автопазарът в Индия достигна рекордни стойности

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (45)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на онзи
    *****
    Неутрално

    Незлобливо.Това на снимките автомобили ли са или голф колички?

  2. 2 Профил на bg
    *****
    Неутрално

    Разяснително.Това на снимката струва 5000 $ ;чисто ново.Ти за толкова пари какво искаш.

  3. 3 Профил на Ө
    *****
    Неутрално

    БРИндияК.

  4. 4 Профил на 2
    *****
    Неутрално

    Поредното доказателство, че автомобилната технология е достигнала своя пик и постепенно ще започне да замира. Оттук нататък тази технология просто няма накъде да се развива поради две причини: 1/ икономиката се е наситила с автомобили; 2/ автомобилът ще става все по-скъп за поддръжка най-вече заради високите цени на горивата, сложната техника изискваща доста разходи по поддръжка и данъчните утежнения.
    От света, в който живеем, знаем, че когато нещо достигне своя връх то започва да слиза от него. На самия връх за постоянно се задържат само ветровете и бурите.
    През 1908 год. например в САЩ са продадени толкова коли, колкото през 2008 г. в България.

  5. 5 Профил на Beyond
    Beyond
    Рейтинг: 726 Неутрално

    Това прави 33424 коли на ден!

    TAKE THE RED PILL!
  6. 6 Профил на Росен    съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    2 № 4

    Грешиш. Това може да стане само, ако има алтернатива на автомобила, а такава засега няма.
    В Берлин например е тъпо да имаш автомобил, защото метрото и градският транспорт са така свързани, че това е НАЙ-БЪРЗИЯТ и евтин транспорт, но немците си карат колите. В Прага е абсолютно същото.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  7. 7 Профил на Росен    съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    Beyond

    При население 1 милиард??????

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  8. 8 Профил на Karmagedon
    *****
    Весело

    кой знае какъв купон е да се кара там

  9. 9 Профил на putin
    putin
    Рейтинг: 0 Неутрално

    Това обяснява много други неща.като например падащия стандарт на живота на Запад.Преди заработените в света пари се харчеха в САЩ и З.Европа и там имаше много висок стандарт.но сегс тези пари се инвестират в БРИК и съответно Запада обеднява.От завършващите висше образование индиици в САЩ само 6 пр. остават там. Финансови центрове. всичко отива на изток.

  10. 10 Профил на онзи
    *****
    Любопитно

    До коментар [#2] от "bg":

    Кое точно му сртува 5000$?Разработката/проект+изпитания/,или вложените материали?Ти би ли го купил?Да му се метнеш и да пътуваш между чудовищата,яздени от комплексирани бизнесмсни.

  11. 11 Профил на putin
    putin
    Рейтинг: 0 Неутрално

    Ако някои направи извадка кога Запада забогатява и защо ще разбере също така защо и обеднява.Запада или по-скоро германските племена които сринаха Рим-при съществуваща инфра структура.наука.архитектура.медицина на доста високо ниво те успяха да унищожат всичко после 10в.пак преоткриха греко- римската цивилизация.но тогава друга вълна герм.скандинавски племена отхвърлиха за векове назад Европа.После Венеция забогатя за сметка на Византия а останалата англо-саксонската Европа забогатя за сметка на Америките.Индия и Китаи.Сега просто всичко си идва на място. Ако и ние се отървем турско-саксонските протежета и ние ще се оправим.

  12. 12 Профил на ARRI
    ARRI
    Рейтинг: 1291 Любопитно

    Тука внасят ли се тези манджуци????

    Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!
  13. 13 Профил на Росен    съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 1291 Весело

    ARRI № 12

    И да ги внесат няма да са по 5 000 долара.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  14. 14 Профил на Шаро
    *****
    Весело

    Това чудо е забранено в ЕС и Америка ( и в останалият цивиливозован свят).
    Не отговария на нито 1 стандарт за сигурност и надеждност.
    Така че може да си го гледате само на снимка ... иначе като за Индия е много добре ... на туземците там им изглежда като космически кораб

  15. 15 Профил на bg
    *****
    Неутрално

    Това НЕЩО струва 5000$ в Индия, по план трябва да започне и внос за европа, но през 2010 ,като моделът ще струва около 8000 EUR. Естествено разликата в цената е заради нормите на които ще трябва да отговаря за да се продава в ЕС.

  16. 16 Профил на capitalist
    capitalist
    Рейтинг: 965 Неутрално

    До коментар [#15] от "bg":

    не виждам кой ще си купи индийски коли при условие ,че дачията е 7 000 /8 000

  17. 17 Профил на Тодор Александров СУПЕР
    Тодор Александров
    Рейтинг: 770 Неутрално

    Не че нещо се заяждам , но като го гледам това на снимката си мисля че и с 40 км/ч да се блъсне човек е пътник ...

  18. 18 Профил на Тъпата майна СУПЕР
    Тъпата майна
    Рейтинг: 1284 Неутрално

    До коментар [#16] от "capitalist":

    Това горе, макар и по-малко като размер, изглежда в пъти по-добре от Логан и Сандеро взети заедно. Да не говорим, че лично според мен изглежда и много по-добре от Смарт, който е основния му конкурент. Като добавиш, че смарта е към 15,000 евро, а това тук ще се продава за 8000 - познай. Аз повече бих се притеснявал, че са близки ценово с Тойота Айго, която в момента дори се продава за 13,500 лева с ДДС.

    Това мнение е дело на една тъпа майна
  19. 19 Профил на wds23355772
    wds23355772
    Рейтинг: 778 Любопитно

    Целта на този автомобил е да направи за обикновенния идндиец това, което през '50-те направиха за Европа VW Beetle, Фиат 500 или Ситроен 2СV. Целта му е да качи едномилиардна нация от велосипеди и триколки на автомобил! За това е евтин, за това изглежда простовато! Да не би някой от автомобилите които направиха същото за европееца да е голям, луксозен или скъп?!

    Внимавайте добре, защото Индия може и да е много бедна държава но дори и малко увеличение на жизненото равнище там може да има огромно влияние в световен мащаб. А когато един ден Индия успее да поеме пътя на Китай със Западната цивилизация като водеща в света е свършено!

  20. 20 Профил на ARRI
    ARRI
    Рейтинг: 1291 Весело

    До коментар [#13] от "Руслан 21":

    5000$,са много за този фотьойл,та да не говорим за повече.

    Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!
  21. 21 Профил на ARRI
    ARRI
    Рейтинг: 1291 Любопитно

    ,,А когато един ден Индия успее да поеме пътя на Китай със Западната цивилизация като водеща в света е свършено!,,

    Ами тогава да не ги внасят в Европа.Защо трябва да им стимулираме, икономиката???

    Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!
  22. 22 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    Дачията с 1.5 двигател на дизел, 5 на сто разход и ЕуроНКАП 5 звезди е 14,000 лв, тия мангасари искат 8000 за тая пластмасова сапунерка?
    Бахти идиотите. Поне да правеха едни свестни мотори, а то и това не могат. Индия няма металургия, никакви познания за металургия. Как може 1 млрд мързеливци да се наричат водеща сила, о за водеща сила трябва ноухау, пещи, технология, капитал за инвестиране.

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  23. 23 Профил на Boriaz
    Boriaz
    Рейтинг: 565 Неутрално

    Индия върви по своя път на развитие и част от това движение е Тата Нано. Това обаче не е заплаха за Западна Европа или Северна Америка, защото при повишен жизнен стандарт на индийци и китайци ще се повишат и продажбите на по-качествение европейски стоки на този пазар (примерно Мерцеде, БМВ и т. н.).
    Отдавна на всеки в цивилизования свят му е ясно, че по-силни икономики в единия край на света не означават по-слаби икономики в другия край. Това, че ЕС и САЩ свиват процентно своя износ спрямо общия не означава, че погледнато от регионална гледна точка не повишават своите производства. Само е потребелението в китай, Индия, Бразилия, Ю. Корея и т. н. се е вдигнало (заедно с производителноста им) откъдето идват намалението в глобален план.
    Всъщност мене не ме интересува дали съм в първата, петата или усурнайстата икономика в света стига да живея добре и спокойно. Така че евала им на индиците- дадоха урок как се повишават продажбите по време на криза. Другите да вземат и да си научат урока (особено родните политици).

    Искането няма мярка- даването има КРАЙ!
  24. 24 Профил на wds23355772
    wds23355772
    Рейтинг: 778 Любопитно

    Ари, никой не те кара да купуваш каквото и да било като не ти харесва! Ако има кой да купува ще ги внасят, ако няма сами ще се изтеглят!
    Десен, по-полека с "фактологията": Най-евтината Дачия с дизел струва 15990лв. (не 14х.лв. както пишеш ти) и има цели 70к.с. (http://dacia.bg/gamma/Logan/Prices.aspx). 5-те звезди на на краштеста всъщност са 3 (и то за версия с 2 аербега, която е по-скъпа от споменатите 15990лв.!) http://www.euroncap.com/results/dacia/logan.aspx!

    Айде със здраве

  25. 25 Профил на Boriaz
    Boriaz
    Рейтинг: 565 Весело

    До коментар [#22] от "Десен":

    Индия има много големи познания вметалургията и физиката, приятелю. Имат и доста разработки в тези области както и нобелови лауреати и т. н. Истината е, че само с металургия и физика двигател с вътрешно горене не се прави.
    Засега Индия се развива, което според мене е добре. Искрено им пожелавам на индийците да направят държавата си иконмически развита и да си живеят спокойно вместо като дсеа да са принудени масово да имигрират за да могат да изкарат препитанието си.

    Искането няма мярка- даването има КРАЙ!
  26. 26 Профил на Boriaz
    Boriaz
    Рейтинг: 565 Весело

    До коментар [#22] от "Десен":

    Ето и едно линкче за доказателство. Дори бих те посъветвал да погледнеш в някоя енцеклопедия как изглежда в исторически план индиската металургия.
    http://www.economywatch.com/business-and-economy/steel-industry.html

    Знам, че Индия е непозната за нас, но пределено има своето място в развитието на човешката цивилизация (доста сериозно място при това), което няма как да стане без азвитие на технологиите а само с религия. Просто е невъзможно.

    Искането няма мярка- даването има КРАЙ!
  27. 27 Профил на Realist СУПЕР
    Realist
    Рейтинг: 2800 Весело

    Не ви съветвам да купувате Тата Нано. За дългосрочни инвестиции като кола бъдете консервативни и разчитайте на старите производители. Например, независимо от проблемите Тойота си е Тойота. Айго и Смарт са на светлинни години като качество сравнени с Тата Нано. А това е Тата Нано:

    http://content.usatoday.com/communities/driveon/post/2010/03/tata-nano-buyers-dream-of-driving-his-first-car-becomes-flaming-nightmare-/1

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  28. 28 Профил на Realist СУПЕР
    Realist
    Рейтинг: 2800 Неутрално

    Индийците все още не правят хубави коли. Както и китайците.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  29. 29 Профил на чичо
    *****
    Неутрално

    Десен, Индия от 70-те години има космически спътници. В науката и технологиите са мноооого пред нас. Просто са милиард и не всички са грамотни. Изборите са по елктронен път, а не с цветни бюлетини като нас.

  30. 30 Профил на W12
    *****
    Неутрално

    До коментар [#11] от "putin":
    Като се отървеш от турско-саксонските протежета иди си купи една дебела краставица (огуре́ц) и с нея ще се оправиш баш хубаво, както се казва рахат олсун по путински ще изпиташ.

  31. 31 Профил на Сиамчо
    *****
    Неутрално

    Какво ни занимават с маймунски държави като Индия и Китай, където досега един на 100 човека караше колело. Естествено, че пазара ще расте след като е на толкова ниски нива.

  32. 32 Профил на невеж
    *****
    Неутрално

    ако някой си мисли, че тата правят автомобили, жестоко, ама много жестоко се лъже. казвам го от личен опит - карал съм такъв таралясняк (не нано, а индика). и за тези, които си мислят, че са евтини - 1 брой преден амортесьор - 394 лв. - без коментар. съединителят се преебва на 70 хил. км. - още хиляда и кусур лв.!!! и това са цените на частите без труда. който не вярва - моля, нека си купи - в анкол (вносителят на тата, ако още ги внасят, де, че май се отказаха) ще му се израдват яко!

  33. 33 Профил на Шаро
    *****
    Весело

    Нищо не се споменава за издръжливостта на тази 'кола'.
    Коли се правят много лесно ... добри издръжливи качествени коли се правят много ... много трудно.
    Не случайно нациите които правят истински коли се броят на пръсти.
    Руснаците за 100 години не можаха да се научат.
    Китайците правят доста коли и на външен вид го докарват проблема е че след 10 000 км им трябва основен ремонт
    Така че по полека с това 'хвърчило' ... за тези пари може да си вземете ГОЛФ или БМВ на старо и ще ви държи до живот
    А който иска да купува ... БАЛЪЦИ бол

  34. 34 Профил на ч
    *****
    Неутрално

    до Онзи
    Да, това са автомобили, не голф коли. В БГ не се прави нито едно от двете.

  35. 35 Профил на ч
    *****
    Неутрално

    И слава богу, щеше да е голям срам

  36. 36 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    До коментар [#26] от "Boriaz":

    Ти между добив на желязо от желязна руда, с каквато Индия не разполага в особено изобилие и металургия правиш ли разлика?
    Металургия е как да направиш сплав която да издържа на определен сбор от натоварвания, при определен температурен режим в подходяща химична среда.
    Да копа руда и да претопява всеки може.

    Въобще индия давана за пример е изключтелно неподходящо защото каквото има в тая клоака е плод на американски, немски или английски инвестиции.

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  37. 37 Профил на Boriaz
    Boriaz
    Рейтинг: 565 Весело

    До коментар [#36] от "Десен":

    Имам лека представа от металургия. Стоманата се придобива след "термична обработка" в пещи (знаеш как е стомана на английски- погледни в статията количествата).
    Не казвам, че Индия е цъфнала та вързала. Казвам, че могат да леят стомана, демек са добри металурзи. Е, смехотворно е да ги сравняваш с Тисен-Круп, Сандвик, Американ Стийл и т. н. но само имаето Прамод Митал мисля че е достатъчно за да ти покаже, че макар и не най-добрите не са "кьопави" металурзи.
    Въпросът е, че ти не си купуваш стомана, за да си измайсториш нож (примерно), а отиваш и си купуваш готов нож. Е, качеството на изработките в Индия не е високо.
    Тата Нано е смехотворен автомобил за мене, но той не е и предназначен за мене. Това е продукт, предназначен за индийския пазар и явно там пробива- т. е. правилно е изчислен. Ако, обаче, индийците се качат на автомобили днес, утре може и компютри да си купят, вдругиден даже и на почивка да отидат и така, стъпка по стъпка, да започнат да живеят по-добре. Защо да не го направят? крайно време е тези държави да започнат да се развиват. Ние от това можем само да спечелим.

    Искането няма мярка- даването има КРАЙ!
  38. 38 Профил на онзи
    *****
    Неутрално

    До коментар [#34] от "ч":

    По първа точка не си прав.Не ми се изброяват причините,че няма да ми стигне времето.Вторият пост е безапелационна истина,за което,по един + и за двата.

  39. 39 Профил на шукаритет
    *****
    Неутрално

    Каква кола може да прави един прост циганин да си правят рикши да си цункат кравите под опащката и да не ни показват подобия на коли!

  40. 40 Профил на двигател
    *****
    Неутрално

    една циганска сила не е дизел не е бензинов а оризов

  41. 41 Профил на Ники Горчилов СУПЕР
    Ники Горчилов
    Рейтинг: 1291 Любопитно

    Не знам откъде дойде цената от $5,000. В Индия, базовият модел се продава за 115,361 рупи или около $2,500.

    Докато автомобилостроителите в "развития" свят се чудят как да избегнат банкрут, тук (в Индия) народа чака по 3 до 6 месеца за нова кола, защото производството не може да смогне на търсенето. Дали е нужно да напомням на многоуважаемите, кой е новият собственик на британските икони Land Rover и Jaguar?

    Защо се получава така? Прочетете отново аргументацията на Варненски от коментар #19 и добавете един порядък. Само ще допълня - няма нужда да се връщаме толкова назад в историята. Спомнете си в България на какви черупки се возихме само до преди 10-15 години. Като четеш някои коментари може да си помислиш, че всички сме израснали в мерцедес с плисирани перденца.

    От цялата дискусия дотук най-ме изумява пренебрежителното отношение към индийците, като към хора от втора категория. Да се чудиш и маеш на какво отгоре. Сякаш ние българите имаме някаква особена заслуга за материалните блага, които консумираме, та седнахме да се присмиваме на другите.

    На всеки, който си мисли че стои по-високо в хранителната верига от един индиец ще кажа - всъщност е точно обратното. Аборигени са онези индивиди, които в 21 век продължават да делят хората на категории според раса, външен вид и материален статус.

    Дай боже всекиму да осъзнае какво е Индия.

  42. 42 Профил на bds
    *****
    Неутрално

    До коментар [#1] от "онзи":
    Това са НОВИ коли, нещо, което повечето българи (а вероятно и ти) не могат да си позволят!

  43. 43 Профил на -
    *****
    Неутрално

    До коментар [#18] от "Пловдивски":
    Много си наивен и вероятно само си виждал отдалеч автомобилите за които говориш. Не искам да омаловажавам индийския автомобил, той е на база страхотна идея и удар точно в целта. Но да сравняваш дори и Логан с него е много далеч от разумно разсъждение на информирания човек.

  44. 44 Профил на Чингиз Хан
    Чингиз Хан
    Рейтинг: 162 Неутрално

    в Европа Тата Нано ще се продава от 2011 за около 5000 евро като отговаря на всички европейски норми за сигурност и нива на емисии. Автомобилът е проектиран от италианското дизайнерско бюро IDEA. Еелектрическите системи и блока за управление са разработени от Бош. На такава цена в Европа няма подобен автомобил и пазарният му потенциал е огромен, особено в източна Европа. Дори и най-евтиният Логан е значително по-скъп.

  45. 45 Профил на онзи
    *****
    Неутрално

    До коментар [#42] от "bds":

    Абе нови са,но не са коли.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #