Компании от Азербайджан, Испания и Германия се включиха в новия търг за "Тракия"

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (26)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на ARRI
    ARRI
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    Дано да спечели , някоя от германските компании.....

    Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!
  2. 2 Профил на Плановик
    *****
    Любопитно

    Планираме ценовите оферти да бъдат отворени на 27 март, каза строителният министър Росен Плевнелиев.

    ????

  3. 3 Профил на "Stroiimpex"
    *****
    Неутрално

    Тя и киргизката "Баш Калдаръм Сокак" искаше да участва в търга за новата отсечка,ама брата на Курманбек Бакиев,Калдаръмбек го задържаха след събитията в Киргизстан и тяхната оферта отпадна.

  4. 4 Профил на един от тълпата
    *****
    Неутрално

    да не додявям с инфантилен позитивизъм, (при положение, че повечето тукашни индивиди са стабилни застъпници на мрънкащо-критикарския песимизъм), но както са ги почнали лотовете, ако ги довършат до 2012 и пак така ги откриват през три месеца... ще гледам и няма да мога да повярвам на очите си...

  5. 5 Профил на dominguin
    *****
    Неутрално

    има немци и немци-ако като елразпределителите от EON/ или EVN?/- alles kaput...

  6. 6 Профил на dominguin
    *****
    Неутрално

    До коментар [#5] от "dominguin":

    да се чете"...ако са като..."

  7. 7 Профил на Полусърбин
    *****
    Неутрално

    По въпроса има една югославска поговорка "Не е важно колко бързо тичаш, а дали ще тръгнеш навреме". Има и една гръцка "Започнатото е наполовина свършено". Има и българска: "Назлъндисването също е работа" . Във всеки случай по-добре че се почва сега, дори ако после се наложи да се преработват проекти или сменя изпълнител.

  8. 8 Профил на Юго Ча
    *****
    Неутрално

    Югобюрославия "тръгна навреме"... ссср тоже...

    Започнато от Гърция кое? Издънването с дефицита?

    Ако е за поговорки, има такава Българска: "За лудо работи, за лудо не стой".

  9. 9 Профил на А
    *****
    Неутрално

    До коментар [#1] от "ARRI":

    Обикновенно ти поставям "плюсчета" на коментарите, но сега категорично не съм съгласен. Това което е останало в главите ни, като например прословутото "немско качество", май остава в историята. Скорошен пример - "Siemens", които се осраха с паспортите, а преди това бяха главно действащо лице в корупционен скандал в съседна Гърция; "Hochtief Aktiengesellschaft" - Атинското летище; българонемския консорциум с „Белфингер Бергер” строящ на полигона в Ново село и много други.
    Естествено, че не съм специалист, но според мен това показва, че те са добри само на родна земя. Там просто не им вървят номерцата.

  10. 10 Профил на Дюлгер пехливан
    *****
    Неутрално

    Баси весника!

    Бе оправете си поне информацията, бе сересеми!
    Хич бива ли да лъжете?
    "Цената
    Цената е водещият критерий за избор на победител. Планираме ценовите оферти да бъдат отворени на 27 март, каза строителният министър Росен Плевнелиев."

    Какъв 27 март, бе тикви?
    Става въпрос за 27 май!

    Иво,
    Изволни ги тия журналя, бе, Прокопиев!

  11. 11 Профил на опраен
    *****
    Неутрално

    Шо стана с оправията бре ???
    Април месец мина оправията не дойде.
    Оправиийййййооооооо куде си бре???
    Шо стана та не вечераме????

  12. 12 Профил на тото
    *****
    Весело

    100% зад азерската компания стоят турци! Които изгубиха престиж след последното нещастие със загинали работници, при строеж на мост на наша територия....

  13. 13 Профил на тото
    *****
    Весело

    До полусърбежа: Вие навреме тръгнахте в началото на ХХ век, но до никъде не стигнахте в края му!?

  14. 14 Профил на ARRI
    ARRI
    Рейтинг: 1441 Любопитно

    До коментар [#9] от "А":

    Да прав си , че традициите , не са това което бяха . Ама аз предполагам , че ще бъдат наети български работници , а тези от горе , ще са немци . А при немеца няма лабаво .

    Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!
  15. 15 Профил на Пит
    Пит
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До Полусърбин. Полугражданство няма, трябва да избереш - можеш да си с две гражданства, но не можеш да си полу. Ако не ти изнася в България, прав ти път в Сърбия. Там обаче няма да искаш да се наричаш полубългарин. Повечето хора от твоята категория гледат преди всичко изгодата - българският паспорт засега е по-добър, затова си в България. До време, когато Сърбия стане също член на ЕС, сигурно ще смениш боята за нула време. Омръзнало ми е от ветропоказатели, които се сучат на 360 градуса без да се задържат в една посока.

    Корте
  16. 16 Профил на Tracia
    Tracia
    Рейтинг: 1441 Весело

    До коментар [#10] от "Дюлгер пехливан":

    Чакай сега, кой ти каза, че става дума за 27 март тази година? Като гледам как вървят нещата и откога се строи тази магистрала, нищо чудно да са имали предвид март догодина.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  17. 17 Профил на Мария Иванова СУПЕР
    Мария Иванова
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#2] от "Плановик":

    Всъщност "на 27 май".
    Вече е оправено. Благодарим.

    It must be Thursday. I never could get the hang of Thursdays.
  18. 18 Профил на таню
    *****
    Неутрално

    Само едно нещо ме хвърля в размисъл-победителя в търга за предния участък "Трейс" е изтървап срока въпреки че е подготвил оферта .Мда ........интересно
    Наскоро имаше интервю със някой от шефовете на "Трейс,"който каза че задължително ще участват и в следващия търг, щото имали вече изградени бази в близост до новия участъккоето ще свали себестойността и могат да постигнат най ниска цена .
    Намирисва тука нещо

  19. 19 Профил на анонимен източник от Трейс
    *****
    Неутрално

    може колегите да са анализирали ситуацията и да са установили че:
    1. Нямат капацитета да изпълняват строителните дейности по двата лота едновременно.
    2. Сондарилаи са пазара и са разчели, че ще имат по голяма печалба ако отдадат производствено-сладовите си бази под наем на бъдещия победител в конкурса.
    3. и т.н.

  20. 20 Профил на таню
    *****
    Неутрално

    Доколкото разбрах "Трейс" имат много свободни мощности из цялата страна които бездействат
    Печалбата от изграждането на участъка е несравнимо по висока от разни наеми на бази и складове
    Наемането въобще не е сигурно
    Интересно интересно

  21. 21 Профил на източен анонимник от Трейс
    *****
    Неутрално

    мдаа, безпорно е много интересно... но при такова международно участие, всеки лек мирис ще се усети... и ние ще чуем за него.
    интересно

  22. 22 Профил на Анализ
    *****
    Неутрално

    Състезанието тук ще бъде между обединението Главбулгарстрой с фирмите на Емил Димитров и турската Доуш.За следващия лот 4 безапелационен победител т.е състезание с един кон ще бъде Холдинг пътища поради факта че базите и кариерите му се намират в Карнобат, Средец и Бургас.

  23. 23 Профил на Mdaaa
    *****
    Неутрално

    Азерите ще дадат най-големият подкуп и ще спечелят. После ние ще плачем друсайки се по славната построена от традиционни номади част от мъченицата "Тракия". Идете в Азербайджан да им видите "прекрасните" пътища. Дано да не позная.

  24. 24 Профил на craghack
    *****
    Весело

    Ще пукна от смях. Трейс изпуснали срока. Ай стига бе! Това е просто невъзможно. Който познава фирмата знае, че офертният им отдел е перфектен. Просто са им забранили да очастват

  25. 25 Профил на един от тълпата
    *****
    Неутрално

    До коментар [#24] от "craghack":

    ще ме прощаваш, ама ти сложих минусче, само заради това "очастват"...

  26. 26 Профил на craghack
    *****
    Весело

    До коментар [#25] от "един от тълпата":

    Голяма излагация бате. Видях го в момента, в който го пуснах, но нейсе





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #