"Параходство Българско речно плаване" спечели концесията за ферибота на Видин

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (2)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на cinik СУПЕР
    cinik
    Рейтинг: 2717 Неутрално

    Доколкото виждам по гугъл, процедурата за концесия е започнала през 2004 година. Оттам нататък всеки да си прави изводите - и за други концесии, и за Догантабак, и за ВЕИ-балона. Вариантите не са много:

    1. Вариантът Видин, описан в тази статия (с хилада документа, бъдещи ангажимента, гаранции за работните места, подусловия пр., съответно между 6 и 20 години дела по съдилищата
    2. За 20 минути през Борсата като БТ Пловдив, по един единствен критерий - кешарката веднага и в брой

    Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“
  2. 2 Профил на lyusien
    lyusien
    Рейтинг: 707 Неутрално

    Браво на правителството Започна с концесиите Сизграждането на моста ферибота ще намали своята деиност но пристанищния терминал ще деиства винаги Превоза на стоки по река Дунав ще става все по рентабилен и изгоден Има деиности които не могат да минават през борсата -пристанища терминали летища гари жп линии по обясними причини и наи доброто за тях е КОНЦЕСИЯ с договори за инвестииции Пристанище и терминал не е Б Т Пловдив

    Чаоо Желая ви успех





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #