България ще убеждава европейските туристи, че е "модерна дестинация през четирите сезона"

България ще убеждава европейските туристи, че е "модерна дестинация през четирите сезона"

България ще убеждава европейските туристи, че е "модерна дестинация през четирите сезона"
На европейските пазари България ще се рекламира през 2012 г. възможностите за туризъм със слогана: "България - модерна дестинация през четирите сезона". За далечните - Америка, Азия, Близък и Среден изток се залага на посланието "Открий България". Това съобщи Министерството на икономиката и туризма след заседанието днес на Националния съвет по туризъм.
В предишни години страната се е рекламирала с "България: магията е вече тук" и "Потърси България".
Съветът е решил фокусът в рекламната кампания догодина да пада върху културен, балнео, спа- и
уелнес туризма. Освен това страната е получили вече покана да участва в международна среща и изложение за приключенски туризъм в Люцерн догодина, съобщи зам.-министърът с ресор туризъм Иво Маринов. По думите му за такива атракции от 2012 г. ще може да се кандидатства за финансиране от оперативната програма "Регионално развитие".
България е получила предложения да бъде страна партньор на туристическите изложения в Скопие и Баку.
С 4.1 млн. лева се увеличават средствата за национална туристическа реклама през следващата година, като увеличението е за сметка на еврофинансирането, информират от ведомството. За 2012 г. общата сума е 22.8 млн. лв., от които само 8 млн.лв. са бюджетни средства.