Чешките авиолинии съкращават една трета от пилотите

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (10)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на jetchev
    jetchev
    Рейтинг: 643 Неутрално

    да им изпратим малко железни4ари на протест

  2. 2 Профил на totilas
    totilas
    Рейтинг: 782 Неутрално

    на малките национални авиолинии в Европа не им лесно... няма накъде да летят... накрая идва Луфтханза и ги понем4ва.....

  3. 3 Профил на Galata
    Galata
    Рейтинг: 775 Неутрално

    До коментар [#2] от "totilas":

    Не само се понемчват,ами се и потурчват!
    Сега само чехи пилоти липсваха в THY...

    "Büyük şeyleri yalnız büyük milletler yapar." K.Atatürk
  4. 4 Профил на totilas
    totilas
    Рейтинг: 782 Неутрално

    До коментар [#3] от "Galata":

    Турки# еърлайн биле една от най-доходните авиолинии... скъпи билети + йефтин персонал...

  5. 5 Профил на flisk
    flisk
    Рейтинг: 118 Неутрално

    До коментар [#2] от "totilas":

    Напълно вярно - а откакто официално притежават и австрийците вече държат двете най-важни летища в централна Европа.

    В момента ситуацията е такава - почти всички връзки стават през Виена и Мюнхен - сега вече и двете летища се притежават от Луфтханза.

    Това съответно значи, че всички удобни слотове и времена са техни, а другите фирми си делят останалото, ако им се лети от там.

    В същото време услугата на ЛУфтханза (основната, която е да излетиш и да пристигнеш навреме, с багажа си) е ужасна, за сметка на инвестициите им в ложи и хотелски стаи за пътници със закъснели полети...

    Реално това си е един вид неофициален монополизъм.

    От няколко седмици се каня да напиша една статия по въпроса и да я пратя на Дневник, понеже летя всяка седмица и имам наблюдения - ще стане...

  6. 6 Профил на polipavl
    polipavl
    Рейтинг: 606 Неутрално

    Да им изпратим трактористите и железничарите да стачкуват заедно с чехите.

  7. 7 Профил на Galata
    Galata
    Рейтинг: 775 Неутрално

    До коментар [#4] от "totilas":

    Доколкото знам не е много еФтин персонала:първи пилот-около 15.000 ТЛ заплата +премии;втори пилот -12.000ТЛ заплата+премии!
    След руски,гръцки пилоти,сега се вижда,че и чехи ще дойдат!

    "Büyük şeyleri yalnız büyük milletler yapar." K.Atatürk
  8. 8 Профил на прашинка
    прашинка
    Рейтинг: 616 Неутрално

    За съжаление, такава е тенденцията.

    Красотата ще спаси света. А злобата ще закопае форумците на "Дневник".
  9. 9 Профил на totilas
    totilas
    Рейтинг: 782 Неутрално

    До коментар [#5] от "flisk":

    На Луфтхаза най-големият им коз е лет. Франкфурт, което географски е по-изгодно за хъб Азия - Америка от Париж или Лондон (пестял се е един 4ас)... Тази малка подробност ги е направила големи....

  10. 10 Профил на flisk
    flisk
    Рейтинг: 118 Неутрално

    До коментар [#9] от "totilas":

    За междуконтинентални, да - но в рамките на пътувания от Турция до Исландия Мюнхен и Виена са основните хъбове на Европа.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #