Влакове с цвят червено Ferrari ще кръстосват Италия

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (21)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на devane
    devane
    Рейтинг: 340 Неутрално

    А кой е машиниста? Алонсо или Маса?

    In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
  2. 2 Профил на ugi
    ugi
    Рейтинг: 775 Неутрално

    Голям кеф е да се пътува с FrecciaRossa в момента, а пък тези влакчета изглеждат още по-обещаващи.

  3. 3 Профил на Вашето име
    Вашето име
    Рейтинг: 395 Неутрално

    До коментар [#1] от "devane":
    шумахер

  4. 4 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 834 Неутрално

    Ферари за народа!
    Браво.

    "Сини, червени, зелени — заедно ако се обединят, страната веднъж завинаги ще се оправи". (баба Ванга)
  5. 5 Профил на doncorleone
    doncorleone
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Щом нема вагон-ресторант и спални купета - не ми го хвали. Пътниците ще са нагъчкани като в самолет, къде е предимството на влаковете тогава..

  6. 6 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 834 Неутрално

    До коментар [#5] от "doncorleone":

    Г-н Корлеоне, тия влакове се движат с 300 км/ч, какви спални вагони ви се привиждат? Няма да ходи до Шанхай я.
    Друго предимство е, че като падне самолета, шансът да оцелееш клони към нула, докато в стрелата е значително по-голям.
    Трето предимство е, че влака се движи на ток, а не гори керосин и не цапа въздуха.
    Недостатък е заплахата от терористични актове (например някой талибан да взриви линията).

    "Сини, червени, зелени — заедно ако се обединят, страната веднъж завинаги ще се оправи". (баба Ванга)
  7. 7 Профил на didid
    didid
    Рейтинг: 131 Неутрално

    скоро и в България... маде ин Ловеч... ха дано, но на дали...

    didid
  8. 8 Профил на the Onion
    the Onion
    Рейтинг: 561 Неутрално

    Яки машини! За жалост в БГ нещата вървят в обратната посока...

    Tu Stultus Es
  9. 9 Профил на Хипчо
    Хипчо
    Рейтинг: 1391 Весело

    Красотаааааааа!

    ВОДА, ПОВЕЧЕ ВОДА!
  10. 10 Профил на doncorleone
    doncorleone
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#6] от "Bulgarische Motoren Werke":

    Абе пак едно 4-5 часа ще се мъчат хората, тия скорости са максимални, едва ли ще ги достигнат, а има и спирки. Не ми се мисли ако продължат линията до Палермо.
    А и защо да стоят бадева будни, така и така са дали пари за железницата - поне да се наспят.
    За пътниците не е никакво предимство че не замърсяват въздуха, нито че се случват самолетни катастрофи - че влакови нема ли? Същата работа, само дето се пътува повече. Ако има вагон-ресторант и спални вагони ще е друго.

  11. 11 Профил на Софиянец
    Софиянец
    Рейтинг: 803 Неутрално

    Прекрасни машини. От малък съм фен на влаковете и подобни снимки винаги ми изпълват душата

  12. 12 Профил на B52 СУПЕР
    B52
    Рейтинг: 1555 Любопитно

    [quote#5:"doncorleone"]Щом нема вагон-ресторант и спални купета - не ми го хвали. Пътниците ще са нагъчкани като в самолет, къде е предимството на влаковете тогава.. [/quote]

    Как разбра че нЕма вагон-ресторант?
    Въоб6те виждал ли си високоскоростен влак освен на картинка!?
    Колкото за предимствата на железопътния транспорт - освен всичко друго е доказано предпочитан от хората ако пътуването трае до около 4ч. : доставя те до центъра на града, няма чекиране, скениране, ограничения на килограми и какво ли не друго...
    Виж ако ти се иска спален вагон в такъв влак - нЕма да стане.

    He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.
  13. 13 Профил на B52 СУПЕР
    B52
    Рейтинг: 1555 Любопитно

    Интересно е как 6те се представи AGV като наследник на ТGV.
    Могат да се движат с 360км/ч но в Италия са разре6ени "само" 300.

    Да не говорим за БГ, където в 2011 80км/ч се счита за постижения???!

    He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.
  14. 14
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  15. 15 Профил на B52 СУПЕР
    B52
    Рейтинг: 1555 Весело

    [quote#14:"doncorleone"]А на мен със сигурност нищо не ми се иска, защото така или иначе немам намерение да пътувам с влак в тая циганска държава. [/quote]

    Потресава6тата агресивност и безхеберност на тъмните балкански субекти все успява да ме изненада.
    Ако Италия е "циганска държава" то БГ какво е бре байно?!

    He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.
  16. 16 Профил на Петко
    Петко
    Рейтинг: 731 Неутрално

    Kой те кара да пътуваш по цялата линия. Сметни едно пътуване Милано-Неапол. Това е една отсечка по линията на новия влак, където той директно ще се конкурира със самолетите.

    С високоскоростен влак:
    4:20 часа

    Със самолет:
    1:30 часа придвижване от/до летища
    1:00 часа check in, проверки и т.н.
    1:30 часа във въздуха

    Самолетът печели с по-малко от половин час. На двойна цена. Като бонус получаваш един сандвич от Alitalia. Приятен полет.

    Damnant quod non intellegunt.
  17. 17 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 941 Неутрално

    До коментар [#16] от "chernobyl":

    Точно!
    Примерно пътуване между Милано и Рим.

    Със самолет
    Милано - Летище Малпенса: 50 мин.
    чекиране и проверки: минимум 1 час
    полет Малпенса - Фиумичино: 1,15 ч.
    Летище Фиумичино - Рим: 40 мин.
    общо - 3,45 ч.

    С високоскоростен влак
    Милано - Рим: 2,57 ч.

  18. 18 Профил на peter petzoff
    peter petzoff
    Рейтинг: 664 Неутрално

    А БДЖ-то с къв цвет ше са влаковете за в бъдеще ?
    Аз се сещам за един ама нема да ви кажа какъв

    Леле мила мале ако в Булгаристан земе некой (еле па чужд...) инвеститор да реши да прави качествена частна железница, дали какъв вой ше нанаде родното ни БДЖ, сите национал-популисто-алкохолисти?
    Не ни требе на нас таков влак!

    Тиквоча и Цвинокио говорят тъпотии, подслушват и фалшифицират бюлетини, но спряха Белене ! А в близките поне 20 години, няма да има нищо по-важно от този факт!!
  19. 19
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  20. 20 Профил на doncorleone
    doncorleone
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#16] от "chernobyl":

    Абе ти остай тия груби сметки, знаеш че не са коректни. До гарата също може да се придвижвам за толко, чекирането през интернет, а кой е казал че нема да пътувам до края на линията? Плюс това тая линия ще се удължи до Палермо като построят мост до Сицилия.

  21. 21 Профил на doncorleone
    doncorleone
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#18] от "soljafcraist":

    А ти от какво си се надъхал така и издаваш подобен вой само при мисълта за такива влакове?
    Да не си ял сапун нещо?





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #