Общинска компания иска да купи частния си партньор във Варна

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (16)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Daj Ribu
    Daj Ribu
    Рейтинг: 1090 Неутрално

    Ами той Кирчо ВездеКметий купи къде що имаше.
    Що да не купи и тия.
    Още повече като зад гърба му са ТИМ и лично Премиера.

    Рибу, рибу - дай рибу, рибу, рибу - дай
  2. 2 Профил на Viscount Ganyo
    Viscount Ganyo
    Рейтинг: 352 Неутрално

    Някой може ли да обясни как общинско дружество ще купува частно, когато собствениците на второто очевидно не искат да продава? Или е просто въпрос на цена? Цена, която ще платят варненци.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    Крайно ми е неприятно, че се намирам между милиционерски натрапеници, и искрено се възмущавам и ме е срам да ви гледам.
  3. 3 Профил на Хейтъромразец
    Хейтъромразец
    Рейтинг: 122 Неутрално

    Ще ги купи и ето защо:
    http://www.moreto.net/novini.php?n=126373
    Все пак нали нЕма безплатен обяд ?

  4. 4 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1441 Любопитно

    Интересно ми е, този тролей на снимката за колко е заложен?

    Простотията ходи по хората! Затова обичам животните! Цъкам само "+" ... но не на всички :)
  5. 5 Профил на radoslavivanov
    radoslavivanov
    Рейтинг: 746 Весело

    Като оставим за малко настрана, че всичко в този град е далавера, тази ситуция много ясно показва, колко умствено безпомощни са и кмета и общинските съветници.При положение, че Бургас от 3 години работи и вече реализира системата си за интегриран градски транспорт.При положение, че и кмета и общинските съветници са ходили по чужбината и са виждали и са им обяснявали що е туй нящо.За 3 години нищо смислено не са успяли да измислят и съответно да реализират.Даже след като дойде бате им Бойко и ги разрита да правят Европроекти, пак нищо смислено немогат да направят освен разбира се - далавери.

  6. 6 Профил на Tod
    Tod
    Рейтинг: 1097 Гневно

    Абе Спасов,ти от Варна ли си или само пишеш за Варна.Как виждаш армен да продаде Транстриумф и за колко???

    Истината няма пресечна точка с популизма на БСП
  7. 7 Профил на dimko
    dimko
    Рейтинг: 803 Неутрално

    След месец , тази дописка може да удвои обема си . Какво от това ??? ...

  8. 8 Профил на Tod
    Tod
    Рейтинг: 1097 Неутрално

    Пропуснах нещо съществено,моля редакцията да въведе опция "НЕОДОБРЕНИЕ" за статиите които се публикуват!

    Истината няма пресечна точка с популизма на БСП
  9. 9 Профил на plamen2299
    plamen2299
    Рейтинг: 1032 Весело

    До коментар [#4] от "ь -freed":

    Около 0,50 лв. на кг. Толкова върви скрапа.

    Кенефа е място, дето мухите се аргасват.
  10. 10 Профил на plamen2299
    plamen2299
    Рейтинг: 1032 Весело

    До коментар [#6] от "rodos":

    Шшш, прав си, ама да изчакаме събитията. Ситият не вярва на гладния.

    Кенефа е място, дето мухите се аргасват.
  11. 11 Профил на Tod
    Tod
    Рейтинг: 1097 Неутрално

    До коментар [#10] от "plamen2299":

    ОК.

    Истината няма пресечна точка с популизма на БСП
  12. 12 Профил на Orchid
    Orchid
    Рейтинг: 583 Неутрално

    Това е само една част от помията на варенската община.
    Въпросната програма е в действие от поне пет години. През пролетта на 2011 г. тия малоумници от варненската община бяха НАСИЛСТВЕНО заставени от министерството да вземат да си усвоят средствата за интегриран градски транспорт, защото от тях инициатива нямаше до момента, а крайния срок на програмата стремглаво наближава. Министерството им избра консултанта (според правилата на играта е така, нямаш особено право да си избираш), от тях се искаше само да си оправят бакиите...Ама явно и това не могат, защото това не са нормални каши, а мега оплетени свински черва.
    Абе срам ме е изобщо, че съм от този град, а още повече ме е срам от съгражданите ми, които избраха същите идиоти от последните 12 години! Ужас!

    П.С. Учдвам се, че преговарят с Райфайзен, а не с ЦКБ.

  13. 13 Профил на WC1
    WC1
    Рейтинг: 750 Неутрално

    дайте ми линк към дефиницията за интегриран градски транпорт Да не става въпрос за метро, автобуси трамва и тролеи?

    ATX
  14. 14 Профил на donkey
    donkey
    Рейтинг: 122 Неутрално

    Винаги съм си мислел, че ще стане обратното - ТТ да погълне ГТ На Градски транспорт определено им трябват свежи пари, поне да махнат икарусите и чавдарите... За тролеите няма кво да се говори - там трябва пълна промяна...

    А относно "... или общият пазарен дял на двете дружества, след придобиването, ще стане твърде висок, което ще се отрази негативно върху качеството на предлаганите от тях услуги." - тия в КЗК очевидно са сляпи.. Общият пазарен дял е доста над 100%

    ...what a difference indifference can make...
  15. 15 Профил на vn
    vn
    Рейтинг: 688 Любопитно

    До коментар [#2] от "Neyk":
    "Някой може ли да обясни как общинско дружество ще купува частно"

    За да отърве частносното дружество от "златните" автобусите които му набута Б.Борисов при цена от 320 000Е/бр. срещу комисионна от близо 20%.

    Според вас един автобус какви приходи има за 1г. при 1лв билета и за колко години се изплаща ?



  16. 16 Профил на vn
    vn
    Рейтинг: 688 Любопитно

    До коментар [#12] от "Orchid":

    "П.С. Учдвам се, че преговарят с Райфайзен, а не с ЦКБ."

    в ЦКБ пари няма ! Няма и да има докато ТИМ се отчита на руските си събратя КГБ.

    Ако имаха пари нямаше да има дупка на мястото на стадиона, Алея Първа щеше да е построена още 2003г. когато я получиха като концесионери, гр. Варна нямаше да се превърне в НАЙ КИРЛИВИЯ ГРАД след 12г. киро%ТИМ !





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #