За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Натътрузен десебар, слуга на БСП
Рейтинг: 732 НеутралноДокато комунетата реваха за пореден път "разпродаваме държавата" при това "за жълти стотинки" се оказва, че няма кой да я купи вече. Добре, че продадоха Булгартабак, че така и щеше да си умре и да не видим лев от него.
Няма шики-мики.ЗаНиЗа
Рейтинг: 2051 Весело"...не е изяснен въпросът как той ще подаде оферта..." - за някоя не е, НО иначе всичко е ясно!
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.NPaine
Рейтинг: 1441 НеутралноУправлението на ГЕРБ след време ще се помни най-вече с утвърждаването и "уреждането" на олигарсите.
"People should not be afraid of their government. Governments should be afraid of their people."Изброените се ползват с явна подкрепа от страна на управляващите:
Цеко Минев
Цветан Василев
Огнян Дончев
Валентин Златев
Споменавам ги тези имена за да се знае откъде е тръгнало всичко....С доста прилични темпове се превръщаме в капиталистическа държава от най-отвратителен тип, такава каквато е представена в комунистическите учебници от преди 89та.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1446 НеутралноЦветан Василев, след като притежава медиите, държи държавните пари, сега ще притежава и основен инфраструктурен обект. Иначе, Герб се борят с ДПС.
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКХрабър
Рейтинг: 1441 НеутралноАми остава да го дадат на някой нестратегически, по-близък боен другар....Ама то нали такава беше целта още от началото.
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Храбър
Рейтинг: 1441 Неутрално[quote#3:"NPaine"]..С доста прилични темпове се превръщаме в капиталистическа държава от най-отвратителен тип, такава каквато е представена в комунистическите учебници от преди 89та. [/quote]
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"И най-интересното е, че точно комунистическата номенклатура я изгражда.
NPaine
Рейтинг: 1441 НеутралноДо коментар [#6] от "Храбър":
"People should not be afraid of their government. Governments should be afraid of their people."Еми...те така са ги учили нещата, така ги прилагат.
Толкова им е било втълпявано колко е лош капитализмът, че накрая са взели та са повярвали в това.
Владимиров
Рейтинг: 975 НеутралноДо коментар [#3] от "NPaine":
От руско-гръцки олигархичен тип...
Мазен чех
Рейтинг: 918 НеутралноХа ха, аз като ви разправям че най-добре за българите е да излязат на един съботник всички с флексове и плазмени резачи, да нарежем цялото БДЖ на вторични и всеки да си вземе парче от баницата ми цъкате минуси.
икономист - неграмотник с дипломаСега ще подарим вагоните на олигарха и ще продължим да плащаме всяка година дотации на железниците за да има въпросния господин бизнес.
442
Рейтинг: 574 НеутралноСтратегическите инвеститори загубили интерес към "БДЖ Товарни превози". Спокойноооо, ще я продадем на не стратегически, и той после ще я препродаде на стратегически. Това вече сме го отигравали.
traveler1
Рейтинг: 971 НеутралноКъм Дневник, и написалия статията: Шенкер и Дойче Бан са едно и също. Вероятно се касае за австрийския жп оператор Райл Карго Австрия.
ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВОПо темата: всяка друга продажба освен на гореизброените немски и австрийски жп оператори ще е сделка под масата, целяща не развитието на въпросната дейност, а рязане на хиляди тонове вагони и локомотиви. Само това е печелившо в обозримо бъдеще. Развитето на този отрасъл иска много пари и работа - нещо, което едва ли някой български инвеститор би искал да направи.
Ogiigo
Рейтинг: 1331 НеутралноОчаква се почвата на ,,стратегически" инвеститор от Занзибар!
Колкото един предмет е по-кух, толкова повече шум вдига.Гръмотевичен
Рейтинг: 860 НеутралноДо коментар [#1] от "daniel_defoe":
Прочете ли изобщо статията, че да пишеш такива глупости? Отказани инвеститори, поради високи критерии, говори ли ти нещо?
Гогич
Рейтинг: 975 ВеселоИ победител е... КТБ. Да живее вечната дружба между ДПС и Гееерб!
Спеакер
Рейтинг: 581 НеутралноСтратегическите инвеститори загубили интерес, но нашите доверени момчета никога не губят интерес.
Следващата триглава ламя вече, предполагам, се сещяте коя е.
gsb
Рейтинг: 696 НеутралноДо коментар [#13] от "noxs":
Нищо не му говори. Акъла му е до ниво ББ е добър а ти си комуне.
А сценария се вижда. Нали не мислите че Цецо Вас ще кара влак?
Или Цеко Минев? БТК 2 , купува, съкращава, "оптимизира" и продава на двойна цена.
Що няма критерий инвеститора да е организирал превозване на 1 тон багаж с влак през живота си?
radoslavivanov
Рейтинг: 746 ВеселоДържавния монопол трябва да се трансформира в другарски монопол.
Така каза партията!
А след като партията построи социализъма, сега има нова задача - да строи и капитализъма!
Резултатите можем да се досетим какви ще са - с каквито средства и колкото построиха социализъма, по същия начин ще строят и капитализъма.
Вълкът козината си мени, но нрава НЕ!
Танас
Рейтинг: 1441 Весело[quote#14:"Гогич"]И победител е... КТБ. Да живее вечната дружба между ДПС и Гееерб![/quote]
може някой и друг да липсва но не се губи а си е сменил само притежателя също като в казармата то и друго не може да стане.
Цацарoff - Оставка ! >:-)Даже електровозите и вагоните са готови вече.
От тия липсващите де
Уж са си другарчета ама отсвириха Ковачки като му харизаха и на него някое и друго локомотивче барабар с вагоните .
Ако му е нека оди бос.
16bit
Рейтинг: 803 ВеселоСамо да не се окаже накрая, че никой не иска да си набута бе де же-то...
ikapitan
Рейтинг: 230 Неутралное при тази "прозрачност" на процедурата как няма да загубят.
ако някой намери публично достъпна информация за приватизацията (на сайта на агенцията за приватизация, министерството или някоя държавна администрация) ще го черпя една ракия
Хи-хи
Рейтинг: 1705 НеутралноМи то май това е целта - да разкараме читавото. Ама в БГ и читавото става ла...но. Така че нема значение....
elena_kil
Рейтинг: 237 НеутралноЕми някакси мен ме радва новината, че другите инвеститори са се оттеглили, защото предпочитам БДЖ да си остане българско. И най- вероятно , ако е вярно въобще това , което се пише- защото не е много сигурно- мисля, че и двете страни, които са споменати по- горе ще се справят добре
красимира
Рейтинг: 237 НеутралноИ кога най-сетне ще се изясни въпросът коя банка ще е инвеститор на БДЖ .Вече е крайно време да се разбере .Аз си мисля ,че това ще е Кооперативна банка ,понеже е една от най-силните банки в България .
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
desipaw
Рейтинг: 626 Неутралнои двете банки игратя явно навсякъде честно, така че нека по-добрата спечели. Важното е, че БДЖ ще се приватизира, защото е зле
Публикувано през m.dnevnik.bg
iliope4enia
Рейтинг: 555 Неутралновсъщност БДЖ ще си остане в държавата, това е добре, похвално е, когато българи инвестират в роднаста икономика.
Публикувано през m.dnevnik.bg
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
ikapitan
Рейтинг: 230 НеутралноДо коментар [#27] от "iliope4enia":
да инвестират е похвално, да крадат не чак толкова (а това което се подготвя си е кражба)
Дидка Димитрова
Рейтинг: 688 НеутралноДо коментар [#27] от "iliope4enia":
Похвално е наистина , че тези бизнесмени ще си вложат парите в нашата страна , и без това не можем да се оправим с БДЖ ми поне хората да го вземат да го постегнат малко
Дидка Димитрова
Рейтинг: 688 НеутралноДо коментар [#30] от "ikapitan":
Защо пък да е кражба ... държавата ни не е в състояние да се погрижи за БДЖ , защо да не го направят тези бизнесмени , но ние сме си свикнали само да казваме , че ни крадът и това е
purple_rain
Рейтинг: 122 ВеселоПриватизацията на БДЖ-Товарни превози е неотложна,докато още може да се приватизира нещо и да се вземат някакви пари за това,защото и тя върви с бързи крачки по пътя на БДЖ-Пътнически превози,особено след фалита на Кремиковци и нещата и там не са никак розови.Да не говорим в какво състояние е подвижния им състав и че скоро може да става само за скраб,а и че там работят ненормално много хора,за работата за която вършат.И кой вярва на тоя жълт парцал Труд? Много ясно,че ще пишат против КТБ и Цветан Василев и ПИБ и Цеко Минев с които имат някакви лични сметки за разчистване.Важното е да дойде сериозен инвеститор,който да разполага с необходимите капитали за да преструктурира и оздрави комопанията и да я направи дългосрочно печеливша и със стратегия за развите за най-малко 7-8 години напред,за да имаме и ние един модерен и европейски товарен превозвач,което и косвено ще подпомогне икономиката.
Яна
Рейтинг: 688 НеутралноПо добре КТБ, отколкото кандидат-купувачи от Румъния и Турция.
ikapitan
Рейтинг: 230 НеутралноДо коментар [#32] от "diana_dimitrova1":
[quote#32:"diana_dimitrova1"]Защо пък да е кражба ... [/quote]
защото не се прави прозрачна процедура и за да се избере този който предложи най-изгодни за държавата условия. а се прави всичко възможно да се елиминрат евентуални конкуренти на "избранника"
кражба е както беше с бтк, балкан, булгартабак и тн и тн
mildoktora
Рейтинг: 625 НеутралноТака най-сериозен за момента е интересът на собственика на Корпоративна търговска банка Цветан Василев.Видимо това е най-сериозният човек, защото БДЖ има нужда от приватизация, там нещата са зле
Публикувано през m.dnevnik.bg
Lana
Рейтинг: 180 ВеселоИнтересно кое е вярно? Защото преди малко четох материала на Труд, който цитира/копира Капитал, а в същност се оказва сега, че Дневник копира Труд?!
Наистина някак си сме объркани? Разбирам, че добре ви плащат да си нагласяте статиите, но това вече е смешно - координирайте си действията, драги ми журналисти! Доколкото разбирам, от вашият "източник" вестник Труд, някакви мистериозни източници близки на медията, докладват за тези неща? Проверени ли са тези източници, и въобще официални ли са?
Мозъкът е чудесно нещо! Иска ми се всички да имаха по един!Изпозлването на хипотези от рода на "Най-вероятно това щяло да стане с регистрирано в чужбина дружество. Анализ на финансовото състояния на "БДЖ Товарни превози" е поръчан и от Първа инвестиционна банка (ПИБ), което означава, че тя също може да се окаже участник в приватизационната процедура", са крайно непрофесионални и прекалено авторски. Просто се замислих за начина по който е представена информацията и стигам до тези МАЛКИ факти. И друго - тук някак си тенденциозно всички в купом, коментират ПРОТИВ определени личности, когато стане въпрос за тях? Как пък един път нямаше, някой с висок рейтинг, който да е ЗА тях, ей така по случайност? Важното е да трупате плюсчета, нали драги ми?
reshow_1952
Рейтинг: 122 Неутралнодобре де, остава интереса, важното е, че има интересвсе още, ще знаем и кой е купил компанията. Аз не виждасм нищо лошо, има даже и прозрачност
Публикувано през m.dnevnik.bg
lady_dani
Рейтинг: 688 НеутралноЗначи стратегическите инвеститори се отказали. Не е ясно защо. А Цветан Василев изобщо не е потвърждавал, че наистина има интерес. Обаче предполагаме, защото Огнян Донев така казва. Дано да има интерес наистина, че държавата хич я няма. с парите.
gnila_sliva
Рейтинг: 122 НеутралноДо коментар [#37] от "trionka77":
трябва да призная, че и аз съм изпаднала в същото недоумение в което и ти! не стига, че онези господа и дами от труд пишат под диктовка, ами на всичкото отгоре уважаваната от мен медия Дневник си позволява това недоразумение да ги цитира! не мога да разбера защо го правят? може би така им изнася? по-добре да бяхте направили собствено разследване за нещата и да изнесете собствени факти! радващото в случая е, че има който да го иска това предприятие, защото като знам какъв разграден двор е там, много бели коси ще има този, който се захване с тях!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
nelinda77
Рейтинг: 111 НеутралноАз от цялата работа разбрах, че нещо, дето никой не го иска, го иска КТБ, а на някой това му бърка в здравето. Да го взима, ако наистина го иска.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
djin_snqg
Рейтинг: 237 НеутралноНа победителя - честито! На БДЖ, също. На хейтърите - сори. Аз пък не разбирам какво му завидяхте за тва БДЖ.
milo_drag777
Рейтинг: 237 НеутралноДо коментар [#39] от "lady_dani":
Изобщо нищо не е ясно, освен че Труд нещо са си измислили. А за Василев си права, че ако и той се откаже, ще видим каква ще я къдрим.
papуre
Рейтинг: 918 НеутралноДо коментар [#8] от "Владимиров":
Пък ако можеш да кажеш що е олигарх без да търсиш с Гугъла , па и да кажеш по какво се различат разнонационалните олигарсите -- евалла .
olga_dragova
Рейтинг: 237 Неутралноаз не виждам монопол в цялата сделка, а и всичко се прави при пълна прозрачност
papуre
Рейтинг: 918 НеутралноКоито е имал очи и уши още в началото на стачката в БДЖ синдикатите заявиха че целта на новия борд на БДЖ е да подготви не спасителен план , а продажбата на Товарните превози . Да се продава . Най- лесно ,особено без да е направен анализ ,че парите от продажбата ще запушат някоя дупка , но ЩЕ СВЪРШАТ . А продаденото предприятие ще носи на на някого .печалба .По малко може би ,но постоянно . И за много дълго . И ще идва от бившите собственици на златната кокошка .
reshow_1952
Рейтинг: 122 Неутралноне знам какво се посготвя, за да твърдя евтино, че е кражба, но знам, че БДЖ е в окаяно състояние и трябва да се направи нещо. Ако има кой да го направи, би било много добре.
Публикувано през m.dnevnik.bg
pavel_ivanov33
Рейтинг: 122 НеутралноБДЖ е под всякаква критика просто , ако го вземат дано да го постегнат малко ...някое ново влакче да купят
Alice in Chains
Рейтинг: 803 НеутралноДоста е интересно да вземеш вестник за източник. Тази информация ми е доста съмнителна! Доста догадки за материалв сериозен вестник!