Състоянието на "БДЖ Товарни превози" било всекидневна трагедия

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (20)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на gfn_666
    gfn_666
    Рейтинг: 69 Любопитно

    "Компанията има милиони задължения заради неплатените инфраструктурни такси, старите вагони и свръхперсонал, който е демотивиран."

    И за трите виждам вината в ръководството на БДЖ.

  2. 2 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 668 Неутрално

    И така - колко години?
    Докато съвсем бъде източено?
    Ама то голямо, 20 години точене и ще има какво.
    Пък от и мързела и пасивността на управлението не е без значение. реформата са само нерви, подриване на рейтинга, как ли пък не.
    Пфу, СРАМ!

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  3. 3 Профил на windok
    windok
    Рейтинг: 719 Весело

    "...а гремнаската "Дойеч бан" вече е обявила... "
    Какво това "Дневник"?
    Хлапетийте в 3-ти клас пишат по-грамотно!

  4. 4 Профил на cinik СУПЕР
    cinik
    Рейтинг: 2563 Неутрално

    Най-малкото, няма да трупа повече загуби.

    ПС. същите разговори ще ги водим след 1-2 години за друго едно БДЖ, чието име е Столичен градски транспорт.

    Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“
  5. 5 Профил на Боно Нончев
    Боно Нончев
    Рейтинг: 822 Любопитно

    [quote#1:"gfn_666"]И за трите виждам вината в ръководството на БДЖ.[/quote]
    Абе така си е, но не забравяй и синдикатите, които при всеки опит да се оптимизира структурата на компанията скачат на стачка.

    Просто държавните монополи не са структурирани да вършат работа, а да цоцат и раздават пари на уредилите се в тях. И това не е само у нас.

  6. 6 Профил на navy
    navy
    Рейтинг: 1007 Неутрално

    До коментар [#3] от "windok":

    Пич,това тяхното не е неграмотност,а небрежност и и от там неуважение към читателите.
    Твоето обаче/ хлапетиЙте/ е чиста неграмотност.
    Може да те успокоя само ,че не си сам -точно това И-кратко е ахилесова пета на стотици форумци ,някои от които са с бая големи претенциИ

    Шлосер от ВМЕИ "Ленин" ТМММ - 8-ми разряд
  7. 7 Профил на mofo
    mofo
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Защо ли не ме учудва. Все пак сме единствената страна в света ,на която една от държавните лотарии беше на загуба та тук ли крадливите и курумпирани чиновничета няма да се проявят

  8. 8 Профил на Мазен чех
    Мазен чех
    Рейтинг: 822 Неутрално

    Дотираме НКЖИ за да може дойче бан да си върти бизнеса, това е по-смешно от виц.
    Пак ви казвам най-доброто е да нарежем релсите и да приключим с железницата

    икономист - неграмотник с диплома
  9. 9 Профил на mitkobomb
    mitkobomb
    Рейтинг: 162 Неутрално

    То цялото БДЖ си е пълна трагедия ,от 1989г падна голямо разгабване и още има !!
    Както се казваше през социализъма :"Всички крадем и пак има !!"
    След 1989г. крадяха основно ДС комунисти и още крадът и то крупно !!

  10. 10 Профил на ЗаНиЗа
    ЗаНиЗа
    Рейтинг: 1836 Весело

    "...има предварително съгласувана схема кой точно да купи дружеството." - видно е отвсякъде, а и тази "всекидневна трагедия" да не би да не е по СХЕМА!? Виновни по схемите обаче няма, все едно БДЖ-то е на автопилот! А, може и да има автопилот някъде, тогава това ще е екстрата за кандидат-купувачите.

    Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
  11. 11 Профил на malart
    malart
    Рейтинг: 822 Неутрално

    Интересно. Секторът се представя като пълна трагедия, за да бъде продаден за смешни стотинки. А всъщност този отрасъл трябва да бъде много печеливш.

    malart.blog.bg
  12. 12 Профил на simeonov_
    simeonov_
    Рейтинг: 682 Любопитно

    Я питайте другаря Първанов,какво мисли той по въпроса,нали е за намеса на държавата в икономиката и за рестартиране на проекта Белене? Върви му обяснявай на комунист,че не е работа на държавата да прави жп превози или да произвежда цигари например! Много още държавни мастодонти трябва да се приватизират и много пазари да се либерализират,като енергийния например и да видите как като има конкуренция цените ще паднат! Интересно какво става с пазара на горивата,където олигарха Валентин Златев ще работи без печалба горкия,на полза роду

  13. 13 Профил на windok
    windok
    Рейтинг: 719 Неутрално

    До коментар [#6] от "navy":

    Разбрах какво искаш да ми кажеш. По принцип си прав. На много места в българския език се използва(използува!) "инверсивен " правопис. Ний обаче не сме списуватели на журнал и можем да си позволим подобни закачки! Хората, които си вадят хляба със словото обаче не трябва да ни затрудняват с "енигматичен" език. И как разбра че съм с големи претенциИ?

  14. 14 Профил на Ogiigo
    Ogiigo
    Рейтинг: 1192 Неутрално

    Железопътният транспорт у нас си е жива трагедия, не от сега, а от доста години. Трагедията започна в годините в които се залагаше на нелоялната конкуренция на автобусният транспорт (естествено от лобита свързани с него), с липсата на всякаква стратегия за развитие на железницата, с липсата на инвестиции за обновяване на съоръженията, с безкрайните кражби на кабели и съоръжения на инфраструктурата и не вземане на никакви мерки по опазване на същите (включително и законодателни), с източването на железницата, чрез ,,прилагането" на Закона за обществени поръчки и т.н.

    Колкото един предмет е по-кух, толкова повече шум вдига.
  15. 15 Профил на navy
    navy
    Рейтинг: 1007 Неутрално

    До коментар [#13] от "windok":

    Забрави!
    Ама като вия рационализаций,модернизацй и ........... се изнервям!

    Шлосер от ВМЕИ "Ленин" ТМММ - 8-ми разряд
  16. 16 Профил на bta
    bta
    Рейтинг: 1209 Неутрално

    Ми ще се подарява за 1 лев и така.

  17. 17 Профил на aron25
    aron25
    Рейтинг: 1291 Любопитно

    ,,"атрактивността на дружеството сега не е същата"
    Абе нали се хвалеха тия смотани гербери, че били печелившата част от БДЖ? ИЛИ и на това му е..м..?

  18. 18 Профил на windok
    windok
    Рейтинг: 719 Весело

    До коментар [#15] от "navy":

    Забравих! Ама ти не се изнервяй заради мен-не си струва!
    Други ни образуват нервите!

  19. 19 Профил на kardinalat
    kardinalat
    Рейтинг: 521 Любопитно

    Така се затриват читави неща. И тук вече е минало свършено.

    и най-умният си е малко прост....
  20. 20 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 3696 Неутрално

    Колкото повече се мотат управниците ,толкова по-евтино ще продадат товарните превози на БДЖ!





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #