За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
gfn_666
Рейтинг: 69 Любопитно"Компанията има милиони задължения заради неплатените инфраструктурни такси, старите вагони и свръхперсонал, който е демотивиран."
И за трите виждам вината в ръководството на БДЖ.
pariah
Рейтинг: 668 НеутралноИ така - колко години?
- A witty saying proves nothing. VoltaireДокато съвсем бъде източено?
Ама то голямо, 20 години точене и ще има какво.
Пък от и мързела и пасивността на управлението не е без значение. реформата са само нерви, подриване на рейтинга, как ли пък не.
Пфу, СРАМ!
windok
Рейтинг: 719 Весело"...а гремнаската "Дойеч бан" вече е обявила... "
Какво това "Дневник"?
Хлапетийте в 3-ти клас пишат по-грамотно!
cinik
Рейтинг: 2563 НеутралноНай-малкото, няма да трупа повече загуби.
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“ПС. същите разговори ще ги водим след 1-2 години за друго едно БДЖ, чието име е Столичен градски транспорт.
Боно Нончев
Рейтинг: 822 Любопитно[quote#1:"gfn_666"]И за трите виждам вината в ръководството на БДЖ.[/quote]
Абе така си е, но не забравяй и синдикатите, които при всеки опит да се оптимизира структурата на компанията скачат на стачка.
Просто държавните монополи не са структурирани да вършат работа, а да цоцат и раздават пари на уредилите се в тях. И това не е само у нас.
navy
Рейтинг: 1007 НеутралноДо коментар [#3] от "windok":
Шлосер от ВМЕИ "Ленин" ТМММ - 8-ми разрядПич,това тяхното не е неграмотност,а небрежност и и от там неуважение към читателите.
Твоето обаче/ хлапетиЙте/ е чиста неграмотност.
Може да те успокоя само ,че не си сам -точно това И-кратко е ахилесова пета на стотици форумци ,някои от които са с бая големи претенциИ
mofo
Рейтинг: 213 НеутралноЗащо ли не ме учудва. Все пак сме единствената страна в света ,на която една от държавните лотарии беше на загуба та тук ли крадливите и курумпирани чиновничета няма да се проявят
Мазен чех
Рейтинг: 822 НеутралноДотираме НКЖИ за да може дойче бан да си върти бизнеса, това е по-смешно от виц.
икономист - неграмотник с дипломаПак ви казвам най-доброто е да нарежем релсите и да приключим с железницата
mitkobomb
Рейтинг: 162 НеутралноТо цялото БДЖ си е пълна трагедия ,от 1989г падна голямо разгабване и още има !!
Както се казваше през социализъма :"Всички крадем и пак има !!"
След 1989г. крадяха основно ДС комунисти и още крадът и то крупно !!
ЗаНиЗа
Рейтинг: 1836 Весело"...има предварително съгласувана схема кой точно да купи дружеството." - видно е отвсякъде, а и тази "всекидневна трагедия" да не би да не е по СХЕМА!? Виновни по схемите обаче няма, все едно БДЖ-то е на автопилот! А, може и да има автопилот някъде, тогава това ще е екстрата за кандидат-купувачите.
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.malart
Рейтинг: 822 НеутралноИнтересно. Секторът се представя като пълна трагедия, за да бъде продаден за смешни стотинки. А всъщност този отрасъл трябва да бъде много печеливш.
malart.blog.bgsimeonov_
Рейтинг: 682 ЛюбопитноЯ питайте другаря Първанов,какво мисли той по въпроса,нали е за намеса на държавата в икономиката и за рестартиране на проекта Белене? Върви му обяснявай на комунист,че не е работа на държавата да прави жп превози или да произвежда цигари например! Много още държавни мастодонти трябва да се приватизират и много пазари да се либерализират,като енергийния например и да видите как като има конкуренция цените ще паднат! Интересно какво става с пазара на горивата,където олигарха Валентин Златев ще работи без печалба горкия,на полза роду
windok
Рейтинг: 719 НеутралноДо коментар [#6] от "navy":
Хората, които си вадят хляба със словото обаче не трябва да ни затрудняват с "енигматичен" език.
И как разбра че съм с големи претенциИ?
Разбрах какво искаш да ми кажеш. По принцип си прав. На много места в българския език се използва(използува!) "инверсивен " правопис. Ний обаче не сме списуватели на журнал и можем да си позволим подобни закачки!
Ogiigo
Рейтинг: 1192 НеутралноЖелезопътният транспорт у нас си е жива трагедия, не от сега, а от доста години. Трагедията започна в годините в които се залагаше на нелоялната конкуренция на автобусният транспорт (естествено от лобита свързани с него), с липсата на всякаква стратегия за развитие на железницата, с липсата на инвестиции за обновяване на съоръженията, с безкрайните кражби на кабели и съоръжения на инфраструктурата и не вземане на никакви мерки по опазване на същите (включително и законодателни), с източването на железницата, чрез ,,прилагането" на Закона за обществени поръчки и т.н.
Колкото един предмет е по-кух, толкова повече шум вдига.navy
Рейтинг: 1007 НеутралноДо коментар [#13] от "windok":
й и ........... се изнервям!
Шлосер от ВМЕИ "Ленин" ТМММ - 8-ми разрядЗабрави!
Ама като вия рационализаций,модернизац
bta
Рейтинг: 1209 НеутралноМи ще се подарява за 1 лев и така.
aron25
Рейтинг: 1291 Любопитно,,"атрактивността на дружеството сега не е същата"
Абе нали се хвалеха тия смотани гербери, че били печелившата част от БДЖ? ИЛИ и на това му е..м..?
windok
Рейтинг: 719 ВеселоДо коментар [#15] от "navy":
Ама ти не се изнервяй заради мен-не си струва!
Забравих!
Други ни образуват нервите!
kardinalat
Рейтинг: 521 ЛюбопитноТака се затриват читави неща. И тук вече е минало свършено.
и най-умният си е малко прост....bat_plamen
Рейтинг: 3696 НеутралноКолкото повече се мотат управниците ,толкова по-евтино ще продадат товарните превози на БДЖ!