"Шевролет" достигна рекорден пазарен дял в Европа

Глобалната автомобилна марка с американския корени на "Дженерал мотърс" "Шевролет" отчете достигане на рекорден пазарен дял през първото тримесечие на годината, съобщиха от компанията. Моделите на бранда са стигнали до 55 104 клиенти, което е увеличение със 7.8% спрямо същия период на миналата година и отрежда на фирмата дял от 1.36% или с 1.15 на сто по-добър резултат от периода януари-март 2011 г.
От "Шевролет" са още по-доволни от тези резултати, тъй като те идват на фона на спад в търсенето на новия коли в Европа с 8.7%.
"През първите три месеца на годината успяхме да увеличим своя дял в 23 oт общо 32 пазара в Западна и Централна Европа. Tова е много окуражаващ резултат за нас в условия на изключително предизвикателен икономически климат," коментира президентът на "Шевролет Юръп" Сюзън Дохърти
Най-добре продаваните модели на "Шевролет" в страните от Западна и Централна Европа в периода от януари до март 2012 година са "Шевролет Авео" (15 800 броя), с "Шевролет Спарк" (15 000 сделки) и "Шевролет Круз" (10 100 продажби).