БДЖ променя режима за продажба на билети

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (13)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1446 Неутрално

    Билети с СМС... Господи, а най-логичното и задължително към 21ви век - онлайн пазаруване на билети КОГА?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  2. 2 Профил на dnk
    dnk
    Рейтинг: 247 Неутрално

    Като прочетох заглавието реших, че най-накрая и БДЖ излезе от 19-ти век и човек ще може да си купи произволен билет от всяко гише на компанията, пък то .....

    Моралът не е порок!
  3. 3 Профил на Веселина Василева
    Веселина Василева
    Рейтинг: 688 Неутрално

    [quote#0:"Дневник"]Целта на въведената промяна в условията за издаване на билети във влаковете, е да бъдат ограничени пътуванията без билет[/quote]
    Аз все пак не успях да разбера как този билетен касиер ще намали броя н гратисчиите.

  4. 4 Профил на simeonov_
    simeonov_
    Рейтинг: 761 Любопитно

    А кога ще могат да се продават билети онлайн и кога ще престанат да продават два пъти повече билети,отколкото са местата???

  5. 5 Профил на greenhrast СУПЕР
    greenhrast
    Рейтинг: 881 Неутрално

    бдж живее все още в миналия век...


    Публикувано през m.dnevnik.bg

  6. 6 Профил на Gopeто СУПЕР
    Gopeто
    Рейтинг: 1447 Гневно

    Глупаво е кондукторите да не продават билети на нормални цени. Качилите се без билет не са задължително гратисчии. Аз например често се качвам, защото на гишетата на централна гара не ми дават заради прословутите 5 минути преди тръгване на влака. И БДЗ ме наказва за това? А аз съм от все по-малкото хора, които продължават да ползват услугите им.

    "За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петров
  7. 7 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 744 Разстроено

    Проблемът е тристранен - къде да купиш и най-вече - дали ще те проверят и ако да - какво ще последва, ако си нередовен.
    У нас явно кражбите от служители в БДЖ са масов спорт - от няколко тона дизел до това да вземат левче в джоба вместо два за билет от пътник без билет - всички гепят.
    А железницата скрибуца, пуши и всеки момент ще се обърне.

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  8. 8 Профил на danailov
    danailov
    Рейтинг: 1319 Гневно

    Сутринта пътувах с влак и видях безумието на това "нововъведение". Хора инвалиди, възрастни и майки с деца, качили се от необслужвани спирки правеха опашка и стояха прави, докато един началник влак пишеше билети по първобитния начин, а двамата кондуктори се разхождаха из влака, питайки кой докъде е и да се нареди за билети, защото иначе глоба. Това е нарушение на човешките права, защото хората не носят никаква вина за необслужвани гари рано сутрин и късно вечер, а също и спирки без персонал, и е пореден опит да се прехвърлят проблемите от болната глава на БДЖ на главата на пътниците! И това така наречено ръководство на железниците е изкукуригало както предишните!

  9. 9 Профил на Patsis
    Patsis
    Рейтинг: 1147 Гневно

    Не е никаква новина - системата е въведена в участъка София-Мездра от няколко месеца "за улеснение на пътниците". Който пътува като мене и жена ми няколко пъти седмично по Искърското дефиле знае какъв ужас се получава. Влаковете с намален брой вагони, препълнени с хора, отиващи или връщащи се от работа плюс виладжиите и туристите. Повечето пътници с багаж - раници, торби, чанти. Качват се от която врата сварят и започва промъкването към първия вагон...
    За да купиш билет за левче или две /повечето пътници ползват намаление/ трябва да изблъскаш, настъпиш, напсуваш и се извиниш на куп хора. Купуването става бавно - до преди няколко месеца контрольорите имаха електронни машинки за продажба на билети, сега билетният касиер пише в кочан с квитанции като преди 100 години. Натрупва се опашка. После, след като се сдобиеш с билети започва обратното пътешествие към вагона, в който са останали семейството ти и багажа ти. Това - при температура около 30 градуса поне. Днес сутринта контрольорката влиза в нарушение - търчи от последния вагон до първия през тълпата да купува билет на майка в напреднала бременност...
    Всичко напомня рубриката в някогашния "Крокодил" : "Нарочно не можеш измисли".

  10. 10 Профил на salvador
    salvador
    Рейтинг: 409 Неутрално

    Вместо да се опитват да вземат още пари от горките пътници, БДЖ-то да подобри обслужването и сетне да иска повече приходи.Чудя се още на тези хора, които ползват "услугите" им?По-точно - съжалявам ги, защото и автобусния транспорт е на същия хал, а с лека кола - бензин скъп и т.н.

    Комунистите са опасни за нашето здраве!!!
  11. 11 Профил на Ogiigo
    Ogiigo
    Рейтинг: 1331 Неутрално

    Ами явно толкова си могат управниците на БДЖ! Те досега нееднократно го показаха, но ББ чадърче явно ги пази (може би докато се приватизират товарните превози, т.е.ги купи този който трябва)!

    Колкото един предмет е по-кух, толкова повече шум вдига.
  12. 12 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 574 Неутрално

    Циганите от кога си мечтаят за този вариант !!! Гледай само какво става.

  13. 13 Профил на reshuffle
    reshuffle
    Рейтинг: 945 Весело

    " Целта на въведената промяна... е да бъдат ограничени пътуванията без билет "

    И защо в купетата да е по-скъпо, при положение, че качеството на услугата е едно и също (изключение е I класа)? Малоумие! Сега всички качили се от задните вагони трябва да правят навалица до първият вагон и обратно.

    Друго имат предвид - който е тръгнал да си купува билет през 3 вагона и го свари проверка - глоба, защото е без билет. На ти не 10, а 20 процента събираемост.

    SMS-а е добра идея. (Може и по телефона с директна връзка) : D Освен SMS-система може да се разработи приложение за смартфони, което без проблем да има всички над 100 различни тарифи за цялата страна.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #