За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
leko_uchuden
Рейтинг: 442 Неутралнобай бай цецо !
bat_plamen
Рейтинг: 3836 НеутралноЛоша новина!Управниците много късно се сетиха да приватизират!Нещо трябва да се промени в схемата,за да се привлекат сериозни потенциални купувачи!
RED MAFIA
Рейтинг: 870 Весело10 лева капитал ?! Е,а ти подигравката за БДЖ. Един метър релса 49 кг струва повече.
Когато стоиш достатъчно дълго до брега на реката и гледаш, ще видиш как пред теб по водата преминава трупът на врага ти€arthquak€
Рейтинг: 870 НеутралноДо коментар [#2] от "bat_plamen":
☭= ☠Новината си е много добра. След като изгониха сериозните купувачи и кандидат остана само тази офшорка се усетиха, че номерът им няма да мине този път и прекратиха процедурата.
Нищо де, ще има втори опит, избори идат, кинти трябват.
bat_plamen
Рейтинг: 3836 НеутралноДо коментар [#4] от "earthquake":
Нещата са ясни!Кинти няма и трябва да се продава/но не да се подарява на "наши фирми"/!Ще видим как ще се развие този казус,свързан с приватизацията на БДЖ-товарни превози!
Николай Колев
Рейтинг: 2899 НеутралноИди ми-дойди ми!
#ТУК НЕ Е МОСКВА! 🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦dun
Рейтинг: 306 Неутралнобраво на Агенция по приватизация - в никакъв случай такава стратегическа компания не трябва да попада в офшорна фирма! който иска да прави бизнес с БДЖ да го прави коректно ...
Finland
Рейтинг: 877 НеутралноЛично за мен, при следващата приватизационна процедура, на едно толкова стратегическо предприятие, държавата трябва да се опита да запази миноритарен дял от поне 20%.
Знам че лесно се източва миноритарен дял, но това е наистина прекалено важно дружество, за да се приватизират 100% от акциите.
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2016 НеутралноЩом СБ е замесена - гарантивно от ГЕРБ и МинФин ,че БДЖ ще бъде тотално разорена!
Libertarianism is just anarchy for rich peopleibmibm
Рейтинг: 116 НеутралноВижте сигнала, подаден чрез сайта www.news359.bg , а именно:
no-koruptsiyata-v-bdzh/
http://www.news359.bg/2012/07/12/saobshtenie-otnos
Съобщение относно корупцията в БДЖ
12.07.2012 23:19 0
Автор: Бисер Иванов
Уважаеми дами и господа, обръщаме се към Вас като стожери на гласността и законността. Искаме да Ви уведомим за безцеремонните корупционни действия и конфликт на интереси от страна на управителите на БДЖ товарни превози Пламен Джуров и Ивайло Иванов. Молим Ви час по-скоро да уведомите министър-председателя /но не министъра на транспорта, защото той прекрасно знае всичко/ за безобразията на двамата управители.
1. Попитайте го защо българската общественост не е информирана, че от няколко месеца тече разследване на ДАНС и криминална полиция срещу двамата управители за корупция, за източване на ДДС и за източване на държавния резерв от гориво?
2. Защо управителите не са отстранени докато тече разследването, а същевременно те трескаво заличават и унищожават уличаващи ги документи и уволняват служители, притежаващи уличаваща ги информация.
3. Какво наложи това, че двамата управители прогониха двата най-големи клиента-Лукойл и Порт Бургас и по този начин драстично свалиха цената на предприятието за предстоящата приватизация? В момента управителите правят всичко възможно да прогонят и друг голям клиент – ОМВ. Така те саботират продажбата на БДЖ товарни превози.
4. Защо управителите доведоха до над 7 милиона загуби за предприятието за първите 6 месеца на годината?
5. Защо управителите съзнателно не предприемат действия за събиране на вземанията от клиенти, които от началото на годината вече са за над 2 милиона? Като най-големите длъжници са Каолин и мините на Христо Ковачки.
6. Защо управителите масово правят процедури за доставки и услуги до 10 хил. лева с 3 оферти, 2 от които са фиктивни? Да се направят насрещни проверки на всяка от тези 2 фиктивни оферти от фирми. Лесно е да се установи, че само от тези малки обществени поръчки, Джуров и Иванов си докарват по около 20 000 лева на месец. Във фирмата двамата управители са известни с прякора „КОРУМПЕТАТА“.
7. Защо монтираните на локомотивите джипиеси за над няколкостони хиляди лева са напълно безполезни и защо не се провери тази сделка? Големите кражби на гориво продължават.
8. Защо управителите се изживяват като наказателна бригада и вместо да управляват, те ходят лично да правят показни и напълно безполезни акции за лов на крадци? По този начин се опитват да отклонят общественото внимание от истинските проблеми на БДЖ.
9. Знае ли министър-председателя колко случаи на самоубийства, смъртни случаи от инфаркти, инсулти и страхови неврози вече има в БДЖ? Не си ли дава сметка, че БДЖ става българския аналог на Франс Телеком поради царящия страх и ужас в момента? Джуров и Иванов ежедневно уволняват неудобни на тях хора и назначават нови, верни на тях служители. Психологическият тормоз от страна на управителите над служителите в централата е ежедневен. Вече има заведени няколко съдебни иска за психологически тормоз на работното място срещу Пламен Джуров.
10. Защо след като разбиха и разделиха стотици семейства управителите назначават цели семейни кланове, приближени на тях? Не е ло това страшен конфликт на интереси? Най-фрапиращия случай е назначаването на баща, син и дъщеря, които са лични бодигард, шофьор и преводач на корумпето Джуров.
11. Изпълнителния директор Йордан Недев отдавна иска да уволни двамата управители поради некадърност и данни за корупция, но над тях има чадър. Управителят Пламен Джуров е психически неуравновесен и почти ежедневно крещи по коридорите и заплашва служителите с физическа саморазправа. Стигна се дори сбиване между Джуров и Недев – това е позорно.
12. Защо министър-председателят не изпрати независим международен одитор,
който да направи независим одит на законосъобразността и целесъобразността на действията на управителите, които трябва да защитават интересите на държавата и този одит да установи дали са на лице конфликт на интереси, безстопанственост и корупционни действия. Или поне да изпрати Сметна палата или БОРКОР – далаверите в товарни превози са много по-големи от тези в пътнически превози. /news359
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2016 НеутралноДо коментар [#10] от "ibmibm":
Libertarianism is just anarchy for rich people"8. Защо управителите се изживяват като наказателна бригада и вместо да управляват, те ходят лично да правят показни и напълно безполезни акции за лов на крадци? По този начин се опитват да отклонят общественото внимание от истинските проблеми на БДЖ."
Защото това е в директивите за показната борба с кражбите !
Ако хванат 10 туби дизел никой няма да ги пита къде са им 1500 вагона или 100 локомотива !?
murry
Рейтинг: 748 НеутралноДобре, че засега спряха продажбата. Иначе щеше да се реализира поредната кражба в полза на някое приятелче на Бойко Борисов. Както офшорките на Цеко Минев.
ibmibm
Рейтинг: 116 НеутралноДо коментар [#11] от "comandante":
Така е. А ако управителите не са разбрали, че работят в търговско дружество, а не в РПУ, ще трябва някой студент от началните курсове да им го обясни. "Благодарение" на това, че са хванали 10 туби и то празни, дружеството не представлява интерес за стратегическите инвеститори.
shileto
Рейтинг: 1044 НеутралноСега ошашавените костовачета сигурно си мечтаят да спечелят изборите да стане костов премиер и да го продаде изгодно на някой негов ортак като захариев За щастие на българите това са само сънищата им , ама така им се иска та им се плаче
filmir
Рейтинг: 598 НеутралноЗащо трябва да прехвърлят задълженията на БДЖ към друга компания?
Гравицапа
Рейтинг: 225 НеутралноИзобщо не трябва да се продава БДЖ. Товарните превози са печелившата дейност. Защо тогава да се продават?
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2016 Неутрално[quote#13:"ibmibm"] "Благодарение" на това, че са хванали 10 туби и то празни, дружеството не представлява интерес за стратегическите инвеститори. [/quote]
Libertarianism is just anarchy for rich peopleМедиите изобщо не говорят за действителното положение на обираните "чуждите инвеститори"
Понеже кражбите в особено големи размери са национален спорт често лицата които са бивши държавни служители минават на работа в чужди корпорации които развиват дейност у нас ! Новите мениджъри започват да крадат два пъти повече ...
Освен Сашо Томов има поне 100-200 за които има подобни съмнения !
ibmibm
Рейтинг: 116 НеутралноДо коментар [#17] от "comandante":
Защо нито една медия не е задала въпроса на двамата комисари, пардон управителите на товарни превози защо не излязат с конкретна информация за т. нар. крадци-с доказателства. Отговорът е прост - защото управителите лъжат за своите "подвизи". За 1 година освен да упражняват корупционни практики, за които ги разследват в момента, управителите нищо друго не са направили. С изключение на случая с "Петко Нафтата", но той е благодарение на МВР.
442
Рейтинг: 544 НеутралноСамо не разбрах, как кандидатът за покупка на компанията - "Дует реълуей България", регистрирана преди две седмици с капитал 10 лева, излезе, единствения, който отговаря на изискванията !!!
stttt
Рейтинг: 442 Неутралноха стига бе.. за ипк може.. за бдж не може.. що тъй.... че на някой му е дошъл акъла, че на един кандидат офшорка не е логично да се продава, дълбоко се съмнявам .. а сега кажете къде е истината
_dd
Рейтинг: 116 НеутралноБДЖ трябва да остане държавно, особено товарните превози, които при добър мениджмънт ще носят огромни приходи, позволяващи социални функции на пътническите превози, и в същото време няма да се налага целогодишно строене на пътища и магистрали. Едва ли има човек, който не го знае.
"Общество, което допуска бедност и нещастия, и човечество, което допуска война, са общество и човечество от низш род." Виктор Югоibmibm
Рейтинг: 116 НеутралноДо коментар [#21] от "_dd":
Ако остане държавно ще трябва да се обяви истински конкурс за мениджмънт на дружеството и да се изберат истински мениджъри с истински договори за управление - с конкретни цели, отговорности, европейски заплати и бонуси. От 1 година БДЖ товарни превози е сринато в пазарен аспект, финансов и организационен план от некомпетентните управители Пламен Джуров и Ивайло Иванов. Недоумявам защо държавата си позволи този "лукс" ?
_dd
Рейтинг: 116 Неутрално[quote#22:"ibmibm"]сринато в пазарен аспект, [/quote]
"Общество, което допуска бедност и нещастия, и човечество, което допуска война, са общество и човечество от низш род." Виктор ЮгоЩе направят и един, два закона за БДЖ - ще задължат определени товари (по тонаж, вид) да се превозват само с тях. И няма да плащаме постоянно за пътища.
Б. Дянков
Рейтинг: 652 Неутрално"В понеделник станъ известно..."
)))
браво на редакторите в Дневник! Иптен на сидянка ми станъ кът гу пручетух туй
pele1956
Рейтинг: 8 НеутралноАбе тези простаци продадоха и изядоха всичките пари които бяха отпуснати на българия.А сега няма кой да ги осъди и им ги вземе парите от престъпната дейност.Защото всички от управляващите са или в правителството или в престъпният парламент.От градина направиха пустиня българия тези мръсни комуняги.
ibmibm
Рейтинг: 116 НеутралноДо коментар [#25] от "pele1956":
))
Двамата управители - Джуров и Иванов съвсем скоро ще върнат всичко на държавата. Приготвят им и килия със северно изложение
kihano
Рейтинг: 388 НеутралноДобра новина, за съжаление ще е временна. Разрушителите на България нямат нито милост нито съвест.
Отричането и изкривяването на фактите - висша форма на демократичен реализъм! Звездец идёт по плану.хуz84О14722
Рейтинг: 636 Неутрално[quote#10:"ibmibm"]1. Попитайте го защо българската общественост не е информирана, че от няколко месеца тече разследване на ДАНС и криминална полиция срещу двамата управители за корупция, за източване на ДДС и за източване на държавния резерв от гориво? [/quote]
Да, наистина? Защо не предават на живо разследването по телевизията?
Баси кухите лейки. Който е куха лейка да цъка плюсове на горния коментар.
ibmibm
Рейтинг: 116 НеутралноДо коментар [#28] от "Отнесен":
Друже, едно е да информираш обществото, че се води разследване, а друго е да го даваш по телефизията.
А в случая става въпрос не за бакалията на кака Пена, а за предприятие, свързано с националната сигурност на България.
хуz84О14722
Рейтинг: 636 НеутралноДо коментар [#29] от "ibmibm":
Ми да де, по CNN ги дават часове след атентата, дават снимка в едър план, в профил, в анфас, както и интервю с майка му и някоя братовчедка.
JR Ewing
Рейтинг: 116 ВеселоСобственикът на лондонския фонд Дует Груп е бил главен инвестиционен банкер на Креди Суис за Турция и Израел
http://www.linkedin.com/pub/henry-gabay/1/793/3b
JR Ewing
Рейтинг: 116 ВеселоСъсобствениците на Дует, както и доста от екипа са швейцарци и/или бивши служители в частни швейцарски банки. Главният оперативен директор е турчин.
JR Ewing
Рейтинг: 116 НеутралноВ продуктите на Дует - различните фондове и стратегии, обявени на сайта им, няма очевиден фонд, в чието портфолио да попадне тази сделка.
Duet Global Opportunities Fund
Strategy: Global Equity Market Neutral
Portfolio Manager: Jason McNab
Duet Global Plus Fund
Strategy: Global equity long/short - active trading
Portfolio Manager: Jason McNab
Duet Commodities Fund
Strategy: Discretionary hedge fund focused on its directional and relative value strategies in Energy and Metals.
Portfolio Manager: Arno Pilz , Tony Daniel Hall
Duet Global Equity Fund
Strategy: Global Equities
Portfolio Manager: Aneil Anand
SSP Python Growth & Income Fund (UCITS IV)
Strategy: The fund targets absolute return principally using high-yielding equities in the European markets. Daily Liquidity.
Portfolio Manager: Thierry Serero
Emerging Markets
Duet Africa Index Fund
Strategy: Long-Only Equity Index Fund in Sub-Saharan Africa, ex-South Africa
Portfolio Manager: Ayo Salami
Duet Africa Opportunities Fund
Duet MENA Opportunities Fund - MENA Hedge Fund Manager of the Year 2011
Strategy: Opportunistic, Conviction and Relative Arbitrage Strategies in Equity & Credit in the Middle East & North Africa
Portfolio Manager: Hedi Ben Mlouka
Duet MENA Horizon Fund - MENA Equity Fund Manager of the Year 2011
Copyright © Duet Group 2011
About / Contact / Legal / Authorised and Regulated by the Financial Services Authority (United Kingdom)