Изискванията към купувачите на "БДЖ Товарни превози" ще бъдат смекчени (допълнена в 14.45)

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (11)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Eisbär
    Eisbär
    Рейтинг: 605 Неутрално

    И печеливщият се казва Цветан Василев

  2. 2 Профил на ikapitan
    ikapitan
    Рейтинг: 218 Неутрално

    До коментар [#1] от "Eisbär":

    въпросът сега е да му свалим максимално цената на момчето. че много се охарчи напоследък булгартабак, бтк..

  3. 3 Профил на cinik СУПЕР
    cinik
    Рейтинг: 2717 Неутрално

    Министрите да наминават по-често да четат форума. Няма да им е излишно!

    Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“
  4. 4 Профил на cinik СУПЕР
    cinik
    Рейтинг: 2717 Неутрално

    До коментар [#2] от "ikapitan":

    При старите условия и един единствен "лицензиран" участник цената щеше да му бъде екстра...

    Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“
  5. 5 Профил на n8299
    n8299
    Рейтинг: 116 Неутрално

    Губещи са пътнически превози, защото те остават да доят държавния бюджет, а товарните които изкарват пари ще ги харижем на някой " Чужд инвеститор ", които познаваме да печели така ли?! Нека Г-н Министъра да каже пред целия Български народ защо се пуснаха пак губещите влакове а печелившите са пуснати някой сезонно други не ??? За да запазиш едно плодно дърво старите хора казват да се кастрят сухите и болните клони . Посегнеш ли на дънера ти не лекуваш - ти ликвидираш, а вие сте такива ликвидатори . Хора без акъл в тази област. Не може България да е на такова стратегическо място, от където минава всичко, ама всичко за Европа от Азия, а вие да правите подаръци все едно сте ЦЕЗАРИ. С тези вашите 200 000 000 лева, които очаквате да вземете, няма да платите само предния заем на БДЖ . Може да стане, ако преведете заплатите си и комисионните, които ще вземете.

  6. 6 Профил на Finland
    Finland
    Рейтинг: 877 Неутрално

    Надявам се този път да бъдат пуснати около 75-80% от акциите на дружеството, а не 100%.

    Не разбирам особено от търговско право, но гласоподавател не ми харесва да се приватизира 100% от капитала. Аз съм за дясна политика, знам как крадат идиотите в държавните структури, но ми се иска държавата да запази миноритарен дял в стратегически важните отрасли, въпреки че съзнавам и колко лесно се източва миноритарен пакет.

  7. 7 Профил на ikapitan
    ikapitan
    Рейтинг: 218 Неутрално

    До коментар [#4] от "cinik":

    не и ако министъра и оценката на консултанта казват че цената е 100 милиона евро.
    сега има основание да се намали оправдае по ниска цена

  8. 8 Профил на cinik СУПЕР
    cinik
    Рейтинг: 2717 Неутрално

    До коментар [#6] от "Finland":

    Защо? За да хакне държавата 5 токмака в управителния съвет, чиято функция ще бъде единствено да прибират рушветите, за да не прави сечено държавата на политиката на мажоритарния собственик. Докато неусетно не преминат 4-5 вдигания на капитала - къде в брой, къде с "апортна вноска" и накрая вместо да вземе "гласоподавателят" 100 единици в началото, ще се примири с 5 единици след 2 години

    Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“
  9. 9 Профил на Finland
    Finland
    Рейтинг: 877 Неутрално

    До коментар [#8] от "cinik":

    По-принцип защото 1) Това е стратегическа компания, 2) Която може да застраши националният интерес, 3) Няма да е зле държавата да има портфейл от миноритарни пакети, които да носят девидент

    Това което казваш е така но всичко трябва да се вкара в интернет регистър, така че да следим и хрантутниците да вършат наитина работа.

  10. 10 Профил на cinik СУПЕР
    cinik
    Рейтинг: 2717 Неутрално

    До коментар [#9] от "Finland":

    И сега, и в миналото на БФБ има(ше) доста такива компании - АД-та, където изискванията за прозрачност са достатъчно големи. Ефект никакъв. Казваш,
    [quote#9:"Finland"]така но всичко трябва да се вкара в интернет регистър, така че да следим[/quote]

    Ти ли ще следиш за перфидните юридически и финансови хватки, с които става източването? Не, нали! Най-много, когато всичко отдавна е откраднато, някой журналист да напише 1-2 статии разследваща журналистика по случая и 100 форумеца да напсуват крадците с коментарите си отдолу. Друг ефект никакъв!

    Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“
  11. 11 Профил на ibmibm
    ibmibm
    Рейтинг: 116 Неутрално

    Уважаема госпожи и господа, моля да проверите сигнала, подаден чрез сайта www.news359.bg:

    http://www.news359.bg/2012/07/12/saobshtenie-otnosno-koruptsiyata-v-bdzh/

    Съобщение относно корупцията в БДЖ
    12.07.2012 23:19 0

    Автор: Бисер Иванов
    Уважаеми дами и господа, обръщаме се към Вас като стожери на гласността и законността. Искаме да Ви уведомим за безцеремонните корупционни действия и конфликт на интереси от страна на управителите на БДЖ товарни превози Пламен Джуров и Ивайло Иванов. Молим Ви час по-скоро да уведомите министър-председателя /но не министъра на транспорта, защото той прекрасно знае всичко/ за безобразията на двамата управители.
    1. Попитайте го защо българската общественост не е информирана, че от няколко месеца тече разследване на ДАНС и криминална полиция срещу двамата управители за корупция, за източване на ДДС и за източване на държавния резерв от гориво?
    2. Защо управителите не са отстранени докато тече разследването, а същевременно те трескаво заличават и унищожават уличаващи ги документи и уволняват служители, притежаващи уличаваща ги информация.
    3. Какво наложи това, че двамата управители прогониха двата най-големи клиента-Лукойл и Порт Бургас и по този начин драстично свалиха цената на предприятието за предстоящата приватизация? В момента управителите правят всичко възможно да прогонят и друг голям клиент – ОМВ. Така те саботират продажбата на БДЖ товарни превози.
    4. Защо управителите доведоха до над 7 милиона загуби за предприятието за първите 6 месеца на годината?
    5. Защо управителите съзнателно не предприемат действия за събиране на вземанията от клиенти, които от началото на годината вече са за над 2 милиона? Като най-големите длъжници са Каолин и мините на Христо Ковачки.
    6. Защо управителите масово правят процедури за доставки и услуги до 10 хил. лева с 3 оферти, 2 от които са фиктивни? Да се направят насрещни проверки на всяка от тези 2 фиктивни оферти от фирми. Лесно е да се установи, че само от тези малки обществени поръчки, Джуров и Иванов си докарват по около 20 000 лева на месец. Във фирмата двамата управители са известни с прякора „КОРУМПЕТАТА“.
    7. Защо монтираните на локомотивите джипиеси за над няколкостони хиляди лева са напълно безполезни и защо не се провери тази сделка? Големите кражби на гориво продължават.
    8. Защо управителите се изживяват като наказателна бригада и вместо да управляват, те ходят лично да правят показни и напълно безполезни акции за лов на крадци? По този начин се опитват да отклонят общественото внимание от истинските проблеми на БДЖ.
    9. Знае ли министър-председателя колко случаи на самоубийства, смъртни случаи от инфаркти, инсулти и страхови неврози вече има в БДЖ? Не си ли дава сметка, че БДЖ става българския аналог на Франс Телеком поради царящия страх и ужас в момента? Джуров и Иванов ежедневно уволняват неудобни на тях хора и назначават нови, верни на тях служители. Психологическият тормоз от страна на управителите над служителите в централата е ежедневен. Вече има заведени няколко съдебни иска за психологически тормоз на работното място срещу Пламен Джуров.
    10. Защо след като разбиха и разделиха стотици семейства управителите назначават цели семейни кланове, приближени на тях? Не е ло това страшен конфликт на интереси? Най-фрапиращия случай е назначаването на баща, син и дъщеря, които са лични бодигард, шофьор и преводач на корумпето Джуров.
    11. Изпълнителния директор Йордан Недев отдавна иска да уволни двамата управители поради некадърност и данни за корупция, но над тях има чадър. Управителят Пламен Джуров е психически неуравновесен и почти ежедневно крещи по коридорите и заплашва служителите с физическа саморазправа. Стигна се дори сбиване между Джуров и Недев – това е позорно.
    12. Защо министър-председателят не изпрати независим международен одитор,
    който да направи независим одит на законосъобразността и целесъобразността на действията на управителите, които трябва да защитават интересите на държавата и този одит да установи дали са на лице конфликт на интереси, безстопанственост и корупционни действия. Или поне да изпрати Сметна палата или БОРКОР – далаверите в товарни превози са много по-големи от тези в пътнически превози. /news359





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #