"Мобилтел" смени логото си

"Мобилтел" смени логото си

"Мобилтел" представи днес новото лого на "Мтел" (брандът, с който се представя пред потребителите - бел. ред.), като промяната включва цялостната идентичност на компанията. Сменя се обликът на магазините (SIM картите, кутиите, рекламните материали, има и нов слоган: "Повече за теб"). Обновеното лого комбинира буквата М, която беше водеща и при стария бранд, със знака за безкрайност и към тях е прибавена текстовата част tel. Новият символ е в по-богата цветова гама, но червеният цвят продължава да е основен.
"Ние не искахме с един революционен подход да сменим бранда, а да подходим по един еволюционен начин", заяви изпълнителният директор на "Мобилтел" Андреас Майерхофер.
Обновената визия на телекома е съвместен проект между екип от самата компания и на британската консултантска фирма Saffron Brand Consultants, специализирана в изграждането на корпоративната идентичност. Съоснователят й Джейкъб Бенбунан разказа, че са участвали в обновяването на брандове  и на други европейски телекоми като Orange, British Telecom, Turkcell, Yoigo и др. Работата по проекта е продължила около 13 месеца, обясниха от "Мобилтел".
Маркетинг директорът на компанията Мария Опренова, която е била лидер на проекта, обясни, че компанията вече има свой музикален подпис (мелодия, създадена специално за нея), анимационен подпис с новото лого за всички видеоматериали и нов фотографски стил в рекламите - в снимките акцентът е върху хората и преживяванията им, а не върху устройствата.
Андреас Майерхофер не обяви колко точно струва цялостния процес по ребрандирането на "Мобилтел", като само коментира, че "това е сериозна инвестиция".
На събитието при представяне на новото лого беше официално представен и новият финансов директор на телекома – словенецът Милан Залетел. Освен това Майерхофер обяви, че е приключила цялостната процедура по придобиването на интернет доставчиците "Мегалан" и "Спектър нет" от "Мобилтел".