Кризата на автомобилния пазар в Европа донесе умопомрачителни отстъпки

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (46)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Хипчо
    Хипчо
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    Е сега вече ще прасна пет парчета за автопарка ми в Чучурлево.

    ВОДА, ПОВЕЧЕ ВОДА!
  2. 2 Профил на Хипчо
    Хипчо
    Рейтинг: 1441 Весело

    "все повече дилъри регистрират чисто нови автомобили и ги продават като употребявани, което си е прикрита отстъпка. Според него промоции има дори при луксозните марки."
    а, а, а, ето го точния момент за батко ви.

    ВОДА, ПОВЕЧЕ ВОДА!
  3. 3 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2914 Неутрално

    хората се въздържат от нов автомобил !

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  4. 4 Профил на Рубиконан от Балъкимерия
    Рубиконан от Балъкимерия
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    Сега се светнах защо от известно време и в столицата стърчат билбордове за ФИАТ-ове на склад с двуцифрена отстъпка...

    [quote#2:"Хипчо"]ето го точния момент за батко ви[/quote]
    Абсолютно! Изчакваме европейците да си напазаруват евтино новите коли, та после още по-евтино да им ги доизносваме

    [quote#0:"статията"]произвежданите във Франция и Западна Европа автомобили не са конкурентноспособни[/quote]
    Автомобилите - по стъпките на спортните обувки! Кога за последно сме си купували произведени в Европа кецове?...
    П.П.
    Ама пък словенските КИА си се харчат...
    П.П.П.
    А как гракнаха фрнцузите по времето на Саркози, когато чичко Карлос искаше да прави новото тогава Рено Клио само в Турция! Историята обича да се шегува...

  5. 5 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 850 Неутрално

    Балона на автомобилната индустрия каза ПУК!

    Тия легенди дето хората си сменяли колите на 5 години (:намигване) вече не вървят.
    Нека и природата да си отдъхне малко от нас. По-малко коли - повече природа.

    "Сини, червени, зелени — заедно ако се обединят, страната веднъж завинаги ще се оправи". (баба Ванга)
  6. 6 Профил на marker СУПЕР
    marker
    Рейтинг: 374 Неутрално

    Ами, понасити се пазара, какво чудно. Последните 20-ина години западноевропейците си продаваха изгодно старите коли в източна Европа и си обновиха парка и сега следва малко застой.

  7. 7 Профил на Øϰϰå Çҩßё
    Øϰϰå Çҩßё
    Рейтинг: 352 Неутрално

    да продават в азия, там пазара е постоянен.. само дето трябва да го пробият

    иронията е моята първа, втора и трета природа, аронията няма нищо общо
  8. 8 Профил на Дамян
    Дамян
    Рейтинг: 1434 Неутрално

    До коментар [#5] от "Bulgarische Motoren Werke": Точно така Но заради ника ти да кажа: БМВ се най-малко засегнати от кризата на пазара. Може би защото са ориентирани главно към по-високите класове автомобили. Нямат малолитражки и "баничарки"

  9. 9 Профил на Barionas
    Barionas
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#7] от "Крала Бурми":
    Фолксваген има големи заводи в Китай и Бразилия и затова е добре . Другите както виждаме са чао . В Азия едва ли има нормален човек , дето да си купи Рено , Дачия или Фиат.

  10. 10 Профил на dnevnikeradost
    dnevnikeradost
    Рейтинг: 459 Неутрално

    Ситуацията ще се променя динамично от тук нататък и не само заради "кризата".Просто от доста време в цивилизованите страни да имаш автомобил въобще не е нито престижно,нито икономически обосновано,а и там хората се възпитават в екологичен дух.Защо да ползват личен автомобил,щом имат отличен,бърз и редовен обществен транспорт?Защо да ползват автомобил в почивните дни,след като имат велосипеди и отлична инфраструктура за тях(или чудесни паркове за разходка)?Ако се налага все пак някой да ползва от време на време автомобил в градска среда то той почти задължително е малък,компактен и икономичен.Ако въобще говорим за автомобилно бъдеще,то е на возилата с алтернативни енергии.Но отново все повече ще се залага на обществения и екологично чист транспорт и иновациите ще се внедряват смело там.

  11. 11 Профил на Zayo Cicin
    Zayo Cicin
    Рейтинг: 3685 Неутрално

    [quote#4:"Twinston Myth"]Ама пък словенските КИА си се харчат[/quote]
    словашките

    I 💜 Leka Borislavovna
  12. 12 Профил на Quo Vadis
    Quo Vadis
    Рейтинг: 524 Неутрално

    "Шефовете на "Фолксваген" обаче са спокойни за съдбата на ръководените от тях марки"

    - Даа , спокойни са шефовете на Фолксваген , но притажателите на Пасат 6 -производство 2005-2007 дизел не са много спокойни щото тези модели имат дефекти с дюзите на Сименс а една дюза е 2500 лева ,а като изгори една то ще изгори и втората /99%/ а и трета също ще полети /75%/ ,а те не ги изтеглиха от пазара ,а ги оставиха на пазара . Пасат 6 дизел имат ГОЛЯМИ ПРОБЛЕМИ .

    Кога Европа ще стане НЕЗАВИСИМА ? (от американската политика )Кога европейските "независимите и свободни" медии ще станат действително свободни ?
  13. 13 Профил на Zayo Cicin
    Zayo Cicin
    Рейтинг: 3685 Неутрално

    До коментар [#9] от "Barionas":

    Най-големият завод на Фиат също е в Бразилия, в гр. Белу Оризонте. Той за миналата година беше и най-големият завод в света спред броя на произведените автомобили - мисля, че бяха 720 000, с което изместиха от първото място завода на ФВ във Волфсбург.

    I 💜 Leka Borislavovna
  14. 14 Профил на Рубиконан от Балъкимерия
    Рубиконан от Балъкимерия
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#11] от "g_t_CBR600RR":

    Анджък... Остава да сбъркам Австрия и Австралия и съм напълно готов за мезе

    Във всеки случай дилемата си я бива - как да продаваш все по-чисти, по-безопасни и т.н. автомобили, които закономерно са и по-скъпи, на хора, които са склонни да плащат все по-малко? Явно т.нар. бюджетни марки ще има да вадят атове от калта!

  15. 15 Профил на aliceinchains
    aliceinchains
    Рейтинг: 409 Неутрално

    До коментар [#5] от "Bulgarische Motoren Werke":

    Знаеш ли пък на мен колко ми пука за природата.В 21 век няма да се върна към рикшата ама никога.И като почнат да плямпат колко е полезно да си с колело.Да ама сърцето има кодиран брой удари.Като караш колло се сещаш ударите ти в минута колко стават и после айде чао.Ма то от кухи еколози думата не може да вземе човек.

  16. 16 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 850 Неутрално

    До коментар [#15] от "aliceinchains":

    Значи като искаш да си запазиш ударите на сърцето ще караш колело, но за сметка на това ще спреш секса.

    Хайде, имаш думата.

    "Сини, червени, зелени — заедно ако се обединят, страната веднъж завинаги ще се оправи". (баба Ванга)
  17. 17 Профил на yanne
    *****
    Неутрално

    До коментар [#10] от "trafopost":Всичко това,което си написал не важи за случая,когато имаш малки деца.Пробвай с тях да караш колело зимата!!!За всеки вид транспорт си има място и време.

  18. 18 Профил на aliceinchains
    aliceinchains
    Рейтинг: 409 Неутрално

    Всичко трябва да е с мярка.Ама не и да ми викат хвърляйте колите щото у Амстердам така правиме.Е да де ама колко е Амстердам колко е Холандия.Амстердам е малък и с колело стигаш от едната до другата му точка я го пробвай тва в Париж или Ню Йорк.Я да те питам като си се размислил за природата викаш няма да си купуваме нови коли.Я се замисли с твоя дарак е36 колко грама на 100 км отделяш и с новата 3-та серия колко.Я си помисли при удар с твоя дарак дали ще оцелееш и с новата 3-та серия кое е по-сигурно.Ама викаш мани коли на 30 години от Италия по-добре че новите тровим въздуха яко.

  19. 19 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 850 Неутрално

    До коментар [#18] от "aliceinchains":

    Кой ти каза, че имам БМВ?

    "Сини, червени, зелени — заедно ако се обединят, страната веднъж завинаги ще се оправи". (баба Ванга)
  20. 20 Профил на aliceinchains
    aliceinchains
    Рейтинг: 409 Неутрално

    Предполагам.А моето предположение се основава на няколко факта.Никнейма ти подсказва че имаш афинитет към БМВ.Писанията ти срещу смяната на колите с нови издава че има голяма вероятност да си със стар модел кола.Тъй като процентно БМВ е36 е с най голям дял от БМВ-тата в България ме навежда че имаш точно такова.Ако не е така съжалявам.

  21. 21 Профил на coffee.bean
    coffee.bean
    Рейтинг: 180 Неутрално

    Тука голяма вина има и Европейската комисия, която постоянно натиска производителите да правят по-чисти двигатели. Като резултат - получи се производство на по-некачествени коли, с влагане на все по-ниско качествени материали. С по-къс период на живот.

  22. 22 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 850 Неутрално

    До коментар [#20] от "aliceinchains":

    Грешиш, нямам БМВ и никога не съм имал.

    И да, не ми харесва че трябва да дадеш няколко десетки хиляди лева (още повече, че за нашите географски ширини това е огромна сума) за нещо, което ще трае 10-15 години и повечето време ще стои неизползвано.

    "Сини, червени, зелени — заедно ако се обединят, страната веднъж завинаги ще се оправи". (баба Ванга)
  23. 23 Профил на aliceinchains
    aliceinchains
    Рейтинг: 409 Неутрално

    До коментар [#21] от "coffee.bean":

    Дефинирай понятието,некачествен.Мислиш ли,че едно Порше 911 997 е по-некачествено,от 911 68-ма,аз не мисля така,напротив.Мислиш ли,че едно ново БМВ 5-та серия Ф-10-11,е по-некачествено от БМВ е-39,аз не мисля така.Ако мислиш,е добре да дадеш статистика,влизания в сервизи през годините дефекти и тн.Ако нямаш такива,то мнението ти е въздухарско,неподплатено с нищо съществено и следователно,не трябва да се взема на сериозно.Да новите коли са по-сложни,но това е с цел да вършат работата си по-добре,по-екологични по-нисък разход на гориво,по-бързи по-добре ускоряващи,по-безопасни.На новите коли,по-трудно пробутват бензин примесен с вода,както се прави в БГ,но това,че ние сме цигани не означава че колите са некачествени.

  24. 24 Профил на aliceinchains
    aliceinchains
    Рейтинг: 409 Неутрално

    До коментар [#22] от "Bulgarische Motoren Werke":

    А така,ето ти го каза ''за нашите географски ширини''-това си е наш проблем,на друго място дават и го приемат за нормално.Колко трае,е относително понятие.Голф 2 също трае толкова.По България,се карат коли на много години,но са сменяни двигатели 5 пъти,не знам си какво 20 пъти,ама иначе много здрави.Цял ден гледам хора,лежащи под много ''здрави'',вектри,голфове и тн,аз не виждам да са кой знае колко здрави.Ако ги питаш тях,ще ти кажат глей бе,тя на 25 години кола,мноу здрава.Е аз викам добре де,що цялата е в ръжда,що си сменял скоростната кутия 20 пъти и тн и накрая излиза,че не е баш много здрава.Кола като кола.Съвременните коли имат,такава антикорозионна защита,каквато колите на 80-те са могли само да си мечтаят.Но аз ви разбирам,масата винаги е била,против прогреса.Така е било и със старите дискети,преди въвеждането на компакт дисковете и с плочите и с телевизорите с кинескопи,преди да навлезнат новите плазмени и тн екрани и с пишещите машини,преди компютъра и с газовата лампа,преди крушката.Хубавото е,че човечеството върви напред,въпреки тези хора,да се надявам и да си пожелая да е така и занапред.А това колко го използваш,пак зависи от човека.

  25. 25 Профил на coffee.bean
    coffee.bean
    Рейтинг: 180 Неутрално

    [quote#23:"aliceinchains"]Дефинирай понятието,некачествен[/quote]
    Дефинирам - по-некачествен за мен е онзи автомобил, който при равни други условия(еднакви експолатационни условия) ще се амортизира по-бързо. Двигатели, които се скапват на половината от пробега който имаше преди. Масова употреба на по-некачествени по-бързо разваляеми части.
    Тук не говорим за порше 911 или други от този клас. Дори за БМВ 5-та серия. Визирам масовия автомобил който е 80-85% на пазара.

  26. 26 Профил на aliceinchains
    aliceinchains
    Рейтинг: 409 Весело

    До коментар [#25] от "coffee.bean":

    Според теб,Рено Сафран и Вел Сатис или Опел Омега са по-качествени,от Рено Латитюд или Опел Инсигния,така ли да разбирам.Не съм съгласен,ако ми покажеш статистика за дефекти и тн ок,но иначе?

  27. 27 Профил на dnevnikeradost
    dnevnikeradost
    Рейтинг: 459 Неутрално

    До коментар [#17] от "yanne":

    Много ясно и точно съм написал как е в цивилизованите държави-
    там няма проблем(даже е препоръчително и по-удобно) да ползваш метро,трамвай,автобус и е обичайна гледката на майки с малки деца в горепосочените,защото:
    [quote#10:"trafopost"]имат отличен,бърз и редовен обществен транспорт[/quote]
    И освен това:
    [quote#10:"trafopost"]Ако се налага все пак някой да ползва от време на време автомобил в градска среда то той почти задължително е малък,компактен и икономичен[/quote]

  28. 28 Профил на Rael
    Rael
    Рейтинг: 975 Неутрално

    До коментар [#15] от "aliceinchains":

    Всъщност с колелото си подобряваш тонуса на сърцето и то започва да бие ПО-БАВНО. Ако седиш по цял ден в колата, пулсът ти се ускорява.

  29. 29 Профил на aliceinchains
    aliceinchains
    Рейтинг: 409 Неутрално

    До коментар [#27] от "trafopost":

    В метрото и в автобуса,се блъскаш с араби,негри,цигани и тн.В парижкото метро,ми се беше случило,на една спирка,едно негърче да ми се изплюе на стъклото,на една от станциите.Метрото е чудесно,за атентати както и автобусите,поради факта,че няма контрол и всеки си влиза.В момента единственото обяснение е,че е модерно да си ''еко'' това е мода,за хора като Парис Хилтън и някакви такива,които след себе си водят 20 пудела,защитници на правата на плъховете и други подобни уроди,които си мислят,че са модерни.Примерно в новите американски градове метро няма.Лас Вегас е 7 лентово в едната посока,помисли си дали им трябва метро,за да стигат някъде по-бързо.

  30. 30 Профил на aliceinchains
    aliceinchains
    Рейтинг: 409 Неутрално

    До коментар [#28] от "Rael":

    Е как започва да бие по-бавно,като за единица време трябва да осигури,по-голям приток на кръв към мускулите,на долните ти крайници,за да връткаш педалите.Нали активността е,правопропорционална,на необходимостта от кислород осигуряван от еритроцитите,сиреч кръвта и за да го осигури трябва сърцето ти,да бие с учестен ритъм.

  31. 31 Профил на pc_none
    pc_none
    Рейтинг: 524 Любопитно

    Да ги раздават безплатно с/у договори за сервизно обслужване...

  32. 32 Профил на АБПФК
    АБПФК
    Рейтинг: 524 Неутрално

    "Ситуацията на автомобилния пазар в Европа е катастрофална", коментира главният изпълнителен директор на "Фиат-Крайслер" Серджио Маркионе. Според него все още няма никакви индикации, че дъното е достигнато и предстои оттласкване нагоре.

    Капитализма води до свръх производство и после до дефлация. На него му е нужно постоянно да расте, а това вече не е възможно.

    ☭ "Если у вас начинается дрожь негодования при каждой несправедливости, то вы мой товарищ" ☭ — Эрнесто Че Гевара ✭ http://youtu.be/EC58ZjzejL0
  33. 33 Профил на АБПФК
    АБПФК
    Рейтинг: 524 Неутрално

    [quote#31:"pc_none"]Да ги раздават безплатно с/у договори за сервизно обслужване... [/quote]
    И това няма да им помогне. Просто има пренасищане на пазара, а и в криза хората купуват много по- малко. Омагьосан кръг!

    ☭ "Если у вас начинается дрожь негодования при каждой несправедливости, то вы мой товарищ" ☭ — Эрнесто Че Гевара ✭ http://youtu.be/EC58ZjzejL0
  34. 34 Профил на Rael
    Rael
    Рейтинг: 975 Неутрално

    До коментар [#30] от "aliceinchains":

    Питай личния си лекар. Предполагам, че този ефект се получава, защото сърцето заяква и се справя с натоварванията. Докато караш колело може да ти се ускори пулсът, но бързо се връща в норма (това е характерно за тренираните индивиди). Така че в състояние на ежедневни дейности си с по-нисък пулс от този, дето само търка седалката на колата, на стола в офиса и дивана вкъщи.

  35. 35 Профил на aliceinchains
    aliceinchains
    Рейтинг: 409 Неутрално

    До коментар [#34] от "Rael":

    Не ми трябва да питам личния си лекар тъй като поназнайвам нещата на клетъчно и тъканно ниво бая повече от личните лекарчета.Това че сърцето ти свиква с натоварването не означава че не изпомпва същият обем кръв.При упражнения нарастват мускулите увеличава се мускулната маса следователно и трябва повече кисларод.За да се достави този така важен кисларод трябва по-голям приток на кръв.По-големият приток на кръв изисква по-голямо изтласкване на кръв което се контролира от сърцето.При тренираното сърце единствено може да има по-нисък пулс и да изтласква повече кръв на удар.Но това води до неимоверно натоварване защото си представи имаш при един удар по голямо количество кръв ми това води до ПО-ГОЛЯМО налягане при удар.Е замисли се налягането какво е това е силата на натиск която указва кръвта върху единица площ на кръвоносен съд сърце и тн.Блъскането във фитнеса изглежда добре като си на 25 примерно ама на 40 ти се ебава майката от това претоварване което не го усещаш като си по-млад.Също така с колелото имаш нужда от повече въздух а в града се замисли какъв въздух дишаш.Колело е за планина и то най вече за даун-хил и тн ама в града между колите да тръгнеш с колело трябва да си психично болен.

  36. 36 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 850 Неутрално

    До коментар [#24] от "aliceinchains":

    Хехе, хайде полека с манипулациите - масата, елита и тем подобни хитринки.
    Не е въпроса да имаш нещо, а на каква цена можеш да го имаш.

    "Сини, червени, зелени — заедно ако се обединят, страната веднъж завинаги ще се оправи". (баба Ванга)
  37. 37 Профил на aliceinchains
    aliceinchains
    Рейтинг: 409 Неутрално

    До коментар [#36] от "Bulgarische Motoren Werke":

    Ми ако си ИТ специалист с начална заплата 2 бона що да нямаш.Проблема е че в Еуропата лумпените завършват лесни специалности за които няма работа и за тях няма смисъл да дават пари гонят маршрутките и те така.Като минавам покрай магазини за часовници винаги ги заглеждам слабост са ми е ми ако имам пари за Омега или Патек Филип ги давам ама веднага що да го нямам.Дай ми причина да не се възползвам от техническия прогрес на човечеството и да живея като в пещера какъв е смисъла.

  38. 38 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 850 Неутрално

    До коментар [#37] от "aliceinchains":

    По твоята логика ако имам пари за порше и трябва да си го купя, щото е много готино и хай-тек?
    Смисъла всеки да си го намери сам.

    "Сини, червени, зелени — заедно ако се обединят, страната веднъж завинаги ще се оправи". (баба Ванга)
  39. 39 Профил на Мазен чех
    Мазен чех
    Рейтинг: 918 Неутрално

    Интересно, за какъв разтеж бълнуват директорите, като наборите отдолу са наполовина на по-старите. Ще си купуват по една кола за всеки крак ли?

    икономист - неграмотник с диплома
  40. 40 Профил на Мазен чех
    Мазен чех
    Рейтинг: 918 Неутрално

    До коментар [#25] от "coffee.bean":

    Че какъв пробег очакваш от 1.4 двигател с турбо и 150 к.с. каквито са на Фолкваген. Това след 100 000 км ще е за скраб, а ако го кара някой джигит може и да не ги стигне.

    икономист - неграмотник с диплома
  41. 41 Профил на wulkan
    wulkan
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Аз пък съм с фантастична заплата, така че не се очаква да си купя нова, не скоро, ами изобщо през тоя си живот! За следващият ще видим?
    Капитализмът, както посочи колегата, изисква развитие, обаче при съвременната глобализация той доби уродлив вид. Едно време като я обявиха тая глобализация не ми хареса и ето то взе да се проявава. Глобализация, ама за Мегаконцерните и печалбите им, а за хората? Какво имам пред вид: за да растат непрекъснато печалбите на концерните, специално в автоиндустрията и за да завземат нови пазари, то не беше изнасяне на заводи в чужди държави, то не беше чудо. Ето заводи в Китай, Бразилия, Мексико, САЩ, за да може в САЩ Джета-та, която тука струва 40 хилядарки там да я купуват за 15000 долара, защото нямат парички бедните, и прочие. Същото е и с другите производства: някой да си спомня от кога на е виждал оригинален НР например. Ами от къде идват климатиците? Ютията на жената, иначе Бош, е от Тайван ли беше, от Тайлант ли, пък май от Индонезия - а ми кажете вие! А в същото време в момента безработицата в еврозоната е придобила невиждани мащаби! Добре си правят сметката за ниските заплати и високите печалби, но сега се изпадна в цайтнот. Затова сега в Европа криза, доходи нема, нема и продажби, а тарикатите дето искат да лапат до пръсване сега си скубят косите! А държавите, в които изнесоха производствата, са отгоре на всичко и развиващи се пазари като Китай и Русия, скоро прочетох за производства и в Узбекистан даже. Ония ще си произвеждат евтините автомобили и ще си продават хората, а Европата ще си хапе ония работи. Отгоре на всичко и взеха да им го връщат тъпкано с внос в Европа. Мани корейците, дето са си научили урока перфектно, ами и на китайчетата им се увеличават апетитите. Та до това довежда лакомията на шепа Гига Лапачи. Изнесоха производства и технологии без пушка да пукне, за които навремето са се водили индустриални войни на съперничество. Стара Европичка, дето благоденствала, ама то няма кладенец без дъно, требе да се мисли. А те мислят само с гъ.а си. Те гледат хамериканчетата, ама ония се събраха, решиха и като нищо си напечата колко билиончета доларчета и цъфнаха, та вързаха. Ми да си напечатаме и ние евра и левчета, а! Ама дали може. Затова ония оттатък Атлантика надуват балоните, ама после като се пукнат си правят нови. Те това е моето мнение.

  42. 42 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 746 Неутрално

    Fix It Again Tomorrow /FIAT/. Това е мнението на огромното мнозинство хора за тези автомобили, което тегне и до ден днешен. Причините са предмет на отделна тема.

  43. 43 Профил на Караниев_Добруджа
    Караниев_Добруджа
    Рейтинг: 688 Неутрално

    "Продажбите на нови автомобили в страните от ЕС през тази година са лоши, но ситуацията ще стане още по-тежка"

    Как откраднатия петрол се превръща в парИ? отговор:някой като го купи. За личния си автомобил, за фирмения транспорт бита и др.колото повече автомобили и камиони на аутобана толкова повече застраховки,винетки,данъци и още много покрай тва.и като лансират строителството става супер машина за пари,и икономиката просперира.Само да има петрол.и ако е краден печалбата е чиста.почти никой няма достатъчно пари за да си купи нов автомобил,затва автомобилните производители ги дават на лизинг.парите от джоба на гражданина да отидат в джоба на Биг Брадъра-системата.За това се иска хубави пътища,и колите да са хубави.Събраните пари голяма част от тях отиват за армията,въоръжаване и правене на войни и революций като последни примери Арабската Пролет, с цел крадене на петрол и поддържане на горенаписаното.ПЕТРОЛ=ЕНЕРГИЯ=ПРОСПЕРИТЕТ=СВОБОДНОВРЕМЕ=ПРОГРЕС!!!ПЕТРОООООООООООООООООООООЛ!!!

  44. 44 Профил на Караниев_Добруджа
    Караниев_Добруджа
    Рейтинг: 688 Неутрално

    КОМЕНТАР 485 НЕ СЕ ВИЖДАТ КРАЯ НА РЕДОВЕТЕ В ДЯСНО.ЧУКНИ КОПИРАЙ И ПОСЛЕ ПЕЙСТВАЙ НЯКЪДЕ КАТО ТЕКСТ ЗА ДА СЕ ВИДИ ЦЯЛОТО СЪДЪРЖАНИЕ.благодаря

  45. 45 Профил на Караниев_Добруджа
    Караниев_Добруджа
    Рейтинг: 688 Неутрално

    не коментар 485,а 43

  46. 46 Профил на Rael
    Rael
    Рейтинг: 975 Неутрално

    До коментар [#35] от "aliceinchains":

    Цъкнах ти "плюс", защото говориш с аргументи. Не мога да опонирам, защото не съм специалист. Но каквото говоря, съм го чувал от много добър кардиолог - д-р Сотир Марчев, когото уважавам безкрайно. Предполагам, че двете тези не си противоречат: може би физическите упражнения уморяват сърцето, но при обездвижването то затлъстява, освен това кръвта не циркулира достатъчно интензивно. За карането на колело в града си прав - когато е в градове като София. В някои европейски градове обаче колелото е популярно, и движението е по-малко интензивно, и колите изхвърлят по-малко газове.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #