За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Моди трий нищо да не остане!
Рейтинг: 279 ВеселоХа на бас че ПИБ ще спечели!
sto67nes
Рейтинг: 1359 НеутралноПри все повече стагнираща икономика да се намери купувач ще бъде добре.....................
Не питай управника,защо е простак,попитай себе си,защо е управник!robbie_williams
Рейтинг: 761 НеутралноПредишния път един кандидат, нямало конкурс - съгласен съм! Ами сега като са четирима кандидати и ще го купят за по-малко пари, отколкото миналата година като имаше само един купувач Кое е по-правилно за държавата? Да вземе повече пари от сделката, или като цяло да има конкуренция в търга?
Ти виждаш нещата и питаш защо? А Аз мечтая за неща, които никога не са били и питам - защо не?moloko_
Рейтинг: 272 ЛюбопитноДано този път всичко с процедурата и кандидатите да е наред и колкото се може по-скоро Товарните превози на БДЖ да се сдобият с купувач,който ще инвестира в тях и ще ги развива,защото сегашното им положение постоянно се влошава.
Virgin
Рейтинг: 924 ВеселоДано този път Московски разбере кой е купувачът.
Борко
Рейтинг: 598 НеутралноДа се надяваме, че този път ще има сделка за БДЖ Товарни превози, положението вече се приравнява до критичност, дано купувачът да успее да го подобри.
Драги ми господине
Рейтинг: 768 НеутралноРумънците успяват някак си да развиват успешен бизнес от години и притежават най-големия частен жп превозвач в България - БЖК. Струва ми се, че искат да купят БДЖ, за да го развиват, а не за да нарежат вагоните. От друга страна пък, ако го купят, ще имат господстващо положение. НА ПИБ и Цеко не вярвам, така че дано не са те.
Природата е най-важният капитал, с който разплага България. Да го опазим.happymimi
Рейтинг: 129 НеутралноКрайно време е железницата да мине в частни ръце, за да живне малко. Видя се до какво състояние я докара държавата. Само с приватизацията нещата ще се оправят.
vassilun
Рейтинг: 4765 Неутрално[quote#1:"Моди трий нищо да не остане!"]Ха на бас че ПИБ ще спечели![/quote]
Само ако зад "Бългериан Карго Експрес" АД не стои КТБ!
bat_plamen
Рейтинг: 3836 НеутралноДано този път се намери качествен инвеститор за БДЖ"Товарни превози",който да има опит в тази сфера и достатъчно капитал ,за да го стабилизира!
rantantan
Рейтинг: 388 НеутралноДо коментар [#2] от "sto67nes":
а всъщност в чисто икономически аспект и само на база на данните от поселдните шест месеца, в европейски и световен мащаб се прогнозира постепенно възстановяване в редица сектрои и отрасли и би следвало икономиката ни постепенно да почва да върви нагоре, а що се отнася до тази държавна структура то по добре е тя да бъде продадена, по лично мое мнение, ще се радвам ако бъде продадена на българската компания.
Ogiigo
Рейтинг: 1262 НеутралноДо коментар [#1] от "Моди трий нищо да не остане!":
Колкото един предмет е по-кух, толкова повече шум вдига.Ами почти сигурно и другото което следва, ще е аман му е системата на БДЖ товарни превози!
bta
Рейтинг: 1277 НеутралноЩе видим ,но поне офертите да са готини.javascript:void(0);
dimitrova.ani
Рейтинг: 8 НеутралноСтранно е участието на Банка в конкурса! Според Закона за кредитните институции банките се учредяват с точно определена цел и в конкретен пазарен сегмент-финансовия. Кой е позволил и е допуснал ПИБ до участие в конкурса. Дали Искров не трябва да вземе адекватна позиция?
ideyazabulgaria
Рейтинг: 761 НеутралноГЕРБерския клан като най-младдйд мафия е безимотен, требва да и му се подсигурят имоти. Ама като БСП-арсакат мафия, която пред и зад кулисите вече управлява 23 години предвидливо ги грабна, за ГЕРБската не остана нищо, за това така стръвно изтупват последните прашинки от брашнен чувал България.
Идея за България- алтернатива на статуквотоhristos
Рейтинг: 225 НеутралноАз съм за ПИБ. и без това отдавна стана ясно, а тези дни се препотвърди, че държавата е много лош стопанин.