Бившата пиарка на Мирослав Найденов спечели нови поръчки за 500 хил. лв.

Бившата пиарка на Мирослав Найденов спечели нови поръчки за 500 хил. лв.

Бившата пиарка на Мирослав Найденов спечели нови поръчки за 500 хил. лв.
В последните три месеца компанията на бившия пиар на агенцията по храните Кристина Спасова, която стана популярна с поръчка за създаване на профили на Програмата за развитие на селските райони във Facebook и Twitter за 50 хил. лв., е спечелила нови обществени поръчки за над 540 хил. лв. без ДДС за различни рекламни дейности по европрограми. Това съобщи сайтът Мediapool вчера, цитиран днес от печатните издания.
Преди седмица Европейската комисия изиска от България информация за договорите с фирма на Спасова, след като се е самосезирала от публикации в медиите, че европейски средства вероятно не са използвани правилно.
Според информацията на Мediapool фирмата на Спасова  БММС е спечелила четири поръчки по оперативната програма "Регионално развитие", обявени от общини, управлявани от кметове на ГЕРБ. Компанията ще прави бранд на туристически региони, дизайн и печат на рекламни материали за над 116 хил. лв. без ДДС по европроект на община Поморие. По същия проект Спасова е спечелила и поръчка от над 57 хил. лв. без ДДС за реклама в интернет, създаване на профил в социалната мрежа и 10 публикации. БММС е спечелила и конкурс за туристическа реклама на община Трън за 54 хил. лв., ще организира събития в община Етрополе за 18 хил. лв. без ДДС, а само срещу 6400 лв. ще осигури публичност на проекта "Сградите на ЦЦГ "Роза" в Сопот. 
БММС е имала успех и при поръчките за реклама от програма "Човешки ресурси". Дружеството е сключило договор с главната инспекция по труда за организиране на конференции и семинари по проект "Превенция за безопасност и здраве при работа" на стойност 290 хил. лв. 
Пред Mediapool Спасова обяснява, че е спечелила поръчките заради добрите си технически предложения и предложените ниски цени.