Пътят Кърджали - Подкова вече е първокласен

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (48)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на мики маус СУПЕР
    мики маус
    Рейтинг: 2579 Неутрално

    Една добра новина за начало на деня!

  2. 2 Профил на Nikoi
    Nikoi
    Рейтинг: 524 Неутрално

    още една добра новина ,благодарение на ББ ,не на ДПС

  3. 3 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 810 Любопитно

    Честит неядлив асфалт! Това е южната част на Пан-европейския транспортен коридор №9 по трасето Русе - Маказа. Фото-репортаж от строителството на 25-те км нов път от разклона за Джебел до спирка Подкова към края на август, автор paraflow:

    http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1509882&page=75

    И снимки на АПИ на рехабилитирания път от Кърджали до разклона за Джебел:

    http://www.api.bg/index.php/bg/proekti/opt/pt-i-5-krdzhali-podkova/galeriya-pt-i-5-krdzhali-podkova/galeriya-pt-i-5-krdzhali-podkova-uchastk-1-rehabilitaciya-na-pt-i-5-krdzhali-razklon-dzhebel/

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  4. 4 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 810 Любопитно

    П. п. Галерия на АПИ на новия път от разклона за Джебел до спирка Подкова:

    http://www.api.bg/index.php/bg/proekti/opt/pt-i-5-krdzhali-podkova/galeriya-pt-i-5-krdzhali-podkova/galeriya-wdijcu-2-mt-i-5-razklona-dzhebel-podkova/

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  5. 5 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 810 Любопитно

    До коментар [#2] от "tur671":

    Подписани са договорите за „Кърджали – Подкова”

    30.08.2011 14:56

    Днес, 30 август 2011 г., в сградата на Агенция „Пътна инфраструктура” бяха подписани двата договора – за надзора и за строителството на пътя “КЪРДЖАЛИ – ПОДКОВА”.

    Пътят е част от международен път Е-85 и на 18 май тази година Министерският съвет прие решение, с което го обяви за обект с национално значение и национален обект. Финансирането е от Оперативна програма „Транспорт” 2007-2013 г.

    Договорите бяха подписани от г-н Ясен Ишев за строителя ДЗЗД „КЪРДЖАЛИ – ПОДКОВА”, г-н Тодор Вачков за ДЗЗД „Инфраструктура - Магистрални пътища” за надзора и от г-н Лазар Лазаров, член на УС на АПИ.

    Обща дължина на отсечката е 34,1 км, от които 26,6 км ново строителство и 7,5 км рехабилитация на съществуващия Път 1-5.

    Проектът „Кърджали-Подкова“ ще бъде съфинансиран от Кохезионния фонд на ЕС чрез Оперативна програма "Транспорт" 2007-2013 г.

    Официалната церемония за началото на строителството ще се проведе на 1 септември 2011 г. от 10.30 ч. при разклона за Джебел посока от Кърджали към Подкова. /приблизително на 5 км. от изхода на гр. Кърджали посока Джебел /Подкова/.

    http://www.api.bg/index.php/bg/prescentar/novini/podpisani-sa-dogovorite-za-krdzhali--podkova

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  6. 6 Профил на cinik СУПЕР
    cinik
    Рейтинг: 2857 Неутрално

    До коментар [#5] от "Югозомби (пенсиониран коментатор)":

    Като ценители на югокултурата само можем да цитираме сръбската поговорка, че не е важно колко бързо бягаш, важно е кога ще тръгнеш . Напълно приложимо за днешната строителна индустрия, където леенето на бетона стана най-късата част от процеса, в сравнение с бюджетиране, проектиране, екологична оценка, отчуждения и обжалване на всичките изредени поне на 2 инстанции...

    Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“
  7. 7 Профил на edi_koi_si
    edi_koi_si
    Рейтинг: 237 Неутрално

    [quote#2:"tur671"]

    още една добра новина ,благодарение на ББ ,не на ДПС [/quote]

    Така е заслугата най-вече е на Бойко, както за една от гордостите на Бойко спортната зала Армеец основната заслуга е на правителството на Станишев и тва си е съвсем нормално едни подобни проекти много често преминават от едно правителство в друго

  8. 8 Профил на Eisbär
    Eisbär
    Рейтинг: 638 Неутрално

    Най-накрая. Тази новина я чакам от миналия юли.
    Супер облекчаване на пътуването за Гърция.

  9. 9 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1446 Неутрално

    До коментар [#7] от "edi_koi_si":

    Страшна заслуга, 25км път...

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  10. 10 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 810 Любопитно

    До коментар [#7] от "edi_koi_si":

    Строителството на Зала "Армеец" започна чак през август 2009 година, при това по проект, различен от първоначално обявения, без подземни паркинги и с намален капацитет. Тя според мен е между най-спорните като начин на изпълнение проекти от времето на ГЕРБ, макар че е необходима и важна за столицата.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  11. 11 Профил на Янислав Запрянов
    Янислав Запрянов
    Рейтинг: 688 Неутрално

    До коментар [#2] от "tur671":

    ИНТЕГРИРАНИ ПЪТНИ ИНФРАСТРУКТУРИ = ДПС
    БОЙКО , Банго Цветан Василев и ХИДРОИНЖЕНЕРА .
    Всички са на една трапеза , всеки е нахранен от построеното .
    Дано са оставили и за нас поне нещо качествено .

  12. 12 Профил на dedo pepo
    dedo pepo
    Рейтинг: 925 Неутрално

    Когато нещо се направи,винаги е добра новина.
    Лошо е когато си мерим заслугите,защото трябва да има приемственост и неспирен възход.

  13. 13 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 810 Любопитно

    До коментар [#7] от "edi_koi_si":

    П. п. Към лятото на 2009 г. предпочитах проектът за залата да се прекрати заради непрозрачното препроектиране и задълбочилата се икономическа криза.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  14. 14 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 810 Любопитно

    До коментар [#12] от "dedo pepo":

    Напротив, сравнения на постиженията на отделните правителства трябва да има, за да е ясно коя партия е способна да развива страната с по-бързи темпове и коя не е. Без подобна оценка рационалният политически избор не би бил възможен. Да припомня. За 4-те години на първата тройна коалиция строителството на стратегическа транспортна инфраструктура беше практически спряно. Единствената нова магистрала, започната тогава, беше "Люлин" с дължина от изумителните 19 км. Към лятото на 2009 г. от нея почти завършени докъм 90% от работите бяха едва около 6-7 км в Софийското поле, в Люлин планина строителството сериозно изоставаше, а крайните срокове на финансирането застрашително приближаваха... Това е всичко друго, но не и "неспирен възход".

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  15. 15 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2396 Весело

    До коментар [#13] от "Югозомби (пенсиониран коментатор)":

    Никога не може да убедите гладният,че асфалтът се яде!

    И как така зала "Армеец" според Вас не е трябвало да се строи,"заради задълбочилата се икономическа криза",а магистрали и пътища може?!

  16. 16 Профил на osl19549478
    osl19549478
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Другарите се опитаха да забавят, колкото е възможно реализацията на този проект, но истината е че той стана възможен благодарение на предходното правителство.
    От червената, аз лично не очаквам нищо от тук нататък за инфраструктурата на България. Виж, разни Южни потоци и Беленета за нещастие може и да имаме, ама те са си част от инфраструктурата на Москва, не на България.

    НЕ НА ЦЕНЗУРАТА ВЪВ ФОРУМА !!! Освен това новият дизайн на Дневник е скапан !!!
  17. 17 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1446 Неутрално

    До коментар [#15] от "deaf":

    Заради напълно непрозрачния проект и твърде съмнителната нужда от нея?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  18. 18 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 810 Любопитно

    До коментар [#15] от "deaf":

    Залата беше финансирана от държавата, а магистралите на 80% от Европейския съюз. В това е разликата. Средствата от предназначените за строителство на транспортна инфраструктура европейски фондове не може да се използват за друго, те могат или да се усвоят по предназначение, или да се изгубят безвъзвратно. Би било самоубийствено при тежкото ни изоставане в тази област да не се възползваме от редкия исторически шанс да изградим стотици километри нови магистрали с подарени пари. Дилемата да строим ли магистрали или да изядем парите за тях същестуваше само в главите на бруталните манипулатори и закоравели крадци от БСП и ДПС.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  19. 19 Профил на 65vesso
    65vesso
    Рейтинг: 180 Неутрално

    До коментар [#15] от "deaf":
    Умнико, виж какво е правила Южна Корея след Корейската война и какво прави в момента Китай. Строят пътища и пристанища, а не хабят парите за социални помощи, спорт и култура. Сега имат спорт и култура на световно ниво. Имат разтеж на икономиката, от там и на доходите.

  20. 20 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2396 Неутрално

    До коментар [#18] от "Югозомби (пенсиониран коментатор)":

    Парите за магистралите взети насила всъщност,от продраният джоб на обикновеният българин,са много повече от тези за залата!
    Това дори диктаторът Хитлер не (би) го е правил-да къса от залъка на бедният германец,за да строи магистрали! Ако не знаете,те са построени едва когато Германия ВЕЧЕ е била преодоляла напълно кризата,и е била в икономически възход!
    И още,парите винаги,повтарям винаги,биват изяждани от определени хора! В случаят с "Тракия",Божков-Черепа си напълни гушата! Но за Вас е по-добре на него да се даде,отколкото на бедните...

  21. 21 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 810 Любопитно

    До коментар [#20] от "deaf":

    Не съм чел след първото изречение. То е откровена неистина.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  22. 22 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2396 Неутрално

    До коментар [#19] от "65vesso":

    Виж ми пост,след твоя...

  23. 23 Профил на yanne
    *****
    Неутрално

    До коментар [#15] от "deaf":


    [quote#15:"deaf"]И как така зала "Армеец" според Вас не е трябвало да се строи,"заради задълбочилата се икономическа криза",а магистрали и пътища може?! [/quote]И децата знаят,че инфраструктурата не се яде,но храни хората.Защото без инфраструктура няма икономика,а без икономика няма работни места-без работни места няма "ядене" .И спрете с тази глупост "асфалт не се яде" .Дори Сергея спря веднага след изборите.

  24. 24 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2396 Неутрално

    До коментар [#23] от "yanne":

    ЕС е този,който каза,че вече ще дава пари само за дейности,които имат възвръщаемост,демек са печеливши! И...спря парите на България за пътища,остави само тези за международната Е-79,която не грее нашата икономика! Няма доказателства,че добрата инфраструктура води до икономически ръст! Но ей така крадливите политици са ви набили в главата тази мантра,точно защото от строежи,(като пътищата) може да се краде най-лесно! Затова и Сергея си мълчи...

  25. 25 Профил на magnas
    magnas
    Рейтинг: 180 Неутрално

    Нека просто се зарадваме на и без това малкото напоследък радостни вести .
    Все едно чия е заслугата - ползите са за целия народ .

  26. 26 Профил на bokosama_fan СУПЕР
    bokosama_fan
    Рейтинг: 122 Любопитно

    случайно или нарочно, но името ""ИнГтегрирани пътни системи" не ми изглежда коректно изписано ... в последствие всички търсения за компанията няма да са коректни ...

  27. 27 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 810 Любопитно

    До коментар [#25] от "magnas":

    Непризнаването на заслугите и отричането на постиженията е нецивилизовано отношение, което демотивира човешкия труд и обезсмисля обществения дебат за необходимото ускоряване на развитието. Едно от особено жалките падения на черната предизборна кампания от пролетта на 2013 г. беше именно приписването на въображаеми собствени заслуги и отричането на успехите на другите.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  28. 28 Профил на 1_bulgarin
    1_bulgarin
    Рейтинг: 180 Неутрално

    Завършват обектите . Добре. Но не съм чул да осигурят финансиране и да започнат някой нов обект. То това е важното. Другото е просто работа на фирмата и надзора...Следващото правителство какви ленти ще реже....

  29. 29 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 810 Любопитно

    До коментар [#28] от "1_bulgarin":

    Имайте търпение, все някога ще има и подписани договори за нови проекти. Иска се известно технологично време за да изхвърлиш със съмнителни съдебни решения италианския победител в търга за строителството на Северната скоростна тангента на София с цел да го дадеш на втория класиран, а именно компания, свързана с Делян Пеевски.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  30. 30 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1446 Неутрално

    До коментар [#20] от "deaf":

    Всъщност, Хитлеровата Германия изгражда 3600км магистрали. Не знам какво искаше да кажеш с този пост, но той е дълбоко неверен в голямата си част.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  31. 31 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2396 Неутрално

    До коментар [#30] от "Тони!":

    Кое не разбра? Хитлер гради магистрали едва,когато Германия може,(има пари),да си ги позволи! А Борисов строи пътища във времето на "най-страшната икономическа криза от осемдесет години насам",(по негови думи)! И когато жизненият стандарт на българският народ е най-ниският от началото на пустият му преход! (А олигарсите станаха още по-богати,от друга страна.)
    Значи,какво става,отказваме да строим АЕЦ "Белене",защото НЯМА МЕ пари и не ни е нужна в момента,но в същото време отръскваме стотинките на българският народ,за да строим пътища,въпреки че можем да изкараме и със старите такива!!!
    Подобна шантава логика,подобни тотално сбъркани приоритети,са характерни за деградирал и комплексиран народ! Когато Господ иска да погуби някого,първо му взима акъла!
    Така на времето комунизмът се погуби,когато въпреки,че народът живееше в мизерия,комунистите хвърляха купища пари за ненужни и идиотски строежи като "Кремиковци"! На гол тумбак,чифте пищови...

  32. До коментар [#31] от "deaf":

    Може ли да обясните какво според Вас е трябвало да се направи с европейските пари от Оперативна програма "Транспорт", с които бяха финансирани 3 лота на магистрала "Тракия", 3 лота на магистрала "Струма", 2 лота на магистрала "Марица", 1 лот на магистрала "Хемус" и Западната дъга на Софийския околовръстен път:

    Проекти по ОП "Транспорт"

    http://www.api.bg/index.php/bg/proekti/opt/

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  33. 33 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2396 Весело

    До коментар [#32] от "Югозомби (пенсиониран коментатор)":

    Стив Ханке:"Еврофондовете и субсидии генерират корупция в ЕС." Горе-долу същото каза днес и еврокомисар Сесиля Малстрьом.
    България трябваше ТВЪРДО да поиска тези пари да се използват за саниране на панелките у нас,например! Може буквално за хиляди други смислени неща да се използват! А ако не става,поне да се договорим с ЕС на един по-късен етап,(например,след десет години),да ни отпуснат пари за магистрали.
    Апропо,ако с парите за пътища бяхме санирали жилищата,българите щяха със спестените пари от отоплението,да оттласнат икономиката си от мъртвата точка,като увеличат потреблението! Което е най-важният път за излизане от кризата! Трябваше и отдавна да сме започнали добива на шистов газ,(както направи Обама),и още много,много други неща! И едва след това,да мислим за "Подкова"-та в Кърджали! Преди това са нужни други "подкови",имам предвид суджука на когото му викат "подкова".

  34. До коментар [#33] от "deaf":

    По-горе заявихте, че парите за магистрали всъщност били взети насила от продрания джоб на българина, а сега пък казвате, че България трябвало да предоговори тези пари с ЕС. Поне лъжете малко по-последователно.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  35. 35 Профил на хм
    хм
    Рейтинг: 1434 Неутрално

    До коментар [#34] от "Югозомби (пенсиониран коментатор)":

    чукча писател, а не читател

  36. 36 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2396 Весело

    До коментар [#34] от "Югозомби (пенсиониран коментатор)":

    Добре,че ме подсетихте! Вноската на България в ЕС е над €300 мил. годишно! Та колко пари ни е "подарила",(както казвате) Европа за магистралите?! Ако не се лъжа,някой от Реформаторският блок беше,който изчисли,че на практика България не получава нито един евроцент от ЕС!

  37. 37 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2396 Неутрално

    До коментар [#34] от "Югозомби (пенсиониран коментатор)":

    Мисля,че се разбира от само себе си,ако питаме българите какво искат-хляб и работа,или магистрали-какво ще отговорят!

  38. До коментар [#36] от "deaf":

    И какво се оказва, България трябва да предоговаря с ЕС какво да прави с парите, които взема насила от продрания джоб на българина?

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  39. До коментар [#37] от "deaf":

    Тъй, стигнахме и до "Асфалтът не се яде!"

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  40. 40 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2396 Весело

    До коментар [#38] от "Югозомби (пенсиониран коментатор)":

    Така излиза! Щеше да е смешно,ако не беше тъжно! Но вината за това е преди всичко в нашият народ...

    И да,асфалтът не се яде,но има продължение-санирането се яде! Както обясних по-горе...

  41. До коментар [#40] от "deaf":

    Този Европейски съюз бил зловеща колониална сила, диктува на България как да разпределя парите, които тя е взела насила от продрания джоб на българина!

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  42. 42 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2396 Весело

    До коментар [#41] от "Югозомби (пенсиониран коментатор)":

    ЕС стана лицемерен и глупав! Де да беше колониален,като Британската империя в миналото!
    Както казва Чомски,преразказвам,Западът забранява на другите нещата,които сам той върши,но представени под други имена!
    Забраняват ни протекционизмът,а в същото време Франция яростно въвежда протекционизъм! И т.н.,и т.н.
    Нещо нямате аргументи или решихте да тролите?

  43. 43 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 810 Любопитно

    До коментар [#42] от "deaf":

    Не очаквате сериозно отношение към един неумело послъгващ човечец, нали.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  44. 44 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2396 Неутрално

    До коментар [#43] от "Югозомби (пенсиониран коментатор)":

    Поне ЕДНА моя лъжа посочете...

  45. 45 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 810 Любопитно

    До коментар [#44] от "deaf":

    Ето една Ваша лъжа, но след нея не очаквайте от мен каквото и да било внимание, сега и в бъдеще. България получава от ЕС повече пари, отколкото дава, и това е факт, който не подлежи на оспорване. Към 31 декември 2013 г. от ЕС са ни изплатени 3,3 милиарда евро или 49,46% от общия обем на оперативните програми. При усвояване на около 90% от средствата, което е една реалистична цел, България ще получи приблизително 6 милиарда евро само от оперативните програми. Отделно от това текат плащанията по земеделските и рибарските фондове с 2,6 милиарда евро, от тях до края на миналата година са получени 1,5 милиарда. Сумата на годишните вноски на страната ни в ЕС за 7-те години от 2007 до 2013 г. е под 3 милиарда евро. Мисля, изводът е ясен. Източник:

    http://www.eufunds.bg/bg/page/766

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  46. 46 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2396 Неутрално

    До коментар [#45] от "Югозомби (пенсиониран коментатор)":

    Официално от България изтичат €3,4 млрд. годишно,в огромната си част към ЕС. Не го забравяйте,когато от Кауфланд си купувате гръцки домати! Нали няма да седнете да твърдите,че те са по-вкусни и евтини от българските,и затова са по-конкурентни?!
    Всички европейски фирми (даже и българските),изнасят извън България печалбата си,като само си оставят мъничко парици за консумативи,като хартия за ксерокса,например! Българската икономика е като фуния,обърната наопаки,която изсмуква жалките доходи на българина и ги изнася навън!
    Така погледнато,(което е честният поглед),сметката става съвсем друга!
    Като трезвомислещ човек,би трябвало да знаете,че никоя страна не "подарява" на друга пари! Няма нито един такъв случай в Историята! И в това няма нищо осъдително!

  47. 47 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 810 Любопитно

    До коментар [#46] от "deaf":

    [quote#45:"Югозомби"]... но след нея не очаквайте от мен каквото и да било внимание, сега и в бъдеще.[/quote]

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  48. 48 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2396 Неутрално

    До коментар [#45] от "Югозомби (пенсиониран коментатор)":

    И само още нещо,обичам Европа,но в отношението и към нас в момента,много трудно могат да се открият следи на приятелство,почтеност и джентълменство! Един шведски учен изчисли,че Британия печели от българските емигранти там,но въпреки този факт,британците като цяло ги обвиняват (и България),че уж тежели на тяхната социална система!





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #