За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
мики маус
Рейтинг: 2579 НеутралноЕдна добра новина за начало на деня!
Nikoi
Рейтинг: 524 Неутралнооще една добра новина ,благодарение на ББ ,не на ДПС
Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
Рейтинг: 810 ЛюбопитноЧестит неядлив асфалт! Това е южната част на Пан-европейския транспортен коридор №9 по трасето Русе - Маказа. Фото-репортаж от строителството на 25-те км нов път от разклона за Джебел до спирка Подкова към края на август, автор paraflow:
9882&page=75
krdzhali-podkova/galeriya-pt-i-5-krdzhali-podkova/ galeriya-pt-i-5-krdzhali-podkova-uchastk-1-rehabil itaciya-na-pt-i-5-krdzhali-razklon-dzhebel/
Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=150
И снимки на АПИ на рехабилитирания път от Кърджали до разклона за Джебел:
http://www.api.bg/index.php/bg/proekti/opt/pt-i-5-
Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
Рейтинг: 810 ЛюбопитноП. п. Галерия на АПИ на новия път от разклона за Джебел до спирка Подкова:
krdzhali-podkova/galeriya-pt-i-5-krdzhali-podkova/ galeriya-wdijcu-2-mt-i-5-razklona-dzhebel-podkova/
Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.http://www.api.bg/index.php/bg/proekti/opt/pt-i-5-
Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
Рейтинг: 810 ЛюбопитноДо коментар [#2] от "tur671":
odpisani-sa-dogovorite-za-krdzhali--podkova
Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.Подписани са договорите за „Кърджали – Подкова”
30.08.2011 14:56
Днес, 30 август 2011 г., в сградата на Агенция „Пътна инфраструктура” бяха подписани двата договора – за надзора и за строителството на пътя “КЪРДЖАЛИ – ПОДКОВА”.
Пътят е част от международен път Е-85 и на 18 май тази година Министерският съвет прие решение, с което го обяви за обект с национално значение и национален обект. Финансирането е от Оперативна програма „Транспорт” 2007-2013 г.
Договорите бяха подписани от г-н Ясен Ишев за строителя ДЗЗД „КЪРДЖАЛИ – ПОДКОВА”, г-н Тодор Вачков за ДЗЗД „Инфраструктура - Магистрални пътища” за надзора и от г-н Лазар Лазаров, член на УС на АПИ.
Обща дължина на отсечката е 34,1 км, от които 26,6 км ново строителство и 7,5 км рехабилитация на съществуващия Път 1-5.
Проектът „Кърджали-Подкова“ ще бъде съфинансиран от Кохезионния фонд на ЕС чрез Оперативна програма "Транспорт" 2007-2013 г.
Официалната церемония за началото на строителството ще се проведе на 1 септември 2011 г. от 10.30 ч. при разклона за Джебел посока от Кърджали към Подкова. /приблизително на 5 км. от изхода на гр. Кърджали посока Джебел /Подкова/.
http://www.api.bg/index.php/bg/prescentar/novini/p
cinik
Рейтинг: 2857 НеутралноДо коментар [#5] от "Югозомби (пенсиониран коментатор)":
. Напълно приложимо за днешната строителна индустрия, където леенето на бетона стана най-късата част от процеса, в сравнение с бюджетиране, проектиране, екологична оценка, отчуждения и обжалване на всичките изредени поне на 2 инстанции...
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“Като ценители на югокултурата само можем да цитираме сръбската поговорка, че не е важно колко бързо бягаш, важно е кога ще тръгнеш
edi_koi_si
Рейтинг: 237 Неутрално[quote#2:"tur671"]
още една добра новина ,благодарение на ББ ,не на ДПС [/quote]
Така е заслугата най-вече е на Бойко, както за една от гордостите на Бойко спортната зала Армеец основната заслуга е на правителството на Станишев и тва си е съвсем нормално едни подобни проекти много често преминават от едно правителство в друго
Eisbär
Рейтинг: 638 НеутралноНай-накрая. Тази новина я чакам от миналия юли.
Супер облекчаване на пътуването за Гърция.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1446 НеутралноДо коментар [#7] от "edi_koi_si":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКСтрашна заслуга, 25км път...
Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
Рейтинг: 810 ЛюбопитноДо коментар [#7] от "edi_koi_si":
Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.Строителството на Зала "Армеец" започна чак през август 2009 година, при това по проект, различен от първоначално обявения, без подземни паркинги и с намален капацитет. Тя според мен е между най-спорните като начин на изпълнение проекти от времето на ГЕРБ, макар че е необходима и важна за столицата.
Янислав Запрянов
Рейтинг: 688 НеутралноДо коментар [#2] от "tur671":
ИНТЕГРИРАНИ ПЪТНИ ИНФРАСТРУКТУРИ = ДПС
БОЙКО , Банго Цветан Василев и ХИДРОИНЖЕНЕРА .
Всички са на една трапеза , всеки е нахранен от построеното .
Дано са оставили и за нас поне нещо качествено .
dedo pepo
Рейтинг: 925 НеутралноКогато нещо се направи,винаги е добра новина.
Лошо е когато си мерим заслугите,защото трябва да има приемственост и неспирен възход.
Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
Рейтинг: 810 ЛюбопитноДо коментар [#7] от "edi_koi_si":
Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.П. п. Към лятото на 2009 г. предпочитах проектът за залата да се прекрати заради непрозрачното препроектиране и задълбочилата се икономическа криза.
Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
Рейтинг: 810 ЛюбопитноДо коментар [#12] от "dedo pepo":
Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.Напротив, сравнения на постиженията на отделните правителства трябва да има, за да е ясно коя партия е способна да развива страната с по-бързи темпове и коя не е. Без подобна оценка рационалният политически избор не би бил възможен. Да припомня. За 4-те години на първата тройна коалиция строителството на стратегическа транспортна инфраструктура беше практически спряно. Единствената нова магистрала, започната тогава, беше "Люлин" с дължина от изумителните 19 км. Към лятото на 2009 г. от нея почти завършени докъм 90% от работите бяха едва около 6-7 км в Софийското поле, в Люлин планина строителството сериозно изоставаше, а крайните срокове на финансирането застрашително приближаваха... Това е всичко друго, но не и "неспирен възход".
deaf
Рейтинг: 2396 ВеселоДо коментар [#13] от "Югозомби (пенсиониран коментатор)":
Никога не може да убедите гладният,че асфалтът се яде!
И как така зала "Армеец" според Вас не е трябвало да се строи,"заради задълбочилата се икономическа криза",а магистрали и пътища може?!
osl19549478
Рейтинг: 237 НеутралноДругарите се опитаха да забавят, колкото е възможно реализацията на този проект, но истината е че той стана възможен благодарение на предходното правителство.
НЕ НА ЦЕНЗУРАТА ВЪВ ФОРУМА !!! Освен това новият дизайн на Дневник е скапан !!!От червената, аз лично не очаквам нищо от тук нататък за инфраструктурата на България. Виж, разни Южни потоци и Беленета за нещастие може и да имаме, ама те са си част от инфраструктурата на Москва, не на България.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1446 НеутралноДо коментар [#15] от "deaf":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКЗаради напълно непрозрачния проект и твърде съмнителната нужда от нея?
Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
Рейтинг: 810 ЛюбопитноДо коментар [#15] от "deaf":
Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.Залата беше финансирана от държавата, а магистралите на 80% от Европейския съюз. В това е разликата. Средствата от предназначените за строителство на транспортна инфраструктура европейски фондове не може да се използват за друго, те могат или да се усвоят по предназначение, или да се изгубят безвъзвратно. Би било самоубийствено при тежкото ни изоставане в тази област да не се възползваме от редкия исторически шанс да изградим стотици километри нови магистрали с подарени пари. Дилемата да строим ли магистрали или да изядем парите за тях същестуваше само в главите на бруталните манипулатори и закоравели крадци от БСП и ДПС.
65vesso
Рейтинг: 180 НеутралноДо коментар [#15] от "deaf":
Умнико, виж какво е правила Южна Корея след Корейската война и какво прави в момента Китай. Строят пътища и пристанища, а не хабят парите за социални помощи, спорт и култура. Сега имат спорт и култура на световно ниво. Имат разтеж на икономиката, от там и на доходите.
deaf
Рейтинг: 2396 НеутралноДо коментар [#18] от "Югозомби (пенсиониран коментатор)":
Парите за магистралите взети насила всъщност,от продраният джоб на обикновеният българин,са много повече от тези за залата!
Това дори диктаторът Хитлер не (би) го е правил-да къса от залъка на бедният германец,за да строи магистрали! Ако не знаете,те са построени едва когато Германия ВЕЧЕ е била преодоляла напълно кризата,и е била в икономически възход!
И още,парите винаги,повтарям винаги,биват изяждани от определени хора! В случаят с "Тракия",Божков-Черепа си напълни гушата! Но за Вас е по-добре на него да се даде,отколкото на бедните...
Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
Рейтинг: 810 ЛюбопитноДо коментар [#20] от "deaf":
Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.Не съм чел след първото изречение. То е откровена неистина.
deaf
Рейтинг: 2396 НеутралноДо коментар [#19] от "65vesso":
Виж ми пост,след твоя...
*****
НеутралноДо коментар [#15] от "deaf":
[quote#15:"deaf"]И как така зала "Армеец" според Вас не е трябвало да се строи,"заради задълбочилата се икономическа криза",а магистрали и пътища може?! [/quote]И децата знаят,че инфраструктурата не се яде,но храни хората.Защото без инфраструктура няма икономика,а без икономика няма работни места-без работни места няма "ядене" .И спрете с тази глупост "асфалт не се яде" .Дори Сергея спря веднага след изборите.
deaf
Рейтинг: 2396 НеутралноДо коментар [#23] от "yanne":
ЕС е този,който каза,че вече ще дава пари само за дейности,които имат възвръщаемост,демек са печеливши! И...спря парите на България за пътища,остави само тези за международната Е-79,която не грее нашата икономика! Няма доказателства,че добрата инфраструктура води до икономически ръст! Но ей така крадливите политици са ви набили в главата тази мантра,точно защото от строежи,(като пътищата) може да се краде най-лесно! Затова и Сергея си мълчи...
magnas
Рейтинг: 180 НеутралноНека просто се зарадваме на и без това малкото напоследък радостни вести .
Все едно чия е заслугата - ползите са за целия народ .
bokosama_fan
Рейтинг: 122 Любопитнослучайно или нарочно, но името ""ИнГтегрирани пътни системи" не ми изглежда коректно изписано ... в последствие всички търсения за компанията няма да са коректни ...
Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
Рейтинг: 810 ЛюбопитноДо коментар [#25] от "magnas":
Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.Непризнаването на заслугите и отричането на постиженията е нецивилизовано отношение, което демотивира човешкия труд и обезсмисля обществения дебат за необходимото ускоряване на развитието. Едно от особено жалките падения на черната предизборна кампания от пролетта на 2013 г. беше именно приписването на въображаеми собствени заслуги и отричането на успехите на другите.
1_bulgarin
Рейтинг: 180 НеутралноЗавършват обектите . Добре. Но не съм чул да осигурят финансиране и да започнат някой нов обект. То това е важното. Другото е просто работа на фирмата и надзора...Следващото правителство какви ленти ще реже....
Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
Рейтинг: 810 ЛюбопитноДо коментар [#28] от "1_bulgarin":
Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.Имайте търпение, все някога ще има и подписани договори за нови проекти. Иска се известно технологично време за да изхвърлиш със съмнителни съдебни решения италианския победител в търга за строителството на Северната скоростна тангента на София с цел да го дадеш на втория класиран, а именно компания, свързана с Делян Пеевски.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1446 НеутралноДо коментар [#20] от "deaf":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКВсъщност, Хитлеровата Германия изгражда 3600км магистрали. Не знам какво искаше да кажеш с този пост, но той е дълбоко неверен в голямата си част.
deaf
Рейтинг: 2396 НеутралноДо коментар [#30] от "Тони!":
Кое не разбра? Хитлер гради магистрали едва,когато Германия може,(има пари),да си ги позволи! А Борисов строи пътища във времето на "най-страшната икономическа криза от осемдесет години насам",(по негови думи)! И когато жизненият стандарт на българският народ е най-ниският от началото на пустият му преход! (А олигарсите станаха още по-богати,от друга страна.)
Значи,какво става,отказваме да строим АЕЦ "Белене",защото НЯМА МЕ пари и не ни е нужна в момента,но в същото време отръскваме стотинките на българският народ,за да строим пътища,въпреки че можем да изкараме и със старите такива!!!
Подобна шантава логика,подобни тотално сбъркани приоритети,са характерни за деградирал и комплексиран народ! Когато Господ иска да погуби някого,първо му взима акъла!
Така на времето комунизмът се погуби,когато въпреки,че народът живееше в мизерия,комунистите хвърляха купища пари за ненужни и идиотски строежи като "Кремиковци"! На гол тумбак,чифте пищови...
Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
Рейтинг: 810 ВеселоДо коментар [#31] от "deaf":
Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.Може ли да обясните какво според Вас е трябвало да се направи с европейските пари от Оперативна програма "Транспорт", с които бяха финансирани 3 лота на магистрала "Тракия", 3 лота на магистрала "Струма", 2 лота на магистрала "Марица", 1 лот на магистрала "Хемус" и Западната дъга на Софийския околовръстен път:
Проекти по ОП "Транспорт"
http://www.api.bg/index.php/bg/proekti/opt/
deaf
Рейтинг: 2396 ВеселоДо коментар [#32] от "Югозомби (пенсиониран коментатор)":
Стив Ханке:"Еврофондовете и субсидии генерират корупция в ЕС." Горе-долу същото каза днес и еврокомисар Сесиля Малстрьом.
България трябваше ТВЪРДО да поиска тези пари да се използват за саниране на панелките у нас,например! Може буквално за хиляди други смислени неща да се използват! А ако не става,поне да се договорим с ЕС на един по-късен етап,(например,след десет години),да ни отпуснат пари за магистрали.
Апропо,ако с парите за пътища бяхме санирали жилищата,българите щяха със спестените пари от отоплението,да оттласнат икономиката си от мъртвата точка,като увеличат потреблението! Което е най-важният път за излизане от кризата! Трябваше и отдавна да сме започнали добива на шистов газ,(както направи Обама),и още много,много други неща! И едва след това,да мислим за "Подкова"-та в Кърджали! Преди това са нужни други "подкови",имам предвид суджука на когото му викат "подкова".
Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
Рейтинг: 810 ВеселоДо коментар [#33] от "deaf":
Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.По-горе заявихте, че парите за магистрали всъщност били взети насила от продрания джоб на българина, а сега пък казвате, че България трябвало да предоговори тези пари с ЕС. Поне лъжете малко по-последователно.
хм
Рейтинг: 1434 НеутралноДо коментар [#34] от "Югозомби (пенсиониран коментатор)":
чукча писател, а не читател
deaf
Рейтинг: 2396 ВеселоДо коментар [#34] от "Югозомби (пенсиониран коментатор)":
Добре,че ме подсетихте! Вноската на България в ЕС е над €300 мил. годишно! Та колко пари ни е "подарила",(както казвате) Европа за магистралите?! Ако не се лъжа,някой от Реформаторският блок беше,който изчисли,че на практика България не получава нито един евроцент от ЕС!
deaf
Рейтинг: 2396 НеутралноДо коментар [#34] от "Югозомби (пенсиониран коментатор)":
Мисля,че се разбира от само себе си,ако питаме българите какво искат-хляб и работа,или магистрали-какво ще отговорят!
Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
Рейтинг: 810 ВеселоДо коментар [#36] от "deaf":
Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.И какво се оказва, България трябва да предоговаря с ЕС какво да прави с парите, които взема насила от продрания джоб на българина?
Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
Рейтинг: 810 ВеселоДо коментар [#37] от "deaf":
Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.Тъй, стигнахме и до "Асфалтът не се яде!"
deaf
Рейтинг: 2396 ВеселоДо коментар [#38] от "Югозомби (пенсиониран коментатор)":
Така излиза! Щеше да е смешно,ако не беше тъжно! Но вината за това е преди всичко в нашият народ...
И да,асфалтът не се яде,но има продължение-санирането се яде! Както обясних по-горе...
Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
Рейтинг: 810 ВеселоДо коментар [#40] от "deaf":
Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.Този Европейски съюз бил зловеща колониална сила, диктува на България как да разпределя парите, които тя е взела насила от продрания джоб на българина!
deaf
Рейтинг: 2396 ВеселоДо коментар [#41] от "Югозомби (пенсиониран коментатор)":
ЕС стана лицемерен и глупав! Де да беше колониален,като Британската империя в миналото!
Както казва Чомски,преразказвам,Западът забранява на другите нещата,които сам той върши,но представени под други имена!
Забраняват ни протекционизмът,а в същото време Франция яростно въвежда протекционизъм! И т.н.,и т.н.
Нещо нямате аргументи или решихте да тролите?
Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
Рейтинг: 810 ЛюбопитноДо коментар [#42] от "deaf":
Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.Не очаквате сериозно отношение към един неумело послъгващ човечец, нали.
deaf
Рейтинг: 2396 НеутралноДо коментар [#43] от "Югозомби (пенсиониран коментатор)":
Поне ЕДНА моя лъжа посочете...
Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
Рейтинг: 810 ЛюбопитноДо коментар [#44] от "deaf":
Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.Ето една Ваша лъжа, но след нея не очаквайте от мен каквото и да било внимание, сега и в бъдеще. България получава от ЕС повече пари, отколкото дава, и това е факт, който не подлежи на оспорване. Към 31 декември 2013 г. от ЕС са ни изплатени 3,3 милиарда евро или 49,46% от общия обем на оперативните програми. При усвояване на около 90% от средствата, което е една реалистична цел, България ще получи приблизително 6 милиарда евро само от оперативните програми. Отделно от това текат плащанията по земеделските и рибарските фондове с 2,6 милиарда евро, от тях до края на миналата година са получени 1,5 милиарда. Сумата на годишните вноски на страната ни в ЕС за 7-те години от 2007 до 2013 г. е под 3 милиарда евро. Мисля, изводът е ясен. Източник:
http://www.eufunds.bg/bg/page/766
deaf
Рейтинг: 2396 НеутралноДо коментар [#45] от "Югозомби (пенсиониран коментатор)":
Официално от България изтичат €3,4 млрд. годишно,в огромната си част към ЕС. Не го забравяйте,когато от Кауфланд си купувате гръцки домати! Нали няма да седнете да твърдите,че те са по-вкусни и евтини от българските,и затова са по-конкурентни?!
Всички европейски фирми (даже и българските),изнасят извън България печалбата си,като само си оставят мъничко парици за консумативи,като хартия за ксерокса,например! Българската икономика е като фуния,обърната наопаки,която изсмуква жалките доходи на българина и ги изнася навън!
Така погледнато,(което е честният поглед),сметката става съвсем друга!
Като трезвомислещ човек,би трябвало да знаете,че никоя страна не "подарява" на друга пари! Няма нито един такъв случай в Историята! И в това няма нищо осъдително!
Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
Рейтинг: 810 ЛюбопитноДо коментар [#46] от "deaf":
Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.[quote#45:"Югозомби"]... но след нея не очаквайте от мен каквото и да било внимание, сега и в бъдеще.[/quote]
deaf
Рейтинг: 2396 НеутралноДо коментар [#45] от "Югозомби (пенсиониран коментатор)":
И само още нещо,обичам Европа,но в отношението и към нас в момента,много трудно могат да се открият следи на приятелство,почтеност и джентълменство! Един шведски учен изчисли,че Британия печели от българските емигранти там,но въпреки този факт,британците като цяло ги обвиняват (и България),че уж тежели на тяхната социална система!