За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
simo87
Рейтинг: 753 НеутралноТова е някаква глупост:
"Обектът е разделен на два участъка, като по първия вече се работи и е изпълнен над 40%, а пълната му готовност се очаква през юли."
Не може проектът да е изпълнен сега на 40 %, а през юли - на 100. Ааа, може, ако е някой друг юли, тук ли е уловката?
Real Adventure Machinery
Рейтинг: 180 Веселокак бе, това европ***расите, дето ограбват #KMB, те пари да налеят? Абсурд? Тези пари са на Газпром, но соросоидите са ги откраднали от Путин.
proudly built in Bulgariamtmvb1111
Рейтинг: 122 НеутралноЧудесна новина.
Руското влияние убива България! "Дневник" също....Няма значение бели, сини, черни, червени - важно е пътища да се стоят...
brutester
Рейтинг: 781 НеутралноДо коментар [#1] от "simo87":
<-- Пътен знак Г1: Движение само направо след знака"по първия вече се работи и е изпълнен над 40%, а пълната му готовност се очаква през юли."
Това е разширението от Магистрала Люлин (при Филиповци) до р. Кракач (или как е там).
БМЗ
Рейтинг: 850 НеутралноНо все пак да не забравяме, че София не е България.
"Сини, червени, зелени — заедно ако се обединят, страната веднъж завинаги ще се оправи". (баба Ванга)brutester
Рейтинг: 781 НеутралноЗа жалост в проекта не виждам да е включен участъка от Бояна до Люлин, а той ще отпуши градското движение много.
<-- Пътен знак Г1: Движение само направо след знакаDarth Plagueis
Рейтинг: 1446 НеутралноТози пътен възел е еманацията на просташкото източване на средства към точните фирми.
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКmtmvb1111
Рейтинг: 122 НеутралноДо коментар [#7] от "Тони!":
Руското влияние убива България! "Дневник" също..........е кажи как да стане като Радан няма никакви фирми и никой не иска да работи с него.......
moloko_
Рейтинг: 287 ЛюбопитноИнтересно какво щеше да стане ако ЕК не беше одобрила проекта при положение,че е разделен на два участъка,като по първия вече се работи?
simo87
Рейтинг: 753 НеутралноДо коментар [#4] от "brutester":
Не може да се представят така нещата.
В момента има един етап, по който се работи и той според мен е доста напреднал. Но защо се усреднява с другия етап, който е на никъде? Що за глупост.
Има една отсечка от 3 километра и нещо, започваща от АМ Люлин, която скоро ще влезе в експлоатация, а продължението да бъдещата Северна тангента е все още на 0 %.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1446 НеутралноДо коментар [#8] от "mtmvb":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКС път, който се отделя от Божурище при Метро, директно към Северната тангента, където се строи съвсем нормално кръстовище на две нива.
Така нуждата от някакви страховити съоръжения отпада, но явно отпада и възможността ГБС да хапнат левчета.
Други въпроси?
СССР
Рейтинг: 180 НеутралноБраво !!!
phill11
Рейтинг: 180 НеутралноНе мога да разбера защо е това кръгово на три нива? Никакъв смисъл не виждам.
brutester
Рейтинг: 781 НеутралноДо коментар [#10] от "simo87":
<-- Пътен знак Г1: Движение само направо след знакаЧе са го увъртели на политическа приказка съм съгласен. Но в случая се има предвид, че участъка при Люлин ще е готов през юли (ако успеят да вдигнат възела на бул. Сливница/Европа до тогава, ги признавам).
гарата
Рейтинг: 237 ГневноА бе какви са тези кръгови пак?!?
Не разбрахте ли, че при голям трафик се прави детелина, за да няма възможност за тапи!
brutester
Рейтинг: 781 НеутралноДо коментар [#11] от "Тони!":
<-- Пътен знак Г1: Движение само направо след знака1. не е от Божурище, а около Сливница (http://stroitelstvo.info/show.php?storyid=1939684)
2. хубаво е кръстовището да е на 3 нива защото иначе целия трафик от Банкя и Божурище ще се смесва с трафика от Перник в кръговото на второ ниво
Darth Plagueis
Рейтинг: 1446 НеутралноДо коментар [#13] от "olly (Дневник=Цензура)":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКПитай ГБС... 63 млн все пак...
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
brutester
Рейтинг: 781 НеутралноДо коментар [#15] от "гарата":
<-- Пътен знак Г1: Движение само направо след знакаВиж детелината на 7-ми км. сутрин. Няма да ти разправям какво е по Сан Франциско в час пик.
Решенията като на Драгалевци на мен ми харесват. Хубавото е, че са оставили отделни платна за десен завой (подобно на надлез Надежда)
Ще върнем България в Европа
Рейтинг: 2764 Неутрално[quote#9:"moloko_"]Интересно какво щеше да стане ако ЕК не беше одобрила проекта при положение,че е разделен на два участъка,като по първия вече се работи?[/quote]
Калоян Паргов щеше да е доволен, а сега ще трябва да се самоубие.
Donaudampfschiffahrtsgesellschaft
Рейтинг: 922 НеутралноДо коментар [#17] от "Тони!":
A lie can run round the world before the truth has got its boots on. Terry PratchettТам са Трейс.
diangello
Рейтинг: 122 НеутралноА какво става с апликационните форми за останалите отсечки на Околовръстния път (от "Бъкстон" до "Люлин" и от "Младост 4" до магистрала "Тракия"
?
Darth Plagueis
Рейтинг: 1446 НеутралноДо коментар [#16] от "brutester":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКТрафикът от Банкя и Божурище идва на съвсем различно място.
brutester
Рейтинг: 781 РазстроеноДо коментар [#22] от "diangello":
<-- Пътен знак Г1: Движение само направо след знакаЗа първата отрязаха Бойко преди 2-3 години. Не било от значение по пан-европейските маршрути. Та ще трябва да се финансира със 100% собствени средства ;(
Чардо
Рейтинг: 1441 ВеселоДо коментар [#1] от "simo87":
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24[quote#10:"simo87"]В момента има един етап, по който се работи и той според мен е доста напреднал[/quote]
Точно само този етап ще е завършен до юли,
а другия по нататък
brutester
Рейтинг: 781 НеутралноДо коментар [#23] от "Тони!":
<-- Пътен знак Г1: Движение само направо след знакаПовечето предпочитат точно на бул. Сливница, защото ако се забият по "околомръсното" няма минаване сутрин. Аз няколко пъти се прекервам да мина от там. Скоро ще имат възможност и по бул. Царица Йоана, но пък от там минава цял Люлин. Абе няма оправия.
Пс. А докато стане магистралата "София-Калотина" ще минат поне 7 години.
Ivan Androv
Рейтинг: 8 НеутралноКакви са тия глупости?! Тапите са между Младост 4 и разклона за с. Лозен, както и между Бояна и Люлин!
Там трябва да се инвестират евро парите.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1446 НеутралноДо коментар [#26] от "brutester":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКТо понеже там не стават задръствания. А решението е като се направи отбивката от детелината при Люлин, до тунела в Люлин. Която не знам защо не се коментира.
Γαλλα
Рейтинг: 1441 ЛюбопитноТова е чудесно!
Писна ми от цирк, на път съм да умрЪ от смях...diangello
Рейтинг: 122 НеутралноДо коментар [#24] от "brutester":
Е, в такъв случай в рамките на този участък единственото облагоредоно нещо ще остане една изградена метростанция за идващите от Перник в далечната 2018 г.
4i4e
Рейтинг: 180 Неутралнолюлин е крайно занемарен,това щу му вдъхне глътка въздух,ще подмами и инвеститори които досега бягаха от там заради крайно лошата онфрактруктура
Дамян
Рейтинг: 1434 НеутралноДо коментар [#10] от "simo87":
Дописката на Дневник наистина е малко мъглява. Вторият същински етап е самото крастовище на три нива. Там има бая работа.
За мен първият успех на проекта е махането на гетото до реката, между голямото кръстовище и разклона за Банкя
Ама това е малко встрани от темата
brutester
Рейтинг: 781 НеутралноДо коментар [#28] от "Тони!":
<-- Пътен знак Г1: Движение само направо след знакаИма я в проект, но сигурно няма пари. Даже са предвидили и директна връзка между Овча Купел и Люлин. Имаше ги някъде по http://sofia-agk.com , но сега не успях да ги намеря.
Дамян
Рейтинг: 1434 НеутралноДо коментар [#6] от "brutester":
Иначе си прав. Но всичко, което засяга бул. Цар Борис 3 е оставено за след време и се свързва с проектирането и строителството на трети лъч на метрото. Доста време ще мине, докато се наканят да го правят.
Не се унасяй в мечти...
Има и нещо други... гледам общинарите хитруват и правят кръстовища на две нива там където има пространство и няма много за отчуждаване. Пример - Семинарията и ст. Раковски
Лимонетко
Рейтинг: 860 НеутралноДо коментар [#5] от "Bulgarische Motoren Werke":
Кажи го на България, която цялата дружно иска да се пресели в София.
Кажи го на Плевнелиев, който иска да строи (той лично, но с чужди средства) втори Бизнес парк с кол центрове не в Гоце Делчев, а в София.
Лимонетко
Рейтинг: 860 ВеселоДо коментар [#32] от "Дамян":
краставище - поле с краставици
Лимонетко
Рейтинг: 860 НеутралноДо коментар [#34] от "Дамян":
Или абсолютно няма нужда - като Лъвов мост.
Няма по кофите да ровят, я!
Тоест, ще ровят, но след като магистрализират и съсипят цяла София...
Лимонетко
Рейтинг: 860 Неутрално[quote#26:"brutester"]Пс. А докато стане магистралата "София-Калотина" ще минат поне 7 години.[/quote]
Няма никаква нужда от магистрала там, пътят какъвто е сега е винаги празен.
dedo pepo
Рейтинг: 925 НеутралноРешиха се,най после.
Ами,добре!
принцът
Рейтинг: 815 ВеселоА югозападната дъга кога?
Светът не е толкова прост, колкото ни се иска.принцът
Рейтинг: 815 ВеселоА югозападната дъга кога?
Светът не е толкова прост, колкото ни се иска.Нефертити
Рейтинг: 1446 ЛюбопитноНякаква нова далаверка ли подхващат управляващите?
Предразсъдъците са за ограничените.