Брюксел одобри финансирането на Западната дъга на Околовръстното

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (42)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на simo87
    simo87
    Рейтинг: 753 Неутрално

    Това е някаква глупост:

    "Обектът е разделен на два участъка, като по първия вече се работи и е изпълнен над 40%, а пълната му готовност се очаква през юли."

    Не може проектът да е изпълнен сега на 40 %, а през юли - на 100. Ааа, може, ако е някой друг юли, тук ли е уловката?

  2. 2 Профил на Real Adventure Machinery
    Real Adventure Machinery
    Рейтинг: 180 Весело

    как бе, това европ***расите, дето ограбват #KMB, те пари да налеят? Абсурд? Тези пари са на Газпром, но соросоидите са ги откраднали от Путин.

    proudly built in Bulgaria
  3. 3 Профил на mtmvb1111
    mtmvb1111
    Рейтинг: 122 Неутрално

    Чудесна новина.
    Няма значение бели, сини, черни, червени - важно е пътища да се стоят...

    Руското влияние убива България! "Дневник" също....
  4. 4 Профил на brutester
    brutester
    Рейтинг: 781 Неутрално

    До коментар [#1] от "simo87":

    "по първия вече се работи и е изпълнен над 40%, а пълната му готовност се очаква през юли."
    Това е разширението от Магистрала Люлин (при Филиповци) до р. Кракач (или как е там).

    <-- Пътен знак Г1: Движение само направо след знака
  5. 5 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 850 Неутрално

    Но все пак да не забравяме, че София не е България.

    "Сини, червени, зелени — заедно ако се обединят, страната веднъж завинаги ще се оправи". (баба Ванга)
  6. 6 Профил на brutester
    brutester
    Рейтинг: 781 Неутрално

    За жалост в проекта не виждам да е включен участъка от Бояна до Люлин, а той ще отпуши градското движение много.

    <-- Пътен знак Г1: Движение само направо след знака
  7. 7 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1446 Неутрално

    Този пътен възел е еманацията на просташкото източване на средства към точните фирми.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  8. 8 Профил на mtmvb1111
    mtmvb1111
    Рейтинг: 122 Неутрално

    До коментар [#7] от "Тони!":

    ......е кажи как да стане като Радан няма никакви фирми и никой не иска да работи с него.......

    Руското влияние убива България! "Дневник" също....
  9. 9 Профил на moloko_
    moloko_
    Рейтинг: 287 Любопитно

    Интересно какво щеше да стане ако ЕК не беше одобрила проекта при положение,че е разделен на два участъка,като по първия вече се работи?

  10. 10 Профил на simo87
    simo87
    Рейтинг: 753 Неутрално

    До коментар [#4] от "brutester":

    Не може да се представят така нещата.
    В момента има един етап, по който се работи и той според мен е доста напреднал. Но защо се усреднява с другия етап, който е на никъде? Що за глупост.
    Има една отсечка от 3 километра и нещо, започваща от АМ Люлин, която скоро ще влезе в експлоатация, а продължението да бъдещата Северна тангента е все още на 0 %.

  11. 11 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1446 Неутрално

    До коментар [#8] от "mtmvb":

    С път, който се отделя от Божурище при Метро, директно към Северната тангента, където се строи съвсем нормално кръстовище на две нива.
    Така нуждата от някакви страховити съоръжения отпада, но явно отпада и възможността ГБС да хапнат левчета.

    Други въпроси?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  12. 12 Профил на СССР
    СССР
    Рейтинг: 180 Неутрално

    Браво !!!

  13. 13 Профил на phill11
    phill11
    Рейтинг: 180 Неутрално

    Не мога да разбера защо е това кръгово на три нива? Никакъв смисъл не виждам.

  14. 14 Профил на brutester
    brutester
    Рейтинг: 781 Неутрално

    До коментар [#10] от "simo87":

    Че са го увъртели на политическа приказка съм съгласен. Но в случая се има предвид, че участъка при Люлин ще е готов през юли (ако успеят да вдигнат възела на бул. Сливница/Европа до тогава, ги признавам).

    <-- Пътен знак Г1: Движение само направо след знака
  15. 15 Профил на гарата
    гарата
    Рейтинг: 237 Гневно

    А бе какви са тези кръгови пак?!?
    Не разбрахте ли, че при голям трафик се прави детелина, за да няма възможност за тапи!

  16. 16 Профил на brutester
    brutester
    Рейтинг: 781 Неутрално

    До коментар [#11] от "Тони!":

    1. не е от Божурище, а около Сливница (http://stroitelstvo.info/show.php?storyid=1939684)
    2. хубаво е кръстовището да е на 3 нива защото иначе целия трафик от Банкя и Божурище ще се смесва с трафика от Перник в кръговото на второ ниво

    <-- Пътен знак Г1: Движение само направо след знака
  17. 17 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1446 Неутрално

    До коментар [#13] от "olly (Дневник=Цензура)":

    Питай ГБС... 63 млн все пак...

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  18. 18
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  19. 19 Профил на brutester
    brutester
    Рейтинг: 781 Неутрално

    До коментар [#15] от "гарата":

    Виж детелината на 7-ми км. сутрин. Няма да ти разправям какво е по Сан Франциско в час пик.

    Решенията като на Драгалевци на мен ми харесват. Хубавото е, че са оставили отделни платна за десен завой (подобно на надлез Надежда)

    <-- Пътен знак Г1: Движение само направо след знака
  20. 20 Профил на Ще върнем България в Европа
    Ще върнем България в Европа
    Рейтинг: 2764 Неутрално

    [quote#9:"moloko_"]Интересно какво щеше да стане ако ЕК не беше одобрила проекта при положение,че е разделен на два участъка,като по първия вече се работи?[/quote]
    Калоян Паргов щеше да е доволен, а сега ще трябва да се самоубие.

  21. 21 Профил на Donau­dampf­schiffahrts­gesellschaft СУПЕР
    Donau­dampf­schiffahrts­gesellschaft
    Рейтинг: 922 Неутрално

    До коментар [#17] от "Тони!":

    Там са Трейс.

    A lie can run round the world before the truth has got its boots on. Terry Pratchett
  22. 22 Профил на diangello
    diangello
    Рейтинг: 122 Неутрално

    А какво става с апликационните форми за останалите отсечки на Околовръстния път (от "Бъкстон" до "Люлин" и от "Младост 4" до магистрала "Тракия"?

  23. 23 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1446 Неутрално

    До коментар [#16] от "brutester":

    Трафикът от Банкя и Божурище идва на съвсем различно място.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  24. 24 Профил на brutester
    brutester
    Рейтинг: 781 Разстроено

    До коментар [#22] от "diangello":

    За първата отрязаха Бойко преди 2-3 години. Не било от значение по пан-европейските маршрути. Та ще трябва да се финансира със 100% собствени средства ;(

    <-- Пътен знак Г1: Движение само направо след знака
  25. 25 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 1441 Весело

    До коментар [#1] от "simo87":


    [quote#10:"simo87"]В момента има един етап, по който се работи и той според мен е доста напреднал[/quote]
    Точно само този етап ще е завършен до юли,
    а другия по нататък

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  26. 26 Профил на brutester
    brutester
    Рейтинг: 781 Неутрално

    До коментар [#23] от "Тони!":

    Повечето предпочитат точно на бул. Сливница, защото ако се забият по "околомръсното" няма минаване сутрин. Аз няколко пъти се прекервам да мина от там. Скоро ще имат възможност и по бул. Царица Йоана, но пък от там минава цял Люлин. Абе няма оправия.

    Пс. А докато стане магистралата "София-Калотина" ще минат поне 7 години.

    <-- Пътен знак Г1: Движение само направо след знака
  27. 27 Профил на Ivan Androv
    Ivan Androv
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Какви са тия глупости?! Тапите са между Младост 4 и разклона за с. Лозен, както и между Бояна и Люлин!
    Там трябва да се инвестират евро парите.

  28. 28 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1446 Неутрално

    До коментар [#26] от "brutester":

    То понеже там не стават задръствания. А решението е като се направи отбивката от детелината при Люлин, до тунела в Люлин. Която не знам защо не се коментира.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  29. 29 Профил на Γαλλα
    Γαλλα
    Рейтинг: 1441 Любопитно

    Това е чудесно!

    Писна ми от цирк, на път съм да умрЪ от смях...
  30. 30 Профил на diangello
    diangello
    Рейтинг: 122 Неутрално

    До коментар [#24] от "brutester":

    Е, в такъв случай в рамките на този участък единственото облагоредоно нещо ще остане една изградена метростанция за идващите от Перник в далечната 2018 г.

  31. 31 Профил на 4i4e
    4i4e
    Рейтинг: 180 Неутрално

    люлин е крайно занемарен,това щу му вдъхне глътка въздух,ще подмами и инвеститори които досега бягаха от там заради крайно лошата онфрактруктура

  32. 32 Профил на Дамян
    Дамян
    Рейтинг: 1434 Неутрално

    До коментар [#10] от "simo87":
    Дописката на Дневник наистина е малко мъглява. Вторият същински етап е самото крастовище на три нива. Там има бая работа.
    За мен първият успех на проекта е махането на гетото до реката, между голямото кръстовище и разклона за Банкя
    Ама това е малко встрани от темата


  33. 33 Профил на brutester
    brutester
    Рейтинг: 781 Неутрално

    До коментар [#28] от "Тони!":

    Има я в проект, но сигурно няма пари. Даже са предвидили и директна връзка между Овча Купел и Люлин. Имаше ги някъде по http://sofia-agk.com , но сега не успях да ги намеря.

    <-- Пътен знак Г1: Движение само направо след знака
  34. 34 Профил на Дамян
    Дамян
    Рейтинг: 1434 Неутрално

    До коментар [#6] от "brutester":
    Не се унасяй в мечти... Иначе си прав. Но всичко, което засяга бул. Цар Борис 3 е оставено за след време и се свързва с проектирането и строителството на трети лъч на метрото. Доста време ще мине, докато се наканят да го правят.
    Има и нещо други... гледам общинарите хитруват и правят кръстовища на две нива там където има пространство и няма много за отчуждаване. Пример - Семинарията и ст. Раковски

  35. 35 Профил на Лимонетко
    Лимонетко
    Рейтинг: 860 Неутрално

    До коментар [#5] от "Bulgarische Motoren Werke":

    Кажи го на България, която цялата дружно иска да се пресели в София.
    Кажи го на Плевнелиев, който иска да строи (той лично, но с чужди средства) втори Бизнес парк с кол центрове не в Гоце Делчев, а в София.

  36. 36 Профил на Лимонетко
    Лимонетко
    Рейтинг: 860 Весело

    До коментар [#32] от "Дамян":

    краставище - поле с краставици

  37. 37 Профил на Лимонетко
    Лимонетко
    Рейтинг: 860 Неутрално

    До коментар [#34] от "Дамян":

    Или абсолютно няма нужда - като Лъвов мост.
    Няма по кофите да ровят, я!
    Тоест, ще ровят, но след като магистрализират и съсипят цяла София...

  38. 38 Профил на Лимонетко
    Лимонетко
    Рейтинг: 860 Неутрално

    [quote#26:"brutester"]Пс. А докато стане магистралата "София-Калотина" ще минат поне 7 години.[/quote]
    Няма никаква нужда от магистрала там, пътят какъвто е сега е винаги празен.

  39. 39 Профил на dedo pepo
    dedo pepo
    Рейтинг: 925 Неутрално

    Решиха се,най после.
    Ами,добре!

  40. 40 Профил на принцът
    принцът
    Рейтинг: 815 Весело

    А югозападната дъга кога?

    Светът не е толкова прост, колкото ни се иска.
  41. 41 Профил на принцът
    принцът
    Рейтинг: 815 Весело

    А югозападната дъга кога?

    Светът не е толкова прост, колкото ни се иска.
  42. 42 Профил на Нефертити
    Нефертити
    Рейтинг: 1446 Любопитно

    Някаква нова далаверка ли подхващат управляващите?

    Предразсъдъците са за ограничените.




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #