За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Калибър
Рейтинг: 856 НеутралноТойота е недостижима.
Индикирам и калибрирам...за конкурс Мистър Магаре от 240 номинации.whitemare
Рейтинг: 936 НеутралноПазарите в Китай, Индия и Близкия изток поне още 20 г ще се насищат и има възможност за растеж
Фильо и Фобьо са двама неграмотни, комплексирани и прости близнациadam1966
Рейтинг: 233 НеутралноХрани "куче , да те лае"..двата питбула/Япония и Германия/ в автомобилостроенето не се церемонят със "стопанина"/САЩ/ си !
Злия Чичо Сам за това го харесват,защото дава на всеки да се развива !
EU defender
Рейтинг: 903 НеутралноАЗЛК къде е?
The best way to predict the future is to invent it.Нинов
Рейтинг: 1665 НеутралноДо коментар [#1] от "kалибър":
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.Фолксваген е номер едно по продажби в пари = €197 млрд. за 2013 г.
Индивидуален паметник на културата
Рейтинг: 346 НеутралноСкоро ще задминат и Тойота.
Мечтая за България, в която пожарникарите са просто пожарникари.rainbou1
Рейтинг: 753 ВеселоТова е - китайците купуват германски коли, а германците - Дачия
Karamfil Kalchev
Рейтинг: 478 НеутралноДо коментар [#6] от "The Dark Prince Of Bankya":
абеи мат малко кофти политика. Накараха Шкода да развали Фобията че била по-хубава и по евтина от фолсвагените и не се продавали достатъчно
deaf
Рейтинг: 2331 НеутралноДо коментар [#5] от "Ф.Нинов":
Тоест колите на "Фолксваген" са по-скъпи от тези на "Тойота"?! Нещо не ми се верва...
442
Рейтинг: 564 НеутралноЛидерската позиция, ще спечели този, който пръв остави само моторче от дърворезачка в автомобила, само за аварийно придвижване.
Калибър
Рейтинг: 856 НеутралноДо коментар [#5] от "Ф.Нинов":
lues-of-the-top-10-most-valuable-car-brands/
Индикирам и калибрирам...за конкурс Мистър Магаре от 240 номинации.Ето една интересна статистика:
http://www.statista.com/statistics/267830/brand-va
deutschwagen
Рейтинг: 885 НеутралноДо коментар [#8] от "1001":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Ти сериозно ли? ФВ спаси и разви Шкода. А Фабията никога не е минавала продажбите на съответния модел на компанията майка.
Нинов
Рейтинг: 1665 НеутралноДо коментар [#9] от "deaf":
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.Да, така е.
Не трябва да се забравят скъпи марки като Ауди, Порше, Бентли и Бугати (вчера видях първото в живота си пътя - ако искате ще го пусна в новини от вас)
Ето класацията за 2013 г.
1. Volkswagen = $270 млрд. Germany Wolfsburg
2. Toyota Motor Corporation = $210 млрд. Japan Toyota
3. Daimler AG = $162 млрд. Germany Stuttgart
4. General Motors Company, LLC = $155 млрд. United States Detroit
5. Ford Motor Company = $146 млрд. United States Dearborn
6. Nissan Motor Corporation = $125 млрд. Japan Yokohama
7. Fiat S.p.A. = $116 млрд. Italy Turin
8. Bayerische Motoren Werke AG = $106 млрд. Germany Munich
wanderer
Рейтинг: 2656 Весело[quote#3:"adam1966"]Злия Чичо Сам за това го харесват,защото дава на всеки да се развива ! [/quote]
Много знае Чичо ти Сам за хибридни двигатели, водородни клетки, икономия на спирачна енергия, па и да даде нещо! Дай му да налива безмозъчно галони в огромния Кадилак и да се рее в прерията!
deutschwagen
Рейтинг: 885 ВеселоДо коментар [#3] от "adam1966":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨То всъщност според родните спецове ФВ се храни от Перник. Няма да се уЧудя ако над половината от тези 7.4 милиона сделки са именно от там
Нинов
Рейтинг: 1665 НеутралноДо коментар [#11] от "kалибър":
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.Да, има и такива статистики, но най-важната е колко оборот прави една компания, колко остава като чиста печалба.... и колко дивидент се плаща на акционера - всичко останало е майтап.
deaf
Рейтинг: 2331 НеутралноДо коментар [#13] от "Ф.Нинов":
Моя грешка! Просто ми изхвърча от главата,че "Фолсваген" притежават още десет (ако не се лъжа),компании. Последно купиха "Порше".
Нинов
Рейтинг: 1665 НеутралноДо коментар [#9] от "deaf":
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.Забравих Ламборгини, което също струва кинти (и не ги карат много)... както и мотоциклетите Дукати, които са 13-тата последна марка...
Нинов
Рейтинг: 1665 НеутралноДо коментар [#17] от "deaf":
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.Последната марка, която купиха беше мотоциклетната Дукати, защото самият Фердинанд Пиех много ги карал, когато има свободно време.
Тук малко се прекалява с прищявките... смятам аз
deutschwagen
Рейтинг: 885 НеутралноДо коментар [#11] от "kалибър":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Не пише каква им е методологията. Не виждам и логиката. Например, Ауди от няколко години продават повеЧе от Мерцедес, а първата половина на тази година дори бяха първи, пред БМВ.
wanderer
Рейтинг: 2656 Весело[quote#11:"kалибър"]Ето една интересна статистика[/quote]
Не е статистика, а реклама.
Ако отвориш Аутобилд или италианско автосписание, "статистиката" за брандовете ще е друга.
adam1966
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#15] от "deutschwagen":
Сега в Перник..после и в други градове/в Кюстендил непременно/ и е възможно Фолксваген да "гътне" и Тойота !
Karamfil Kalchev
Рейтинг: 478 НеутралноДо коментар [#12] от "deutschwagen":
е да де казаха им, че много са се развили но са под шапката на Олсваген
42
Рейтинг: 120 НеутралноТова действително е топ 3 ама на боклуците. Може би трябва да е отзад напред.
След комунистите най-много мразя антикомунистите!В ГМ никога не бих се качил дори като пътник от съображения за сигурност, откъде да знам до къде е стигнала ръждата в колата. Тойота са чист боклук, а Народния вагон е боклук с претенции.
Иво
Рейтинг: 3250 НеутралноВреме беше Фолксваген да измести от второто място американските брички от GM. В момента най-качествените автомобили се правят в Япония и САЩ.... именно заради това все повече янки си купуват европейски и японски автомобили... и това е напълно нормално.
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Публикувано през m.dnevnik.bg
Иво
Рейтинг: 3250 НеутралноИначе тази новина е добра за европейските автомобилостроители... една от причините за успеха на Фолксваген е огромния успех на марката в Китай, който е най-големият пазар на автомомобили в света. Там особено много се цени флагмана на концерна - Ауди!
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Публикувано през m.dnevnik.bg
Иво
Рейтинг: 3250 НеутралноОпс грешка имах предвид: Япония и Европа *
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Публикувано през m.dnevnik.bg
Elan Morin
Рейтинг: 855 Неутрално[quote#17:"deaf"]Последно купиха "Порше".[/quote]
Всъщност Порше купиха Фолксваген. Изобщо историята на Фолксваген и Порше е доста интересна.
Carlos
Рейтинг: 179 НеутралноДо коментар [#4] от "ГолодНаш":
В Гъзълъкъ
Нинов
Рейтинг: 1665 НеутралноДо коментар [#28] от "Elan Morin":
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.Накрая обаче стана така, че Фолксваген трябваше да купи Порше, което беше по-неизгодният вариант за фамилите Пиех/Порше, защото се разводни собствеността с участието на катарския инвестиционен фонд във Фолксваген.
Carlos
Рейтинг: 179 НеутралноПреди 22 години Япония беше произвела близо 11 милиона коли,камиони и т.н.Сега Тоyota има близо 10млн.Honda преди няколко(нямам инфо за 2013-2014) години беше произвела 10 млн двигателя с вътрешно горене(за лодки,джетове,мотори,коли, градински косачки..и т.н и т.н)Интересното в случая че това са двигатели с добри характеристики,надежни.....
Carlos
Рейтинг: 179 НеутралноДо коментар [#24] от "42":
Качи се на УАЗ или АЗЛК....май и те не са руско инженерно решение....Имаш избор,качи се на каруца..., но внимавай циганите в България не ти изядат коня
Нинов
Рейтинг: 1665 НеутралноДо коментар [#28] от "Elan Morin":
6/2381685_cherven_traktor_porshe/
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.Порше беше купил 50% от акциите на Фолкваген, но при следващите 25% дериватите тръгнаха срещу него и без малко да му пречупят гръбнака.
Затова се наложи Фолксваген да погълне Порше, както и шефовете на Порше бяха принудени да напуснат (не че сега им е зле).
Ето виж какъв трактор кара бившият шеф на Порше
http://www.dnevnik.bg/live/novini_ot_vas/2014/09/1
Elan Morin
Рейтинг: 855 ВеселоДо коментар [#30] от "Ф.Нинов":
До коментар [#33] от "Ф.Нинов":
Абе, интересна е историята и в началото и в края. А някъде по средата Голф-а всъщност се оказва Ауди за ужас на 110% от перничани.
2.5
Рейтинг: 771 НеутралноДо коментар [#9] от "deaf":
I Want To BelieveИ не само колите!😄
И на мен не ми се вярваше, но се оказа, че VAG са собственици на Дукати!
DareDebil
Рейтинг: 458 НеутралноДо коментар [#5] от "Ф.Нинов":
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.и въпреки това наскоро обявиха че ще се опитат да икономисат 5 млрд евро в следващите няколко години, за да си подобрят малко марджините.
djb95
Рейтинг: 131 НеутралноДо коментар [#5] от "Ф.Нинов": rs-lead-in-per-vehicle-profit-news
Не е важен общия оборот , а печалбата от един автомобил.Тук японците са недостижими
http://www.caranddriver.com/news/japanese-automake
lyubo777
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#19] от "Ф.Нинов":
Ламборгини, че и Бугати - може и да ги забравиш. Ама недей да забравяш МАН
Нинов
Рейтинг: 1665 НеутралноДо коментар [#37] от "djb95":
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.Това е много несериозна статия, в която се говори само за японски и щатски компании.
Ако искаш да сравняваш ябълки с ябълки, трябва да сравниш общата чиста печалба на Тойота с тази на Фолксваген.
Опитай се да откриеш колко е чистата печалба на Порше от продаден автомобил.... ще ти стане лошо... японците като видят това число и застават мирно и козируват. Други пък бият чела в пода от респект.
Нинов
Рейтинг: 1665 НеутралноДо коментар [#38] от "lyubo777":
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.И Скания не трябва да се забравя.
Нинов
Рейтинг: 1665 НеутралноДо коментар [#36] от "DareDebil":
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.Най-смешното е факта, че този план за пестене на разходите идва от самите профсъюзи и работнически сдружения.
Във Франкфуртер Алгемайне излезе статия със заглавие VEB Volkswagen.... като това VEB е съкращение на някогашните гедерейски държавни предприятия (ДП)
Нинов
Рейтинг: 1665 НеутралноДо коментар [#37] от "djb95":
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.Значи Порше има €2.6 млрд. чиста печалба за 2013 г., което е повече от целия GM.
Although Porsche sold only 155,000 cars last year, dwarfed by the VW brand's sales of 4.7 million cars, the sports-car maker reported a 173% surge in operating profit to €2.6 billion, making nearly as high a profit contribution to the group as the VW brand passenger-car division.
historama
Рейтинг: 683 Неутрално[quote#3:"adam1966"]Храни "куче , да те лае"..двата питбула/Япония и Германия/ в автомобилостроенето не се церемонят със "стопанина"/САЩ/ си ! [/quote]
Бъди сигурен, че продаваните в САЩ японски и германски марки са произведени в заводи в САЩ.
В САЩ, за разлика от разни патриотарски бг тикви и тъпани-анализатори е важно създаването на работни, и изплащането на данъците, а това че печалбата може да отиде в чужбина не е проблем. Само един тъпанар може да си мисли, че инвеститорът ще инвестира без да търси печалба. И само един тъпанар не би се усъмнил в предприятие, работещо без печалба (напр. Лукойл-Нефтохим).
oex13531876
Рейтинг: 120 ВеселоДо коментар [#2] от "Darcas":
Само, че след 15 петролът ще свърши !
.......
Рейтинг: 403 ВеселоГоуф и БМВ....това не са автомобили
След КТБ Накъде Ли.....ДАНО е само КТБ !!!това е "начин на мислене"
...........
както казва един колега за БМВ:
то не става само с каране ,
трябва и да си Без акъл
djb95
Рейтинг: 131 НеутралноДо коментар [#42] от "Ф.Нинов":
Да. Така е. В САЩ Порше печели по 23 000 долара на автомобил при 800 при WV
whitemare
Рейтинг: 936 НеутралноДо коментар [#44] от "ТМаринов":
Фильо и Фобьо са двама неграмотни, комплексирани и прости близнациТойота пускат електромобил от 2015, който е изцяло на ток.
oex13531876
Рейтинг: 120 НеутралноДо коментар [#47] от "Darcas":
Видях я преди няколко дни и тук, в "Дневник". Само, че това е същата конвенционална технология, която колкото и да се усъвършенства си остава неефективна и скъпа. Енергийна революция и нов източник ще имаме само след като петролът намалее чувствително. А това доказано ще се случи до 15 години.
ivailosavoff
Рейтинг: 684 НеутралноДо коментар [#43] от "historama":
много вярно, вв продаваха трънки преди да направят завода в Тенеси! Американците купуват, но когато е направено в УСА! ЕвалА
historama
Рейтинг: 683 Неутрално[quote#44:"ТМаринов"]Само, че след 15 петролът ще свърши ![/quote]
Мога да те уверя, че за това се говори поне от 40 години.
А оттогава досега вероятно консумация му се е удвоила.
Има и друга нерсия - процесите на образуване на петрол протичат и днес, което някои специалисти виждат като причина за възстановяване на капацитета на находища законсервирани през 30-те и 40-те години на 20 в.
Според някои учени изчерпани петролни залежи могат да се възстановят при определени условия.
Отделно, че винаги можеш да намериш учени, които могат да защитят 2 напълно взаимно изключващи се теории или хипотези.