Ще се търсят концесионери и за гарите

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (11)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Beyond
    Beyond
    Рейтинг: 782 Неутрално
  2. 2 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2302 Неутрално

    Защо направо не дадем държавата на концесия! Обявяваме търг и който има интерес-дава най-много! Делим парите и кой където види!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  3. 3 Профил на ДЗВЕР
    ДЗВЕР
    Рейтинг: 830 Любопитно

    ...пробата с концесия на гарите бе неуспешна... що си мисли, че сЯ шА стане...

    опозиция на всяка власт, отпор на всяка тъпота...
  4. 4 Профил на dr_t
    dr_t
    Рейтинг: 118 Неутрално

    Много добре, особено за Видин. Дано някой вземе пристанището и да започне да го развива...

  5. 5 Профил на Жупел
    Жупел
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Това е много добра идея. Ако, разбира се, има ясни и прозрачни процедури за избор на концесионери. Но такива естествено няма да има, ако съдим по начина, по който Герп избраха концесионери за пристанищата.

    Господ изля върху Содом и Гомора като дъжд жупел и огън от небето, и съсипа тия градове и цялата околност и всички жители на тия градове, и растения земни
  6. 6 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 737 Неутрално

    Е хубаво е да вземеш София -Варна -Пловдив-Бургас -Русе, Горна Оряховица и Стара Загора,другите гари не се сещам какво ще ги правя.

  7. 7 Профил на rorich.jensen
    rorich.jensen
    Рейтинг: 118 Неутрално

    Това, за разлика от идеята за сливане на БДЖ и НКЖИ, е добра идея. И противоречи на другата идея за сливане на превозвача с инфраструктурната компания, защото гарите са част от инфраструктурата. Явно тук ни пробват със стария трик - пуска се медийно някаква идея и се чака да се види каква ще е реакцията. Ако народът подкрепя - продължава се с действия, ако не - хвърля се в коша след няколко дни.

    Няма причина да "не се бърза" с концесията на летище София. Летището е управлявано зле, това се вижда с просто око от една разходка из огромните празни сивеещи пространства в терминала. Разликата с кипящите от бизнес и реклами шопинг центрове в другите европейски летища е фрапираща. Какво има да се чака, че да не се бърза? Знаем какво...

  8. 8 Профил на Лео
    Лео
    Рейтинг: 1113 Неутрално

    И какъв точно интерес се очаква? Гарите и сега са отдали площите си на магазинчета и заведения, като ги отдадат целите какво ще се промени? А и кой луд ще наеме гара, като няма пътници? Пътниците няма да дойдат от гарите, а от влаковете. Кога най-после ще се пуснат частни влакове?

  9. 9 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 554 Неутрално

    Дойдоха пак посредственици на власт и почнаха да мечтаят да дават на концесии, белким усвоят нЕкой рушвет. Ами тези сгради са създавани за хората работещи съответните професии. Ще изгониш железничарите от гарите, пристанищните работници от пристанищата и ще ги направиш бинго зали и хотели ли ??? Аман от / следва дума заради която ще изтрият коментара ми/ по най-високите етажи на властта.

  10. 10 Профил на dedo pepo
    dedo pepo
    Рейтинг: 893 Неутрално

    Този министър ще си остане само с лафовете по медиите.
    Може пък да е по-добре,отколкото да направи нещо,от което скоро няма да се съвземем.

  11. 11 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 664 Неутрално

    Я, коледна разпродажба!
    Крррррасота...

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #