За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация


Beyond
Рейтинг: 782 Неутралноhttp://blogs.r.ftdata.co.uk/photo-diary/files/2013 /08/PB2029402.jpg.jpg
TAKE THE RED PILL!lz2
Рейтинг: 2302 НеутралноЗащо направо не дадем държавата на концесия! Обявяваме търг и който има интерес-дава най-много! Делим парите и кой където види!
ПравописА е поле за изява на неграмотните!ДЗВЕР
Рейтинг: 830 Любопитно...пробата с концесия на гарите бе неуспешна... що си мисли, че сЯ шА стане...
опозиция на всяка власт, отпор на всяка тъпота...dr_t
Рейтинг: 118 НеутралноМного добре, особено за Видин. Дано някой вземе пристанището и да започне да го развива...
Жупел
Рейтинг: 229 НеутралноТова е много добра идея. Ако, разбира се, има ясни и прозрачни процедури за избор на концесионери. Но такива естествено няма да има, ако съдим по начина, по който Герп избраха концесионери за пристанищата.
Господ изля върху Содом и Гомора като дъжд жупел и огън от небето, и съсипа тия градове и цялата околност и всички жители на тия градове, и растения земниchicago514
Рейтинг: 737 НеутралноЕ хубаво е да вземеш София -Варна -Пловдив-Бургас -Русе, Горна Оряховица и Стара Загора,другите гари не се сещам какво ще ги правя.
rorich.jensen
Рейтинг: 118 НеутралноТова, за разлика от идеята за сливане на БДЖ и НКЖИ, е добра идея. И противоречи на другата идея за сливане на превозвача с инфраструктурната компания, защото гарите са част от инфраструктурата. Явно тук ни пробват със стария трик - пуска се медийно някаква идея и се чака да се види каква ще е реакцията. Ако народът подкрепя - продължава се с действия, ако не - хвърля се в коша след няколко дни.
Няма причина да "не се бърза" с концесията на летище София. Летището е управлявано зле, това се вижда с просто око от една разходка из огромните празни сивеещи пространства в терминала. Разликата с кипящите от бизнес и реклами шопинг центрове в другите европейски летища е фрапираща. Какво има да се чака, че да не се бърза? Знаем какво...
Лео
Рейтинг: 1113 НеутралноИ какъв точно интерес се очаква? Гарите и сега са отдали площите си на магазинчета и заведения, като ги отдадат целите какво ще се промени? А и кой луд ще наеме гара, като няма пътници? Пътниците няма да дойдат от гарите, а от влаковете. Кога най-после ще се пуснат частни влакове?
442
Рейтинг: 554 НеутралноДойдоха пак посредственици на власт и почнаха да мечтаят да дават на концесии, белким усвоят нЕкой рушвет. Ами тези сгради са създавани за хората работещи съответните професии. Ще изгониш железничарите от гарите, пристанищните работници от пристанищата и ще ги направиш бинго зали и хотели ли ??? Аман от / следва дума заради която ще изтрият коментара ми/ по най-високите етажи на властта.
dedo pepo
Рейтинг: 893 НеутралноТози министър ще си остане само с лафовете по медиите.
Може пък да е по-добре,отколкото да направи нещо,от което скоро няма да се съвземем.
Николай Теллалов
Рейтинг: 664 НеутралноЯ, коледна разпродажба!
властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюциниратКрррррасота...
Публикувано през m.dnevnik.bg