България, Гърция и Румъния подемат инициатива за общ газов коридор

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (112)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 919 Неутрално

    България - убиеца на руската газова политика

    The best way to predict the future is to invent it.
  2. 2 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2346 Неутрално

    Този коридор антре ще има ли? Много се бавим тука на Балканите!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  3. 3 Профил на The_Curious
    The_Curious
    Рейтинг: 753 Неутрално

    А дано... ама надали.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    Nothing else, but more or less the bitter truth!
  4. 4 Профил на дедо Андро
    дедо Андро
    Рейтинг: 708 Весело

    Пожелавам успех! И по дифолт заложена диверсификация!

    Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.
  5. 5 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 2899 Весело

    Къде са сега руските тролове,
    да полаят на тема,как немедлено и без забавяне
    по най-бързия начин трябва да строим газопроводи
    за да не сме седели на тъмно и студено.
    Ха-хаааааааа.....
    Ама тук май-май нещата са по-други
    Матушката я няма в настоящата схема
    Вай,аман.....вай,аман.........

  6. 6 Профил на mavro
    mavro
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Чудесно, ама хайде малко по-бързо ако може.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  7. 7 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 2899 Весело

    [quote#4:"дедо Андро"]И по дифолт заложена диверсификация! [/quote]
    Дифолта,деде ще го гледаме у Газпром.
    Там ще стане веселото.
    Въпрос само на няколко години
    Ха-хааааааааааа......

  8. 8 Профил на дедо Андро
    дедо Андро
    Рейтинг: 708 Весело

    До коментар [#7] от "Hawaii":

    [quote#7:"Hawaii"]Дифолта,деде ще го гледаме у Газпром. [/quote]

    Именно туй имам предвид, чедо. Газпромът да се поставя наравно с всички други доставчици, а не да се фаворизира.

    Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.
  9. 9 Профил на дедо Андро
    дедо Андро
    Рейтинг: 708 Весело

    До коментар [#7] от "Hawaii":

    Аааааааа, да нямаш предвид дифолт в смисъл на пропаст, фалит и тям подобни? Ами да, съгласен съм да го гледаме, да!!!

    Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.
  10. 10 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 2899 Неутрално

    Забелязвате ли НАЙ-ВАЖНОТО.
    А то е,че може да има газопровод
    и БЕЗ ДА СЕ НАЛИВАТ КОРУПЦИОННИ МИЛИАРДИ
    ДОЛАРИ И ЕВРО
    за поставяне на НИКОМУ НЕНУЖНИ НОВИ ТРЪБИ !!!!!
    Съществуващата газопреносна мрежа на Балканите
    е повече от предостатъчна.
    Трябват само няколкостотин МЕТРА !!!! конекторни връзки
    и проблемът е решен
    От това се плаши РУСИЯ И ГАЗПРОМ като дявол от тамян
    Да осъзнаят хората на Балканите,че ГАЗ МОЖЕ ДА ИМА
    И БЕЗ РУСИЯ
    И БЕЗ ЗАКОПАВАНЕ НА МИЛИАРДИ И МИЛИАРДИ
    ДОЛАРИ И ЕВРО.......

  11. 11 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    Според мен интерконектори трябва да имаме с Турция и Румъния задължително а с Гърция и Сърбия по - нататък във времето защото мине ли тръбата с газа през тях ще има рекет под диктовката на Русия а нашето потребление не е толкова голямо и с двата можем да поддържаме икономиката.
    ТЕЦ - овете дето са на газ и на практика основното са енергопроизводители а отоплението се явява когенерация трябва да си договарят доставката на газ сами а не да ни гърбят със загубите а печалбите в джеба или по - точно в банкови сметки в чужбина. Справка Вальо Топлото.

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  12. 12 Профил на ЗаНиЗа
    ЗаНиЗа
    Рейтинг: 2051 Весело

    "Вертикалния газов коридор" - от коридори нЕма да има мЕсто за магистрали, ей!

    Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
  13. 13 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1705 Неутрално

    До коментар [#10] от "Hawaii":

    И като си /ако въобще се/ построят тръба от къде ще идва газът? От пърдене ли?
    Що на германия не й пречи руският газ и си го цоцат както си искат, пък на нас много ни вреди... Има ли далавера, продажниците и с гърците и с румънците ще я направят...

  14. 14 Профил на socialen
    socialen
    Рейтинг: 65 Неутрално

    Да ви е честит Южен Поток 2 и браво на гърците, че ще са разпределителна точка, за разлика от нас, които за н-ти път ще лапаме мухите по периферията.

    Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
  15. 15 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 975 Неутрално

    Трябва да се побърза с този газов коридор.
    Все пак 2019 г. наближава, наближава и моментът в който ще получаваме газ от турско-гръцкият газов хъб.

  16. 16 Профил на ck2013
    ck2013
    Рейтинг: 784 Неутрално

    не знам вече от колко години/десетилетия говорят вече за тези интермодални връзки и нищо не се случва. дано европейците дадат пари иначе пак нищо няма да се случи

    “I am sorry for the length of my letter, but I had not the time to write a short one.” Blaise Pascal
  17. 17 Профил на Emergen-C
    Emergen-C
    Рейтинг: 230 Неутрално

    [quote#13:"Хи-хи"]И като си /ако въобще се/ построят тръба от къде ще идва газът?[/quote]
    Газ - дал Господ.
    Горко на държавите, които само с износ на полезни изкопаеми се прехранват.

    #KOЙ номинира бокова!
  18. 18 Профил на Emergen-C
    Emergen-C
    Рейтинг: 230 Весело

    [quote#15:"Richard"]се пак 2019 г. наближава, наближава и моментът в който ще получаваме газ от турско-гръцкият газов хъб.[/quote]

    колкото южен паток заработи през 2015-та, толкоз и турецкий паток ще заработи през 2019. Точната дата е - 30-ти февруари, шестък.

    #KOЙ номинира бокова!
  19. 19 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 763 Неутрално

    Ши са взривим от газови коридори,на хартия де.Иначе ко ни е,добре сме.

  20. 20
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  21. 21 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 919 Неутрално

    [quote#4:"дедо Андро"]И по дифолт заложена диверсификация![/quote]

    Това е истината - свободната конкуренция води до взаимноизгодно партньорство. Точно обратното на псевдокапиталистическата политика на Расия.

    The best way to predict the future is to invent it.
  22. 22 Профил на Emergen-C
    Emergen-C
    Рейтинг: 230 Весело

    [quote#14:"socialen"]Да ви е честит Южен Поток 2 [/quote]

    и този нероден петко ще свърши като първия...

    и ссср 2 ще свърши като ссср 1

    #KOЙ номинира бокова!
  23. 23 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 919 Весело

    [quote#14:"socialen"]браво на гърците[/quote]

    Браво за предстоящия им фалит. Като по учебник го направиха. Bankruptcy for dummies

    The best way to predict the future is to invent it.
  24. 24 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2474 Неутрално

    "Вертикалния газов коридор"

    То прилича на шахта някаква. И газа отдолу ли ще го пускат, или отгоре? И кой ще го пуска? Ох, сетих се! ЕС ще го пуска.

    Judjuk
  25. 25
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  26. 26
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  27. 27 Профил на magnas
    magnas
    Рейтинг: 180 Неутрално

    Само на румънците се надявам да свършат нещо . Ние само говорим . Гърците още повече се мотаят .

  28. 28 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 919 Неутрално

    [quote#25:"Richard"] а миналият месец Русия да е обявила фалит. [/quote]

    Матушката ти е във фалит от поне една година. Над 200 милиарда $ са изтекли от издънената й икономика само през миналата година. Спряха ви достъпа до технологии. Спряха ви кредитите. Оттук наттатък в Русия всеки чужд инвеститор ще бъде или идиот или мошенник. Над 50% от все още работещите руснаци са затънали в дългове, които не могат да обслужват. Загубихте доверието на всички, освен КНДР и Венецеуела. А Китай ще ви довърши

    The best way to predict the future is to invent it.
  29. 29
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  30. 30 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 868 Неутрално

    Полезно е такова нещо, макар че като партньор Гърция е малко..несигурен предвид ситуацията там, но както се казва, с благословията (и финансирането)на ЕК, ако се получи, при всяко положение ще имаме полза.

  31. 31 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2346 Неутрално

    А сега като купуваме през Украйна и Румъния, каква е разликата, че "теко ни"?! Или се пишете, да не стоите айляк!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  32. 32 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 975 Весело

    [quote#28:"EU defender"]Матушката ти е във фалит от поне една година.[/quote]
    Хайде малко по-сериозно все пак!!!

  33. 33 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 919 Неутрално

    [quote#29:"varna_11"]Май си доста по-глупав дори отколкото изглеждаш [/quote]

    Гений, за богатия европейски пазар се натискат много "газаджии". Бананови републики колкото щеш Расия тепърва ще се конкурира с Азърбейджан, Иран и други икономики от третия свят

    The best way to predict the future is to invent it.
  34. 34 Профил на Plamen  Shopov
    Plamen Shopov
    Рейтинг: 688 Неутрално

    До коментар [#14] от "socialen":

    Това кога ще стане!?Да идем да режем лентички!А сега последно,хъбчето у гръчко ли ще е или турско!Важно е уточним,че нещо се обърквате.

  35. 35 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 919 Неутрално

    Мурзилки, надежда от "братски" Китай за матушката ви няма .... Хи хи хи China Adds Solar Power the SIZE OF FRANCE in First Quarter http://www.bloomberg.com/news/articles/2015-04-20/china-adds-solar-the-size-of-france-s-capacity-in-first-quarter

    The best way to predict the future is to invent it.
  36. 36 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 919 Неутрално

    [quote#32:"Richard"]Хайде малко по-сериозно все пак!!![/quote]

    Напълно сериозен съм и напълно сериозно обосновах тезата си за фалита на империята на злото.

    The best way to predict the future is to invent it.
  37. 37 Профил на citoplast
    citoplast
    Рейтинг: 352 Неутрално

    [quote#32:"Richard"]Хайде малко по-сериозно все пак!!! [/quote]

    Това не го казвам аз.

    http://www.gazeta.ru/business/2015/04/21/6648805.shtml

    http://www.gazeta.ru/business/2015/04/21/6648981.shtml

    Имало едно време ссср...
  38. 38 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 868 Неутрално

    До коментар [#29] от "varna_11":


    [quote#29:"varna_11"]Гърците потвърдиха на турците, че ще купуват руската газ на границата, пък ние ще купуваме пак същата руска газ, ама минала през турски и гръцки ръце.[/quote]

    Явно доста ограничена представа, за това как се купува и продава природен газ.
    Това не са гащи, дето през колкото ръце минат, всеки си слага печалбата.
    Тука нещата са обратни, то и затова ТП няма да въобще да го бъде. Определят се и се договорят прогнозни цени и количества и след това, като се види как излиза сметката се прави проект, монтаж и експлоатация, за да се покрият инвестициите.
    И точно затова, Турция няма как да поеме риска тя да купува на някакви, па били и доста добри цени газ от Русия и тя сама, чрез нейния оператор, да управлява диструбицията на такива големи количества. Просто търговския риск е огромен. В тази схема да намесваш Гърция е съвсем неуместно. те нямат средства дори да финансират проекта на тяхна територия и оттук натам, трябва тепърва да минат по същия път с Русия и ЕК, по който мина ЮП, вероятно с подобен резултат. И каква стана тя, в тази схема за Газпром няма място, пари те също нямат да финансират всичко което дойде в главата на Путин - с Китай ли ще се свързват, с Европа ли, а в духа на последните решения на Европа за въвеждане на общ елемент в енергийните договори на страните от съюза, съвсем падат акциите на Газпром.

  39. 39 Профил на gbj06554106
    gbj06554106
    Рейтинг: 294 Неутрално

    Това е поредното прес-съобщение в бодряшки дух "спокойно, кораба потъва бавно" на праавителството на нереформираните фантазиии. И последващото теглене на нови заеми за нова инфраструктура за доставка на ......руска газ

  40. 40 Профил на дедо Андро
    дедо Андро
    Рейтинг: 708 Любопитно

    До коментар [#38] от "tsvetko_51":

    [quote#38:"tsvetko_51"]... с Китай ли ще се свързват, с Европа ли[/quote]

    Като се има предвид съществуването на тръбопровод през Украйна, който си работи съвсем нормално (имам предвид тръбите, а не доставките. If it works, don't fix it) се питам защо договорът няма да бъде подновен през 2019. И си отговарям - ами за да се прави напук.

    Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.
  41. 41
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  42. 42 Профил на yorddj
    yorddj
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Една полезна за региона и ЕС инициатива. Успех!

  43. 43
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  44. 44 Профил на Български патриот
    Български патриот
    Рейтинг: 461 Неутрално

    Чудесно! Вън Русия от България, нямаме нужда от руските корупционни практики защото те водят до военни интервенции - пример Украйна.

    Да бъде проклета оная минута, когато е стъпил руски крак в нашата земя, когато се е произнесла за първи път думата освободителка и покровителка!...З.Стоянов
  45. 45 Профил на Български патриот
    Български патриот
    Рейтинг: 461 Неутрално

    [quote#38:"tsvetko_51"]като се види как излиза сметката се прави проект, монтаж и експлоатация, за да се покрият инвестициите. [/quote]

    Русия се опитва да прави точно обратното. Набелязва си слаби държави и след това по политически причини строи газопровод през тях за да ги съсипе окончателно. България се избави от тази чума наречена Газпром и руски тръби. Да му мислят Гърция, Македония и Сърбия.

    Който се е вързал с Рашка само лошо е видял, или северните монголи са го нападнали, или е фалирал.

    Да бъде проклета оная минута, когато е стъпил руски крак в нашата земя, когато се е произнесла за първи път думата освободителка и покровителка!...З.Стоянов
  46. 46 Профил на Ликующий
    Ликующий
    Рейтинг: 390 Неутрално

    До коментар [#1] от "EU defender":

    България нито е убила, нито е родила руската газова политика.
    Руският газ само минава през България, но основният потребител, клиент, платец е ЕС. ЕС взе решение да се спре Южен Поток, а не България. Решението може да е правилно, може да е неправилно - въпрос на мнение. Безспорно е, че България не е имала думата по въпроса!

    Само простите хора си мислят, че има прости неща! Футболът е проста игра, но не е за прости хора ...
  47. 47 Профил на The_Curious
    The_Curious
    Рейтинг: 753 Неутрално

    Добре, че Европа ни натисна и въвебда единна ЕС политика за цените на газа, иначе рашките щяха да продължат да ни го продават на рекордно високи цени. А най-големия кеф е, че рашняците няма къде другаде да си продават жалкия газ и ще го продават пак в Европа, но на пазарни цени, не на мурзилски. Като вземем в предвид и, че цената им за добив е висока, са поставени пред избора да не продават и да мрат от глад, за което се бият в гърдите и дрънкат с оръжие, че ще направят, или да продават, като съкратят всички излишни разходи, в това число и парите на мурзилките :-) Дори джуджу да прокламира първото, глада ще постави нещата на мястото им т.е. или ще се вразуми, или ще го импутнат/имипчнат. Заредил съм бирата и пуканките, и си прайм сеир с мурзилките.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    Nothing else, but more or less the bitter truth!
  48. 48 Профил на пустиняк
    пустиняк
    Рейтинг: 180 Неутрално

    Чудесна новина! Ако се изгради и тръбата от Азербайджан, Иран и Катар до Европа би решило за години на пред енергийните ни дертове. Тогава е възможно дори да бъдем молени да купуваме руски газ.

    Чайка - вожд и учител на Цацаров & Гешев. Не съм ЗА пРезидента а ПРОТИВ мафията и беззаконието да управляват в България!
  49. 49 Профил на Български патриот
    Български патриот
    Рейтинг: 461 Неутрално

    [quote#46:"vxa15365434"]Безспорно е, че България не е имала думата по въпроса! [/quote]

    Да ама не. Какво пречеше на Орешарски да пусне Южен поток? Едно подписче и готово.

    Точно България спря Южен поток за наша най-голяма гордост. Затова кремълското джудже ви като пребито псе в Истанбул пред Ердоган.

    Правителството на Атака, БСП и ДПС свърши тази работа да докара Путлер до истерия.

    Да бъде проклета оная минута, когато е стъпил руски крак в нашата земя, когато се е произнесла за първи път думата освободителка и покровителка!...З.Стоянов
  50. 50 Профил на Ликующий
    Ликующий
    Рейтинг: 390 Неутрално

    До коментар [#38] от "tsvetko_51":

    Ние ще пренасяме и ще потребяваме малко газ идващ от Гърция. Как пристига там е отделен въпрос, а и цените са отделни. Може да е азърски, може да е ирански, може да е иракски, може да е руски, може да е втечнен газ докаран с кораб.
    При всички случаи тази алтернативна връзка е важна за Балканите, а може би и за Европа.

    Да се строи и то бързо и с размах!

    Само простите хора си мислят, че има прости неща! Футболът е проста игра, но не е за прости хора ...
  51. 51
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  52. 52 Профил на 1_bulgarin
    1_bulgarin
    Рейтинг: 180 Неутрално

    Този газов коридор Гърция , България и Румъния не се прави за Газпром , т.е. за руски газ. Този коридор е за азербайджански газ.....този вертикален коридор прави излишен Турския поток. Затова Русия си тика тръбата без някой да и я иска. Руския газ по южното направление е излишен.
    Моето мнение е ,че Русия ще прави тръба до хъбчето на Б.Б. или няма да прави нищо. Това е ....

    : ,

  53. 53 Профил на Български патриот
    Български патриот
    Рейтинг: 461 Неутрално

    [quote#50:"vxa15365434"]Ние ще пренасяме и ще потребяваме малко газ идващ от Гърция. Как пристига там е отделен въпрос, а и цените са отделни. Може да е азърски, може да е ирански, може да е иракски, може да е руски, може да е втечнен газ докаран с кораб. [/quote]

    Това съсипва Рашка и оставя рашколизците без доходи. Друго си беше да опнат 500 км паток и да се закачат на него да цоцат, цоцат като мужика рибар от вица със златната рибка.

    Да бъде проклета оная минута, когато е стъпил руски крак в нашата земя, когато се е произнесла за първи път думата освободителка и покровителка!...З.Стоянов
  54. 54
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  55. 55 Профил на Ликующий
    Ликующий
    Рейтинг: 390 Неутрално

    До коментар [#49] от "Български патриот":

    Санкциите на ЕС и на САЩ пречеха, както и фактът, че България заставаше открито на страната на Русия в много тежък политически момент. Току що тъпите бяха свалили малайзийският самолет с ракета и вкарваха войски в Украйна. Целият свят се беше опълчил срещу Русия.

    Само простите хора си мислят, че има прости неща! Футболът е проста игра, но не е за прости хора ...
  56. 56 Профил на Дайте, Да Дадем, България - Таковски
    Дайте, Да Дадем, България - Таковски
    Рейтинг: 180 Неутрално

    Пак някаква дейност се симулира, пак някакви напъни за шлемове, вертикали, хъбчета. Някои хора не се научиха, че подобни авантюри не издържат проверката нито на времето, нито на пазара. Да припомним авантюрата Набуко, който въпреки яловите и хаотични действия на Борисов, се завърши с пълно фиаско. ЮП последва неговата съдба.

    nègre littéraire
  57. 57 Профил на Български патриот
    Български патриот
    Рейтинг: 461 Неутрално

    [quote#55:"vxa15365434"]Санкциите на ЕС и на САЩ пречеха, както и фактът, че България заставаше открито на страната на Русия в много тежък политически момент.[/quote]

    Не санкциите, а рашката тъпотия - не искаха да спазват третия енергиен пакет. Така правителството на Атака, БСП и ДПС им показа вратата и ги изрита от България. Парадокс.

    Да бъде проклета оная минута, когато е стъпил руски крак в нашата земя, когато се е произнесла за първи път думата освободителка и покровителка!...З.Стоянов
  58. 58 Профил на Български патриот
    Български патриот
    Рейтинг: 461 Неутрално

    [quote#56:"Осип Хармс-Манделщам"]Да припомним авантюрата Набуко, който въпреки яловите и хаотични действия на Борисов, се завърши с пълно фиаско.[/quote]

    Завърши с фиаско защото не паднаха санкциите срещу Ирак. Да сме живи и здрави, санкции от юли няма да има. Рашка е аут.

    Да бъде проклета оная минута, когато е стъпил руски крак в нашата земя, когато се е произнесла за първи път думата освободителка и покровителка!...З.Стоянов
  59. 59 Профил на Български патриот
    Български патриот
    Рейтинг: 461 Неутрално

    Иран.

    Да бъде проклета оная минута, когато е стъпил руски крак в нашата земя, когато се е произнесла за първи път думата освободителка и покровителка!...З.Стоянов
  60. 60 Профил на Дайте, Да Дадем, България - Таковски
    Дайте, Да Дадем, България - Таковски
    Рейтинг: 180 Неутрално

    Вместо да се правят че нещо вършат, да вземат да го довършат вече тези интерконектори, от 2007 се говори за това - вече 8 години. Няма защо сега грешни пари да харчат за вертикали или хоризонтали, още повече че няма газ за тях. И регионална енергийна борса да направят. Малките неща да се свършат.

    nègre littéraire
  61. 61 Профил на Ixquick
    Ixquick
    Рейтинг: 891 Неутрално

    Интересна новина:

    "Dutch denounce gas extraction in Groningen"

    Холандия намалява добива на газ с 20% от най голямото находище в EС, Грьонинген.
    Заради честите земетресения в цялата област, с големи разрушения.
    Годишният добив от находището около 42млд.куб.м.(2014г.)

    http://www.euractiv.com/sections/energy/dutch-denounce-gas-extraction-groningen-313795

  62. 62 Профил на kolkotoza
    kolkotoza
    Рейтинг: Неутрално

    До коментар [#55] от "vxa15365434":Е И какво и направиха на Русия? Изписаха Й веждите.Вместо да строят със свой пари тръбата през ЕС, сега ЕС ще си строи сам тръбата.Тази статия САМО го доказва.Вие и колегите ви САМО се мъчите да извършите фактите.Руснаците сега само ще прибират парите от газта.Няма да строят и да се занимават с транзитни такси и заплащането на помпените станции.

  63. 63 Профил на socialen
    socialen
    Рейтинг: 65 Неутрално

    До коментар [#23] от "EU defender":

    Фалитът е тяхното спасение. Обаче неолиберална Европа, работеща и лобиираща за банките и финансовия сектор, за едрия капитал, не ги оставят да фалират по правилата на пазарната икономика, защото Олигархията ще си изгуби парите.

    Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
  64. 64 Профил на Дайте, Да Дадем, България - Таковски
    Дайте, Да Дадем, България - Таковски
    Рейтинг: 180 Неутрално

    До коментар [#58] от "Български патриот":

    [quote#58:"Български патриот"]Завърши с фиаско защото не паднаха санкциите срещу Ирак[/quote]

    Патриотие, патриотееее. Нерде Ирак, нерде Иран ... Седни научи географията първо, после за геополитиката ще даваш акъл. А Набуко се бореше не за ирански газ, щото и там не го добиват достатъчно макар да го имат като резерви, а за азерски. И там хората избраха другата тръба, през Гърция, а не българската, както сега става и с ЮП.

    nègre littéraire
  65. 65 Профил на socialen
    socialen
    Рейтинг: 65 Неутрално

    До коментар [#34] от "Plamen Shopov":

    До 2019 година, когато свършват транзитните договори с Украйна.

    Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
  66. 66 Профил на socialen
    socialen
    Рейтинг: 65 Неутрално

    До коментар [#26] от "lz2":

    Защото фактите те обориха за пореден път.

    Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
  67. 67 Профил на Ixquick
    Ixquick
    Рейтинг: 891 Неутрално

    [quote#48:"barel"]Чудесна новина! Ако се изгради и тръбата от Азербайджан, Иран и Катар до Европа би решило за години на пред енергийните ни дертове.[/quote]"Ако", и освен това
    Азербайджан няма толкова газ, затова Набуко се провали
    Иран строи тръба до Индия и Пакистан, не се интересува от ЕС
    Катар води войната в Сирия с тази цел, но изгледите са съмнителни.

  68. 68 Профил на socialen
    socialen
    Рейтинг: 65 Неутрално

    До коментар [#22] от "Emergen-C":

    СССР днес има само в спонсорираните от Вашингтон ската олигархия неоконсервативни, неолиберални, атлантически и либертариански тинк-танкове.

    Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
  69. 69
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  70. 70 Профил на B52 СУПЕР
    B52
    Рейтинг: 1605 Неутрално

    Украйна, за разлика от БГ, си научи уроците от безобразията на Газпром през 2009.
    Резултат - Нови връзки
    Следствие - алтернативи за внос, през Словакия и Пол6а.

    И видите ли - "изненадва6то" се преговориха цените с Газпром миналия месец, 100$ спаднаха.
    Ама имат алтернатва хората. А в Булгаристан....

    He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.
  71. 71 Профил на bawarec
    bawarec
    Рейтинг: 122 Неутрално

    [quote#13:"Хи-хи"]Що на германия не й пречи руският газ и си го цоцат както си искат, пък на нас много ни вреди...[/quote]
    Германия си купува газ от Русия и от Норвегия. Затова плаща 280 $/1000 м3. А ние понеже висим само на руски газ, плащаме по 500$/1000 м3. Дори украинците се закачиха на европейската преносна мрежа и принудиха ГАЗПРОМ да им намали цената на 250$/1000 м3.

  72. 72 Профил на varna_11
    varna_11
    Рейтинг: 645 Неутрално

    До коментар [#33] от "EU defender":

    Това 'тепърва' и 'ще...' го чуваме вече доста години... Ама реалностите са други - Европа продължава да ползва руски газ и своите запаси.. Я кажи колко от посочените 'трети' държави внасят газ в Европа.. Щото то и САЩ се натискаха да изнасят шистов газ за Европа (след като умишлено поддържаха високи цените, помагайки на Русия по този начин), ама нещо не стана работата...
    Общо взето гледам, че доста народ тук са 'шопи' по призвание... Не е важно за мен да е добре, а е важно за Русия/САЩ да е зле...
    Пука ми дали в Русия е зле, ако ми продават евтин газ. Дали ми пука дали Русия е добра, ако продава евтин газ, ако междувременно Турците вдигнат цената двойно до нашата граница? Просто нашите политици не успяват (или не искат) да защитят българския интерес в целия този цирк... И то защото изпълняват нарежаднията на нашите нови задокеански 'приятели' (а не Европейските)...

  73. 73 Профил на Дайте, Да Дадем, България - Таковски
    Дайте, Да Дадем, България - Таковски
    Рейтинг: 180 Неутрално

    До коментар [#71] от "bawarec":

    [quote#71:"bawarec"]А ние понеже висим само на руски газ, плащаме по 500$/1000 м3[/quote]

    Аре стига си лъгал. Или просто си невежа. Горе-долу двойно по-малко плащаме.

    nègre littéraire
  74. 74 Профил на ijj
    ijj
    Рейтинг: 753 Неутрално

    До коментар [#24] от "judjuk":

    "И газа отдолу ли ще го пускат, или отгоре?"

    Любопитно е, че и двете неща са потенциално възможни. В Гърция се очаква да има газ от няколко източника - азерски по бъдещия газопровод TANAP, втечнен газ и руски газ (в момента доставян през България, евентуално в бъдеще през Турския поток).

    В същото време Румъния има собствен добив на природен газ и поради намаляването на индустриалната консумация там отскоро вече е нетен износител на газ. Вярно е, че засега румънският износ е насочен предимно към Унгария, но български фирми също биха могли да са потенциални купувачи.

    У нас пък съществува газопреносна мрежа със сравнително голям капацитет, която потенциално би могло според нуждите да се използва във всяка от двете посоки.

    Любопитно е също какво би станало, ако се изпълнят европейските планове за формиране след 2018 г. на общ газов пазар. Тогава вече няма да става въпрос за износ на газ от една държава в друга (например от Гърция към България или от Румъния към България), а за договори между фирми, опериращи в единен пазар.

  75. 75
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  76. 76 Профил на Ликующий
    Ликующий
    Рейтинг: 390 Неутрално

    До коментар [#62] от "kolkotoza":

    Според мен на Русия и помогнаха и това ме радва, колкото и да Ви учудва това. Южен поток има много дълга подводна част и това го правеше уязвим и несигурен. И вместо политически салтоморталета Русия нека си оправи отношенията с Украйна и със света - през Украйна е най-естественият път за руският газ и нефт, а не да се гмурка в морета и да пресича високи планини, през седем държави - та в деветата.

    Потоците са истерична реакция на санкциите срещу нахлуването в Украйна и нямат да решат проблема.

    Само простите хора си мислят, че има прости неща! Футболът е проста игра, но не е за прости хора ...
  77. 77 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 638 Неутрално

    До коментар [#17] от "Emergen-C":

    Горко им верно!

    БВП на калпак през ППС
    1 QATAR $144,400 2014 EST.
    ...
    10 KUWAIT $71,000 2014 EST.
    ...
    13 UNITED ARAB EMIRATES $65,000 2014 EST.
    ..
    20 SAUDI ARABIA $52,800 2014 EST.
    ...
    93 BULGARIA $17,100 2014 EST.

    Нека одят боси! Нека одят боси!

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  78. 78 Профил на Ликующий
    Ликующий
    Рейтинг: 390 Весело

    До коментар [#74] от "ijj":


    +++++++++

    Отличен анализ! Браво! Искам да станете министър!

    Само простите хора си мислят, че има прости неща! Футболът е проста игра, но не е за прости хора ...
  79. 79 Профил на Български патриот
    Български патриот
    Рейтинг: 461 Неутрално

    [quote#62:"kolkotoza"]Вместо да строят със свой пари тръбата през ЕС, сега ЕС ще си строи сам тръбата.[/quote]

    И кой ти го каза това? Сигурно маскоФското Информбюро?

    Да бъде проклета оная минута, когато е стъпил руски крак в нашата земя, когато се е произнесла за първи път думата освободителка и покровителка!...З.Стоянов
  80. 80 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 868 Неутрално

    До коментар [#40] от "дедо Андро":

    И аз така мисля, а и се цели, Украйна да бъде 'наказана" за това че си позволява да се държи като самостоятелна държава.
    Друг е въпроса, кой е истинския наказан ( според мен руския обикновен човек), защото при налична мощна инфраструктура да я дублираш, означава, че просто разпиляваш ресурс и понеже Газпром все пак е държавна фирма, значи се пилее ресурса на всеки руски гражданин.

  81. 81 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 868 Неутрално

    До коментар [#50] от "vxa15365434":

    И аз съм за това, въпроса е, че и у нас и другите страни, има хора, които печелят или биха спечелили ако това не стане и пречат според своите възможности. и понеже в доста от случаите или са директно свързани с преноса на газ или са политически и финансово мотивирани, имат достатъчно силен ресурс и възможности за това.

  82. 82 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 638 Неутрално

    До коментар [#74] от "ijj":

    Специално за Гърция, забравяте защо беше ударен Асад. Там трябваше да идва газ по шиитския газопровод. Израел намери голямо находище в акваторията си, а същото стана и около Кипър. Така че Гърция в бъдеще ще се окаже с много възможности.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  83. 83 Профил на ijj
    ijj
    Рейтинг: 753 Неутрално

    До коментар [#78] от "vxa15365434":

    Благодаря за похвалата.

    А министрите сега е добре да са млади хора. Нали те често казват за по-старите като мен - вашето е поколение има wishful thinking (т.е. мисленето прекалено много се влияе от желанията на човека). А добрите държавници трябва да са реалисти и да имат сравнително широк поглед върху нещата. С моето wishful thinking се надявам, че при младото поколение това ще се получи

  84. 84 Профил на sospecha
    sospecha
    Рейтинг: 803 Неутрално

    Румъния ще е съгласна защото се кани от 2017 да започне да продава газ и за нея е добре това да са съседите защото е по евтино и по бързо изграждането на връзката.Гърция също е заинтересована защото има изграден терминал за втечнен газ а и ще печели като ни го препродава и също ще е съгласна за една такава връзка.Проблема е дали нашите политици ще са съгласни с техните условия защото тук ще става въпрос за европейски пари и няма да може да се краде а където това не става за нашите управници това е неизгодно.Дано най после са решили да свършат една полезна работа както за страната така и за народа.

  85. 85 Профил на chuggun
    chuggun
    Рейтинг: 122 Неутрално

    Няма нужда от никакви вертикали.Защо Ердоган замина спешно за Иран,защото е разбрал че има договорка между Иран и Азербайджан да не играят срещу Русия на газовия пазар.Въпреки подписания договор заТАНАП Азербайджан няма да го строи защото няма пари, поради падналите цени на петрола.Така че хъбчета ,коридорчета всичко е мижи да те лажем.

  86. 86 Профил на Emergen-C
    Emergen-C
    Рейтинг: 230 Неутрално

    До коментар [#77] от "tribiri":

    ще споделиш ли расийката къде е в тази класация или да ти помогна...

    14,611.70 USD на калпак

    МЕНШЕ чем Болгария

    Га-га-га-га

    #KOЙ номинира бокова!
  87. 87 Профил на ijj
    ijj
    Рейтинг: 753 Неутрално

    До коментар [#82] от "tribiri":

    Така е, прав сте.

  88. 88 Профил на Emergen-C
    Emergen-C
    Рейтинг: 230 Неутрално

    [quote#84:"sospecha"]Проблема е дали нашите политици ще са съгласни с техните условия защото тук ще става въпрос за европейски пари и няма да може да се краде[/quote]
    нашите управници вече са наясно, че от европейските пари ще бъдат на по-дълготрайна и по-предсказуема изгода, макар, като абсолютна стойност, те да не са толкова привлекателни като руските подкупи. Но пък от друга страна Европейската комисия не изпраща наемни убийци да уреждат проблематични сделки. Политическият елит в България ще стане като политическия елит на Запад - ще получава пари, директно или индиректно, за едни или други проекти. Лобизъм има навсякъде. Оставяйки настрана въпроса, доколко лобизмът е допустим, в крайна сметка нещо се върши, има резултат. От руските корупционни проекти, загробили България за милиарди долари, останаха няколко ръждясали тръби в Бургас и Варна, един гьол край Белене и партия Атака.

    #KOЙ номинира бокова!
  89. 89 Профил на Xumpomo name
    Xumpomo name
    Рейтинг: 581 Неутрално

    До коментар [#46] от "vxa15365434":

    решението да спре ю.п. си е лично на Путин, евентуално по молба на Газпром

    Birds of a feather flock together.
  90. 90
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  91. 91 Профил на Коки
    Коки
    Рейтинг: 803 Весело

    [quote#49:"Български патриот"]Точно България спря Южен поток за наша най-голяма гордост. Затова кремълското джудже ви като пребито псе в Истанбул пред Ердоган. [/quote]
    Буа-ха-хаааа++++++++++++++++++
    Струва ми се, че тепърва ще вият джуджетата...медя започна оня ден...

  92. 92
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  93. 93 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 919 Неутрално

    [quote#46:"vxa15365434"]Решението може да е правилно, може да е неправилно - въпрос на мнение. Безспорно е, че България не е имала думата по въпроса! [/quote]

    Само че ние сме оръжието, с което се попилява империята на злото. И чувството е много хубаво

    The best way to predict the future is to invent it.
  94. 94
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  95. 95
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  96. 96
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  97. 97 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2346 Неутрално

    [quote#62:"kolkotoza"]Вместо да строят със свой пари тръбата през ЕС, сега ЕС ще си строи сам тръбата.[/quote]
    ЕС нищо няма да строи! Да си чул и думичка от някого от ЕС, че се заделят пари за връзка с ТП? Няма! Няма и да има! Европа няма да играе по свирката на малоумници! Утре могат да решат, че патока ще чинава през Канада и Европа да си строи от там газопровод! С такива "търговци", никой не ще да си има работа!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  98. 98 Профил на Plamen  Shopov
    Plamen Shopov
    Рейтинг: 688 Неутрално


    До коментар [#52] от "1_bulgarin":

    Все ми се върти и на мен в глата,да не земе Боцко да направи накрая той големия шлем?Голям смях те падне,и мъка на сърцето на някои!Хем няма да сме обвързани с рушняците,хем Боцко с хъбчето е ударил шестицата.Кой знае?

  99. 99 Профил на bawarec
    bawarec
    Рейтинг: 122 Неутрално

    [quote#73:"Осип Хармс-Манделщам"]До коментар [#71] от "bawarec":
    А ние понеже висим само на руски газ, плащаме по 500$/1000 м3- цитат на коментар #71 от “bawarec”

    Аре стига си лъгал. Или просто си невежа. Горе-долу двойно по-малко плащаме. [/quote]

    Много обичам нахални тролове. ЧЕ И НЕГРАМОТНИ.
    Ето малко информациям та дано се поограмотите. За възпитанието сигурно бече е късно.
    Това са руските цени за 1000 м3>
    Makedonien - 564 $, Polen - 528 $, Bosnien - 515 $, Tschechien - 503 $, Bulgarien - 501 $, Dänemark - 495 $, Slowenien - 486 $, Griechenland - 477 $, Serbien - 457 $, Italien - 440 $, Rumänien - 432 $, Slowakei - 429 $, die Türkei - 407 $, Österreich - 397 $, Frankreich - 394 $, Finnland - 385 $, Deutschland - 379 $, Niederlande - 371 $, Großbritannien - 313 $, Transnistrien - 240 $, Armenien - 189 $ und Weißrussland - 186 $.

    Quelle: www.sobesednik.ru

  100. 100 Профил на Дръж се Землю шваба те мачка!
    Дръж се Землю шваба те мачка!
    Рейтинг: 402 Разстроено

    [quote#13:"Хи-хи"]Що на германия не й пречи руският газ и си го цоцат както си искат, пък на нас много ни вреди... [/quote]

    Германия си построиха, съвместно с Газпром, собствен газопровод!

    После немецът Йотингер започна да слага пречки пред нов газопровод за останалите страни, членки на ЕС! Понеже има вътрешна конкуренция, немецът така помогна на Германия да има ефтино руско гориво, а Италия, Унгария, Гърция и една камара останали да зависят от кефа на укринската клика около Порошенко!

    Демократите не признават двойните стандарти! https://www.youtube.com/watch?v=I7X3mmYcjxo




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #