След раздялата с "Карфур" "Пикадили" обяви, че продължава с фокус към пресните стоки

След раздялата с "Карфур" "Пикадили" обяви, че продължава с фокус към пресните стоки

След раздялата с "Карфур" "Пикадили" обяви, че продължава с фокус към пресните стоки
След раздялата с "Карфур" търговската верига "Пикадили" обявява, че ще се развива самостоятелно с фокус към пресните стоки и че разполага с достатъчно средства да се разплаща с доставчиците си. 
В прессъобщение "Пикадили" обяснява прекъсването на процеса на сливане, обявено вчера от "Карфур", с икономическата конюнктура в региона.  
Двете вериги обявиха, че се обединяват, през ноември 2014 г. Тогава планът беше в собственика на "Пикадили" "АП Март" с 50% да влезе "КМБ България" - тукашното дружество на гръцката Marinopoulos Group, която държи франчайз правата на Carrefour. Условието беше КМБ да внесе 46 млн. лв., с които капиталът на дружеството да бъде увеличен. Това първоначално се очакваше да се случи до края на 2014 г., после през пролетта, а накрая обявеният от "Пикадили" срок се оказа юли. До края на миналия месец обаче парите така и не дойдоха, което явно е и причината за сегашната раздяла, коментира в днешния си брой "Капитал Daily".
Днес веригата "Пикадили" уверява, че има финансовия ресурс да покрива ангажиментите си към доставчици, наемодатели и партньори както под формата на собствени средства, така и банково финансиране. По информация на "Капитал Daily" дружеството е взело  заем от 11.8 млн. евро, с който поне временно се е разплатило с доставчици. 
В прессъобщението се набляга, че веригата ще продава пресни плодове и зеленчуци, месо, млечни продукти, риба и морски деликатеси, биохрани и дори планира да открива нови магазини.