Слабото евро увеличи приходите на "Хуго Бос"

Германският моден гигант "Хуго Бос" (Hugo Boss) отчете днес значително увеличение на печалбата и продажбите си за второто тримесечие благодарение на слабото евро и разрастването на мрежата от магазини по света, предаде ДПА.
За трите месеца до юни приходите от продажби са нараснали с 16 процента на годишна основа до 647.1 милиона евро, което се дължи на положителния ефект от валутните курсове, обяви групата.
Това на свой ред е тласнало с 12 процента нагоре печалбата преди лихви, данъци, обезценяване и амортизация и без отчитане на еднократните плащания до равнище 123.3 милиона евро.
Благодарение на изключително стабилното развитие на бизнеса на дребно на групата растежът се е ускорил през второто тримесечие, отбеляза главният изпълнителен директор Клаус Дитрих Ларс.
Чистата печалба е скочила с 13 процента до 70.1 милиона евро спрямо 62.8 милиона евро година по-рано.
Растежът от 7 процента на продажбите в Европа е изпреварил увеличението на другите два ключови пазара за модната къща - САЩ и Азиатско-тихоокеанския регион.
Продажбите в Азия и САЩ са нараснали с по 5 процента през тримесечието.
Ларс изрази оптимизъм за европейския бизнес, но заяви, че групата очаква условията в САЩ и Китай да останат трудни.