За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Free person
Рейтинг: 402 НеутралноНе съм съгласна.КЗК е с такива орязани функции,за тези складове само МФ носи отговорност,заедно с М-во на икономиката.
TonyИзо Дзадзе
Рейтинг: 2335 НеутралноМФ налага правилата, така че няма как КЗК да е виновна за липсата на конкуренция, за злоупотреба с положението ако си е затваряла очите - да.
Медведев, Дмитрий Анатольевич, очевАдно е решил след време като го съди международния трибунал в Хага да се обяви за НЕВМЕНЯЕМ, и затова в момента дрънка такива безумици, подготвя си защитата.xm...
Рейтинг: 1416 ВеселоАй стига, бе!
Я тия от КЗК всеки веднага да си спретне по един склад!
Да оправят конкуренцията ...
Не ги е срам, начи, тия мързели!
neam_dumi
Рейтинг: 1014 НеутралноЕстествено, че на Горанов някой друг ще му е виновен. Как пък един път не назоваха нещата с истинските им имена. Утре може да кажат, че синоптиците са им виновни. Прокуратура-Лукойл-Златев-Боце-Гоце-Путин ето къде е заровено кучето!!!
neam_dumidmarev
Рейтинг: 676 НеутралноХватката както винаги - да си прехвърлят вината! С КТБ добре се получи!
jig
Рейтинг: 233 НеутралноВиновни са Орешарски, Станишев, Костов, Путин, ЦРУ, МОСАД, МИ-6, международното положение, сушата, кишата, гришата, илюминатите, ротшилдите, хохенцолейрните......
Но не и този, който играе карти със Златев, отсяда в хотелите му, и са приятели от времето на Тодор Живков.
foxa5
Рейтинг: 233 НеутралноДрън, Дрън ярина
Иван Арнаудов
Рейтинг: 789 НеутралноГолям наглец този dinner buddy на Пеевски...
Някои хора поддържат линия, а пък аз... поддържам окръжност.Кой друг, ако не Министерство на финансите чрез подопечната му Агенция "Митници" определя правилата, по които се лицензират данъчни складове. Улеснете режима, разрешете на повече търговци да поддържат данъчни складове за течни горива и гледайте как горивата рЕзко ще поевтинеят и как народът ще ви носи на рамене (щото дай му на българина да му поевтинее нафтата с 30 стинки и ще те преизбира до гроб).
Закон за акцизите и данъчните складове
Чл. 48. (1) (Изм. - ДВ, бр. 54 от 2012 г., в сила от 17.07.2012 г.) За издаване на лиценз за управление на данъчен склад се подава писмено искане до директора на Агенция "Митници", което съдържа (...):
MyTwoCents
Рейтинг: 207 ЛюбопитноА бе то ако беше такава голяма далавера да имаш данъчен склад, то защо другите големи бензиностанции не си спретнат, пък ако трябва и да се обединят, за да го направят!
@)----,--'--Явно не е проста работата, инвестицията е голяма и не се избива с цената на парите при отлагане на плащането на ДДС и акцизи.
ksarax
Рейтинг: 233 НеутралноОффф, и на тоя не му е лесно да мисли глупости за да не барат картоиграчите.
ДГБ
Рейтинг: 233 НеутралноТо реална конкуренция липсва почти навсякъде в страната, а не само в данъчните складове.Интрересно за това кой е виновен?
Федор Венедиктович Езерский
Рейтинг: 1134 НеутралноЧисто от данъчна гледна точка - акциз и ДДС Горанов е напълно прав. Няма никаква пречка "бизнесът" да си организира логистиката с цистерни всекидневно от Румъния или Норвегия, където им е кеф, и да минават през Агенция "Митници" да си платят акциза и ДДС-то при доставката. Така ще си спестят "безумно скъпите" наеми на данъчните складове
Публикувано през m.dnevnik.bg
aliera
Рейтинг: 233 НеутралноНа това недоразумение някой ще му обясни ли разликата между картел и господстващо положение ?!?
И кога ще се научи, че КЗК НЕ може да регулира цени ?!?
Аман от ....многознайковци. Все някой друг му е виновен на него.
cobourga
Рейтинг: 676 НеутралноГОРАНОВ се прави на излязъл от гората, а на ни мисли за луди...... БОЙКО Борисов отново се опита да ни ЗАБЛУДИ с проверките на крайните продавачи на горива – бензиностанциите !!! Те били виновни. Вярно, и там има мошеници, но се разбра, че този процент е много малък !!! А истинската ламя, която храним с парите си, е монополистът ЛУКОЙЛ, който е под чадъра на държавата. Да не говорим за другия чадър – над пристанището Росенец, което дори не е част от нашата територия, май......
qwertqwert
Рейтинг: 657 НеутралноДо коментар [#1] от "Free person": ------------
След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?Не съм съгласна.КЗК е с такива орязани функции,за тези складове само МФ носи отговорност,заедно с М-во на икономиката.
--------------------------------------------------
Не.
Ако има концентрация в даден сектор (над 30 % мисля беше) , точно КЗК е тази, която има правомощия да ПРИНУДИ собственика да продаде част от бизнеса, за да намали тази концентрация.
МФ има задължението единствено да дава лицензи за данъчен склад, ако собственика отговаря на изискванията, не му е работа да следи 1 склад има, или 1001.
А МИ пък въобще няма касателствот по въпроса.
qwertqwert
Рейтинг: 657 НеутралноОлел мале, то по-надолу става страшно направо ...
След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?Ма сте едни разбирачи като ви гледам
Па и със самочувствие да пишете под икономически теми
qwertqwert
Рейтинг: 657 НеутралноДо коментар [#12] от "Гражданин за Eвропейско Развитие (Реформатор)":
------------
След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?Няма никаква пречка "бизнесът" да си организира логистиката с цистерни всекидневно от Румъния или Норвегия
--------------------------------------------------
Недей така.
Значи едните (т.е. единия де... ) ще пълнят данъчния склад с кораб на пристанището или от влаковите цистерни, ще го съхраняват там без да плащат на фиска до изтегляне на количества, а другите - керван от бензиновози и плаат като попове всичко на граница....
Не напразно никой не го прави това.
primaxm
Рейтинг: 458 НеутралноЛъжат без да им мигне окото. Гнусно, нагло и долно. Типично за всички политици на прехода.
gembirdkz
Рейтинг: 233 ВеселоДо коментар [#4] от "neam_dumi":
Че кой казва имената на съратниците си бре,гледай го и ти ама.
Роси
Рейтинг: 5842 НеутралноСега е виновна КЗК.Горанов може би не помни,чия е заслугата на тези складове-в Дянков и първото правителство на Борисов.
Skydiver
Рейтинг: 204 НеутралноЦелият проблем според мен е тотално изфабрикуван. Това да сме един от пазарите с най-скъп бензин в ЕС не би ме изненадало, но на практика като го гугълнах не намирам потвърждение на това твърдение.
Проблемът като цяло е, че на световният пазар (не българският) има прекалено малко рафинерии които сега печалбите им са до тавана.
qwertqwert
Рейтинг: 657 НеутралноДо коментар [#20] от "rosiraycheva50._":
След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?.Горанов може би не помни,чия е заслугата на тези складове-в Дянков и първото правителство на Борисов.
-----------------------------------------------
Виж ти.
Аз си мислех, че Драгалевския вожд продаде Нефтохим на Лукойл, па те били тез мошеници Борисов и Дянков, маскарите му с маскари.
qwertqwert
Рейтинг: 657 НеутралноДо коментар [#21] от "Skydiver":
След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?Това да сме един от пазарите с най-скъп бензин в ЕС не би ме изненадало, но на практика като го гугълнах не намирам потвърждение на това твърдение.
--------------------------------
Най-скъпото гориво ПРЕДИ облагане с акцизи/данъци.
Резултата е такъв ,какъвто го виждаш в гуглето, защото имаме най-ниските акцизи в Европа.
Пита се в задачата защо да е най-нисък акциза, като разликата с приетото в Европа не отива в потребителя, а в бензинджиите?
Само Левски
Рейтинг: 684 НеутралноВалентин Златев привика Бойко Борисов на инструктаж
https://www.youtube.com/watch?v=WF3HZK1tTZE
regular_observer
Рейтинг: 120 НеутралноДа, регулаторът е виновен за липсата на конкуренция.
Правителството няма отношение. То усвоява пари.
Ей това е.
pentuer
Рейтинг: 902 НеутралноАбсолютен наглец....
tribiri
Рейтинг: 627 ВеселоДо коментар [#4] от "neam_dumi":
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!Путин е от съображение за пълнота предполагам! Добре че е той, та тия от ДС да си починат малко. А да! И баба яга и дядо торбалан също могат да си починат!
dkolov
Рейтинг: 233 Неутрално[quote#8:"Иван Арнаудов"]Улеснете режима, разрешете на повече търговци да поддържат данъчни складове за течни горива и гледайте как горивата[/quote]
Лично аз не знам до какво ще доведе този улеснен режим при положение че и сега нещата ми се струват лесни. В крайна сметка всяка бензиностанция си има малък склад.
Вярно трябва да платиш данъци при внос на стоки пък банките май не позволят с кредит да се плащат данъци, но все пак сега е лесно с кредит да се плащат стоките и то при ниски лихви.
При положение че това са бързо оборотни стоки мисля че при толкова много бензиностанции дето никнат като гъби изобщо няма нужда от данъчни складове.
Peni Nikol
Рейтинг: 1697 НеутралноГарван гарвану око не вади, ще си прехвърлят топката един на друг и виновни няма да има.
Да се ядосвате е равнозначно на това да държите горещ въглен с идеята да го хвърлите по някой друг.Иван Арнаудов
Рейтинг: 789 Неутрално[quote#28:"dkolov"]Лично аз не знам до какво ще доведе този улеснен режим при положение че и сега нещата ми се струват лесни. В крайна сметка всяка бензиностанция си има малък склад. [/quote]
Някои хора поддържат линия, а пък аз... поддържам окръжност.Малко са ви лаишки размислите по темата, но ако помислите още малко, вероятно ще разпознаете най-малко три проблема в тази постановка:
1. Когато ви е малък складът, не можете да купувате големи количества и респективно нямате механизъм да договорите отстъпки с доставчика на едро.
2. Когато цистерната на бензиностанцията ви играе ролята на склад, обичайно можете да доставяте гориво до нея само с камион. Ако имате отделен склад, можете да го разположите на подходящо място и да доставяте гориво до него с влак или кораб. Нужно ли е да обяснявам икономията от мащаба?
3. Когато трябва да платите акциз и ДДС на цялото закупено количество напред, това означава, че от всичките ви налични финансови ресурси трябва да заделите близо 50% за данъци и само останалата половината за фактическа покупка на суровина. Тоест, отново губите основния лост на търговеца в преговорите за покупка на едро - обема на покупката.
Представете си сега една въображаема ситуация, при която с вълшебна пръчица регулациите падат, абсолютно всички търговци на гориво (разбирай бензиностанции) се сдобиват със собствени данъчни складове и получават възможността да внасят гориво отвън с отложено плащане на акциз и ДДС. Изведнъж покупателната сила ще се удвои. Вместо безалтернативно да купуват от местния монополист, поединично или в съдружие бензиностанциите ще могат да упражняват ценови арбитраж и да купуват големи обеми вносна суровина директно на международния пазар.
Сега вече можахте ли да си представите как с облекчаване на режима на разрешаване на данъчни складове цената на дребно ще падне?
Batezuzi
Рейтинг: 177 НеутралноДанъчните складове са рожба на парламента, най-вероятно под натиска на определени лобита и едни сериозни суми са минали от един джоб в друг, за да се ограничи конкуренцията със закон.
Публикувано през m.dnevnik.bg