За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 1894 ЛюбопитноАз отдавна предрекох ,че американските либертариански лаборатории ще нападнат Германия и германската икономика !
Libertarianism is just anarchy for rich peopleBeyond
Рейтинг: 740 ЛюбопитноОт една страна ги зариват с бежанци, а от друга се опитват да им сринат индустрията. Любопитно.
TAKE THE RED PILL!focus_123
Рейтинг: 112 ВеселоГерманците в последно време хич не им върви! Налазени от хлебарки, с накърнен имидж, плащат едни пари на маляките, а връщането им не е в обозримото бъдеще. Ако бях фен на теориите за конспирация щях да реша, че има заговор да им натрият носа.
Beyond
Рейтинг: 740 ЛюбопитноАНКЕТА
TAKE THE RED PILL!Каква кола предпочитате?
1. Произведена в Германия +
2. Произведена в САЩ -
takeshi303
Рейтинг: 942 НеутралноАми същата лъжа е и с имигрантите , заповядайте ,но не им казват , че искат да ги разпределят в страни като България и Румъния.
Geoimg
Рейтинг: 374 ЛюбопитноАлчност и страх - фундаментални човешки инстинкти?
*Лауреат на Нобелова награда! ГРАЖДАНИН! БЕЗПАРТИЕН!!!Нинов
Рейтинг: 1542 НеутралноДо коментар [#1] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.чекай малко -> не мога да те позная!
В последните години именно ти написа няколко десетки хиляди поста против германските изеднчески корпорации.... и сега вместо да се радваш... бум -> вадиш нов виновник = американските либертариански лаборатории
tvi63
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#3] от "focus_123":
Еми капитализъм, не е съревнование между пионерчета, естествено че ще има ритане по кокалчетата! Но основния проблем е индивидуалното мислене, западняците са издигнали в култ индивида, и това ще бъде пагубно!
takeshi303
Рейтинг: 942 Неутрално[quote#4:"Beyond"]Каква кола предпочитате?
1. Произведена в Германия +
2. Произведена в САЩ - [/quote]
Много глупава анкета , защото примерно СУВ на Мерцедес не се произвеждат в Германия , а в САЩ.
tvi63
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#7] от "Ф.Нинов":
ами как да ти кажа, малко са ми странни германците, всичките им инвестиции в бг, са в магазини и няколко цехчета за авточасти, в софия е пълно с магазини тип немски център, в които има изложени нещо като радио, по грозно и от съветски веф, и тем подобни!
асдр
Рейтинг: 217 НеутралноНовите ценности на Германия са отказ от идентичността, от педантичността и залагане на интернационализъм и компромиси. Всичко, което има значение е растежът днес и поглед не по-далече от икономически растеж за следващото тримесечие. Внушава се, че етноса, културата, дисциплината и германската култура и цивилизация нямат нищо общо с успехите на нацията.
takeshi303
Рейтинг: 942 НеутралноДо коментар [#4] от "Beyond":
За БМВ също се отнася , за Х сериите им, произвеждат се в САЩ.
black_recluse
Рейтинг: 217 НеутралноДо коментар [#2] от "Beyond":
Любопитно е да. Как така една от най-силната и прогресираща икономика в света по едно и също време й се случва да бъдат заляти от бежанци и да загубят милиарди долари. Любопитно е, но точно за Фолскваген единствената причина, която виждам и смятам за адекватна е алчността, а не конспиративните теории. Друг е въпросът, че САЩ и подразделенията й, като Икономедия хиперболизират това нещо до такава степен, че се слага под въпрос цяла икономика.
elevation04
Рейтинг: 269 ВеселоReuters в ролята на лайномет ......
СДС
Рейтинг: 1322 Неутралнобизнес имиджът на Германия изглежда опетнен.
)?
nemo malus felix, minime corruptor..................
Ми, да, елитът в момента е генерацията "68" т.е. тези, които 1968 са били студенти, на барикадите и се бореха за един нов, по-хубав или по комунистически казано, тях си свят, в който те са отгоре, а другите, в чието име ужким са се борили, опъват каиша с пот на челото.
Какво може да се очаква от един социалист-студент, еднъл на мениджърско кресло малко преди пенсия? Разпасаност, алчност и корупция, какво друго, нови идеи ли
Индиана
Рейтинг: 426 НеутралноДо коментар [#1] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":
Едно явно мошеничество, какво да му нападаш ?
znaesht
Рейтинг: 264 Любопитное превъплъщение на съживяването на германската икономика след Втората световна война благодарение на модели като "Голф" и "Пасат".
Дневник, Дневник, кой ви ги съчинява тези глупости!? Ясно, че сте отгледани на голфове и пасати, но все пак символа и следвоенният възход на фирмата беше изкаран на гърбицата на бръмбара преди появата на всякакви голфове....
graoveca
Рейтинг: 374 ВеселоПри нас у Перник, това нема да окаже никакво влияние...бил пушил, пуши ама е "Голф" ...
И.П. пред бТВ.: ..Както всички знаят, от доста години вече работим заедно с „А за Б“,... може би в момента е най-големият донор в България..Ако американцитге не ги искат тия коли, да ни ги подарат у Перник, ние се че ги наместиме некак си...едва ли пушат повече от металургичнио завод...
СДС
Рейтинг: 1322 НеутралноДо коментар [#2] от "Beyond":
nemo malus felix, minime corruptor.От една страна ги зариват с бежанци, а от друга се опитват да им сринат индустрията. Любопитно.
................
От трета, подслушват им канцлерката, концерните им, лабораториите им...Скапай локомотива, композицията сама ще спре. Еврото им приседна, вместо да си стегната $, те серът върху Европа.
Не, САЩ не водят икономическа и хибридна война срещу, как се изказа американската дипломатка?,
фак дъ ЕЮ или нещо от сорта.
Инак САЩ напират за свободна търговия с ЕС, където да си пласират боклуците, правещи от хората плондери с бирени цицки, като царевична захар в салами и месни продукти или пилшеко месо обработено с киселина за по-голяма трайност, ммм, вкусно...
mitko11
Рейтинг: 2065 ВеселоДо коментар [#4] от "Beyond":
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван ВазовПроизведена в Япония...
mitko11
Рейтинг: 2065 ВеселоДо коментар [#18] от "graoveca":
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван ВазовКрайно време е да се заведе дело "Перник срещу Фолксваген" за подбиване имиджа на Голфа....
mdaa
Рейтинг: 785 Неутрално[quote#2:"Beyond"]а от друга се опитват да им сринат индустрията.[/quote]
Германците сами са си го разработили този софтуер. За да лъже американската система за стандарти. Бъдете обективни, моля.
graoveca
Рейтинг: 374 ВеселоДо коментар [#21] от "mitko11":
И.П. пред бТВ.: ..Както всички знаят, от доста години вече работим заедно с „А за Б“,... може би в момента е най-големият донор в България..Абсолютно....абе направо претендираме да ни се дадат безвъзмездно всички тия "измамнически" дизели. Ние че се пожертваме да ги използваме. Само така могат да измият срама от челото...
dohco
Рейтинг: 636 НеутралноКво да ви кажа... Хитлер ако възкръсне - ще му се иска да не се е раждал...
Най-добрите неща в живота идват безплатно...Кортик
Рейтинг: 2173 НеутралноГерманците са манипулирали системата за вредни газове за да постигнат по-висока мощност, без да се интересуват от вредните газове. Състезанието за високи мощности носи вредности и жертви. Интересна би била графика жертви/мощност на двигателя. Един и същ двигател можеш да обявиш за 70 кс без вредности или 150 кс (с тюнинг на софтуера).
Червена линия, червен картонzo
Рейтинг: 408 Неутрално[quote#2:"Beyond"]се опитват да им сринат [/quote]
Който каквото сам си направи никой не може. Сами си я сриват швабите.
dj x2805
Рейтинг: 112 НеутралноДо коментар [#10] от "tvi63":
. Работещи без софтуер за подаване на по-добри резултати
www.soundcloud.com/x2805Не искам да цитирам но имат и други инвестиции в заводи и т.н. Сериозни
dj x2805
Рейтинг: 112 Неутралновинаги съм се чудел в тези коли на ФВ - какво има толкова че ги продават толкова скъпо...
www.soundcloud.com/x2805Един колега (германец) разправя: "Исках ФВ шаран, бе прекалено скъп и за много по-добра цена си взех ситроен С8 със стъклен ппокрив и газова!!!!"
Петър Николов
Рейтинг: 471 НеутралноДо коментар [#17] от "znaesht":
или Транспортера.
Цяла една генерация във Щатите го беше издигнала във култ.
Alexander97
Рейтинг: 890 НеутралноИкономиката никак не ми е специалност, но знам от живота - не се ли развиваш, потъваш. Това, което ФВ са направили, е паническо действие. Конкуренцията с Тойота им изяде главата. Вероятно е поставена задача - световен концерн номер 1! С цената на всичко! Резултатът е печален!
Jessika
Рейтинг: 1159 Неутрално"серията финансови измами на водещата Дойче банк"
Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”То да е само Дойче банк...
Банките им напоследък сеят разочарование дори и сред верните си клиенти.
sa6
Рейтинг: 323 ВеселоГоляма работа. И без това скоро там ще работят само неквалифицирани арабски имигранти.
ЕвроатлантидаДойчо
Рейтинг: 665 НеутралноГерманската икономика е икономическо чудо, което нито едно математическо уравнение не може да ми обясни. По магазините виждам на касата само турчета и ученици без договори. Автомобилните заводи не назначават хора на безсрочни договори, а само на по-скъпи срочни. Луфханза и влаковете стачкуват през два месеца. Цената на труда е третата най-скъпа след Скандинавия и Бенелюкс. Явно останалият свят е много смотан, щом не може да прави по-конкурентни продукти.
лицемеркел
Рейтинг: 217 НеутралноПоръчково убийство в типичен стил. С много бруталност и изключително лицемерие.
2014г. подобна акция бе проведена и срещу ''Тойота'', с обвинение, че педала на газта /на ''Акцент'' мисля/ в някои автомобили заяждал.
Едва ли има модел и марка автомобили, които да не дават характерен дефект в някаква степен
и всеки, който е карал примерно ''Форд'' знае добре, че това съвсем не е перфектната машина.
лицемеркел
Рейтинг: 217 НеутралноЗа три дни ''Фолксваген'' загуби една трета от капитализацията си и имидж, граден десетилетия. Говори се дори за тотален колапс на бранда.
Не мисля, че това е справедливо.
Не мисля, че тази дреболия, за която се хващат прави колите марка ''VW'' по-малко престижни и качествени.
''Леман брд.'' три дни преди да срути фондовите пазари ползваше най-високия статус.
Нещо не е, както трябва да бъде.
Опитват се да ни убедят, че поради високо предлагане петролът отива от 115 на 45$.
Пазарна икономика с манипулативни пазари не е капитализъм. Това е чиста проба измама.
Конкуренция с похвати като този, с който сега затриват ''Фолксваген'' не е свободна конкуренция, а административна служебна победа.
Капитализмът на Смит остана на книга.
Това, което се случва е друго
gmalinov
Рейтинг: 694 ВеселоДо коментар [#20] от "mitko11":
GMАбсолютно...
Туриста
Рейтинг: 576 НеутралноДо коментар [#22] от "mdaa":
Глупaво излъгaхa от ФВ, имa дa се учaт нa тaрикaтлък. GM зaтрихa повече от 120 чоекa с дефектни стaртери a се измъкнaхa сaмо с 90 милионa обезщетения.
doxen
Рейтинг: 163 НеутралноГерманците са се шашнали. След като канцлерът им се *сра здраво с недомислените си исказвания, сега и ФВ се дъни здраво, а преди години и Сименс бяха замесени в грандиозен корупционен скандал. Германия Quo Vadis.
Туриста
Рейтинг: 576 НеутралноДо коментар [#35] от "лицемеркел":
Невидимaтa ръкa нa пaзaрa и комунизмa сa две утопии. Истински свободен пaзaр нямa никъде. Зa истинския комунизъм - в Бългaрия знaем от опит.
charlesdegaulle
Рейтинг: 322 НеутралноА бе, доколкото четох, става дума само за един дизелов модел. И за това, че измамата е в незначителен процент. Пишат че е до 40%, но разпределението е около 7%.
Конкуренцията е жестока, така, че чакайте още новини.
doxen
Рейтинг: 163 НеутралноАко добавим и стачките в Луфтханза и скъпите цени на билетите, които не включат нищо повече от останалите авиопревозвчи, германците ще го закъсат, от там Европа ще го закъса икономически, а след това е ясно - крайни-популисти и може би повтяряне на историята, но този път може би ще бъде като фарс или по-лошо.
proza
Рейтинг: 60 НеутралноВ САЩ марката Фолксваген е много продаваема. Като изключим Тойота и Хонда, най-често срещана експортна кола там е Фолксваген. Немците не бива да изпускат американския пазар, той е огромен. Но гафът с устройствата за газовете е недопустим. Американците са маняци на тема намаляване на вредните емисии и проверяват газовете от автомобилите доста често. Друг е въпросът, че може да има и умисъл в тази атака и да цели съсипване на имиджа на немската индустрия.
Роси
Рейтинг: 5323 НеутралноСега ще си подаде оставката Гл.изпълнителен директор,ще се извинят и след месец два ,ще е забравено.Големи компании изтеглят стотици хиляди коли от употреба заради технологични грешки и какво,нищо.След известно време е забравено.
Beyond
Рейтинг: 740 Неутралноhttp://tvevropa.com/bg/news/world/view/111068
TAKE THE RED PILL!man_un
Рейтинг: 681 НеутралноЩе уволнят виновника, ще се извинят и ще пуснат една серия на ниска цена за компенсация. И край.
dnk
Рейтинг: 225 Неутрално[quote#10:"tvi63"]софия е пълно с магазини тип немски център[/quote]
Моралът не е порок!тези магазини нямат нищо общо с немските стоки. те са просто преименовани магазини за "1 лев".
'ΕΡΕΒΟΣ
Рейтинг: 1335 НеутралноСлед 2000 година хуните си представиха,че могат да дишат без англосаксонското разрешение и сгрешиха !
Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !Lady Zeppelin
Рейтинг: 1316 Неутрално"До миналия петък марката "Фолксваген" символизираше германската инженерна индустрия и надеждност."
Je suis Charlie. Fluctuat nec mergitur.Накъде върви светът щом и германците започнаха да вършат измами?!
gobay
Рейтинг: 308 ЛюбопитноДо коментар [#44] от "Beyond":
И какво се вързва посоченият материал за бомба със скандала с ФВ?
Сова
Рейтинг: 112 НеутралноДо германска индустрия отдавна няма!
Долу евроатлантическите ценности!БМВ и Мерцедес ги правят в Южна Африка и Бразил и се стоварват с кораби в Бремерхафен, а от там тръгват вече като "made in Germany"! Аууу!
Ако колата е "made BY Mercedes" със сигурност е с негермански произход.
klati_mi_se
Рейтинг: 217 НеутралноОх, голям проблем статана. Да ви кажа истината. Аз бях в екипа на разработчиците от Фолксваген. Проекта изоставаше и бяхме над бюджета отпуснат за отдела. Всички ни притискаха да предадем проекта в обещания срок. Разходите разтяха с всеки изминал ден. По 24 часа сме били на работните си места. При предварителните тестове всико беше добре, покривахме всички параметри.
Да, ама не. Като пускаха двигателя на производствена линия, тестовете показаха, че имаме проблем с NOx емисиите. А, ся де двигателя в производство а за корекции трябваше милиони евро и 3 месеца работа. Щяхме да изпуснем срока за проекта.
Чудихме се и се маяхме, бре какво да правим. По едно време един колега вика.
- Абе дай да се обадя на наколко програмистчета от България да видим какво ще кажат.
Оказа се, че няма проблем. Анонимни програмисти/ хакерчета от Пловдив написаха една кръпка, скриха я в основния код и бяхме ОК. Значи новия код същия като стария.
Дадохме кода на няколко немско университета и колата да я тестват и те не можаха да открият кръпката.
На българските хакерчета им платиха от секртена сметка на Бахамските острови, абе всичко беше много тайно.
В официалните документи този софтуер релийс беше записан като поправка на бъгове, подобряване на параметрите на наколко сензора и т.н. Изходния код беше засекретен и забравен и бяхме ОК.
Сега се оказа, че имало нещо за което не знаехме. Шефа на екипа беше изчукал приятелката на един от колегите тайно. Този колега беше много ревнив, но по някакъв начин е рабрал и се закани, че ще си отмъсти. Може би той е пропял.
Така, че извода е, като чукаш на някой приятелката, гледай да не те открият, иначе майката си трака.
Айде на здраве!
klati_mi_se
Рейтинг: 217 Неутрално[quote#22:"mdaa"]ерманците сами са си го разработили този софтуер. [/quote]
Не за целта бяха наети български прогрмистчета/ хакерчета!
Кортик
Рейтинг: 2173 НеутралноСпомням си за софтуерен проблем с ценрофугите за обогатяване на уран в Иран. Центрофугите бяха немски но софтуера беше хакнат много професионално. И в този случай нещо намирисва на профисионална намеса.
Червена линия, червен картонskara
Рейтинг: 793 РазстроеноСефте комендатски!
Прави каквото трябва, да става каквото ще.Че тя винаги германската индустрия се е държала на ниво благодарение на подкупите!
Колко скандали има със Сименс (още от основаването), Тисен, Круп, Мерцедес (Китай и Раша) и ред други по-малки.
Но благодарение на дисциплинираност на електората нищо не е във състояние да наруши образа на тевтонеца вътре във самата Германия. Дори Шредер не успя.
Докато има германци ще има и проблеми! По-големи проблеми отколкото със евреите.
skara
Рейтинг: 793 ЛюбопитноНе знам по каква причина за германците се смята, че са неподкупни и честни?
Прави каквото трябва, да става каквото ще.Че още със битката в Тевтонската гора са доказали, че не трябва да им се вярва!
не бяха ли германци ортаците на нашичкия, дето не го осъдиха, за дъртите машини, дето ги продадоха за нови?
Ми само от филмите на СССР-то за войната се вижда, че 9 от 10 германци за били агенти на Сталин
znaesht
Рейтинг: 264 НеутралноДо коментар [#29] от "Петър Николов":
Да ама това по-скоро в САЩ. По късно дигнаха и завода в Мексико специално за американския пазар. Минибусът тогава май се казвааше Караввел, а Транспортера дойде по късно.
Ватник
Рейтинг: 112 Неутрално[quote#1:"comandante vs либерални ентусиасти&корпократи"]американските либертариански лаборатории[/quote]
Every cradle is a grave.Пич ама ти сериозно ли? Кое му е либертарианското на един от най-регулираните пазари в света? Днес в САЩ 50 цента от всеки долар се контролират от правителството. Америка отдавна не е това, което беше през средата на миналият век. Либертарианство...хахаха
historama
Рейтинг: 635 Неутрално[quote#34:"лицемеркел"]и всеки, който е карал примерно ''Форд'' знае добре, че това съвсем не е перфектната машина. [/quote]
но не прави каталози с перфектни данни.
historama
Рейтинг: 635 Неутрално[quote#4:"Beyond"]АНКЕТА
Каква кола предпочитате?
1. Произведена в Германия +
2. Произведена в САЩ -[/quote]
не ми стана ясно ще ми подаряваш, или ще ми продаваш?
АНКЕТА (аз ще съм по-коректен, ще сложа цената)
Какъв часовник предпочитате? (ама ще го платите ли?)
1. Произведен в Швейцария (Omega - 10 000 BGN);
2. Произведен в Швейцария (Swatch) - 250 BGN
3. Произведен в Япония (SEIKO - 1 200 BGN);
4. Произведен в Япония (Casio - 200 BGN);
shumkar
Рейтинг: 329 Неутрално[quote#1:"comandante vs либерални ентусиасти&корпократи"]че американските либертариански лаборатории ще нападнат Германия и германската икономика ! [/quote]
лошото е, че германските фирми нападнаха европейските. Някои няма да им го простят, особено с тази измислица за съвършените поостарели TDI двигатели.
Петър Николов
Рейтинг: 471 НеутралноДо коментар [#56] от "znaesht":
istory-of-the-beloved-vw-campervan/
http://jakartavwcampervan.com/2014/07/22/a-brief-h
Ами едни го водят VW Van, други VW Transporter, трети Caravelle.
Но е VW T1 и VW T2. Просто са символ на цяла една генерация.
Lemmy
Рейтинг: 845 НеутралноТаман след дълга пауза дойчовците започнаха да съживяват дизеловия пазар зад океана и пак, хо-ооп изакаха се на метеното. Лошото е, че заради дизеловата измама, хората ще бягат и от бензиновите модели. И без това прехвалената марка сега ще претърпи сериозно крушение на американския пазар.
deutschwagen
Рейтинг: 811 НеутралноДо коментар [#60] от "shumkar":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Кое е измислица?
znaesht
Рейтинг: 264 ВеселоДо коментар [#61] от "Петър Николов":
Благодаря! Не знаех тези подробности. Повече се ръководех от лични спомени и впечатления...
historama
Рейтинг: 635 НеутралноТоку що прочетох една интересна статия от "Економист" ews239652.html
http://www.mediapool.bg/tsenata-na-bezdeistvieto-n
САЩ се тревожат от случващото се в Сирия повече от Европа, а Меркел продължава да е неадекватна (не го ли прави нарочно), не че Оланд е по-адекватен.
Започвам да се безпокоя за БМВ.
shumkar
Рейтинг: 329 Неутрално[quote#63:"deutschwagen"]Кое е измислица? [/quote]
Вероятно не си ми прочел постинга.
Измислица е, че поостарелият TDI двигател е съвършен.
Всъщност винаги може да се спори коя концепция е по-добра, и дали новото поколение дизели на Мазда с ниска компресия 14:1 е най-доброто решение!
Всъщност новото решение са електромобилите, и някои хибридни модели, макар че тепърва ще се търси оптималното съотношение на мощностите на монтираните електромотори и ДВГ. Всъщност винаги най-напредничавото идва от Северна Америка, а германското инженерно изкуство опря до фалшификати.