За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Още по темата
Още от Компании

Съдържание от "Visa България"
Красимира Райчева: Visa развива у учениците умения за осъзнато боравене с пари и информация в дигиталното пространство

Съдържание от Henkel
xmm
Рейтинг: 744 ЛюбопитноЕ нали Лукарски казА,че инфраструктурата ни е добра?!
karabastun
Рейтинг: 1164 ЛюбопитноА обясниха ли им колко е прието в България да се връща ''ресто'' на отговорните държавни служители по такива инвестиции ?????
[email protected]Fred
Рейтинг: 541 НеутралноАман от тази инфраструктура, почват да стават досадни вече.
Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.Необходима е но не може и не трябва да става ЕДИНСТВЕНА цел и приоритет. В инфраструктурата направиш магистралата и край на работните места по нея, еднократни са, нито нещо се произвежда да се изнася. Трябват ни инвестиции които отварят работни места с висока принадена стойност, да има износ с валутата от който да се покрива вноса, покрай тях да се оформят клъстери с обслужващи производства и нови работни места. ТАМ трябва да се насочат усилията на държавата.
С тези магистрали единствено ББ пълни коремите на няколко крупни олигарси но икономиката като цяло не се развива, буксува на едно място. Това което казва ББ на китайците е "Елате да изсипете няколко милиарда в джоба на КОЙ и компания с няколко магистрали че ги отрязаха с "Южен поток" и са нервни".
Daria
Рейтинг: 402 НеутралноНека дойдат - мутрите и доганци ще ги оберат за вчас. После Цацаров ще им спретне едно делце и по живо по здраво на измисления от Тиквата влак стрел обратно за Шанхай.
Petleshev
Рейтинг: 2972 НеутралноСамо дето не ми стана ясно с, какво ще мотивират китайските другари, че да наливат пари в ЖП линии и магистрални отсечки, с нищожен за техните разбирания трафик и натоварване...?!
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...Daria
Рейтинг: 402 НеутралноДо коментар [#5] от "tww09306483":
Няма нужда да ги мотивират - това мероприятие е екскурзия платена от матряла. Сега малко ПиАр алла бала, влакове стрели, няколко милиарда Катар - 2 . Колкото милиарда инвестиции дойдоха от Катар толкова и сега.
navy
Рейтинг: 1047 ВеселоДо коментар [#3] от "Fred":
Шлосер от ВМЕИ "Ленин" ТМММ - 8-ми разрядАко това което си написал означава ,че си почнал да поумняваш адмирирам!
[quote#3:"Fred"]В инфраструктурата направиш магистралата и край на работните места по нея, еднократни са, нито нещо се произвежда да се изнася.[/quote]
Николай Теллалов
Рейтинг: 640 Неутралное, тез двамцата отчетоха дейност, за да си напишат коледни бонуси.
властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюциниратДа не ги мислим.
Публикувано през m.dnevnik.bg
foxa5
Рейтинг: 221 НеутралноМосковски и Павлова поканиха китайски компании да инвестират в инфраструктурата на България
Голяма екскурзия си спретнаха нашите.
Така ли? И китайските компании кво казаха?
cinik
Рейтинг: 2653 Неутрално[quote#5:"tww09306483"]Само дето не ми стана ясно с, какво ще мотивират китайските другари, че да наливат пари в ЖП линии и магистрални отсечки, с нищожен за техните разбирания трафик и натоварване...?![/quote]
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“С една държавна гаранция например, на цената на малко ядове с ЕС, когато дойдат въпросите защо е нямало търг или конкурс. Но както осъмнахме днес с 50 милиона евро, пласирани на 4% лихва, така и утре няма да се изненадаме, ако...
foxa5
Рейтинг: 221 НеутралноДо коментар [#3] от "Fred":
++++
Съгласен, взеха да се оливат.
Petleshev
Рейтинг: 2972 НеутралноДо коментар [#10] от "cinik":
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...Че, за какво да идват, да проверяват тези ПЧП от ЕС...? Парите на са от ЕС. Какви търгове, какви конкурси, който вади парите, той поставя условията! Дори и да се стигне до нещо такова, външен инвеститор няма да се остави нашите тарикати да му се качат на главата и да го баламосват! Нашите топ-строители, няма да припарят до обект, няма кой да ги уреди! Ще дават рушвет на такъв инвеститор ли? Ха-ха!
Доколкото си спомням, с тези предложения се мъчеха да предизвикат и някакъв интерес в Катар, ама нещо не се получи! Само агнетата са забравили, да предложат! Просто, ще отчетат още една разходка и обратно...!
Роси
Рейтинг: 5408 НеутралноКазаха ли им ,срещу колко процента.
lefkovitz
Рейтинг: 221 НеутралноСбъркана работа! Основните магистрали трябваше да бъдат построени чрез ПЧП, а второстепенната транспортна мрежа от европейски фондове. Инвеститорите търсят възвращаемост, която зависи и от пътникопотока.
Доколкото се вижда, важното е да се симулира активност. Някой пак нещо ги е налъгал. Я някоя врачка, я някой астролог, я Димитър Абаджиев.
regular_observer
Рейтинг: 114 НеутралноНяма производство, няма образовани хора, няма идея за смислен бизнес.
Евра се сипят като дъжд. София - Перник - Радомир 360 млн, магистрала Хемус......
Малоумие!
citoyen
Рейтинг: 694 НеутралноЛюбимата ми тема - как България ще очарова китайците с нейния потенциал! Някой вярва ли на ''вълшебници'' днес? Ще броите пилците наесен или напролет. Колкото хората видяха инвестиции от Дубай, Оман и т.н. и т. н.