За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
404
Рейтинг: 65 РазстроеноВместо да си платят тези 30 мил евракис, ще им дадат летището на концесийка, споко. А като вземат на концесийка летището, вашите такси ще се утроят.
Вие това го знаете, ние също, те също.
alehandro77
Рейтинг: 126 НеутралноSofia airport без коментар...
Корупцията е новия социализъм! Нямаш връзки, нямаш пари.virtual brain
Рейтинг: 705 ЛюбопитноЕ как така Сикаджията Бочко да не крепи другарите от ТИМ с нашите пари, а?
БЕЗполезен идиотгарата
Рейтинг: 237 НеутралноДобре дошли в Европа, мутри!
Тук има правила.
Nikoi
Рейтинг: 524 Неутралнодобре ,че са западняците ,да ни открехнат за българските ни практики ,летище София е най лошия пример за летище ,особено ако попаднеш там нощем и се налага да си вземеш колата от единия или другия терминал ,рекет и никакъв транспорт ,от години го отбягваме
есе
Рейтинг: 805 НеутралноТия от Райънер още не са дошли и вече започнаха да раздават фасони и да плюят по конкуренцията.
Максо
Рейтинг: 918 НеутралноКаква глупост е всичко описано, не е истина! Някаква частна измислена нискотарифка ще държи сметка защо на националния превозвач
Е какво ви влиза в работата на вас какви са отношенията между "България Еър" и "Летище София"?
Много гнусно поведение демонстрират ирландците, те затова никъде не ги обичат!
Sic transit gloria mundi...Това е все едно аз да сезирам домоуправителя, че съседката гледа трева на балкона
Donaudampfschiffahrtsgesellschaft
Рейтинг: 922 НеутралноМутромилиционерите отдавна са тандем с тимаджиите. Факт!
A lie can run round the world before the truth has got its boots on. Terry PratchettАко тизи продължава да си отваря устата, до една година ще отлети от Територията заедно с всичките си самальоти.
Публикувано през m.dnevnik.bg
гарата
Рейтинг: 237 НеутралноОт столицата на Абсурдистан е по-евтино да се лето до Италия и Англия, от колкото до Варна (тимаджийска губерния).
EU defender
Рейтинг: 919 НеутралноПравилно, бой по ТИМ.
The best way to predict the future is to invent it.Юмжагийн 7-балов
Рейтинг: 8 НеутралноАко България еър не са платили, значи са имали солидна причина.
В същата ситуация и Райънчо не би платил.
джендър NATO generals
Рейтинг: 651 Гневно[quote#0:"статиа"] О'Брайън призова управляващите да не правят тази грешка, която е допусната в миналото с летищата в Тирана, Тбилиси, Ларнака и Атина. Сега там се налага държавата да плаща на авиокомпаниите, за да кацат там, което е друг вида държавна помощ за сметка на данъкоплатците, обясни директорът. Той даде примери, че правителството в Атина плаща по 8 евро помощ на авиокомпании на пътник, в Тбилиси субсидията е 50 евро, а за порта в Ларнака - 22 евро. [/quote] те десните само това могат -да пълнят частни джобове за сметка на данъкоплатеца!
Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на токalieng
Рейтинг: 409 Неутралноняма какво да го мислят, да действат.
гарата
Рейтинг: 237 НеутралноДо коментар [#7] от "Максим Александров":
Летище София я държаввно.
А собствениците БГ еър са ТИМ. Те не понасят конкуренцията. Потърпевши сме всички НИЕ.
wisedown
Рейтинг: 237 НеутралноВсички мутренски бизнеси са обречени на провал и фалит в свят с отворени пазари и конкуренция.
ТИМ и будка за вестници не могат да изкарат на печалба, ако нямат монопол осигурен от разградения двор, който наричаме държава.
Репей
Рейтинг: 120 НеутралноТочно пък тия ирландски тарикати ще ми реват против държавна помощ..... когато не е получена от тях, обаче.
yanair-ordered-to-repay-10m-in-french-state-aid/
Тук вече банват и със задна дата: "Вашият достъп до форумите на Икономедиа е автоматично ограничен за 24 часа (до 12:05 часа на 18 Мар)."http://www.euractiv.com/section/competition/news/r
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
gench
Рейтинг: 824 ЛюбопитноДо коментар [#7] от "Максим Александров":
Я пак за "националния превозвач"???? Частна компания на варненски мутри, какво общо има с държавата и защо трябва да е с преференциални условия, че нещо не схващам логиката ти?
гарата
Рейтинг: 237 НеутралноЗабелязвам доста тролс под всяка статия, в която се намесва ТИМ.
Хайде пребройте се (-).
laik87
Рейтинг: 201 ВеселоДо коментар [#6] от "Алфонсо":
Голяма конкуренция са 5-те самолета на тимаджиите
джендър NATO generals
Рейтинг: 651 Неутрално[quote#0:"статиа"] даването на концесията срещу най-високата получена оферта ще доведе до по-високи такси, стагнация и разходи за данъкоплатците, за да се стимулират авиокомпании да кацат на съответното летище. "Това е факт в Ларнака и Тбилиси. Държавата прибира висока такса от концесията и в същото време плаща на превозвачите, за да ползват летище, [/quote] обобщи О'Брайън.
Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на токесе
Рейтинг: 805 НеутралноДо коментар [#14] от "гарата":
С какво сме потърпевши? Че все още има български превозвач ли? Дай да ги закриваме и тях и да лижем задниците и да плащаме само на чужди компании. А при тях, повярвай, няма да ти е по-евтино и после ще ревеш да се махат.
carmello
Рейтинг: 878 ГневноДо коментар [#1] от "404":
До коментар [#4] от "гарата":
До коментар [#6] от "Алфонсо":
До коментар [#7] от "Максим Александров":
абе вие тъпи ли сте или кво ??? става въпрос за нелоялна конкуренция и Райън са съвсем прави- за тях е най- лесно вместо да се опитват да правят нормален бизнес в Мутристан, да си кажат абе я си &&& майката и да ви оставят на БГ еър, които като монополисти да ви гърбят 700 лева еднопосочен билет до Лисабон, докато с Райън би бил 100 лева....
много прост матрял вирее на територията, много !
Юмжагийн 7-балов
Рейтинг: 8 НеутралноВчера си купих билет Варна-Париж-Варна през София, за около 210 евро с България еър. Офертите на другите авиокомпании, дори бяха почти двойно по-високи. Обслужването им се подобри, няма нищо общо с това преди 7-8 години, говорят ти на български, красиви млади стюардеси, българският самолет е българска територия, на борда на България еър си в родината.
джендър NATO generals
Рейтинг: 651 НеутралноДо коментар [#17] от "Бойко подмазвачев": [quote#17:"Бойко подмазвачев"]какво право има да се меси в чужди търговски отношения?[/quote] като всеки исктински десен, защитаваш възможността за огромен ПОДКУП при концесия, срещу задължения за държавата!
Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на токгарата
Рейтинг: 237 Неутрално[quote#22:"Алфонсо"]С какво сме потърпевши? Че все още има български превозвач ли?[/quote]
Потърпевши сме от това, че няма конкуренция при вътрешните полети. За всички пътници е по-добре две чужди компании от колкото една българска.
Аман от псевдо патриотизъм!
smg101107218
Рейтинг: 148 НеутралноПък Райънер ползват общинска помощ на пловдивското летище ...
fortunes
Рейтинг: 746 НеутралноТия ирландци не знаят ли с кого си имат работа??? Това е ТИМ+Вожд, бе! Местните мутри, пардон, бизнес и правителствени лидери ще ги убедят набързо да се чупят към Ирландия. Така искат умните и красивите!
Публикувано през m.dnevnik.bg
vestonosec
Рейтинг: 854 НеутралноДо коментар [#26] от "гарата":
Абе гара, в капитализъм живеем. Ти като експерт по гарите, може и да се кефиш на БДЖ, ама дали има смисъл да има повече или по-евтини вътрешни полети? Народонаселението е бедно, няма пазар за полети Пловдив - Търново или Русе-София... Ако не бяха БГ-еър, нямаше да има и София-Варна... Така че ирландците да си летят до Пиза и Пловдив, такова им е нивото, но да не се правят на Лили Иванова ☺
qwertqwert
Рейтинг: 669 Неутрално"Смятаме, че не е честно една компания да не плаща, а от другите да се изисква това"
След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?---------------------------
Безспорно !
Bogdan Hristov
Рейтинг: 688 НеутралноНе съм фен на хищни бизнес структури като Райънеър, но в случая на такива не им пука да казват на глас неща, които в България шушукаме.В София нещата общо се оправят и ще стават все по добре с капацитети ,дестинации, цени . На морските летища обаче липсата на смислени лоу кост капацитети все по тежко се усеща. И затваря още повече омагьосан кръг на ниска хотелска заетост и къс сезон. Особено за по малки и семейни хотели.
p
Рейтинг: 409 ВеселоДо коментар [#6] от "Алфонсо":
, с политическо влияние и протекция на всички нива в държавата.
Ти сериозно ли мислиш, че Bulgaria Air може да бъде конкуренция на някого изобщо?
"Ирландците" както ги наричаш, всъщност ти показват колко те крадат мутрите от ТИМ
felipeeee
Рейтинг: 786 НеутралноЩо за глупости са това? Задължението на националния превозвач е разсрочено от Министерство на туризма. Тия за какви се взеха, че започнаха от далеч да раздават правосъдие, без да са наясно със ситуацията?
bezsmyrtenRob Roy
Рейтинг: 688 ВеселоНискотарифните на това разчитат - черен пиар и евтина реклама. Така ли се прави бизнес, да ходиш да обясняваш каква ти била конкуренцията. Да си гледат авикомпанията, да си подобряват условията, стига с тия жалки рекламни кьорфишеци.
carmello
Рейтинг: 878 Любопитно[quote#24:"Циклонален вихър"]Вчера си купих билет Варна-Париж-Варна през София, за около 210 евро с България еър. Офертите на другите авиокомпании, дори бяха почти двойно по-високи.[/quote]
аре бе, замисли се защо с Уиз е 100 евро София- Париж- София, а ти си платил 210 от тимаджиската столица (нали, освен че реално сигурно на 4-ма човека на месец им трябва директен полет Варна- Париж)
zxp53317185
Рейтинг: 1653 Неутрално...ааа така не може! За ТИМ или хубаво или нищо!
p
Рейтинг: 409 ЛюбопитноАз например по-скоро ще ида с автобус до Истанбул от колкото да налея пари в бездънната яма Bulgaria Air, която на всичкото отгоре има и ужасно обслужване.
Максо
Рейтинг: 918 ГневноДо коментар [#23] от "carmello":
Sic transit gloria mundi...Ми не, не съм тъп. Просто тук ситуацията е "на крива ракета космосът и пречи"... Райън са мегазле като компания, но, разбираш ли, от всички авиокомпании, опериращи на летището, само на Райънеър, които дори не летят до София, само на тях им пречи Бг Еър, не на Бритиш, не на Луфтханза, не на Иберия, дори не и на Уиз
Юмжагийн 7-балов
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#35] от "carmello":
Уиз на кое летище ще те зареже около Париж? И колко пъти ще си удариш колената в предната седалка?
И да, предпочитам с български самолет да летя.
cinik
Рейтинг: 2857 НеутралноВ същото време правителствата търсят от около 10 години едни 5 милиона лева, за да довършат естакадата до Терминал 2 на същото летище. Да пъплиш всеки път след тировете от околните складове, минавайки между ръждясалите стълбове на незавършения строеж - гледката спокойно може да послужи като емблема на корупцията в България.
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“Генералната управленска линия е транспортът да бъде достоен заместник на енергетиката. Ако търсите следващия АЕЦ Белене, фотоволтаици и Цанков камък - тук ги търсете, защото такива са указанията отгоре.
boras
Рейтинг: 237 ВеселоПоне се видя как Райънер си представят навлизане на нов пазар. Явно са прекалили с ирландското, ирландците
gench
Рейтинг: 824 ВеселоТук колко ТИМаджийски тролове изпълзяха, направо не е истина... веселото е колко са очевадни платените герои
Колкото и да ви плащат, колкото и да ви подреждат да пишете, изпята ви е песента... една от скритите ползи на дигиталната революция... а ченгеджийницата трудно учи нови номера, малко като със старите кучета
felipeeee
Рейтинг: 786 НеутралноДо коментар [#37] от "abdul15":
bezsmyrtenПолети до Истанбул от София предлагат 18 авиокомпании, но ти иди с автобус, да спестиш някой лев за баклава.
fortunes
Рейтинг: 746 Неутрално"О'Брайън отказа да назове имената на хората с представителите на управляващите, с които в крайна сметка се срещнали, и какво са отговорили на изказаните опасения."
Отговори ли са "Дай за Баце ни комисионна, чИ дЪ нИ дойдИм при вас!"
Публикувано през m.dnevnik.bg
cinik
Рейтинг: 2857 НеутралноНо за таксите не е прав. Такси се намаляват, като държавата пусне още 2-3 концесии за летища около София.
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“дерибеев
Рейтинг: 1462 Любопитнодокато станат 50млн $ има време . ще има и изненадани .... летище софия загуби арбитраж и дължи 44млн $ . дали пък няма цесия ...
всеки коментар може и ще бъде използван срещу васdidko8
Рейтинг: 746 НеутралноТези от Райънеър по-добре да захванат да вдигнат малко нивото на обслужване на пътниците, че е трагично в момента, вместо да се занимават с нападки към конкуренцията. Май бързо прихващат от нашия манталитет и гледат повече в чуждата чиния.
228
Рейтинг: 122 НеутралноДо коментар [#17] от "Максим Александров":
Уважаеми, ако за момент спрете да говорите общи приказки в стила на Патриотарския фронт и се запознаете, ще видите, че според правилата на междундародната асоциация за въздухоплаване, вид държавна помощ, която не се допуска е когато един собственик оперира летище и авиокомпания. Така както е във Варна и Бургас. С подобен мотив големите американски превозвачи заведоха иск срещу компаниите от Залива, защото навсякъде собственика на летището и на авиокомапнията е един, което влияе на цени, разпределение на времеви слотове и места за паркинг. В София очевидно става дума за някаква особена търговска договореност. Застанали сте в защита на България еър, но все пак имайте малко повече търпение. Компанията за съжаление се държи все повече като нискотарифна с маниер към клиентите сякаш сме длъжни за услугата, която ни предоставят. Този спор няма да продължи много още, ако вие летите поне малко по-често с България. Прав сте, че О'Брайън си гледа интереса, но мислите ли, че триото от Варна, водено от Иво Каменов го е еня за вас?
gogo2011
Рейтинг: 808 Неутрално"Смятаме, че не е честно една компания да не плаща, а от другите да се изисква това", заключи О'Брайън.
И аз така смятам. Но реалността е друга. За някои клиенти позволявам разсрочено плащане, за други - задължително авансово. Да стават с приятели с когото трябва в държавата ако искат и да си издействат отсрочване.
Иначе не знам наистина защо не си плащат - в последно време дори редовно не са на ръкав тарикатите и не виждам с какво се различават от нискотарифна компания.
Димитър
Рейтинг: 682 НеутралноБраво на Ryanair. Така трябва.
p
Рейтинг: 409 НеутралноДо коментар [#43] от "felipeeee":
По-добре с автобус от колкото с BG Air
carmello
Рейтинг: 878 Неутрално[quote#39:"Циклонален вихър"]Уиз на кое летище ще те зареже около Париж? [/quote]
на Бове, има шътъл до центъра на Париж който отнема 60 мин, но ако цената е 2 пъти по - ниска си преценяваш дали 60 мин струват 100 евро повече...
[quote#39:"Циклонален вихър"]И да, предпочитам с български самолет да летя.
[/quote]
български самолети няма, има бг пилоти- такива са и тези в Уиз които летят от България
Димитър
Рейтинг: 682 НеутралноИнтересен е и подхода на министерство на транспорта.
Московски е твърде хай да се среща с такава голяма транспортна компания, затова със зам.министър. Зам.министърът и той е явно хай.....
Ей нещастници в министерството.......секретарките на Ryanair ще се посрещат от министрите ако трябва и кафе ще им правите........така се привличат чужди инвестиции ....даа......
evelin_m
Рейтинг: 688 ЛюбопитноЩе платят, само когато те си решат
!
fortunes
Рейтинг: 746 НеутралноКато стана дума за ТИМ+Вожд, нека си припомним как Вождът беше свален през 2013:
https://youtu.be/xhFqPIiihb0
След това умните и красивите мекерета плюха в лицето на този национален герой като върнаха Мутрата на власт! Пфу!!
Публикувано през m.dnevnik.bg
ivanchoLA
Рейтинг: 1441 ВеселоAбцелютно са прави веднага да се осъди държавата и да вкара ред. До БГ с наи-шантавите и скъпи полети ...
#notmypresidentAmericans strive for excellence, Europeans for mediocrity ... да не би цоциализъм играло, не би чудо видяло (c) ivanchoLA2012shepprd
Рейтинг: 237 НеутралноРайънер пак се мъчат да излюпят нещо... Ами няма как да стане, колкото и да се реве наляво-надясно в крайна сметка клиентите винаги ще предпочитат качествено обслужване пред "ниски цени". Те днеска стъпиха на пазара и вече го раздават като Волен Сидеров... Ирландци ли са, шотландци ли са не знам, ама им личи че говорят наизуст и се мъчат да блеснат с нещо, че да ги забележи някой. Само Брюксел да не вземе да се заяде с Райънер за нелоялна конкуренция, че с тия подбити и подвеждащи цени ще стане проблем.
boras
Рейтинг: 237 ВеселоДо коментар [#50] от "Димитър":
Всъщност не се прави точно така но това си е техния начин, разчитат да им се клекне като започнат да заплашват с Брюксел. Хубаво са проучили манталитета на дребните ни душици
qwerty
Рейтинг: 860 НеутралноБтковците я играят отлично тази игра и на мутрантите песента е изпята.
Че даже електората ще плати и обезщетение на Райънеър.
Време е да се включват ура-патриотите и да ни доказват колко калпави са Райънеър.
gogo2011
Рейтинг: 808 НеутралноДо коментар [#39] от "Циклонален вихър":
УИЗ са мизерна компания - тясно в самолетите, неудобни летища, лоша организация на качването в самолетите. При последния ми полет с тях, на нашето летище, бяха наредили три автобуса, като нито един от тях не тръгна докато не се качиха всички пътници - да се чуди човек какъв е смисъла от приоритетното качване. И тъпчат хората така редовно в автобус ли или в някакви зони след проверката на билетите преди качване в самолета - като в кошара. Да не говорим, че ако вали, си мокър задължително.
А България Ер са не по-добри. Цените им не са никак ниски. Специално до Париж пък - въобще. А самолетите също са тесни, с малко разстояние за краката, седалките не се регулират. За едната вода и сандвич не си заслужава да бъдат предпочетени. А и в последно време редовно превозват с автобуси вместо да спират на ръкав. Така че, за мен няма как да са предпочитан превозвач, колкото и да ми се иска да ги подкрепям.
felipeeee
Рейтинг: 786 НеутралноЦялата тази помия май започва да се излива заради предстоящата концесия. Нищо ново за България. Тук се разчита на очернянето. Даже и чужденците започнаха с българските пинизи от рано. Само не разбирам защо не се споменава истината, че има договор с министерството и задълженията се плащат разсрочено по него, вместо да се залага на спекулации.
bezsmyrtencarmello
Рейтинг: 878 ВеселоДо коментар [#57] от "SanRemo":
)
браво бе трол, това ти е първият коментар от този профил, честито
carmello
Рейтинг: 878 Неутрално[quote#60:"gogo2011"]При последния ми полет с тях, на нашето летище, бяха наредили три автобуса[/quote]
не ти ли идва на акъла случайно, че глупостта с автобусите е по вина на летището, което няма ръкави на Терминал 1 ?
cinik
Рейтинг: 2857 Неутрално[quote#19:"гарата"]Забелязвам доста тролс под всяка статия, в която се намесва ТИМ. [/quote]
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“Опоределено използват услугата "оптимизация на читателско възприятие". Общото между всички, които са стигнали до нейната употреба, е че вече са или в небитието, или са пълни маргинали. КТБ, Орешарски, Бареков, Кутев...
gogo2011
Рейтинг: 808 НеутралноДо коментар [#62] от "carmello":
Явно схемата е такава - да вдигнат малко рейтинга предварително с препоръчване на статии и така да не се набиват на очи. А когато трябва се включва.
gogo2011
Рейтинг: 808 НеутралноДо коментар [#63] от "carmello":
Идва ми на акъл, че Терминал 1 е избран от самата авиокомпания за да спести пари, в което няма лошо. Не очаквам от нискотарифна компания да каца на ръкав. Но не приемам и извозване като добитък. Ако са ти нужни още разяснения ми кажи.
ВаняХр
Рейтинг: 860 НеутралноМного интересно, как вместо навлизайки на пазара да рекламират собствения продукт, въпросните започват да нападат други авиопревозвачи по всевъзможни начини. Явно са преценили, че това е печеливша стратегия, но когато продукта ти е лош, назависимо на колко ниска цена го предлагаш то той просто ще бъде отхвърлен от пазара.
carmello
Рейтинг: 878 ВеселоДо коментар [#65] от "gogo2011":
мда, няма кво да се морят да пишат коментари, с един клик препоръчваш статия и вдигаш рейтинг.....
ма нали, ние не ядем доматитУ както викат във Варна с колците
modus operandi
Рейтинг: 237 ВеселоРайънер дето искаха да си возят клиентите прави, изведнъж взеха че се загрижиха за чуждите самолети. Смях.
neur_skandalizira_s_ideia_za_samoleti_s/
http://www.dnevnik.bg/sviat/2010/07/03/927262_raiu
wisedown
Рейтинг: 237 НеутралноДо коментар [#29] от "vestonosec":
Пълна глупост, полетите WizzAir София-Варна бяха три пъти по-евтини от мутренските, бяха винаги пълни и биеха всички други методи за транспорт като отношение цена/качество. Само дето мутрите не обичат конкуренцията и успяха да им извият ръцете и в крайна сметка ги изгониха, осигурявайки си монопол по линията.
gogo2011
Рейтинг: 808 НеутралноДо коментар [#70] от "wisedown":
С горивата е същата работа - може ли собственикът на рафинерията да държи и акцизите складове? Всеки конкурент ще бъде смачкан.
Дундурук
Рейтинг: 122 Неутрално[quote#42:"gench"]Тук колко ТИМаджийски тролове изпълзяха, направо не е истина... веселото е колко са очевадни платените герои[/quote]
Не са тролове. То е голяма структура туй съмнително нещо и имат много хиляди служители, които се чустват длъжни да си защитят хляба ( добри пари май им дават ). Жалко за такива хора, щото останалите българи страдат от подобни групировки.
black_recluse
Рейтинг: 237 НеутралноТова същата компания, която пести от гориво в самолетите си ли е? Бих помислил няколко пъти преди да се кача не техен полет.
omii-ot-gorivo_NDAxMjs3Mg==.html
„Райънеър” на съд заради икономии от гориво
http://novinar.bg/news/rajanear-na-sad-zaradi-ikon
Хриси
Рейтинг: 1441 Весело[quote#29:"vestonosec"]Ако не бяха БГ-еър, нямаше да има и София-Варна... [/quote]
Some say the end is near, Some say we'll see Armageddon soon, I certainly hope we will, I sure could use a vacation from this bullshit three-ring circus sideshow.А, въх!
Аз пък съм летяла София-Варна-София за 54 лева с ... Уиз еър. Но това беше преди тимаджиите да заграбят морските летища и да прогонят конкуренцията.
NicK
Рейтинг: 180 Весело[quote#3:"virtual brain"]Е как така Сикаджията Бочко да не крепи другарите от ТИМ с нашите пари, а?[/quote] - съдейки по многобройните минуси на Вашият коментар е явно, че много хора се радват, че Бочко крепи и ТИМ и Пеевски и още ред държавни капиталисти - това са капиталисти, които ако не е държавата, да смучат от нея са за никъде...
Да разкараме статуквото - ГЕРБ, АБВ, ДПС, БСП, ПФ, за да остане държава в България!Затова и статуквото винаги печели изборите - зависимите от тях са мнозинство в държавата, а продуктивната част е малцинство, да видим до кога обаче ще търпят!
NicK
Рейтинг: 180 Любопитно[quote#45:"cinik"]Такси се намаляват, като държавата пусне още 2-3 концесии за летища около София. [/quote] - къде и кои са тези летища???
Да разкараме статуквото - ГЕРБ, АБВ, ДПС, БСП, ПФ, за да остане държава в България!convince
Рейтинг: 925 НеутралноТ И М олигархичните от гр. Варна, "Химимпорт"неокомуноподобията, Боковит партньор на карти, който много лъже, държащ порциите на руският "Лукоил" у нас, както и други систематични посткомуно конвергенти на правителствена подкрепа, чрез лобитата на ГЕРБ, ДПС, БСП, АБВ в Парламента създават целия икономически и политически климат в България.
До тогава, така!
cinik
Рейтинг: 2857 НеутралноДо коментар [#76] от "NicK":
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“Има ли технически трудности за летище по средата между София и Пловдив? 1000 декара нива ли липсват?
роджър
Рейтинг: 868 ЛюбопитноБаси навалицата тука станала
https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRgconvince
Рейтинг: 925 НеутралноДо коментар [#1] от "404":
Да де, ама самолетчеата, ше ги зимаме у съседите, най-вече от Букурещ и Истанбул!...
Ще обслужват "концесионерите" най-вече кацащи.
NicK
Рейтинг: 180 Неутрално[quote#78:"cinik"]Има ли технически трудности за летище по средата между София и Пловдив? 1000 декара нива ли липсват? [/quote] - технически трудности няма, но и икономическа логика също, като се вземе предвид размера на инвестицията и очакваната възръщаемост..
Да разкараме статуквото - ГЕРБ, АБВ, ДПС, БСП, ПФ, за да остане държава в България!carmello
Рейтинг: 878 ВеселоДо коментар [#73] от "black_recluse":
още един ''препоръчвач'' на статии за рейтинг, трол къмпани еод
qwerty
Рейтинг: 860 Неутрално[quote#66:"gogo2011"]Не очаквам от нискотарифна компания да каца на ръкав. Но не приемам и извозване като добитък.[/quote]
Като си юнак - купи си билет от нормална компания.
Но засега всички нискотарифни компании са във възход.
Като искаш возия на Мерцедес - не си купувай ГрейтУол.
Прав си да недоволстваш - но си знаел предварително какво купуваш!
Skydiver
Рейтинг: 207 НеутралноЕ това наистина е възмутително! Цените и нивото на България Еър са под всякаква критика, изтикаха нискотарифните от Бургас и Варна за да одират луди пари за вътрешните полети, а сега се оказва че на всичкото отгоре не си плащат и държавата е ок с това!!!?
carmello
Рейтинг: 878 ЛюбопитноДо коментар [#78] от "cinik":
веднага ще изникнат 4-ма фермера (подплатени с некой лев) да кажат че самолетите ще им плашат овцете и ще спрат да дават мляко
convince
Рейтинг: 925 НеутралноДо коментар [#78] от "cinik":
НОГУ, ма ногу късно, Истамбул строи най-голямото на Балканите, А София е и ще бъде малко, местно и най-вече провинциално аеродрумче с подпомагащи функции, обаче с много високи такси, което всеки ще отбягва и да каца и да излита.
stenli1
Рейтинг: 1262 ВеселоДо коментар [#38] от "Максим Александров":
....също и Изиджет от ниско тарифните.
Иначе списъка на другите на другите е дълъг.
Това в потвърждение на твоите думи.
Тук спора, отразен в статията, е между "хвани единия, удари другия"
convince
Рейтинг: 925 НеутралноДо коментар [#84] от "Skydiver":
Затова: "Долу ГЕРБ!" и неговият "създател"!
Skydiver
Рейтинг: 207 НеутралноИначе по темата за качеството съм се возил доста и като сравнение:
Райън еър правилата за багажите са малко по-добри от Уиз еър и имат повече място за краката. Имат по-скапан сайт. И двете компании самолетите им са нови. И в двете като си доплатиш място, багажи и т.н. пак са много по-ефтини.
Бг Еър са най-толерантни с багажите, но самолетите им са стари, а цените - космически. Предполагам за да покрият разходите за "безплатен" сандвич, напитка и шоколадче с лого.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
gogo2011
Рейтинг: 808 НеутралноДо коментар [#83] от "qwerty":
По-често ползвам нормални авиокомпании. Понякога обаче ранните полети на нискотарифните са ми по-удобни - мога да свърша работа в деня на полета. Не очаквам чудеса от такава компания, но биха могли да подобрят малко услугата, след като уж си плащаш допълнително за някои услуги. С екстрите, цените им често дори са по-високи.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
edmund0
Рейтинг: 122 ВеселоМного трол в тази статия, много нещо!
Ама правите обратното на това което искат шефовете ви. Те не обичат да се споменава името им, пък вие с безумните си коментари накарахте 100 човека да говорят за ТИМ и затова как държавата крепи ТИМ и сродните ѝ компании.
На Кралев майка му ще ви дърпа ушите
babameca
Рейтинг: 122 ВеселоДо коментар [#42] от "gench":
+++++
Много точно. Какво са се разлаяли ТИМ-аджийските клакьорчета. Я по-споко, и без тва скоро ще им подарят клоаката наречена Летище Враждебна - интернешънъл.... !
Nach
Рейтинг: 187 НеутралноКолеги, много сте се вживели, и Дневник в това число, щом това им е новина на деня, че някой можело нещо да направи. Просто Райънеър, с любезното съдействие на Дневник, са решили да си правят евтин ПР (в изданията на Икономедия продуктовото позициониране е най-популярната реклама). Точно Райън неколкократно са получавали дори субсидии от държавата, които след това са съдени да върнат обратно (Ирландия, Франция, Холандия), а сега тръгнали да критикуват БГА за някакви вътрешни отношения между летището и тях... Нереално лицемерие, типично по англо-саксонски!
cinik
Рейтинг: 2857 НеутралноДо коментар [#81] от "NicK":
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“Ако софийското иска 30 евро на пътник (каквито са опасенията) едно второ много бързо ще стане рентабилно
gogo2011
Рейтинг: 808 НеутралноДо коментар [#89] от "Skydiver":
Е, самолетите на БГ Еър не са стари. Ембраерите са от 2012-та, че май има и по-носи попълнения. Но като комфорт не са много по-добри от тези на Уиз или Райън. Но ако трябва да съм честен, при приблизително еднакви цени за един и същи полет, при удобни часове на излитане и кацане, никога не бих избрал нискотарифните - по мое мнение те са за мазохисти.
j.h.jazz
Рейтинг: 180 НеутралноДо коментар [#67] от "violeta7":
Уважаема, колко пъти сте летяла на собствени разноски в чужбина?Как ти се струва една цена, да речем от 30 EUR в двете посоки без сандвич срещу 150 EUR за аналогична. Кое е това качеството на продукта, което ще предпочетеш за разликата от 120 EUR?
дерибеев
Рейтинг: 1462 Неутрално[quote#89:"Skydiver"]Бг Еър са най-толерантни с багажите, но самолетите им са стари,[/quote]
всеки коментар може и ще бъде използван срещу васкои самолети са им стари ?
j.h.jazz
Рейтинг: 180 НеутралноДо коментар [#95] от "Nach":
Въпросът е принципен. Ако се абстрахираш, че това е Райън Еър, редно ли те се струва това?