За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
traveler1
Рейтинг: 954 НеутралноТи да видиш?!?
ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВОЧе и преди 80г. БДЖ си имаше локомотиво и вагоно ремонтни предприятия. След като ги сринаха последните 15-20г., сега пак ли преоткриха колелото?
bgkurshum
Рейтинг: 789 Неутрално[quote#1:"traveler1"] След като ги сринаха последните 15-20г., сега пак ли преоткриха колелото?[/quote]
На 11.07. да изринем сикаджията и мутренската му шайка! Този път завинаги!Това е същността на "реформите".
cinik
Рейтинг: 2827 НеутралноОт пусто в празно...
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“442
Рейтинг: 564 НеутралноПоредната КУХИНА в БДЖ.
boby1945
Рейтинг: 515 ВеселоДо коментар [#1] от "traveler1":
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....Е да ама и се понаправиха "рИформи", преструктуриране по "модела" на Световната банка, "привличане" на инвестиции и други полезни дела на "прехода"..... !!!!
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2044 Неутрално[quote#1:"traveler1"]
Libertarianism is just anarchy for rich peopleТи да видиш?!?
Че и преди 80г. БДЖ си имаше локомотиво и вагоно ремонтни предприятия. След като ги сринаха последните 15-20г., сега пак ли преоткриха колелото? [/quote]
По-яко е да намерят някое депо като онова в Полша да дават по 1 милион за отремонтиран локомотив!
simulant1
Рейтинг: 233 НеутралноВсъщност най-добре е да пуснат реалната конкуренция и в пътническите превози (не само в товарните), та БДЖ пътнически превози да се освести или окончателно да замине в небитието. В Чехия например, откакто има конкуренция в пътническите превози, жп услугите дръпнаха напред със светлинни години и ЧД (чешкото БДЖ) беше принудено да се съобрази (ама много) с конкуренцията.
rado_sv
Рейтинг: 789 НеутралноНа тези всичко им е само на теория. Чакам да се случи и нещо на практика!
elevation04
Рейтинг: 289 ВеселоКато си разтуриха, изпосъбориха, ограбиха и продадоха на безценица сума ти заводи и депа, сега ще гонят Михаля..
Откъде ще намерят специалисти за тази дейност...сигурно от пейките по градинките, ако има останал някой и друг пенсионер!
Цялата работа е ала-бала ....да се пооткрадне нещо .
shilliew
Рейтинг: 788 НеутралноСпоред същото издание русенският завод "Експрес сервиз" отказва да приема за ремонт локомотиви на БДЖ, а "БДЖ Кончар" дори е завела дело за неплатен ремонт на 10 машини.
Бойко Борисов "Тулупа", Делян Пеевски "Шопара", Костадин Костадинов "Копейката", Ахмед Доган "Сопола" са еднакво вредни и отвратителни личности, спъващи европейския път на България и опитите за независима съдебна система. Тук не става въпрос кое е по-малкото зло от тези четиримата профани, нито да избираш между тях. Сцила и Харибда просто бледнеят пред възможността някой от тези четиримата да управлява чрез министър-председателското място България. Румен Радев "Зеления чорап" е също толкова вреден за България, колкото и тези четиримата...-----------------------------
Първоначално си помислих, да не са забравили за "Вагоноремонтен завод - 99" АД??? Но като прочетох последния абзац, май работата е ясна. Предполагам, че на гореспоменатото дружество не им се занимава да се опарят от контакти с БДЖ.
Иван K
Рейтинг: 1866 НеутралноШефовете на БДЖ се справиха с всички присъщи дейности и вече ще напъват да се занимават с ремонти. Явно имат пари за раздаване ..... на приятели.
подписmesambria
Рейтинг: 233 НеутралноЩе се краде!
Големи яйца:)
Рейтинг: 733 НеутралноДо коментар [#7] от "simulant1":
Това в България няма как да стане. Не е проблем собствеността, а кратуните които управляват компанията. Дали имат мозък и дали се навеждат на лобитата в транспортния сектор.
once Upon a Time
Рейтинг: 733 РазстроеноБългарски Драматични Железници.
Ватник
Рейтинг: 120 НеутралноОх, котьоооооо! Колко хора станаха милионери покрай тая дупка, наречена БДЖ.
Every cradle is a grave.shileto
Рейтинг: 1082 НеутралноАми то имаше на времето, ама остана голо поле и вагони ремонтирахме
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2889 Неутралнозначи няма да си платят дълговете - МОШЕНИЦИ !!!
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Boris Popov
Рейтинг: 902 НеутралноДо коментар [#13] от "neznaiko.bg":
е точно до собствеността опира пак работата.
cinik
Рейтинг: 2827 Неутрално[quote#7:"simulant1"]В Чехия например, откакто има конкуренция в пътническите превози, жп услугите дръпнаха напред със светлинни години и ЧД (чешкото БДЖ) беше принудено да се съобрази[/quote]
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“Откакто транспортът зае мястото на енергетиката като отрасъл-хранилка за олигархията, там пазарът стана мръсна думичка.
Големи яйца:)
Рейтинг: 733 НеутралноДо коментар [#18] от "eurogi":
Иди го обясни това на Дойче бан.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2889 НеутралноПоредните срамни гробарски мушингии.
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Boris Popov
Рейтинг: 902 ВеселоДо коментар [#20] от "neznaiko.bg":
Хех...ако си мислиш,че в Дойче бан няма злоупотреби...Просто там парата е доста повече...
Големи яйца:)
Рейтинг: 733 НеутралноДо коментар [#22] от "eurogi":
Със сигурност има злоупотреби, но това е най-големия превозвач на пътници и товари в Европа. И е държавен. Така че не е проблем това кой е собственика, а какви са умствените му възможности. От поне 20 години БДЖ и инфраструктурата се водят умишлено към това трагично състояние.
Petleshev
Рейтинг: 3119 НеутралноДо коментар [#22] от "eurogi":
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...Не е въпроса, дали има злоупотреби...! Където има голям поток пари, винаги се намира, някой да топне човка в медеца! Въпроса е "течовете" да се сведат до около 10-15%-та, не като при нас, вече да гонят 50-60%-та и да се чудим, защо не върви!
Федор Венедиктович Езерский
Рейтинг: 1134 НеутралноДо коментар [#1] от "traveler1":
Продадоха го на Черепа навремето. И завода в Русе, и завода в Дряново. Това не е умишлено сриване, както твърдите, а е честна и почтена "приватизация", защото всички знаем, че "Държавата е лош стопанин"
gost22
Рейтинг: 853 ВеселоИдват едни пари (600млн) от към концесията на софийското летище, и нЕкои наши момчета ще трябва да ги пресрещнат...
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт..."Очаква се през септември Европейската комисия (ЕК) да се произнесе положително за държавната помощ, която Холдинг „Български държавни железници“ (БДЖ) се предвижда да получи от бъдещата концесия на „Летище София“....
Имаме потвърждение от комисаря по въпросите на конкуренцията Маргрете Вестагер, че нотификацията ще бъде одобрена и сумата ще бъде окончателно определена... за да може да се правят инвестиции в подвижния състав... Обсъжданата сума с ЕК е около 600 млн. лв."
от Инвестор.БГ 06,07,2016г
gost22
Рейтинг: 853 Весело[quote#23:"neznaiko.bg"]Със сигурност има злоупотреби, но това е най-големия превозвач на пътници и товари в Европа. И е държавен. Така че не е проблем това кой е собственика, а какви са умствените му възможности. [/quote]
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...Ъ-ъ-ъ, тези ги нищехме преди месеци, че тамошния собственик, държал цените на автобусните билети високи, та да не му измъкват клиентите от пътническите вагони... Ма намери си го де, Дневник си има търсачка.
Nina Kercheva
Рейтинг: 788 НеутралноНаскоро чакахме един час /през нощта/да дойде друг локомотив, защото нашия отказа малко след като тръгнахме.....попитах шафнера ,защо не крадат по-малко "ония"в София, че да купят 3-4локомотива....а той ми отговори : да не са луди !!!!!
Големи яйца:)
Рейтинг: 733 НеутралноДо коментар [#27] от "gost22":
Не съм видял такова твърдение или явно нямаш добра памет. Кой може да наложи високи цени на автобусни превози? Доскоро обаче Дойче бан имаше монопол върху дългите пътувания. Тоест не се издаваха лиценз за автобусни линии на дълги разстояния. Имаш избор между влак или самолет.
Отделно Дойче бан имаше право да извършва и автобусни превози, докато на БДЖ е забранено.
Роси
Рейтинг: 5842 НеутралноНай-голямата грешка на държавата, относно БДЖ, е пускането на много частни автобусни превози по линии, по които се движи железопътен транспорт. Още Хитлер го е проумял и забранил. Там, където се движи влак, няма да се движи автобус. Иначе сигаме до празни влакове, които са толкова жалки,че стават само за скраб.
Федор Венедиктович Езерский
Рейтинг: 1134 ВеселоДо коментар [#30] от "Роси":
Така е, Роси. Така е.
Сега може да погледнете трасето на бъдещата "Магистрала "Хемус"" и да попитате дали случайно не дублира ЖП магистралата София - Горна Оряховица - Варна
Kamen Iliev
Рейтинг: 22 НеутралноДобре че след футболния отбор, който си направиха, ще има и нещо по тяхната дейност все пак. Голяма бъркотия е в БДЖ, не се знаят вагоните къде са им, големи дългове, кражби, оттам трябва да се започне да се действа.
Роси
Рейтинг: 5842 НеутралноДо коментар [#31] от "Грантов Демократ":
Какво общо има магистралата с това, което написах.
Михаил Маринов
Рейтинг: 515 НеутралноБая ремонти ще трябва да правят.
marinov1018gost22
Рейтинг: 853 Весело[quote#29:"neznaiko.bg"] Тоест не се издаваха лиценз за автобусни линии на дълги разстояния. [/quote]
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...Ми това какво е, ако не е контрол върху автобусния билет по конкурентна дестинация (в случая липсата му)... Ей, ще умрете от някоя печатна грешка щото хич не схващате смисъла зад думите в изречението.
Lisanova Lisanova
Рейтинг: 1296 НеутралноУволняваме Москов днес ,до края на деня назначàваме Нечò Неев/ министъра с отрицателна самоценка/ за шеф на БДЖ.
От утре композициите ще пристигат 5мин по рано. Годината БДЖ ще прикл. на 0 а следващата ще е на печàлба.
Може и да продължим и с този министър.След няколко години и той като Ц.Василев ще иска да е мин.председател.
Боко опичàй си акъла.Много крадят бе,ще ти издърпат килимчето накрая.Бий през ръцете.