За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
mavricii.plovdiv
Рейтинг: 122 НеутралноТрябва да се плаща!Подкрепям решението,макар да ми бърка в джоба!
zidane
Рейтинг: 945 Неутралноминфина Горанов успя от трети път!
на това му викам - работа в екип!
****
Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.
хм
Рейтинг: 1434 Неутралнозакон със задна дата ?
де се е чуло и видяло подобна олигофрения?
zidane
Рейтинг: 945 ВеселоДо коментар [#4] от "хм":
що бе?
това е добър прецедент за последващи закони за конфискация на настоящи законотворци...
Николай Теллалов
Рейтинг: 688 НеутралноСледва диференциране и разшряване: данък събота, данък неделя, после данък понеделник, вторник, сряда, четвъртък, двойно за петък...
властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюциниратА да не забравяме и нощите.
Както и 29 февруари.
Николай Теллалов
Рейтинг: 688 НеутралноДо коментар [#4] от "хм":
властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюциниратЗадна, ама не дата
Миньора
Рейтинг: 237 ВеселоДо коментар [#1] от "mavricii.plovdiv":
Баси гербера си, по зле от комунисти сте. Всичко за партията, за Бойко, че и не знаете колко сте жалки.
Petak
Рейтинг: 524 Неутрално[quote#4:"хм"]закон със задна дата ? де се е чуло и видяло подобна олигофрения?[/quote]
По принцип е изключение, но съвсем не е толкова рядко срещане. Това, че вие не сте чувал е отделен въпрос. Има области на правото, в които е изрично изключено, ако има негативни последици, но данъчното право не е сред тях.
Хи-хи
Рейтинг: 1705 НеутралноПри 20-30-50 телефоня к'во прайме?
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2058 НеутралноЯвно от инициативните в ЦК на либералните ентусиасти в парламента се чудят с какво още да още да ощавят не корпоративния бизнес с по няколко хилядарки всеки булстат!
Libertarianism is just anarchy for rich peopleИначе на бившите СИК приближени до Баце ще продължи да им се възстановява ДДС за Поршета Каен и блиндирани АМГ6.3 а?
lz73
Рейтинг: 2065 НеутралноУважаеми г-н Горанов, мноого моля да проверите дали случайно управителите имат работно време. Щото управителя е управител и неделя и в 03:00. Следователно няма начин да ме убедите, че трябва да ви плащам данък за лаптопа, който ползвам извън фирмата.
Освен това, по пътя на тази логика, когато си върша работата от къщи следва ли да искам намаление на данъците с част от цената на парното, плюс връщане на ДДС-то от него?
Айде като казваме А да кажем и Б.
pravets82
Рейтинг: 192 Неутралносамо да попитам дупетатите какъв данък ще платят за служебните автомобили?
Русский корабль, иди нах@й!За един приятел питам...
lz73
Рейтинг: 2065 Неутралноhttps://www.youtube.com/watch?v=sQPSZKWXeoE
zidane
Рейтинг: 945 НеутралноДо коментар [#12] от "mrx10354190":
+++++!
Емо
Рейтинг: 835 НеутралноДо коментар [#12] от "mrx10354190":
За първи път в историята човек може да публикува едно просто изречение "Този е идиот" и повече от 90% от прочелите го ще знаят за кого става въпрос.Точно така! Аз и на море като бях, работех. Поне по два часа на ден, т.е. четвърт работен ден. Може ли да ползвам ДДС върху четвърт от разходите за хотела? Дребнави тарикати. Ще плащаме милиард за музеен реактор, те ще делят частните от служебните разговори по телефона!?
ivob
Рейтинг: 237 ЛюбопитноПърво - отново този данък е насочен към хората и компаниите, които създават най-голяма стойност в икономиката на тази дупка - това са малък и среден български бизнес и международни инвеститори.
Второ - приходи няма да видят, защото може да предположим, че потреблението в България на електроника с такива документи ще спадне. Един лаптоп или друга електроника от примерно английския амазон е първо по-евтина и второ има възможност за възстановяване на 20% ДДС. Да го д...т боко и горанко
ivob
Рейтинг: 237 ЛюбопитноА, и още нещо - ние ползваме виртуален офис и служителите работят от вкъщи, но ние нямаме възможност за приспадане на никакви разходи като електричество, отопление и др. нужни са дейността. Ще позволят ли Боко и Горанко пропорционално приспадане на електричество и други такива за разход? да бе
Симо
Рейтинг: 638 НеутралноПълни глупости. Само увеличават бюрокрацията и бумащината.
А какво стана с данък "лихва" ? Тамън Дянков го вкара, дори с безброй дупки в закона, и решиха да го махат, за да защитят интереса на най-богатите - да могат да получават лихви и да не плащат никакъв данък.
А кога ще вкарат данък върху земеделската земя ? Нагушиха се разни фондове с българската земя, не плащат данък за нея и само дерат рента от земеделците. Дори и да не получават нищо от нея -> няма данък за притежаването и -> няма стимул да я продават -> чакат да им кацне някой да плаща на тях. Ама защо да плаща на тях, а не на държавата ?
lz73
Рейтинг: 2065 НеутралноКакто казах, не си научиха урока!
Навремето Костов приложи патентния данък и изкара на светло маса народ, който реши че такъв данък е поносим и си струва да го плащаш. После и Станишев, като видя че нещата ще загрубеят въведе плосък данък...Сега тоя министър си мисли, че може да натовари биснеса с нов данък. И обърнете внимание, че едрия бизнес не роптае. На фона на обороти, измервани в десетки и стотици милиони, няколко хиляди данък в повече не е проблем. Отнася го дребния собственик. Да, ама той мноого добре знае и как да не плаща. И понеже така или иначе ще прави гимнастики в сметките, що да не скрие и малко от печалбата или ДДС-то...
Edge404
Рейтинг: 122 НеутралноДо коментар [#10] от "Хи-хи":
Назначаваме телефонист-координатор, предполагам, че заплатата му ще се поеме от мин-фина?
acarid
Рейтинг: 201 ВеселоДо коментар [#12] от "mrx10354190":
Ще трябва да плащаш осигуровки за този труд или глоби щото ще си в сивият сектор.
lz73
Рейтинг: 2065 НеутралноДо коментар [#22] от "acarid":
[quote#22:"acarid"]Ще трябва да плащаш осигуровки за този труд или глоби щото ще си в сивият сектор. [/quote]
Извинявай, не разбрах! Щом като съм управител на фирма и имам наглостта да чета служебна документация в къщи, то значи съм в сивия сектор и трябва да платя глоба или някаква осигуровка?!
Абе ти да не си съветник на финансовия министър?
penetrating
Рейтинг: 5943 НеутралноОбикновено на запад има такъв данък, но той е от определен минимум нагоре и телефони и компютри не влизат, понеже в противен случай:
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert- фирмите трябва да плащат сериозен извънреден труд
- данъчните трябва да харчат повече за администриране от приходите, които ще следят
- за определени автомобили, които еднозначно се използват за фирмата това също е валидно
acarid
Рейтинг: 201 НеутралноДо коментар [#23] от "mrx10354190":
Не човече. Аз съм на твоя хал
acarid
Рейтинг: 201 НеутралноДо коментар [#23] от "mrx10354190":
Не беше толкова отдавна когато същите тези искаха да ни облагат 2 пъти. Веднъж като управител, втори път като лице извършващо реалната работа във фирмата. Счетоводители, проектанти, и т.н. попадаха в този списък.
bgkurshum
Рейтинг: 803 Неутрално[quote#17:"ivob"]Да го д...т боко и горанко[/quote]
На 11.07. да изринем сикаджията и мутренската му шайка! Този път завинаги!Те това най-обичат да правят. Защото са си ми....чии.
****
Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.
hahohehi
Рейтинг: 479 НеутралноТака ще е след като в България не остана луксозен джип, който да не е товарен (данък 10 лева) и разходите му да не минават като фирмени.
cristo_n
Рейтинг: 466 Неутрално[quote#6:"Николай Теллалов"]Следва диференциране и разшряване: данък събота, данък неделя, после данък понеделник, вторник, сряда, четвъртък[/quote]Такъв данък си има отдавна - ДДС се нарича.
Дневник пропагандна газета
Рейтинг: 8 НеутралноПак коментирате неща, които не разбирате
. Това е най-добрия вариант за облагане на личното ползване на фирмени активи. Стига тарикатлъци!!!
****
Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.
lz73
Рейтинг: 2065 НеутралноДо коментар [#29] от "hahohehi":
Това е вярно, както е вярно че Горанов тръгва по най-лесния за него път без да му пука за щетите, които причинява.
Има по-елегантни решения, но искат и акъл.
Например след като въпросният джип е товарен автомобил, то той подлежи на контрол и от ДАИ. Нали се сещате - пътни листове, квалификация на водача, сутрешен инструктаж...
Голям цирк е бил с един колега, дето с такъв джип влизал в Македония. Граничара го пратил да чака на колоната с ТИР-ове...
lz73
Рейтинг: 2065 НеутралноДо коментар [#31] от "Jumbo Jet":
[quote#31:"Jumbo Jet"]Това е най-добрия вариант за облагане на личното ползване на фирмени активи. Стига тарикатлъци!!! [/quote]
Айде първо минфина да измисли как да осигури данъчни облекчения за фирменото ползване на лични активи. Шото в Конституцията имаше нещо за равнопоставеност, дискриминация и т.н. Ще ми се да видя цирка ако някой американски щат приеме подобен закон, но не осигури реципрочност...
prirodata
Рейтинг: 122 НеутралноДо коментар [#31] от "Jumbo Jet":
Съгласен съм да плащам за "камиона", но искам да ми намали данъка за седана, който също се ползва служебно.
Майндърбайндър
Рейтинг: 1036 ЛюбопитноКой точно я гласува таз простотия? Заради изборите питам?
СЛЕД ГЕРБ, ДЕЗИНФЕКЦИЯ НА ЦЯЛАТА ДЪРЖАВА.Величко Вичков
Рейтинг: 237 НеутралноАз пък ще си купувам вече всичко на фирмата. 10% ДДС кой ти ги признаваше досега ... и на колата и на бензинчето и на телевизорчето
dggm
Рейтинг: 180 Весело[quote#33:"mrx10354190"]Има по-елегантни решения, но искат и акъл. [/quote]
Да си дойдем на думата за истинския дефицит в България.
lz73
Рейтинг: 2065 НеутралноДо коментар [#38] от "dggm":
Ммда!
++++++++++++++
****
Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.
Камен
Рейтинг: 944 Неутрално[quote#13:"pravets82"]само да попитам дупетатите какъв данък ще платят за служебните автомобили?
За един приятел питам...[/quote]
Ще платят бе... ама ще им го платим ти и аз. Нали прочете по-горе: "плаща се от работодателя". А работодателят им сме аз и ти.
lz73
Рейтинг: 2065 НеутралноДо коментар [#41] от "Камен":
[quote#41:"Камен"]А работодателят им сме аз и ти. [/quote]
А аз, като работодател, имам ли право да уволнявам служители поради несправяне с работата, ниска квалификация, умишлено увреждане интересите на работодателя.....обикновено плиткоумуе?
mavricii.plovdiv
Рейтинг: 122 НеутралноДо коментар [#8] от "Миньора":
Първо-по-зле от комунистите не съм срещал и второ-внасям много данъци в Държавата,така че имам право да кажа това което казах,за теб не знам!
dinkost
Рейтинг: 122 ВеселоА, дивана в офиса, на който шефа опъва секретарката, как ще му се начислява данък УЙкенд?
lz73
Рейтинг: 2065 НеутралноДо коментар [#43] от "mavricii.plovdiv":
[quote#43:"mavricii.plovdiv"]..-внасям много данъци в Държавата..[/quote]
"Any one may so arrange his affairs that his taxes shall be as low as possible; he is not bound to choose that pattern which will best pay the Treasury; there is not even a patriotic duty to increase one’s taxes."
(Helvering v. Gregory, 69 F.2d 809, 810-11 (2d Cir. 1934). Цитат по Billings Learned Hand (January 27, 1872 – August 18, 1961), Judge, U. S. Court of Appeals.
На български:
“Всеки е в пълното си право да урежда финансовите си дела така, че да плаща колкото се може по-ниски данъци. Никой не е длъжен да планира печалбите и загубите си по най-изгодния за Министерството на финансите начин; Плащането на по-високи данъци не е въпрос на патриотичен дълг…”
Николай Теллалов
Рейтинг: 688 НеутралноДо коментар [#43] от "mavricii.plovdiv":
властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюциниратФукаш се с раболепието си?
Оригинално.
Николай Теллалов
Рейтинг: 688 НеутралноДо коментар [#41] от "Камен":
властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюциниратВерно?
Прислугата тогава ти се е качила на главата и си клати краката.
Пробвай да я смъмриш поне - ще те дадат на прокурор.
Зарежи тия заблуди с работодателството.
Николай Теллалов
Рейтинг: 688 НеутралноДо коментар [#30] от "cristo_n":
властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюциниратТо е друго. ДДС е данъкът за часовете, не дните от седмицата.
mavricii.plovdiv
Рейтинг: 122 НеутралноДо коментар [#45] от "mrx10354190":
Едно е да се стремиш да внасяш по-малко,друго е да крадеш,Държавата е в колапс,и заради това че никой не плаща,всеки иска да ползува,без да плаща!!!
mavricii.plovdiv
Рейтинг: 122 НеутралноДо коментар [#46] от "Николай Теллалов":
С нищо не се фукам,просто мнението ми е,че държавата е на тоя хал,заради това,че поданиците й не плащат данъци,като не плащат данъци,нямат изисквания,само псуват пред телевизора!Скоро влизах в Инспекция по труда,там не е правен ремонт от 60-та година,инспекторите нямат нафта за колата да ходят на проверки,всеки сульо се репчи на полицаите,още да ти обяснявам ли,?!Само да ти кажа,че аз не съм държавен служител...
Николай Теллалов
Рейтинг: 688 НеутралноДо коментар [#50] от "mavricii.plovdiv":
властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюциниратФукаш се и раболепничиш. Горката испекция по труда! Едни миньори живот си живеят, а?
Плащането на данък е съучастие в престъпленията на държавата срещу народа.
И не ми реди смешен плач за нея - тя си е много добре, държавниците не ходят с кърпени панталони с градския транспорт на работа, нито херния си докарват, нито мозъка са си изкълчили да мислят за доброто на гражданите.
koko65bg
Рейтинг: 889 НеутралноДепутатите решиха окончателно полученият в натура доход от служителя или управителя на фирмата да се облага със ставка от 10 на сто, ако той е свързан с употребата на собствени, наети или предоставени за ползване активи
(служебни автомобили, телефони, имоти)
А защо скромно пропускат, че те като народни избранници ( май по-точно е народни измамници) също получават в натура доход - сами ли си плащат телефона, квартирата, пътуванията ?
mavricii.plovdiv
Рейтинг: 122 НеутралноДо коментар [#51] от "Николай Теллалов":
С тези разсъждения-тази държава!
Николай Теллалов
Рейтинг: 688 НеутралноДо коментар [#53] от "mavricii.plovdiv":
властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюциниратНапротив, с такивя като теб, все държавата ще ни тегне, и все ще я ожалвате колко е зле ламята.
Петър Петров
Рейтинг: 746 НеутралноДо коментар [#12] от "mrx10354190":
Горд българин с три години стаж в Испания .Вече в България и занимаващ се с крипто валути .Кой те кара да работиш от дома.Ако си истински управител 4 часа на ден са ти достатъчни.Ако не ставаш и 16 часа няма да ти стигнат.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1446 НеутралноГерберастията ни припомня колко много комуноидната им партия мрази частния бизнес. Бюрократщина, бумащина, невъзможни за изпълнение условия, идиотски данъци. В резултат дребен и среден бизнес у нас няма. Ама иначе всички сме десни...
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКlz73
Рейтинг: 2065 НеутралноДо коментар [#49] от "mavricii.plovdiv":
[quote#49:"mavricii.plovdiv"]Едно е да се стремиш да внасяш по-малко,друго е да крадеш[/quote]
Ммда, мислене на човек на социални помощи...
Не е зле да се замислите какво точно означава кражба.
В конкретния случай г-н министъра се опитва да прибере нещо, което не му принадлежи.
А това, че всеки е длъжен да си плаща данъците е твърде общо казано.
И в тази връзка сега ще Ви обясня как аз, мръсния частник, ще се постарая да платя по-малко на министъра. И ще му платя дори по-малко, отколкото е получавал до сега. Естествено от това ще загубите вие, които сте на социални помощи, но може да продължите да хвалите ГЕРБ....
Та така:
1. До сега ползвах служебен автомобил както намеря за добре, щото фирмата си е моя. Естествено ползвах кола 6+1, защото минфина твърдеше, че ако е обикновена кола тя се ползва само за управление на фирмата и следователно не се признава разхода.
2. Сега просто ще си ползвам личния автомобил, но ще се командировам всеки ден до местата, които така или иначе посещавам по работа. Командировъчните, а те са разход за гориво и дневни в размер на 40лв., са директен разход на фирмата и не се облагат като доход на физическото лице...
4. Споменах ли, че ще си дам под наем на фирмата и една от стаите в апартамента.? Е, наема ще е символичен, щото се облага, но всички разходи по "текущо поддържане" на обекта няма да са символични. И от тях минфина ще получи....0 лв.
5. Пропуснах, мисля да разкарам и двете счетоводителки, дето в момента 98% от времето си губят с делата на данъчното. Ще си наема една счетоводна къща и ще плащам половин заплата на един оперативен счетоводител...Резултат - един безработен и още спестени разходи за заплати и ОСИГУРОВКИ.
6. Ще си плащам минимална заплата всеки месец, а през декември ще изравнявам сметките. Естествено по този начин ще се осигурявам 11 месеца на минимум и един на максимум. Чистата загуба на НАП ще е поне 3000 лв. И то само за мен, а тази схема ще я приложа поне на още 5 човека във фирмата...
А честит приход от данък викенд...
Има и още законни начини, които до сега не използвах, но този закон ме накара да се замисля.
А Вие имате право да псувате частниците, че не искат да плащат повече...
mavricii.plovdiv
Рейтинг: 122 НеутралноДо коментар [#57] от "mrx10354190":
предлагам ти да насочиш усилията си към реализиране на приходи,а не към намаляване на разходи,като те чета,ти работиш "спестяване на данъци",незнам колко печелиш в крайна сметка,крайният резултат ще е по-добър,и за теб,и за държавата!
lz73
Рейтинг: 2065 НеутралноДо коментар [#58] от "mavricii.plovdiv":
Благодаря за съвета! Повярвай ми винаги съм казвал, че е по-добре да вдигаш приходите вместо да се стремиш на всяка цена да свиеш разходите...
И моите усилия винаги са насочени към реализиране на по-голяма печалба. Само дето не съм съгласен да давам значителна част от нея на данъчните.
А това, дето го описах по-горе, не е с цел намаляване на разходите въобще, а с цел намаляване на ДАНЪЦИТЕ. Има разлика, нали? Разхода е едни пари срещу стока или услуга. Данъците са едни пари срещу услуга, която обаче е нискокачествена. И всеки спестен лев от данъци мога да го направя и на работна заплата за персонала или просто да си спретнем едно хубаво тридневно фирмено парти някъде....и него ще го отчетем като обучение на персонала...
Петърчо
Рейтинг: 13 Любопитно[quote#12:"mrx10354190"]Уважаеми г-н Горанов, мноого моля да проверите дали случайно управителите имат работно време. Щото управителя е управител и неделя и в 03:00. Следователно няма начин да ме убедите, че трябва да ви плащам данък за лаптопа, който ползвам извън фирмата.
🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷Освен това, по пътя на тази логика, когато си върша работата от къщи следва ли да искам намаление на данъците с част от цената на парното, плюс връщане на ДДС-то от него?
Айде като казваме А да кажем и Б.
[/quote]
Мисля, че освен това ще е редно да ми начисляват бонус от 10 на 100 за ползване на личен смартфон и таблет за служебни цели.
4040al
Рейтинг: 8 РазстроеноИма известно объркване между непризнаването на данъчен кредит и този режим. Проблемът е при ДДС, не е тук мисля.
Говоря за корекциите ( http://economix.bg/?p=40556 )