Абонатите на "Теленор" спадат, но приходите растат

Абонатите на "Теленор" спадат, но приходите растат

Майкъл Фоли
Майкъл Фоли
Абонатите на "Теленор" продължават да спадат, но финансовите резултати на компанията се подобряват благодарение на абонаментните планове с повече интернет. Това съобщава "Капитал Daily" в днешния си брой.
В началото на седмицата и "Мобилтел" отчете слабо увеличение на годишния си оборот за пръв път от осем години. За разлика от "Теленор" тук добрите новини се дължат не толкова на развитието на компанията като мобилен оператор, а на придобития телевизионен бизнес на "Близу". Тъкмо то е повишило и цените на предпочитаните от абонатите пакети, с което и средният месечен приход от потребител е достигнал до 13.4 лв., което е по-висока стойност от тази при другите оператори.
"Успешните ни инициативи за оптимизиране на мрежата и разширяване на обсега на 4G услугите ни, както и атрактивните ни търговски предложения отново доведоха до ръст в потреблението, а оттам и до увеличение на общите приходи, рентабилността и приходите от един потребител на компанията", коментира главният изпълнителен директор на компанията Майкъл Фоли.
За 2016 г. приходите на компанията се повишават с 3.9%. С това българският бизнес се нарежда на първо място по ръст сред всички европейски локации на норвежката Telenor.