Office 1 с последно поколение складово-логистична услуга

Складово-логистичният център Office 1 Logistics влиза в експлоатация през 2018 г. Разположен в Равно поле, в близост до София, и като стратегическа точка между магистралите "Тракия" и "Хемус", той е един от най-големите и модерни складове в Югоизточна Европа.
Площта на цялата база е 21 154 кв.м, разпределени в 3 сгради, последната от които бе изградена през 2022 г. Блок С (най-новият етап от развитието на логистичния център) ще започне работа през март 2023 г. и е предназначен изцяло за фулфилмънт услуга. Сградата е оборудвана с австрийската автоматизирана система OSR Shuttle за обработка на поръчки и със собствена фотоволтаична централа, покриваща с достатъчен капацитет потреблението на електроенергия.

Инвестицията в Office 1 Logistics е за над 50 милиона лева, а поводът за нея бе, че преди години, търсейки партньор, при когото да аутсорсне логистиката си, компанията не открива в България такъв, който да работи с бързината и качеството, на което тя държи. Стъпвайки на своя над 25-годишен опит в складовото стопанство, Office 1 взема решението да изгради своя собствена логистична база с последно поколение автоматизация за обработка на поръчки.
След четири години работа с австрийската автоматизирана система OSR Shuttle компанията има изключително ценно ноу-хау по отношение на процесите. Роботизацията повишава значително продуктивността на склада, свежда грешките до абсолютен минимум и превръща Office 1 Logistics в пример за българска логистика на световно ниво.
Новоизграденият блок С, предвиден за цялостна 3pl услуга за външни клиенти, е оборудван с цели шест OSR Shuttle Evo системи. Площта му е 8300 кв.м, а капацитетът му за работа е 24/7. Автоматизираната система е ядрото на складовите процеси, но от огромно значение са също организацията, опитът и отдадеността на служителите в склада.
"В сърцето на процесите е изключително сработеният екип от професионалисти, без които всички тези автоматизации не биха могли да работят - споделя Георги Райчев, Директор Планиране и логистика в Office 1 - Именно този екип от хора е най-важният ни актив в складово-логистичния център, а целта на автоматизациите е само да подпомагат и оптимизират работата."
Office 1 Logistics изпъква като основен играч на българския фулфилмънт пазар благодарение на множество предимства на услугата като:
- безпогрешно изпълнени и доставени в срок поръчки, дори при пикови продажби;
- дългогодишен опит в складовото стопанство;
- впечатляващи складови площи, осигуряващи ви при разрастване на вашия бизнес и стокови наличности;
- заплащане само на реално заетите площи и реалния брой обработени поръчки.
Компанията работи със своите фулфилмънт партньори без фиксирани, но за сметка на това с напълно прозрачни разходи. Това дава възможност на всеки бизнес да се концентрира върху собствените си продажби и печалби и междувременно да бъде спокоен, че логистиката му е поверена в ръцете на опитен партньор като Office 1.
Компанията е тествала всички обещания върху своя собствен бизнес и от изграждането на складово-логистичния център през 2018 г. досега е отчела увеличение на поръчките с над 10 000 на месечна база и ръст в оборота през логистика с над 35 милиона лева.

Office 1 си поставя амбициозни цели за бъдещето за надграждане на своя складов център, разчитайки на устойчиви решения в логистиката като оптимизиране и стандартизиране на процесите, въвеждане на иновации и подобрения, гъвкавост и отлично мотивиран екип.