Avendi поднови успешното си сътрудничество с Tabasco, Plasmon и Chicco

Avendi поднови успешното си сътрудничество с Tabasco, Plasmon и Chicco

Avendi поднови успешното си сътрудничество с Tabasco, Plasmon и Chicco
Като универсален дистрибутор Avendi е силна в представянето на различни марки вина, бири, води, енергийни и алкохолни напитки, но не само - компанията има сериозни позиции на пазара в дистрибуцията на храни, подправки и бебешки продукти, като все по-често споделя новини в областта на храните и бебешките изделия. Отскоро като част от портфолиото от световни брандове
Avendi представя на българския пазар бранда Kamis
Марката за подправки е част от McCоrmicк, световен производител и лидер в света в областта на подправките и смесите за подправки, с годишни продажби от 6.35 милиарда долара. През 2023 година за седми път компанията заема първо място в категорията "Компании от хранителния сектор"*.
От традиционната чубрица и червен пипер, през краля в подправките - черния пипер, до екзотичната куркума и канелена пръчица или готовите микс решения - продуктите са с безупречни опаковки, които гарантират запазване на вкуса и аромата.
Avendi присъедини към портфолиото си продукти на глобалния производител на подправки KAMIS
Avendi присъедини към портфолиото си продукти на глобалния производител на подправки KAMIS
Фактът, че толкова голям световен бранд се доверява на Avendi, се дължи на успешните партньорства, които компанията вече е изградила с брандове като Plasmon, Chicco и Tabasco, и наскоро подновените дългосрочни договорености с тях. В направление "Храни" компанията е представител на някои от марките в портфолиото повече от 15 години, а дългосрочните договори са доказателство за устойчивостта на партньорството и доверието в отношенията на собствениците на марките към Avendi.
Нови дългосрочни договорености с Tabasco, Plasmon и Chicco
Тази година стартира изключително успешно за дивизия "Храни" на Avendi с новото дългосрочно партньорство с един от основните доставчици - Kraft Heinz, който е в топ пет на производителите на бързооборотни продукти в света. Avendi представя на българския пазар марката им за бебета Plasmon. Препотвърдено е и дългосрочното съвместно партньорство със световноизвестния американски бранд Tabasco, както и със световния лидер в предлагането на бебешки продукти - бранда Chicco.
Портфолиото на Avendi с продукти за бебета е дългосрочен приоритет за компанията, кoято е пазарен лидер в този специфичен канал на дистрибуция вече повече от 20 години, като налага и развива успешно различни марки храни и нехранителни продукти за бебета и деца. Новите ангажименти дават солидна основа за развитието на дългосрочни взаимоотношения с марките на българския пазар и представянето им по очаквано най-добрия начин. Добре разработените канали за дистрибуция включват специализирани магазини за бебета, за играчки, аптеки, педиатрични болници, както и обектите на големите търговски вериги от все по-бързо растящата "модерна търговия", или иначе казано големите търговски вериги.
Търговският екип се грижи за дистрибуцията не само на горната категория, но и за категорията на основни храни, където традиционно представлява продукти, произведени в Средиземноморието, които пренасят богатите традиции и култура, но най-вече и здравословните тенденции в храненето на този регион. Партньори като зехтините Bоrges и здравословните биомюсли продукти на Bio-Familia успешно се налагат в търговската мрежа на България вече повече от 15 години.
Като водещ универсален дистрибутор на българския пазар Аvendi има развита дистрибуторска мрежа в цялата страна и директно национално покритие с дълбоко проникване благодарение на собствените си складови бази и разработената верига на доставки, в това число и доставки на охладени продукти с транспорт под темпериран контрол. С помощта на мотивирания търговски екип, опита и компетенциите на служителите компанията притежава и нужната експертиза да активира брандовете в магазинната мрежа по най-правилния начин.
С помощта на маркетинговите си екипи Avendi съумява да изгражда изцяло непознатите за българския пазар брандове, бранд идентичността им и лоялността на клиентите към тях, да създава атрактивни активности в точката на продажба за още по-ефективна връзка с потребителите. По най-подходящия за брада начин компанията успява да позиционира както хранителните продукти, така и брандовете за бебета и деца в подходящи тематични събития. Пример за това е последното участие на Tabasco в международно състезание по пица в София, където в журито има големи международни имена, майстори на пицата, а една от тайните съставки в конкурса е Tabasco.
Международно състезание по пица с участие на Tabasco
Международно състезание по пица с участие на Tabasco
Съвкупността от тези фактори води до установяването на дългосрочни взаимоотношения с партньорите и говори за доверието, което те гласуват на компанията, а потвърждение за това е подновяването на партньорствата с тях.
Бранд мениджърът на Tabasco Даниела Данаилова с Чиприян Замфир, член на журито на международното състезание
Бранд мениджърът на Tabasco Даниела Данаилова с Чиприян Замфир, член на журито на международното състезание
Развитие на собствени брандове
Освен да затвърждава позициите си с настоящите свои партньори и да разширява портфолиото си, Avendi започва да развива собствени брандове. Още една новина за потребителите е, че наскоро компанията стартира продажбите и дистрибуцията на свой собствен бранд за бебешка храна в дивизия "Храни" с марката BioNino. Първият продукт, който вече е в продажба на пазара, е трапезната вода за бебета и деца, подходяща от 0+ месеца, а от август към асортимента на марката се добави и храна за бебета.
Тази крачка е отражение на дългосрочните амбиции за развитие на компанията в двете посоки - бебешко и детско портфолио и висококачествени и премиум здравословни храни. В BioNino са вложени 100% натурални биосуровини, със стриктно контролирано производство за специална грижа за здравето на децата. С този нов бранд целта на Avendi е да даде на родителите възможно най-високо качество на достъпна за всяка майка цена. Това обаче не е първият собствен бранд за бебета и деца на компанията. Тя е позната и като дългогодишен производител на образователната серия Thinkle Stars, която насърчава продължителното внимание и фокус на децата. Те усвояват различни умения чрез игра, като развиват фината моторика, социалните умения, когнитивното, логическото и креативното мислене.
Надежден стратегически партньор
От 2006 година, още с откриването на дивизия "Храни", като вече доказала се компания от професионалисти Аvendi привлича световни марки, лидери в своите категории от цял свят.
През изминалите години с опита и натрупаната експертиза по изграждане и развитие на марките компанията успява да развие брандове, които заемат първи позиции в категориите си или в съответния ценови сегмент. А с фокуса на специализираните търговски звена към всеки от каналите Avendi се налага като предпочитан партньор за клиентите в различни канали на дистрибуция - от модерната търговия, през специализираните магазини" до традиционните магазини за бебешки стоки и книжарниците.
Пример в това отношение е вече 18-годишното ексклузивно партньорство в България на Avendi с най-познатия сос в света - Tabasco, който има най-много последователи сред младата Z аудитория и изненадва с разгарящи страстта към вкусната храна рецепти и присъствие в парещи сетивата коктейли.
С разрастване на бизнеса в търговски обекти, хотели, ресторанти и кафенета успехите на дивизия "Храни" на Avendi са припознати от собственика на марката и се преминава към директен модел на партньорство. Наскоро на българския пазар бяха лансирани нови вкусове в модерни squeeze бутилки, удобни за изстискване - Sriracha и Sweet & Spicy. А 2025 година се очаква да бъде още по-обещаваща със специални предложения за нови сосове и присъствие на пазара и сред кетъринг компании в страната.
Разширено портфолио в сегмента на продукти за бебета и деца
Вече 20 години Avendi развива световни марки за детски храни на българския пазар, като притежава доказан опит в областта - свидетелство, за което са отличията и наградите, присъдени през годините. Развитието на Аvendi с продукти на Plasmon например започва с емблематичната бишкота, която всяко бебе е опитало. Тя влиза в менюто на бебетата от 4-месечна възраст и ги съпътства, докато растат.
Аvendi успява да наложи и готови храни под формата на "месни заготовки". Майките ги предпочитат заради високото ниво на протеин. Последната добавена в асортимента категория са снаксове само с пет съставки, без сол и оцветители, практичните "миксирани менюта" и BIO серия, която отговаря на търсенето на гарантирано и безопасно хранене.
Avendi поднови успешното си сътрудничество с Tabasco, Plasmon и Chicco
Chicco е марка, представена на българския пазар повече от 20 години. Партньорството й с Avendi започва през 2017 г., а днес неонатолози и педиатри в болници в страната работят с уникалните шишета Natural Feeling, които превентират появата на колики, а козметиката за бебетата в болнична среда е Baby Moments. Акушери и специалисти по детско хранене и сън предават посланието на марката и споделят опита си с бъдещи и настоящи родители в училищата на "Мама", "Бебе" и "Кенгуру".
Безспорна иновация в портфолиото на Chicco е и шишето Perfect 5, което гарантирано намалява бебешките колики, доказано с клинични изследвания, проведени в Италия. През 2024 година компанията лансира 60 нови продукта с богато разнообразие във всички категории, основно в детските колички и столчета за кола, изцяло съобразени с новите ЕС стандарти за безопасност.
*в общата класация на най-устойчивите компании, проведена от Corporate Knights