Акционери вместо потребители

Акционери вместо потребители

Акционери вместо потребители
Сривът на американския капиталов пазар доведе до интересна тенденция - предлаганите от много компании продукти и услуги вече са по-скъпи от една тяхна акция. Инвеститорите се сблъскват с парадокс - въпреки че книжата поевтиняват, по-изгодно е да се инвестира в тях, отколкото да се харчи за съответните продукти и услуги. Така например е три пъти по-скъпо да използваш банкомат на "Ситигруп" в Ню Йорк, отколкото да станеш акционер в банката. Бизнес дамите биха спестили почти 4 долара, ако вместо бельо на "Виктория'с сикрет" си купят акция на собственика на модната верига "Лимитед брандс". Четири пъти по-скъпо е за един акционер на "Дженерал мотърс" да смени свещта в своя "Шевролет Кобалт", отколкото ако реши да си купи още една ценна книга на автомобилния гигант. Ако не искат да се занимават с инвестиции в медийната група "Ню Йорк таймс", играчите биха могли да си купят неделното издание на популярния вестник, което вече е само 7 цента по-евтино от една акция на компанията.