Пощенска банка премахва таксата за обработка на документи по потребителски кредити

Като една от водещите системни банки на пазара у нас, Пощенска банка следва успешната си стратегия да предлага не просто отделни продукти, а цялостни финансови решения с висока добавена стойност за своите клиенти.
Затова в съответствие с политиката си за клиентски ориентиран подход в банкирането Пощенска банка взе решение, считано от 3 февруари 2025 г., да премахне таксата за обработка на документи при кандидатстване за нов потребителски кредит или овърдрафт. В комбинация с това клиентите имат възможност да се възползват от фиксирана лихва за първите 12 месеца от срока на кредита и по този начин да си осигурят спокойствие и сигурност, тъй като вноската им ще остане непроменена през този период. Освен това те могат да заявят сума до 80 хил. лева и дълъг срок на погасяване - до 10 години, в зависимост от своите нужди.
Високата конкуренция, оптимизирането на вътрешните банкови процеси и внедряването на дигитални технологии доведоха до това, че кандидатстването за потребителски кредит е по-лесно от всякога, а одобрението му вече се случва в рамките на часове вместо дни или дори седмици, както беше преди. Благодарение на развитите канали за дистанционно обслужване на банката делът на дигитално сключените договори за кредит през 2024 г. нараства четирикратно на годишна база.
В продължение на стратегията си за развитие на новите технологии и с разбирането, че клиентите имат нужда от разнородни и достъпни продукти и услуги, Пощенска банка даде официален старт на своята нова мащабна кампания "Логично", в която блести едно от най-разпознаваемите имена в световния тенис - Григор Димитров.
С тази кампания банката продължава стремежа си да бъде доверен и иновативен партньор за всички, които искат да финансират плановете си с някой от нейните кредитни продукти. Така Пощенска банка се стреми да поддържа клиентски ориентиран подход и балансирана ценова политика, отчитащи индивидуалността и предпочитанията на всеки клиент.