Застрахователните компании привличат клиенти с нови продукти и намаления

Пролетният сезон на застрахователния пазар традиционно започна с нови оферти по имуществени полици, обобщава Капитал daily в днешния си брой в преглед на предложенията на застрахователните компании.
По-честите пътувания през пролетта и задаващите се летни отпуски са факторът, който според застрахователите би накарал повече хора да си купят полица за дома, и затова много от тях се опитват да привлекат повече клиенти с нови продукти, намаления и допълнителни екстри.
От "Уника", например, са намалили цените на имуществените си полици с до 20%. Те са както за частно имущество, така и за фирмени имоти. "Булстрад" предлага "Бонус дом" за застраховане на различни видове недвижими имоти като едно от покритията е обезщетение при злополука на член от домакинството. Евроинс" дава до 50% отстъпка от тарифите за полици, сключени от 1 април до 30 юни.Новата застраховка "Комфорт" на ДЗИ предлага общо четири вида покрития – базово, "Класик", "Екстра" и пълно покритие. До края на май продължава промоцията на "Армеец" - тя дава 20% отстъпка за "Защитена фамилия" и 30% за "Защитено имущество".