Ще построим още два завода

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (5)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Сега трябват инвестиции в инфраструктурата
    *****
    Неутрално

    Не след като се построят заводите, а преди това. Общините Пловдив, Родопи, Марица, Куклен, Асеновград и държавата България имат уникалния шанс СЕГА да натиснат педала. И в момента има нужда от удвояване на супер-натовареното Асеновградско шосе, като инвестицията трябва да е насочена към капацитет и безопасност, примерно 6 ленти за движение, а не към скорост (4 ленти с 2 аварийни). За разстояние от 15 км е без значение дали се движиш със 100 км/час или 130. По важно е да имаш капацитет и да гледаш напред, защото само след 5-10 години и 6 ленти ще са малко. На първо време всички конфликтни кръстовища биха могли да се решават с кръгови движения както на се направи пресичането на пазарджишко и кукленско шосе с околовръстния, а едва в последствие надграждани с второ ниво. По най-бързия начин трябва да се довърши източния обход на Пловдив, удвояването на Голямоконарско, Брезовско шосе и околовръстния път или на първо време най-натоварените участъци (удвояването на двата моста над Марица може да стане и на по-късен етап). Надявам се и на реализация на проектите за Интермодален терминал и най-бавния жп-проект в света - модернизация Пловдив-Свиленград, както и жп-линията Пловдив-Бургас. Така, както Банско получи приоритетно държавна подкрепа, получават ги и много други големи инвестиционни проекти в търговията и туризма, така има нужда и нашия регион от малко целенасочени инвестиции в инфраструктурата. Още повече, че от обещаните на Пловдив пари заради приемането на софийския боклук са усвоени не повече от 5%. При това проектите в 90% от случаите не са за градска инфраструктура, а за първокласни и второкласни пътища от националната републиканска мрежа. На практика "подарените" ни пари са пари от нашите данъци, които държавата и без друго трябва да инвестира уж обратно при нас като публични услуги и блага. Дори е редно, умно и стратегически правилно да се инвестира първо в локомотивите на растежа, а едва по-късно в по-изостанали райони.

  2. 2 Профил на близък до КЦМ
    *****
    Разстроено

    Защо при вас се получи този положителен резултат, докато други РМД-та се провалиха?



    - Въпрос на ценностната система на участниците в РМД-ата и на професионалната амбиция на членуващите в тях.
    А пък аз лично очаквам от г-н Добрев да си спази обещанието което даде през 1985г. Защото ми се струва че го е позабравил напоследък.

  3. 3 Профил на Pusheka7
    *****
    Неутрално


    Никола Добрев (когото познавам донякъде) е един от най-свестните мениджъри в страната. Не са много като него, за съжаление, а трябват млади хора.

  4. 4 Профил на Свилен Зарев
    *****
    Гневно

    Защо в най-плодородния и красив регион, където няма никаква руда се развива канцерогенно производство / рудата се внася/. Цялата зеленчукова продукция - вино / Берстнник/, плодове, зеленчуци са отровени. Хората от селата около КЦМ умират от рак. Пловдив е силно замърсен. А ние ще правим още 2 металургични завода... вместо винен туризъм, еко-туризъм, еко производство на вино и зеленчуци... Ще тровим най-плодородната равнина, кудето няма и грам руда...

  5. 5 Профил на Ко
    *****
    Неутрално

    Металургичното производство не работи с руда, но това е друг въпрос.
    Според мен е добре, че изобщо нещо се прави в региона. От автосалони, натъпкани с крадени и блъснати коли, едва ли ще живне индустрията. А за винен туризъм и за еко ала-бала има да чакаме още около 25 години, ако изобщо дочакаме такова чудо, защото първо трябва да има развит аграрен БИЗНЕС (не селско стопанство!), пък после и туризъм, свързан с него. Как точно от спирт и вносно грозде сорт "сбирщайн" ще направим атрактивно вино? Зклинанието "ако мине" няма да ни помогне.
    КЦМ е едно от най-добре управляваните предприятия в България. Ако Добрев и компания направят още два завода, със сигурност ще са от полза на хората много повече отколкото 2000 евтини хотелчета за курвенско-алкохолен туризъм. Лично аз предпочитам да привличаме европейските капитали, а не европейските пороци.
    Успех, г-н Добрев!





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #