Йоже Робезник: Малките доставчици на интернет ще изчезнат

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (31)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на салатено чудовище
    *****
    Неутрално

    смех,. смех моля другарко
    последните години се нароиха такива костюмари които мисля че управленито на телеком, фабрика за кремвирши и бетонов възел е едно и също. питайте клиентите им колко са доволни, както и тези на еърбаитс, спииди нет и тн управлявани от фондове

  2. 2 Профил на салатено чудовище
    *****
    Неутрално

    платената реклама не трябва ли да се оказва?

  3. 3 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 571 Неутрално

    Бях на Линкос, тях ги купи bol.bg и скоро след това тях пък ти купи PowerNet. Линкос бяха много добри въпреки че бяха най-малките и кабелите им като всички висяха по стълбовете. Но прекъсванията бяха 1-2 пъти в месеца и бързо ги оправяха. С бол.бг се влоши макар че използваха същите кабели и суичове значи причините бяха в сървърите им. А може вечи и да ги бяха купили словаците. Но момчетата от Линкос които бяха наблизо и идваха да оправят проблемите вече ги нямаше. В PowerNet /т.е. вече тези прословути словаци беше ПЪЛНА ОТВРАТ! Прекъсваше по 5-10 пъти на ден, в централата звънях по 5-6 пъти докато някой дигне телефона, всеки път различен човек така че отново обяснявах проблема и той пак си оставаше нерешен. Така че в крайна сметка за телефонни разговори с тях плащах повече отколкото за Интернет! Изтърпях така 2-3 месеца, накрая не можех повече, дори и не изчаках да свърши предплатеният ми период и се прехвърлих към Спектър Нет. И то на новата им ПОН технология където до компютъра ми идва оптичен кабел. За 9 месеца имам само 1 прекъсване и то защото увеличаваха скоростите. И ги имам по всяко време на денонощието а не като PowerNet където редовно бяха 5-10 пъти по-ниски от платеното. Направо се родих. Така че тези словаци са пълен боклук!

    Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
  4. 4 Профил на Митко
    *****
    Весело

    Кремвирши или кренвирши?!?
    Или крем от кренвирши...
    Я най-добре една салатка!
    Без чудовището...

  5. 5 Профил на Препатил
    *****
    Неутрално

    Комсомолски фонд - това е този фонд, който е купил тези доставчици. БОЛ бяха един от най-некдърните доставчици и закономерно загинаха, като решиха да избегнат фалита и да се продадат някак си на съмнителен фонд. Как може да се нарече доставчик, чиято поддръжка на въпроса защо има загуби на пакети в мрежата им отговоря, че това било заради големия интерес към услугата им. Просто без коментар...

  6. 6 Профил на Друг Митко
    *****
    Весело

    Оказва или Указва?
    Щото значението е съвсем различно.

    Още една салатка, молим!

  7. 7 Профил на kamenl
    *****
    Весело

    Не знам за тези ПауърНет - нямам лични впечатления.

    Но мога да ви кажа технологията на други "големи" перачи - ЕърБайтс.

    Само месеци след навлизането си на пазара, настъпи катастрофа в услугата. Оттогава - и досега - въздухарските байтове представляват една димяща купчинка!

    Философията им беше, че като са по-голяма фирма, не е нужно да предлагат работеща услуга; на "растящ пазар" (както те го наричаха), увеличаването на печалбите се формирало от поемането на нови клиенти, и не било проблем че "някои предишни" се отказват!

    Смех! Юпита, некадърни да ръководят и цех за стъклени бутилки, стават "консултанти по придобиванията". Резултатите ги виждаме (сега в Америка, после и навсякъде другаде): т.нар. "финансова" сфера е един голям балон от корупция и некомпетентност, който не произвежда никаква икономическа стойност освен собственият си балонски въздух

  8. 8 Профил на 彼得。斯托亚诺夫
    彼得。斯托亚诺夫
    Рейтинг: 123 Неутрално

    и аз се махнах от пауърнет, след като купиха бол.бг

    -- 子曰:[人能弘道,非道弘人]卫灵公15:28
  9. 9 Профил на КР
    *****
    Неутрално

    Тези словенци са такива лъжци ....

  10. 10 Профил на Р
    *****
    Неутрално

    Моята история от Линкос през bol.bg и PowerNet и накрая Спектър Нет е съвсем същата, като при Fred, с добавка, че многократно предупреждавах bol.bg и PowerNet, че няма да ги търпим вечно. Имаше и продължение след като преустанових да ползвам услугите им - три пъти ми се обаждаха от PowerNet да ми предлагат пак да ми станат провайдъри, включително с промоция от два безплатни месеца. За какво ми предлагат нещо, дори и безплатно, когато съм се убедила в продължение на година, че го нямат - качествена връзка, техническо обслужване, компетентност и прилично отношение към клиента. Това, за което ми е много криво е, че съсипаха Линкос, които бяха идеални във всяко отношение.

  11. 11 Профил на В@Нде0
    *****
    Неутрално

    Аз ползвам Пауърнет и съм супер доволен. Компанията много се промени за последната година. Интернетът ми просто не спира. Един път ми се наложи да говоря с Хелпдеск, които веднага отговориха и обслужването беше много любезно. Проблемът се оказа, че кабелната като са прокарвали кабела са скъсали моя - случва се, но Пауърнет го отстраниха за 2 часа.

    Не знам тези писаници дали са плод на рекламните отдели на другите доставчици или са реални, но виждам една компания с визия, която ми предлага добра услуга.

    Хайде, със здраве.
    В@Нде0

  12. 12 Профил на dave
    dave
    Рейтинг: 120 Неутрално

    Капиталистическите "Инвестиционните фондове" по мое скромно мнение карйно много ми приличат на класически "пиранидални" структури.

    Има едни пари, за които е трудно да се определи от къде са дошли, дали от незаконен бизнес, дали от наивни инвеститори и има едни изпълнителни директори и бордове, които единствената им цел е да симулират бизнес и да усвоят максимално количество пари.

    Развитието на конкретния бизнес, дали той ще е телекомуникации, замеделие или строителство не е главната и основна цел. Целта е да се "гепа" едно количество пари.
    Когато нещата закъсат, обикновенно се търси купувач, който отново да бъде подведен с переспективите.
    За това този тип бизнес хронично ще изпада в кризи и финанова невъзможност.

    Pulp fiction!
  13. 13 Профил на Виктория М.
    *****
    Неутрално

    Мен пък ме зарибиха с промоцията им левче за месец...И си продължих договора след това. До сега не съм имала проблеми, но се надявам да отреагират бързо, ако се наложи. Приятел ми ги препоръча...така че, заложих на него. А и фондове, мондове...за мен тази новина означава и наливане на пари за по-добри мрежи...

  14. 14 Профил на Ема
    *****
    Неутрално

    Струва ми се излишно да коментираме от къде идват парите им, дали съобщението е платено или не, а още по-малко какви са негативите на дадена нация. Не желая да коментирам и неуместните метафори, от които няма особен смисъл. За крайния потребител, какъвто съм аз, значение има само фактът, че мога да разчитам на Интернета си, който ми служи предимно за работа (разбирате колко е важен). Доволна съм от Пауърнет и не желая съобщението ми да звучи като суперлатив, а като благодарност за едно от малкото качествени неща, които могат да бъдат получени в днешно време.

    С уважение

  15. 15 Профил на АНА
    *****
    Неутрално

    Гола са вода!Преди няма и десетина дни , мисля че в Капитал имаше намек ,че се продават ан блок!/Б-я и Ромъния/.Може с това интервю да се опитват да си задържат цената.Фирмата си губи клиентите по - бързо отколкото зарибява за кратко нови.

  16. 16 Профил на Rrrr
    *****
    Неутрално

    Вероятно първо ще влошат услугата, а после и ще фалират. Разбъркано портфолио и общомениджърска компетентност

  17. 17 Профил на в бизнеса
    *****
    Неутрално

    Ей такива клоуни като тези много ги има в Европата вече.
    Скоро и едни от Обиртел нещо се изказваха.. подобно.
    Телекомите са следващия балон. Умните се опитват сега да продадат на будалите, докато не е късно, и си надуват цената по същия начин, както и с недвижимите имоти.
    И затова - аптека, лан и ПР, бетон, и.. и става кашата.
    Иначе нет има, докато плащат добре на техниците. Като спрат да им плащат... тогава, Ема, се върни да видиш кво си написала!

  18. 18 Профил на Pe6o_Biznesa
    *****
    Весело

    Хубаво е че въпреки кризата хората продължават да инвестират, явно има доста добър потенциал Браво Браво

  19. 19 Профил на none
    *****
    Неутрално

    Така наречената фирма ПН е толкова зле с обслужването, кадрите, качеството на услугата и всичко друго за което се сетите. Преди време ползвах техните услуги и Инт. вървеше горе -долу само когато ги псувах по два -три пъти месечно.
    Спира ми Инт. веднъж и младежите ми обясняват, че е в причината е в моя оптичен конвертор, които не пропускал HTTP трафика, excel и word документите, те били правили тестове на системата и точно този тип оптични конвертори имал този проблем. Опитах се да им обясня принципа на работа на оптичния конвертор, OSI модела и разни други работи, които се учат в първи клас. Така и останах не разбран.
    Такива случаи бяха ежедневие и този младеж може да казва велики дума ама ПН си остават едни абсулютни аматьори....

  20. 20 Профил на kamenl
    *****
    Весело

    Колко сте смешни, уважаеми ПНет!

    В@Нде0, Ема и Виктория са един и същи човек. Помолили секретарката да 'обори' отрицателните мнения!

    То лошо няма - всеки има право да се изкаже - ама да бяхте съобразили, че едно младо момче или момиче в три последователни мнения няма да успее да създаде впечатление, че това са различни трима души!

    Смех!

  21. 21
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите.

  22. 22 Профил на admin
    *****
    Неутрално

    Аз работя в един от доставчиците, но където живея нямаме покритие. Пробвах и другите местни ланове, но единия фалира, другия ни остави близо седмица без нет. От година съм с Пауър и съм доволен. Спя спокойно, работя дистанционно и през останалото време съм в Уоркрафт за точки. Затова много държа и на ТТЛ заради 3те РС-та вкъщи. Общо взето мога да кажа, че са добри.

  23. 23 Профил на Shrek~>
    *****
    Неутрално

    Чета странни работи, аз съм отскоро клиент на Пауърнет в Люлин. Има и други два оператора в района, но мои приятели ми препоръчаха Пауърнет. Засега нета върви ок и цените са добри. Кой ще откаже един месец за един лев?

  24. 24
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите.

  25. 25 Профил на някой
    *****
    Неутрално

    Както при повечето доставчици, зависи в коя част на града живееш и каква е мрежата там.....познавайки от първа ръка мрежата на въпросната фирма се учудвам на тези на които не спира нета... или са си дали мазетата под наем или интернета им е без пари )))

  26. 26 Профил на пламен
    *****
    Неутрално

    поредния надут балон, който ще се спука- инвенстиционен фонд
    ,бла-бла.....!

  27. 27 Профил на Hero
    *****
    Неутрално

    А бе като чуя вече за шибани словаци или чехи и ми се повдига
    Евалата на Салатеното чудовище , верно смех смех другарко)))
    Е тоя словашки капут дето ми се прави на голема работа да ходи да види примерно Мегалан как работят нема прекъсване винаги реагират навреме а бе супер са. Клиент съм им от 3 години и немам намерение да се отказвам.

  28. 28 Профил на doni
    *****
    Неутрално

    Словения и Словакия са различни държави!
    Словения - Любляна.
    Словакия - Братислава.
    Вие в Европа ли сте расли наистина?

  29. 29 Профил на жоро
    *****
    Неутрално

    словенецът ще изчезне преди малките доставчици

  30. 30 Профил на аха-аха СУПЕР
    аха-аха
    Рейтинг: 233 Неутрално

    сега ПН се опитва да купи еърбайтс . за момента цената е 1.2 млн евро но може и да падне защото докато тече пазарлъка абонатите на еърбайтс може да намалеят до 4000. така ще покажат пред инвеститорите че им "растат приходите" а на каква цена ще се види след около година. общо взето колкото повече ПН се опитва да стане национален телеком , толкова повече им се мести фокуса от лан-а и ще им пада качеството на услугите.

  31. 31 Профил на fen
    fen
    Рейтинг: 8 Неутрално

    спииди нет са ОК

  32. 32 Профил на Петко
    Петко
    Рейтинг: 745 Неутрално

    Ползвал съм услугите на много доставчици, и мога да кажа, че колкото по-малка е фирмата, толкова повече внимание обръща на отделния клиент.

    Damnant quod non intellegunt.
  33. 33 Профил на bosti
    *****
    Неутрално




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #