Краткосрочната ориентация спъва рекламния бизнес в България

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (3)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Ре
    *****
    Неутрално

    "Вижте например кампаниите, които спечелиха в Кан тази година - това бяха едни много силни PR идеи, които с помощта на криейтива образуваха мащабни и иновативни кампании. Докато при нас продължава да властва миксът - принт, аутдор и телевизия."
    Някой наема ли се да преведе за по-простите?

  2. 2 Профил на Nerazbiram
    *****
    Неутрално

    Това ни е културата на всички - едни говорят без да разбират, другите ги записват и цитират без дфа ги разбират, а третите накрая просто се чудят кой е виновен, че нищо не се разбира...

  3. 3 Профил на сам
    *****
    Неутрално

    И това ако са директори





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #