За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
*****
Неутрално"Вижте например кампаниите, които спечелиха в Кан тази година - това бяха едни много силни PR идеи, които с помощта на криейтива образуваха мащабни и иновативни кампании. Докато при нас продължава да властва миксът - принт, аутдор и телевизия."
Някой наема ли се да преведе за по-простите?
*****
НеутралноТова ни е културата на всички - едни говорят без да разбират, другите ги записват и цитират без дфа ги разбират, а третите накрая просто се чудят кой е виновен, че нищо не се разбира...
*****
НеутралноИ това ако са директори