"Енерго-про" няма да спира тока на неплатили клиенти, ако са подали жалба

"Енерго-про" няма да спира тока на неплатили клиенти, ако са подали жалба

"Енерго-про" няма да спира тока на неплатили клиенти, ако са подали жалба
Електроразпределителното дружество "Енерго-про", което обслужва Североизточна България, обяви че няма да спира тока на клиентите си, които оспорват сметката си за януари и не са я платили.
От дружеството съобщиха, че започват проект за прозрачност и предлагат да извършат проверка на всяка сметка, която се отклонява от обичайното потребление на клиента. 
Проверката ще включва сваляне на показанията на електромера на място в присъствието на клиента или негов представител, а при необходимост и проверка на електромера с еталонен уред.
Ако установи несъответствие, компанията ще анулира слетките и ще връща парите на вече платилите. 
"Енерго-про" напомня, че клиентите й могат да се консултират на денонощен телефон 070016161, да пишат на електронен адрес [email protected] или в центровете за обслужване на клиенти. Всеки сигнал се разглежда индивидуално, като се извършва проверка на показанията на електромера на съответния адрес и ако се установи несъответствие, сметката на клиента се коригира. Тази услуга е безплатна за клиента, информират от дружеството.
До момента са консултирани 7480 клиенти по телефона и 3543 клиенти в центровете за обслужване на клиенти относно сметките за януари. В компанията са постъпили 750 писмени жалби.
От всички проверени до момента сигнали няма констатиран нито един случай на надписана или сгрешена сметка, информират от дружеството. В един отделен случай клиент се е жалвал от неправилно отчитане, а проверката е установила, че му е начислено служебно потребление, защото не е осигурил достъп на отчетник до електромера. Сметката е коригирана.