Все повече се купува през мобилни устройства, отчитат от Fashion days

Потребителите на онлайн платформата за мода Fashion days все по-често пазаруват през мобилните й устройства, а след като е премахнато изискването за регистрация, за да се разглеждат продуктите на сайта, клиентите са се увеличили. С 10% е нараснала и средната стойност на поръчката. Това казва в интервю пред "Капитал daily" Невена Алексиева, регионален мениджър на компанията.
Тя оперира освен в България в Румъния и Унгария, като складовете й са в Букурещ.
Въпреки че България е с по-малко население от другите две страни, тя се нарежда на второ място по обем на поръчките, посочва Алексиева, като не цитира конкретни данни, тъй като в момента компанията изготвяла отчета си за предходната година. Около 50% от потребителите са в Румъния, а останалите в България и Унгария.
Регистрираните потребители на трите пазара са над 4 милиона.
"Към момента близо половината ни продажби идват от мобилните ни приложения и очакваме тенденцията на растеж да продължи", обяснява Алексиева. В момента около половината продажби са през мобилно приложение, което е ръст от 37% спрямо миналата година.
В компанията наблюдават ръст в търсенето на продукти за мъже и деца, което ще доведе и до разширяване на асортимента в тези категории. Мъжете в момента са близо 30% от клиентите и са се увеличили с 5% за последните месеци, казват от компанията.