Все повече се купува през мобилни устройства, отчитат от Fashion days

Все повече се купува през мобилни устройства, отчитат от Fashion days

Все повече се купува през мобилни устройства, отчитат от Fashion days
Потребителите на онлайн платформата за мода Fashion days все по-често пазаруват през мобилните й устройства, а след като е премахнато изискването за регистрация, за да се разглеждат продуктите на сайта, клиентите са се увеличили. С 10% е нараснала и средната стойност на поръчката. Това казва в интервю пред "Капитал daily" Невена Алексиева, регионален мениджър на компанията.
Тя оперира освен в България в Румъния и Унгария, като складовете й са в Букурещ.
Въпреки че България е с по-малко население от другите две страни, тя се нарежда на второ място по обем на поръчките, посочва Алексиева, като не цитира конкретни данни, тъй като в момента компанията изготвяла отчета си за предходната година. Около 50% от потребителите са в Румъния, а останалите в България и Унгария.
Регистрираните потребители на трите пазара са над 4 милиона.
"Към момента близо половината ни продажби идват от мобилните ни приложения и очакваме тенденцията на растеж да продължи", обяснява Алексиева. В момента около половината продажби са през мобилно приложение, което е ръст от 37% спрямо миналата година.
В компанията наблюдават ръст в търсенето на продукти за мъже и деца, което ще доведе и до разширяване на асортимента в тези категории. Мъжете в момента са близо 30% от клиентите и са се увеличили с 5% за последните месеци, казват от компанията.