Новото лого на България се очаква през следващите пет години да удвои броя на чуждестранните туристи и да вдигне приходите от туризъм в икономиката с 25 на сто, обяви заместник-министърът на икономиката Иво Маринов.
Новото лого на България се очаква през следващите пет години да удвои броя на чуждестранните туристи и да вдигне приходите от туризъм в икономиката с 25 на сто, обяви заместник-министърът на икономиката Иво Маринов На базата на основното лого са разработени още десет, които представят отделни сегменти от туристическия сектор, като например - възможностите, които предлага страна за силни усещания като това на снимката Не е пропуснат и един от емблематичните за България продукти - българската маслодайна роза и произвежданото от нея масло. Розата беше избрана за символ в логото на България, което беше разработено при управлението на Сакскобургготски. То ще продължи да се използва, но като лого на България, а новото ще я представя като място за туризъм Налагането на новото лого ще започне активно през септември, а междувременно ще бъде представено на няколко туристически борси, в които участва България Според създателите изображението представя всички типични за България неща - слънце, море, планини, роза Едно от съпътстващите лога е посветено на България като дестинация за винен туризъм Не са пропуснати и традиционните видове туризъм, с които чуждите туристи възприемат България както и някои от по-новите, които се развиха през последните години с бума в изграждането на голф игрища Готово е и първото регионално лого, предстои разработването за всички туристически региони