За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
zapadnqka
Рейтинг: 786 ВеселоВинен туризъм? WTF?
And Freedom for allanni_geo
Рейтинг: 122 НеутралноЗа какво са ни тези британски туристи,не стига, че създават само проблеми и се отдават на алкохолен и наркотичен туризъм, а и не ни искат на острова, според мен не бива да привличаме точно тях като туристи.
etty1
Рейтинг: 581 Весело"През тази година България е запланувала да участва и в около 50 международни туристически изложения, като сред най-големите са ITB в Берлин и MITT и Intourmarket в Москва"
“The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. BoorstinВ изброените и в Лондон през ноември България традиционно си участва, но 50 ми изглеждат прекалено.
Митко Василев
Рейтинг: 638 НеутралноТе хората си знаят, че тук могат да си пият, да почукват и изобщо да си изкарат супер
това, че казваш даден факт, не означава, че непременно го харесваш. въпреки че за 95% от аудиторията значи точно товаMoonshine
Рейтинг: 301 Любопитно[quote#3:"etty1"] но 50 ми изглеждат прекалено.[/quote]
И защо? По-малко реклама, по-добре ли, що ли?
etty1
Рейтинг: 581 НеутралноДо коментар [#5] от "Stardust":
“The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. BoorstinЗащото е прекалено скъпо, а същата работа, реклама и договаряне могат да се постигнат с участие в половината.
Moonshine
Рейтинг: 301 НеутралноСъжалявам, но това са приказки, колкото да не заспите.
pbstoyanov
Рейтинг: 8 НеутралноДа разбира се, че ще покажем на франсетата нещо уникално -как се прави вино и гурме, нещо от което те нямат и представа! Все пак България е по-по-най и може да научи всекиго на нещо... Франция как се прави вино; Германия как се правят коли; Швейцария как се правят часовници, сирене и банкиране. И после се чудим защо всеки идва за евтиното...Нямам идея на базата на какви цифри се взимат такива стратегически решения, но звучи ненормално глупаво да се маркетира България по такъв елементарен начин, лишен от всякаква логика. Да видим какъв криейтив ще излезе от тази иначе толкова симпатична кампания?! Обзалам се че ще слушаме още много години '...because it is so cheap'.
etty1
Рейтинг: 581 НеутралноДо коментар [#7] от "Stardust":
“The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. BoorstinНе съжалявате, а Ви е приятно да обиждате. При мен няма да се получи, просто аз знам какво говоря, а Вие - не.
pbstoyanov
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#5] от "Stardust": Не е важно количеството на рекламата, а качеството. Когато се направят прецизни анализи и се таргетират точните потенциални клиенти и се приложат правилните подходи за достигането на тези клиенти, се получава максималнния 'bang for the buck'. Всеки различен метод на кампанията е в стил 'карай да върви' или поради неангажираност на отговорните органи към това което тази кампания търси да създаде.
julyanna
Рейтинг: 696 ВеселоЧе за какво чак пък рекламни агенции ще наемат, че да рекламират на британците туризма ни? Да им метнат няколко ценоразписа с видовете и цените на напитките, няколко натаралянкани и въргалящи се по улиците ни техни сънародници и стига им толкоз реклама.
Книгата е като огледало. И ако в него гледа маймуна, от там не може да се види лик на апостол. Лихтенберг.basilicum
Рейтинг: 481 Неутралноза кво са ни пак англичани питам? не показаха ли за какво ни мислят, та да ги каним на гости? по-скоро бих се радвал на анти-британска реклама тип:
"тук е гадно и страшно, ще ви измамят, оберат или набият, а алкохола е по-евтин в турция, албания и африка като цяло. освен това и вече не сте добре дошли"
Moonshine
Рейтинг: 301 ЛюбопитноДо коментар [#9] от "etty1":
Да ни обясните и на нас простите с някоя цифричка?
Moonshine
Рейтинг: 301 ЛюбопитноДо коментар [#10] от "pbstoyanov":
Още един икономист-теоретик?
Лимонетко
Рейтинг: 860 НеутралноСвински и кочински туризъм, ровене в кофи, сметища, спане в презастроени жеката на морето, хлъзгане по писти без сняг по изсечени гори, чалга, циганки проститутки. Оникална комбинация!
etty1
Рейтинг: 581 НеутралноДо коментар [#13] от "Stardust":
“The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. BoorstinГ-н Стоянов в коментари 8 и 10 е обяснил достъпно, а аз имам достатъчно работа, за да Ви доказвам мнението си, но можете да разгледате тук европейските борси през 2014 година и да си направите изводи кой нормален човек би посетил повечето, ако плаща от собствения си джоб:
http://www.world-tourism-exhibitions.com
pbstoyanov
Рейтинг: 8 ЛюбопитноДо коментар [#14] от "Stardust": Marketeer, дори с няколко дипломи от престижни Скандинавски университети и години опит в маркетирането на услуги и рекламни компании в същите тези територии. Каквито очевидно липсват в екипите които маркетират България по света =) А Вие?
nuevitas
Рейтинг: 180 Неутралноне знам с какво можем да впечатлим французите, тяхната държава е прекрастна и си мисля, че им е достатъчна. Определено не биха дошли на алкохолен туризъм или ски, море . . . Може би само културен туризъм може да ги впечатли.
izabell
Рейтинг: 1312 НеутралноУспешна и перфектна кампания
)
Mark Twain
Рейтинг: 122 ЛюбопитноПреди да пусна реклама в Швеция, бих си направил труда да организирам/подпомогна пускането на редовни полети до там. Иначе излиза, че подпомагам с държавни пари организаторите на чартъри от Швеция, което не е лошо, но е тръде пристрастно.
"Мисленето е най-тежката работа и това, вероятно, е причината толкова малко хора да я вършат." Хенри Фордhinhril
Рейтинг: 180 НеутралноДо коментар [#1] от "zapadnqka":
WTF WTF? На наша територия има традиции във винопроизводството, от времето, когато Франките не са били замислени като такива....
hinhril
Рейтинг: 180 НеутралноДо коментар [#2] от "anni_geo":
25% от износа на вино е към Англия. Други въпроси?
hinhril
Рейтинг: 180 НеутралноДо коментар [#8] от "pbstoyanov":
Разликата между френското вино, швейцарското сирене и българските им еквиваленти е....РЕКЛАМАТА!!!!
hinhril
Рейтинг: 180 НеутралноДо коментар [#14] от "Stardust":
Това е маркетинг...само за справка
historama
Рейтинг: 695 НеутралноДо коментар [#8] от "pbstoyanov":
Г-н Стоянов, ние никого няма да научим ка се готви, или прави вино, но на всекиго доставя удоволствие посещение на винарски изби с качествени вина, както и добрата кухня.
А мога да ви уверя, че из страната има вече не малко ресторанти, където спазват добрите технологии, и са излезли извън рамките на шопска, овчарска и гръцка салата, а вече даже и наливните вина са коректни, да не говорим за вината на Енира, Катажина, Кастра Рубра произвеждани под контрола на Michel Rolland.
Moonshine
Рейтинг: 301 ВеселоДо коментар [#17] от "pbstoyanov":
И ние горе-долу така. Маркетираме по форумите, подпирайки се на дипломите си.
rattrack
Рейтинг: 643 НеутралноРекламната кампания в Зап. Европа би трябвало вече да е приключила. Ако това още не са разбрали тези от МИЕ, значи няма и никога да го разберат.
Въпросът е по-скоро как да усвоим тези 18 млн. възможно най-тихо и без скандали. Както и 2-та милиона за Д-р Бранд.
murttle
Рейтинг: 668 НеутралноНе мисля, че французин не би отишъл другаде, само защото в страната му има всичко от най-доброто - и прекрасни плажове, и планини, и вино, и гурме. Ако ние можем да предложим добри условия на сносни цени, любопитството за нови впечатления и естественият им стремеж към пестеливост ще провокират интереса им. Само не съм сигурна в добрите условия у нас (по техните критерии).
pbstoyanov
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#26] от "Stardust": Зависи какви и откъде са Ви дипломите, както и цифрите от кампаниите, output-a от които е най-важното в крайна сметка. За жалост, както казва в
[quote#27:"rattrack"]Въпросът е по-скоро как да усвоим тези 18 млн. възможно най-тихо и без скандали. Както и 2-та милиона за Д-р Бранд.[/quote]. И като не се гледат колко пари сме вкарали и колко изкарали, тези кампании са един голям гръм във въздуха за момента, и после какво? А за колко е страхотно-уникална туристическата дестинация България, за таргетирания французин, може да говори само който не е бил на Лазурния бряг или Френските Алпи.
basilicum
Рейтинг: 481 НеутралноДо коментар [#29] от "pbstoyanov":
зависи за кой французин говорим. още преди няколко години имаше френски групи в Китен за мое голяма изненада.
но скоро се разхождах по лазурния бряг и околията. кво да ти кажа ... много реклама, много снимки, звезден прах, много приказки, възторзи за нищо. е айде почти
Moonshine
Рейтинг: 301 ЛюбопитноДо коментар [#29] от "pbstoyanov":
Т.е. няма нужда да се хабим с французите, защото имат Алпи и Лазурен бряг, с англичани, защото идват само да пият евтино и т.н. Ако такива ги дрънкате и на клиентите си, нищо чудно че дипломите Ви са ви в устата (клавиатурата).
pbstoyanov
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#31] от "Stardust": Няма нужда с 'уникални' характеристики като гурме и вино пред французите, справка колко Мишелин Стар ресторанта има във Франция и колко в България? Няма нужда и Франция като цяло. Те всичко си имат на една ръка разстояние (море, планина, гурме, вино...), защо да ходят в България (освен защото може да е евтино)? Да не говорим, че французите далеч не са най-платежоспособни и харчещи пари (като туристи) в Европа, нито имат традиционно силни групи по Черноморието, както руснаци, германци или скандинавци например (които биха ахнали от Българското вино или гурме забележителности).
Все пак би било хубаво да споделите, какъв опит/знание имате в маркетинг и/или рекламата (както направих аз) за да има смисъл и нещо градивно в по-нататъшна дискусия. Би било чудесно ако ми станете клиент в бъдеще.
pbstoyanov
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#23] от "hinhril":Да съгласен съм, точно това е и моето мнение. Тези (споменатите) страни са от първа мисъл свързани със вино, сирене или часовници, изхарчили са милиарди за брандирането на тези продукти като свои в последните 30-40 години, а ние ли ще избухнем през 2014, с цели 6 млн. лева, да брандираме същите тези продуктови категории като елате и вижте 'Made in Bulgaria'? Звучи ми като много пръснати пари без никакъв замисъл, камо ли анализ...