Рекламни кампании ще привличат британски и френски туристи в България

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (33)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на zapadnqka
    zapadnqka
    Рейтинг: 786 Весело

    Винен туризъм? WTF?

    And Freedom for all
  2. 2 Профил на anni_geo
    anni_geo
    Рейтинг: 122 Неутрално

    За какво са ни тези британски туристи,не стига, че създават само проблеми и се отдават на алкохолен и наркотичен туризъм, а и не ни искат на острова, според мен не бива да привличаме точно тях като туристи.

  3. 3 Профил на etty1
    etty1
    Рейтинг: 581 Весело

    "През тази година България е запланувала да участва и в около 50 международни туристически изложения, като сред най-големите са ITB в Берлин и MITT и Intourmarket в Москва"

    В изброените и в Лондон през ноември България традиционно си участва, но 50 ми изглеждат прекалено.

    “The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. Boorstin
  4. 4 Профил на Митко Василев
    Митко Василев
    Рейтинг: 638 Неутрално

    Те хората си знаят, че тук могат да си пият, да почукват и изобщо да си изкарат супер

    това, че казваш даден факт, не означава, че непременно го харесваш. въпреки че за 95% от аудиторията значи точно това
  5. 5 Профил на Moonshine
    Moonshine
    Рейтинг: 301 Любопитно

    [quote#3:"etty1"] но 50 ми изглеждат прекалено.[/quote]

    И защо? По-малко реклама, по-добре ли, що ли?

  6. 6 Профил на etty1
    etty1
    Рейтинг: 581 Неутрално

    До коментар [#5] от "Stardust":

    Защото е прекалено скъпо, а същата работа, реклама и договаряне могат да се постигнат с участие в половината.

    “The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. Boorstin
  7. 7 Профил на Moonshine
    Moonshine
    Рейтинг: 301 Неутрално

    Съжалявам, но това са приказки, колкото да не заспите.

  8. 8 Профил на pbstoyanov
    pbstoyanov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Да разбира се, че ще покажем на франсетата нещо уникално -как се прави вино и гурме, нещо от което те нямат и представа! Все пак България е по-по-най и може да научи всекиго на нещо... Франция как се прави вино; Германия как се правят коли; Швейцария как се правят часовници, сирене и банкиране. И после се чудим защо всеки идва за евтиното...Нямам идея на базата на какви цифри се взимат такива стратегически решения, но звучи ненормално глупаво да се маркетира България по такъв елементарен начин, лишен от всякаква логика. Да видим какъв криейтив ще излезе от тази иначе толкова симпатична кампания?! Обзалам се че ще слушаме още много години '...because it is so cheap'.

  9. 9 Профил на etty1
    etty1
    Рейтинг: 581 Неутрално

    До коментар [#7] от "Stardust":

    Не съжалявате, а Ви е приятно да обиждате. При мен няма да се получи, просто аз знам какво говоря, а Вие - не.

    “The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. Boorstin
  10. 10 Профил на pbstoyanov
    pbstoyanov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#5] от "Stardust": Не е важно количеството на рекламата, а качеството. Когато се направят прецизни анализи и се таргетират точните потенциални клиенти и се приложат правилните подходи за достигането на тези клиенти, се получава максималнния 'bang for the buck'. Всеки различен метод на кампанията е в стил 'карай да върви' или поради неангажираност на отговорните органи към това което тази кампания търси да създаде.

  11. 11 Профил на julyanna
    julyanna
    Рейтинг: 696 Весело

    Че за какво чак пък рекламни агенции ще наемат, че да рекламират на британците туризма ни? Да им метнат няколко ценоразписа с видовете и цените на напитките, няколко натаралянкани и въргалящи се по улиците ни техни сънародници и стига им толкоз реклама.

    Книгата е като огледало. И ако в него гледа маймуна, от там не може да се види лик на апостол. Лихтенберг.
  12. 12 Профил на basilicum
    basilicum
    Рейтинг: 481 Неутрално


    за кво са ни пак англичани питам? не показаха ли за какво ни мислят, та да ги каним на гости? по-скоро бих се радвал на анти-британска реклама тип:

    "тук е гадно и страшно, ще ви измамят, оберат или набият, а алкохола е по-евтин в турция, албания и африка като цяло. освен това и вече не сте добре дошли"

  13. 13 Профил на Moonshine
    Moonshine
    Рейтинг: 301 Любопитно

    До коментар [#9] от "etty1":

    Да ни обясните и на нас простите с някоя цифричка?

  14. 14 Профил на Moonshine
    Moonshine
    Рейтинг: 301 Любопитно

    До коментар [#10] от "pbstoyanov":

    Още един икономист-теоретик?

  15. 15 Профил на Лимонетко
    Лимонетко
    Рейтинг: 860 Неутрално

    Свински и кочински туризъм, ровене в кофи, сметища, спане в презастроени жеката на морето, хлъзгане по писти без сняг по изсечени гори, чалга, циганки проститутки. Оникална комбинация!

  16. 16 Профил на etty1
    etty1
    Рейтинг: 581 Неутрално

    До коментар [#13] от "Stardust":

    Г-н Стоянов в коментари 8 и 10 е обяснил достъпно, а аз имам достатъчно работа, за да Ви доказвам мнението си, но можете да разгледате тук европейските борси през 2014 година и да си направите изводи кой нормален човек би посетил повечето, ако плаща от собствения си джоб:
    http://www.world-tourism-exhibitions.com

    “The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. Boorstin
  17. 17 Профил на pbstoyanov
    pbstoyanov
    Рейтинг: 8 Любопитно

    До коментар [#14] от "Stardust": Marketeer, дори с няколко дипломи от престижни Скандинавски университети и години опит в маркетирането на услуги и рекламни компании в същите тези територии. Каквито очевидно липсват в екипите които маркетират България по света =) А Вие?

  18. 18 Профил на nuevitas
    nuevitas
    Рейтинг: 180 Неутрално

    не знам с какво можем да впечатлим французите, тяхната държава е прекрастна и си мисля, че им е достатъчна. Определено не биха дошли на алкохолен туризъм или ски, море . . . Може би само културен туризъм може да ги впечатли.

  19. 19 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1312 Неутрално

    Успешна и перфектна кампания)

  20. 20 Профил на Mark Twain
    Mark Twain
    Рейтинг: 122 Любопитно

    Преди да пусна реклама в Швеция, бих си направил труда да организирам/подпомогна пускането на редовни полети до там. Иначе излиза, че подпомагам с държавни пари организаторите на чартъри от Швеция, което не е лошо, но е тръде пристрастно.

    "Мисленето е най-тежката работа и това, вероятно, е причината толкова малко хора да я вършат." Хенри Форд
  21. 21 Профил на hinhril
    hinhril
    Рейтинг: 180 Неутрално

    До коментар [#1] от "zapadnqka":

    WTF WTF? На наша територия има традиции във винопроизводството, от времето, когато Франките не са били замислени като такива....

  22. 22 Профил на hinhril
    hinhril
    Рейтинг: 180 Неутрално

    До коментар [#2] от "anni_geo":

    25% от износа на вино е към Англия. Други въпроси?

  23. 23 Профил на hinhril
    hinhril
    Рейтинг: 180 Неутрално

    До коментар [#8] от "pbstoyanov":

    Разликата между френското вино, швейцарското сирене и българските им еквиваленти е....РЕКЛАМАТА!!!!

  24. 24 Профил на hinhril
    hinhril
    Рейтинг: 180 Неутрално

    До коментар [#14] от "Stardust":

    Това е маркетинг...само за справка

  25. 25 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 695 Неутрално

    До коментар [#8] от "pbstoyanov":

    Г-н Стоянов, ние никого няма да научим ка се готви, или прави вино, но на всекиго доставя удоволствие посещение на винарски изби с качествени вина, както и добрата кухня.
    А мога да ви уверя, че из страната има вече не малко ресторанти, където спазват добрите технологии, и са излезли извън рамките на шопска, овчарска и гръцка салата, а вече даже и наливните вина са коректни, да не говорим за вината на Енира, Катажина, Кастра Рубра произвеждани под контрола на Michel Rolland.

  26. 26 Профил на Moonshine
    Moonshine
    Рейтинг: 301 Весело

    До коментар [#17] от "pbstoyanov":

    И ние горе-долу така. Маркетираме по форумите, подпирайки се на дипломите си.

  27. 27 Профил на rattrack
    rattrack
    Рейтинг: 643 Неутрално

    Рекламната кампания в Зап. Европа би трябвало вече да е приключила. Ако това още не са разбрали тези от МИЕ, значи няма и никога да го разберат.
    Въпросът е по-скоро как да усвоим тези 18 млн. възможно най-тихо и без скандали. Както и 2-та милиона за Д-р Бранд.

  28. 28 Профил на murttle
    murttle
    Рейтинг: 668 Неутрално

    Не мисля, че французин не би отишъл другаде, само защото в страната му има всичко от най-доброто - и прекрасни плажове, и планини, и вино, и гурме. Ако ние можем да предложим добри условия на сносни цени, любопитството за нови впечатления и естественият им стремеж към пестеливост ще провокират интереса им. Само не съм сигурна в добрите условия у нас (по техните критерии).

  29. 29 Профил на pbstoyanov
    pbstoyanov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#26] от "Stardust": Зависи какви и откъде са Ви дипломите, както и цифрите от кампаниите, output-a от които е най-важното в крайна сметка. За жалост, както казва в
    [quote#27:"rattrack"]Въпросът е по-скоро как да усвоим тези 18 млн. възможно най-тихо и без скандали. Както и 2-та милиона за Д-р Бранд.[/quote]. И като не се гледат колко пари сме вкарали и колко изкарали, тези кампании са един голям гръм във въздуха за момента, и после какво? А за колко е страхотно-уникална туристическата дестинация България, за таргетирания французин, може да говори само който не е бил на Лазурния бряг или Френските Алпи.

  30. 30 Профил на basilicum
    basilicum
    Рейтинг: 481 Неутрално

    До коментар [#29] от "pbstoyanov":

    зависи за кой французин говорим. още преди няколко години имаше френски групи в Китен за мое голяма изненада.

    но скоро се разхождах по лазурния бряг и околията. кво да ти кажа ... много реклама, много снимки, звезден прах, много приказки, възторзи за нищо. е айде почти

  31. 31 Профил на Moonshine
    Moonshine
    Рейтинг: 301 Любопитно

    До коментар [#29] от "pbstoyanov":

    Т.е. няма нужда да се хабим с французите, защото имат Алпи и Лазурен бряг, с англичани, защото идват само да пият евтино и т.н. Ако такива ги дрънкате и на клиентите си, нищо чудно че дипломите Ви са ви в устата (клавиатурата).

  32. 32 Профил на pbstoyanov
    pbstoyanov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#31] от "Stardust": Няма нужда с 'уникални' характеристики като гурме и вино пред французите, справка колко Мишелин Стар ресторанта има във Франция и колко в България? Няма нужда и Франция като цяло. Те всичко си имат на една ръка разстояние (море, планина, гурме, вино...), защо да ходят в България (освен защото може да е евтино)? Да не говорим, че французите далеч не са най-платежоспособни и харчещи пари (като туристи) в Европа, нито имат традиционно силни групи по Черноморието, както руснаци, германци или скандинавци например (които биха ахнали от Българското вино или гурме забележителности).
    Все пак би било хубаво да споделите, какъв опит/знание имате в маркетинг и/или рекламата (както направих аз) за да има смисъл и нещо градивно в по-нататъшна дискусия. Би било чудесно ако ми станете клиент в бъдеще.

  33. 33 Профил на pbstoyanov
    pbstoyanov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#23] от "hinhril":Да съгласен съм, точно това е и моето мнение. Тези (споменатите) страни са от първа мисъл свързани със вино, сирене или часовници, изхарчили са милиарди за брандирането на тези продукти като свои в последните 30-40 години, а ние ли ще избухнем през 2014, с цели 6 млн. лева, да брандираме същите тези продуктови категории като елате и вижте 'Made in Bulgaria'? Звучи ми като много пръснати пари без никакъв замисъл, камо ли анализ...





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #