България ще се рекламира с целогодишен туризъм в Германия

България ще се рекламира с целогодишен туризъм в Германия

България ще се рекламира с целогодишен туризъм в Германия
Министерство на икономиката и енергетиката
По проект, финансиран от Оперативна програма "Регионално развитие", България ще започне масирана реклама в България като целогодишна туристическа дестинация. Тя ще бъде под мотото "България – открий и сподели", обяви заместник-министърът по туризма Бранимир Ботев в Берлин, където България участва в най-голямото международно туристическо изложение ITB.
Кампанията включва реклама в медии – електронни и онлайн платформи, печатни, както и външна реклама. Разчитаме и на директните контакти – съвместни срещи с туроператори, тъй като за нас е изключително важно тяхното мнение и експертиза за българския туризъм, каза зам.-министърът, цитиран от пресцентъра си.
Предвиждат се и посещения на германски журналисти.
Туризмът се превръща в структуроопределяща индустрия за икономиката на страната ни. Само за по-малко от година секторът от 13.6% достигна до 16.5% от БВП на страната, обяви Ботев.
Зам.-министърът даде за пример положителната прогноза на известните финансови анализатори от корпорация "Стенли Морган", която показва, че в близките няколко години туризмът ще генерира 18% от БВП на България. "У нас се наблюдава едно интересно съотношение - местното население е с численост 6.9 млн. души, а чуждестранните ни гости са близо 7.2 млн. Тази тенденция очертава към 2020 г. България да бъде посетена от 9.5 млн. чуждестранни туристи", изчислява заместник-министърът.
По негови думи все повече продукти като уелнес и СПА, както и планинският туризъм, ще увеличават чуждестранните посещения.